It is currently 29 Sep 2024, 01:15

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 15 Nov 2006, 23:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Oct 2006, 14:13
Posts: 228
Location: Twente, Netherlands
Alles valt te regelen! :lol

Hou regelmatig kleine feestjes, niet alleen Progressive/Groove, maar
merendeel Underground Electronic Rock (65-90).(van Pink Floyd, SoftMachine, Vangelis, Mike Oldfield etc) tot wat hardere Rock: Deep Purple, Uriah Heep, Jimi Hendrix etc
Klein huisje, maximaal 15 gasten (dan is het bom-vol) 10 is de norm.
Verder moet je niet allergisch zijn van Gemini draaitafels. (XL-500 II) en CDJ-15's

Hotels? we hebben hier "de Valk" aan de A1. :sex
TYP_DC = non-profit dussss neem je knip maar mee.
Maar er valt ook best wel wat te regelen in de meest kinky club van Hengelo : Club Vogue
Roep maar en ik regel het wel 8-)

_________________
[color=#0080FF]Traumatische ervaringen met mijzelf, kom er wel uit, mixend[/color]


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2006, 23:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 16 Sep 2006, 13:34
Posts: 135
Location: Meeuwen, Belgium
www.radiox.nl is ook nog een toffe radio


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2006, 00:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Oct 2006, 14:13
Posts: 228
Location: Twente, Netherlands
Eerste reactie... pffffffffff

I K H E B G E N O T E N
www.tribalmixes.org
Heel apart!
Meesten weten het al dat ik Soulseek voedt met beste underground dance wat ik zelf kan opnemen. (user: Broadband). De opname staat geshared.
Ik heb direct mijn Progressive Netwerk Soulseek (over de hele wereld) een bericht gestuurd dat dit echt iets is voor Progressive fijnproevers! 3 uur werkelijk van de meest uitzonderlijke underground Progressive, met 1 uur een werkelijk zéér bijzondere mix van Eelke Kleijn..... Eelke: mijn Rum-Cola smaakte echt veel lekkerder dan voorheen, wouwww.

ff kijken op Soulseek.... ja, 4 downloaders! wist het wel... dit is voor Progressive Diehards! De chat op soulseek staat ook te piepen... ff kijken: Peru, Argentinie, Miami, en Turkeije...

Meesten hier zijn wat jonger en zullen een Electronic Popgroep als Soft Machine (genre Pink Floyd)beslist niet kennen, die zaten zo in de periode rond 1970, kan mij vergissen in het jaartal, Eelke zou misschien het ook niet kennen ( kan mij vergissen), maar probeer eens een Elpee van ze te vinden, hun style zal je zeker aanspreken... net zo subtiel als jouw mix!

En Soft Machine leden waren geen tatoe domme jongens, alle 5 met titel en naast hun titel ook nog conservatorium... daar plaats ik Eelke bij! Daar hoort Eelke bij voor mij. Geen mix voor in een Club, of het moet een after party lounge club zijn, maar wat een geweldige platenkeuze!!! drie maal Wauwwww.

Oeff ik ga morgen avond genieten van een herhaling van die drie geweldige uurtjes. Peric: KLASSE! Het zal je wel wat centen kosten, dat hosten, maar wat je laat zien... pfff Ik ben emotioneel in de zevende hemel wat ik hoorde!! (... en deed geen afwas... :roll )

_________________
[color=#0080FF]Traumatische ervaringen met mijzelf, kom er wel uit, mixend[/color]


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2006, 11:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Dank je wel voor je complimenten, leuk.

Maar om even een misvertand uit de wereld te helpen, het is niet van mij hoor, die webradio, wij hebben er alleen een show lopen elke week (waar toch meer tijd in gaat zitten dan verwacht).

En natuurlijk Eelke erg bedankt voor z'n mix. Binnenkort hebben we een mix van Nills Noa.

BEATZ!!

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2006, 11:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Oct 2006, 14:13
Posts: 228
Location: Twente, Netherlands
Nu nog de tracklist van de eerste twee uur...... niet dat ik ze ga rippen, doe ik zelden. Blijf een vinyl liefhebber, mijn kolenschoppen passen beter op het vinyl dan die kleinere draaischijven van die CDJ players... :dj

_________________
[color=#0080FF]Traumatische ervaringen met mijzelf, kom er wel uit, mixend[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma