It is currently 23 Sep 2024, 16:34

All times are UTC+02:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: [31-12-2006] Dracul
PostPosted: 24 Nov 2006, 19:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Na het succesvolle la Bohème (2004) en Eyes Wide Shut (2005) in de Amsterdamse Stadsschouwburg, organiseert conceptbureau Lloyd & Acardi voor de derde keer op rij een theatraal dance event, genaamd DRACUL.

Gebaseerd op de legende van Bram Stoker zullen DJ’s, bands en acteurs zorgen voor een bijzondere combinatie tussen theater en dance.

Vol mysterie en verleiding
DRACUL is net als EYES WIDE SHUT, dat vorig jaar in 7 dagen tijd was uitverkocht, ook weer een compleet concept gevoed door mysterie, verleiding en de eeuwige zucht naar onsterfelijkheid.
Dit jaar vormen twee schepen gelegen aan een industriële kade in Amsterdam het festivalterrein. Speciale veerponten zullen continue van en naar deze geheimzinnige locatie varen welke volledig wordt omgetoverd tot één groot Dracula spektakel.

Tijdens DRACUL worden verschillende zalen met diverse muzieksoorten ingericht, zoals gypsy, clubhouse, electro, balkan beats en live muziek. Het theater element, uitgevoerd door zo’n 40 acteurs, zal de gehele avond aanwezig zijn in kleine onopvallende performances en grote spektakelstukken. Een groep acteurs die onderdeel zijn van stichting Art Freaks zullen door hun interactieve manier van acteren het publiek een onsterfelijke ervaring bezorgen.

Binnenkort wordt de volledige muzikale en theatrale programmering bekend gemaakt. Ook duiken er de komende weken ‘kruisjes’ op verschillende plekken op waarmee op het feest bijzondere priveleges gewaarborgd zijn.

Op www.dracul.info kan vanaf eind november getest worden hoe onsterfelijk een ieder is.

DRACUL wordt mede georganiseerd door cafés BRIX, DIEP en GETAWAY en evenement en artiestenmanagementburo EARTH.

DRACUL: 22.00 tot 06.00 uur. Kaarten zijn vanaf half november online verkrijgbaar via Ticketservice, Beep.nl en Beatfreax.nl. Vanaf 1 december gaat de reguliere verkoop van start bij Café Diep, Café Getaway, Café Brix en AUB Ticketservice.

Meer informatie: www.dracul.info.

[img]http://www.phono.nl/images/newsimgs/DRACUL_FLYER2006.jpg[/img]


Top
   
 Post subject: re: [31-12-2006] Dracul
PostPosted: 24 Nov 2006, 19:21 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
prijs is 66,66 euro ..maar lijkt me opzich wel leuk 8-)
Line up

Pierre
Joost van Bellen
Kareem Raihani
Maestro (Blue Note)
ZoëXenia
Anam
Caspian Hatdance (gypsy band)
Hotel (live)
MPS Pilot
Tommi
Hero Bonardi

:| :\ hmmz


Top
   
 Post subject: re: [31-12-2006] Dracul
PostPosted: 24 Nov 2006, 21:22 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Dit gaat 'm niet worden. Line-up zegt me eigenlijk helemaal niets.

_________________
have a happy period


Top
   
 Post subject: re: [31-12-2006] Dracul
PostPosted: 24 Nov 2006, 21:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Dit is in potentie een vet feestje schat ik zo in. Joost van Bellen c.s. trekt altijd de goede mensen aan. Mij uitgezonderd uiteraard.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: re: [31-12-2006] Dracul
PostPosted: 24 Nov 2006, 22:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Waarschijnlijk present


Top
   
 Post subject: re: [31-12-2006] Dracul
PostPosted: 27 Nov 2006, 20:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Jul 2005, 21:32
Posts: 218
earth doet de productie hiervoor, wordt een erg vet feest met de nadruk heel erg op bizar entertainment, heftig decor en een vette locatie.

op de site kan je nu een coole immortality test doen: [url]http://www.dracul.info[/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 6 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma