It is currently 23 Sep 2024, 16:38

All times are UTC+02:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 56 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 14 Dec 2006, 12:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Volgens mij kwam Monumental/Awakenings er laatst mee naar buiten dat ze die locatie voor de komende 2 of drie jaar vast gelegd hadden voor oud&nieuw. Gaat lekker bij de gemeente.... :oops


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2006, 15:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Ze hadden al 4 van de 6 duizend kaarten verkocht :(


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2006, 16:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ben ik boos? Welnee, i'm pissed :mad :evil :evil :mad


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2006, 16:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Nov 2005, 18:16
Posts: 148
Location: amsterdam
ikzelf ga niet erheen maarja zie als bezoeker nu nog maar kaartjes voor andere events te krijgen... anyway alsof je daar nog zin in hebt..

_________________
Well, oiled, that's what you are ! Come on, and ride, in my muscle car


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2006, 21:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jun 2005, 13:26
Posts: 140
Location: Zaandam
Dit is echt goed zuur zeg!! (N):mad

_________________
Was ik maar rijk.. en iets minder gelukkig.


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2006, 23:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Omdat wij, die wel (zouden) gaan ook recht hebben op een leuk feestje met O&N: zou iedereen van hier, ook degenen die niet gaan, ff de petitie willen tekenen op:

http://www.petitiononline.com/awake06/p ... -sign.html

Dank! :D


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2006, 23:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Nov 2005, 18:16
Posts: 148
Location: amsterdam
Met alle plezier gedaan :cool

_________________
Well, oiled, that's what you are ! Come on, and ride, in my muscle car


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2006, 23:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:40
Posts: 318
Location: amsterdam
is er eigenlijk wat persoonlijks aan de hand tussen Awakenings & gemeente Amsterdam oid?

Het is wel maf natuurlijk dat ze de laatste maanden ineens zo de pik op Awakenings hebben.

_________________
"We're fools whether we dance or not, so we might as well dance." Japanese Proverb


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2006, 00:00 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Ik ga dan wel niet, maar toch de petitie ondertekend. Belachelijke gang van zaken. Hopen dat de rechter het stadsdeel terugfluit en Awakenings toch door kan gaan!

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2006, 07:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 08:44
Posts: 509
Location: Rotterdam
Ik heb ook ff getekend als steun voor de gedupeerden.

_________________
Don't believe the hype! It's a sequel!


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2006, 10:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Getekend, de teller staat nu op: 1168 Signatures Total :)


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2006, 12:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="fountain"]Volgens mij kwam Monumental/Awakenings er laatst mee naar buiten dat ze die locatie voor de komende 2 of drie jaar vast gelegd hadden voor oud&nieuw. Gaat lekker bij de gemeente.... :oops


Volgens mij kun je die locatie wel vastleggen bij de verhuurder (zelfs al zou dat de gemeente zijn); echter je kunt niet een vergunning voor een 3-tal jaren regelen; verhaal gaat dat aanvraag vergunning later dan de andere feesten binnen is gekomen i.e. Last In First Out??

Maar goed: blijft een vreemd verhaal; staat me wat bij dat de gemeente heel lang geleden op deze manier ook te werk is gegaan bij een aantal Hardcorefeesten; eerst dikke controles en op de feesten zelf allerhande controlemannetjes en politie; hierna zijn er volgens mij bij feesten in UVA sportcentrum en Sloterdijk een paar feesten achter elkaar vergunningen ingetrokken en/ of niet afgegeven op de allerlaatste momenten, met allerlei financiele gevolgen van dien voor organisaties; beleid was volgens mij geen (grote) feesten meer binnen de ring. Weet niet wat Awakenings geflikt heeft of wat er voor randverschijnselen zijn (kom er nooit) maar ben bang dat de organisatie kan gaan inpakken in Amsterdam; Amsterdam weer eens op zijn smalst; wereldstad yeah right.....is na Schelto Patijn nimmer meer wat geworden hier......

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2006, 13:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="we are ieee"]Amsterdam weer eens op zijn smalst; wereldstad yeah right.....is na Schelto Patijn nimmer meer wat geworden hier......

Inderdaad, in Amsterdam kan alles, NOT! Erg jammer... Al die regeltjes zijn om gek van te worden.

Top
   
PostPosted: 15 Dec 2006, 18:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Haal je kaartjes, staat het de volgende dag in de krant... Stelletje slampampers van de politie... :mad . Maar heb er wel wat vertrouwen in dat het kort geding een positieve uitkomst zal krijgen. We wachten af...


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2006, 23:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Kleine kans zodra het met handhaven Openbare Wanorde te maken heeft....en anders Brandweervoorschriften......?

Wat zijn er eigenlijk nog meer voor grote festijnen daar? (Naast jaarlijkse kerstbomen-zatlapperij in Tuindorp en standaard steekpartij Mosplein :p )

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2006, 19:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
"Zoals je weet wil stadsdeel noord ons de vergunning niet verlenen en vragen we een voorlopige voorziening aan de rechter. We danken je voor je steun in deze kwalijke zaak en we houden je even op de hoogte van de jongste ontwikkelingen.

Dinsdag 19-12 horen we of de waarschijnlijke zittingsdatum van donderdag 21-12 doorgaat. We willen geen valse hoop wekken, maar we denken wel een kans te maken in deze zaak. Als de uitspraak voor ons toch negatief uitpakt dan zullen we het feest wellicht verplaatsen naar een andere locatie. We zullen je in ieder geval voor het einde van deze week laten weten of de Awakenings Newyears Special doorgaat.

We hopen dat je nog een paar dagen geduld hebt, maar als je hierop niet wil wachten en je je reeds gekochte kaart wil inleveren dan kun je daarover hier meer informatie vinden: http://www.awakenings.nl/index.php?s=oudennieuw


Groeten van de Monumental-crew! - www.awakenings.nl "

Ze doen er i.i.g. alles aan! (Y)
Nog ff geduld hebben dus.........


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2006, 21:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Als nummer 3153 getekend. Ik hoop dat jullie gewoon naar Awakenings kunnen gaan.
Schande dat dat hier zo kan....criminelen. :evil

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2006, 12:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
[quote]Volgens mij kun je die locatie wel vastleggen bij de verhuurder (zelfs al zou dat de gemeente zijn); echter je kunt niet een vergunning voor een 3-tal jaren regelen; verhaal gaat dat aanvraag vergunning later dan de andere feesten binnen is gekomen i.e. Last In First Out??


Mocht het zo gegaan zijn, dan zou je toch wel zeggen dat een organisatie als Monumental hier rekening mee houdt?! Laten we eerlijk zijn dat het Westergasterrein ook niet altijd makkelijk geweest is. De ervaring zouden ze inmiddels in huis moeten hebben.
Vandaar dat ik er vanuit ga dat dit eerder vanuit de gemeente gestuurd wordt dan dat Monumental "helemaal verkeerd bezig is."

Vandaar ook de petitie getekend!

Top
   
PostPosted: 21 Dec 2006, 17:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Shit, nog langer wachten, uitspraak door de rechter vrijdagmiddag :(

Wie heeft er ooit verzonnen dat geduld een schone zaak is? :rolleyes


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2006, 13:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jun 2005, 13:26
Posts: 140
Location: Zaandam
>>> KG: Awakenings is terecht afgelast
22-12-2006 De vergunning voor Awakenings op de NDSM-werf is terecht niet afgegeven. Dat concludeert de z. g. voorzieningenrechter vrijdag in een kort geding dat was aangespannen door de organisator van het Oud en Nieuwfeest.
Vorige week besloot stadsdeel Noord de dat het feest niet door kon gaan. Een tekort aan politiemankracht was de officiële reden.
Betrokkenen vermoedden echter dat het grote aantal arrestaties bij andere Awakenings wegens drugshandel/-bezit ook een grote rol heeft gespeeld. De argumentatie van de rechter komt pas volgende week naar buiten. <<<

Pff.. en nu is Loveland net uitverkocht.. :mad

_________________
Was ik maar rijk.. en iets minder gelukkig.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 56 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 56 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma