It is currently 30 Sep 2024, 05:24

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 133 34 35 36 3785 Next
Author Message
PostPosted: 13 Dec 2006, 04:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
[quote]Kijk anders even waar/hoe/wat je aangifte hebt gedaan (wat details enzo), dan kijk ik maybe het even na wat er mee gebeurt en of er schot in zit.








Kan ff geen Pm sturen Snuggle, Meld me anders ff aan bij MSN.. adres willemsenroel@hotmail.com

Was ik verdorie vanavond ook nog mijn fiets kwijt en gedeelte van mijn telefoon, mijn fiets heb ik gelukkig terug gevonden!

Top
   
PostPosted: 14 Dec 2006, 12:41 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
*ondanks al die VVD stemmers blijft men hier maar miepen over entreeprijzen :x

(N)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2006, 12:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
waren er maar communistische clubs he, geen marktwerking, vaste entreeprijzen of je nou naar digweed of naar victor coral gaat, en ja, een soort drinken.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2006, 12:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Dat ik de afgelopen dagen zo f****nd weinig in mn huisje heb uitgevoerd dat ik nu full-on aan de bak mag......" where do I start....where do I begin......" :(

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2006, 19:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
M'n vriendin is met oud en nieuw met vriendinnen in Athene bij haar broer (lang geleden afgesproken enzo - ik ken heel die broer niet).

Nu vroeg ze of er nog een leuk feestje was - geen house, want daar houdt ze niet van- , maar ik ging net toch voor de gein ff kijken. Kom ik hier op uit:

Sunday - New Years Eve
Time: 01.00 - 08.00
Line-up: Hernan Cattaneo + James Lavelle

Dodelijke avond natuurlijk, dus ik baal nu nog meer dat ik niet met haar meega (N)

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2006, 20:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
haha heeeel naar. Ik had dat al gezien dat ze daar draaiden tijdje terug ergens :)

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2006, 19:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Neem nooit een FBTO ziektenkostenverzekering!
Na een jaar aanklooien met die incompetente, nalatige, schijnheilige ziekmakers,
weet je zeker dat je chronisch behoefte hebt aan een psychiater, fysiotherapeut en een internist :mad
Om maar niet te zwijgen over een bijbaan om de achterstallige rekeningen te kunnen bekostigen (N) :x (N)


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2006, 21:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Dus jij bent zeg maar je eigen risico wel kwijt zeg maar.....dussss...... :roll

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2006, 11:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
Vonnie je kan nog overstaooen hoor, ik ben ook weggegaan bij fbto scheelt niet zo veel qua geld maar beter dekking ik stuur je ff pm :D

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
PostPosted: 26 Dec 2006, 10:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Zooo vandaag aan het werk.. opzich vind ik dat nog niet zo erg.. En ik sta aan de balie in vertrekhal 2 dus genoeg om te kijken... maar er is echt werkelijk waar geen HOL te doen.. en ik moet nog tot 16.30.....

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 26 Dec 2006, 11:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Eh......waar werkte je ookalsweer?
Ik dacht eerst dat je zuster was ofzo, maar vertrekhal 2 is dan denk ik iets anders :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 26 Dec 2006, 13:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Nee ben geen zuster.. ik werk voor een zakenreisbureau.. genaamd BCD travel.

Wij hebben een balie in vertrekhal 2 voor het afgeven van papiere tickets en andere documenten (zoals paspoorten die van het visumbureau komen), en een lobby achter de douane voor onze reizigers... Maar zakenreizen liggen rond de feestdagen een beetje op hun gat dus wij hebben het niet zo druk. Heb nog 6 tickets voor vandaag en inmiddels zijn we met z'n tweeen...

Ik heb zojuist een sudoku uitgeprint van het internet...

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 26 Dec 2006, 15:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
ahaa das de klm/af hal.. wij hebben het best wel druk hier voor kerst... :(


Top
   
PostPosted: 26 Dec 2006, 15:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Idd de KLM/AF hal... en dat men dan nog aan ons vraagt.. "waar kan ik inchecken voor mijn KLM vlucht???" :cow :cow :cow

btw Mark.. wij hebben boven vertrekhal 3 op de 6de verdieping nog een kantoor zitten dat is onze 24 uurdienst (waar ik normaal werkzaam ben) daar hebben ze ook genoeg te doen heb ik gehoord vandaag... ;)

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 26 Dec 2006, 16:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
jullie hebben tenminste een 24 uurs dienst!! ik wordt gek van de reisagenten die helemaal niks hebben en de passagiers doorverwijzen naar ons voor vertrek, terwijl we ze vervolgens moeten vertellen dat we ze niet kunnen helpen als het eerste segment niet gevlogen is.. we mogen die pnr's dan niet claimen :(

dat staat toch duidelijk aangegeven? mensen zijn gewoon dom soms laura.. ze bellen ons nog als geboekt staan op BA of Virgin.. ooooh, u kunt mij dus niet helpen? nee mevrouw, wij zijn de KLM en niet BA
:x

sterkte met neuspeuteren


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2006, 16:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Hahahahaha... ik weet niet of het aangegeven is dat ze voor vertrek bij hun reisagent moeten zijn..

Maar das toch een beetje raar. Stel dat iemand via een reisbureau een klm ticket heeft geboekt en idd hij of zij moet wijzigen doen jullie er dan helemaal niets mee???? Ik begrijp jullie standpunt/werkwijze maar als klant zijnde kan je er ook niets aan doen als je reisbureau dicht is??? en je moet toch nog steeds de mogelijkheid hebben van wijzigen (mits je een wijzigbaar ticket hebt).. Toch??? of word men dan naar klm ticketoffice gestuurd???

Moet zeggen je krijgt wel de meeste rare vragen op onze desk.. mensen denken vaak dat als je een reisbureau bent je alle geboekte tickets kunt zien.. ja alleen als het bij ons geboekt is anders niet...

Mag het misschien niet zeggen maar soms is het ook best leuk om tegen mensen te zeggen dat je ze niet kan helpen...

Ook zo'n mooie.. "ik probeer in te checken op de KLM site maar het lukt niet... de site loopt vast, kunt u mij helpen????"

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2006, 18:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
[quote]Maar das toch een beetje raar. Stel dat iemand via een reisbureau een klm ticket heeft geboekt en idd hij of zij moet wijzigen doen jullie er dan helemaal niets mee????\
Ik begrijp jullie standpunt/werkwijze maar als klant zijnde kan je er ook niets aan doen als je reisbureau dicht is??? en je moet toch nog steeds de mogelijkheid hebben van wijzigen (mits je een wijzigbaar ticket hebt).. Toch??? of word men dan naar klm ticketoffice gestuurd???

officieel helpen we niet, als wij wat wijzigen en de pnr claimen is het bij de reisagent miet in het systeem te zien.. we wijzigen alleen bij echte spoed bv de volgende ochtend om 09.00 vertrek of zo..en dan een vendor remark versturen.. maar beleid is eerst doorverwijzen naar de reisagent.. ook zon mooie van vooral ebookers: uw ticket is helaas niet wijzigbaar, dus belt u maar met de maatschappij...

[quote]
Moet zeggen je krijgt wel de meeste rare vragen op onze desk.. mensen denken vaak dat als je een reisbureau bent je alle geboekte tickets kunt zien.. ja alleen als het bij ons geboekt is anders niet...

Mag het misschien niet zeggen maar soms is het ook best leuk om tegen mensen te zeggen dat je ze niet kan helpen...

ja soms wel!! ik ben echt wel bereid om iemand te helpen, maar als je zelf 20 min voor vertrek aan komt zetten en vervolgens boos wordt op mij omdat je de geweigerd wordt voor de vlucht dan houd het op.. of voor de dertigste keetr vraagt om een stoelnummer dat niet kan boeken... Ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken om een bepaalde stoel... :x

[quote]Ook zo'n mooie.. "ik probeer in te checken op de KLM site maar het lukt niet... de site loopt vast, kunt u mij helpen????"

en danbellen ze ons en ik moet ze dan uitleggen dat ze 5 dagen voor vertrek nog niet kunnen inchecken of dat ze met de configuratie vd vlucht bezig zijn, of dat ons systeem soms gewoon crap is ;)

Top
   
PostPosted: 29 Dec 2006, 20:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="we are ieee"]Dat ik de afgelopen dagen zo f****nd weinig in mn huisje heb uitgevoerd dat ik nu full-on aan de bak mag......" where do I start....where do I begin......" :(



Ultieme frustratie: hoef de tekst niet eens aan te passen...... :(

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2006, 00:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
http://forum.groovecollection.nl/viewto ... 2604#42604

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2007, 10:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Ik heb mijn Pioneer HDJ-1000 gesloopt, domme actie :mad :(
Al diverse malen geprobeerd te lijmen en ben nu bezig met the ultimate poging.. 2 componentenlijm met een paar extra plaatjes hard plastic om de boel op zn plek te houden. Zou zo zonde zijn als ik een nieuwe moet kopen... :x


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 133 34 35 36 3785 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma