It is currently 15 Nov 2024, 14:49

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 22 Jan 2007, 15:31 
GrooveCollector
GrooveCollector

van partyscene:

Wie wil jij horen op Dance Valley?
Na twee enigszins turbulente edities van Dance Valley, is bij UDC het roer omgegooid. Geen tweedaags festival meer, geen onderlinge strijd met Extrema, maar gewoon Dance Valley als eendaags festivals op een andere datum dan het grootste dance-festival van Noord-Brabant. Daarnaast wordt er meer naar de bezoekers geluisterd. Vandaar dat UDC een uitgebreide enquete heeft opgezet waar jij al je ideeën in kwijt kunt.

In plaats van alles zelf uit te doktoren in Purmerend, wordt er dit jaar nadrukkelijk naar de mening van de bezoekers gevraagd. Eindelijk kan je een keer jouw input geven over hoe jij vindt dat Dance Valley er dit jaar uit moet komen te zien. Wat vond je vet de afgelopen jaren en wat wil je absoluut terugzien? Wat kan er verbeterd worden in vergelijking met de afgelopen paar jaar? En wie zou jij voor Dance Valley boeken? Dit alles en nog veel meer kan je kwijt in de enquete van Dance Valley.

Het onderzoek duurt 10 tot 15 minuten. Onder de deelnemers worden 100 kaarten voor 14 juli verloot. Per e-mailadres kan één enquête worden ingevuld. Onvolledige en lukraak ingevulde enquêtes worden verwijderd uit de UDC database. Onder de inzenders verloot UDC maar liefst 100 toegangskaarten voor de komende Dance Valley op 14 juli 2007. Vanwege de vele nationaliteiten van de bezoekers is ervoor gekozen het onderzoek zowel Nederlands- als Engelstalig uit te brengen.

Doe mee, surf snel naar de UDC site en breng je stem uit. Rechtstreeks naar het onderzoek kan ook: Dance Valley Onderzoek

Link: http://www.dancevalleyonderzoek.nl/inde ... 1&cd=24916

En tot mijn grote verbazing sta ik ook tussen de lijst met artiesten die je graag wilt zien op Dancevalley 2007!

Dus vind je me lief, aardig, een leuk plaatje draaien of wil je graag een knuffel van me!!!
Vink dan mijn hokje aan en krijg een welgemeende knuffel op het volgende feest dat ik je tegenkom!!!

PostPosted: 22 Jan 2007, 15:48 
Site Admin
Site Admin

in die lijst staan sowieso alle dj's die al een op DV gedraaid hebben, vandaar...

had m gister al ingevuld
sla de knuffel ernstig over !!

PostPosted: 22 Jan 2007, 15:54 
GrooveCollector
GrooveCollector

Mijn stem heb je....

Kan ik die knuffel inruilen voor een biertje ofzo????

PostPosted: 22 Jan 2007, 16:19 
GrooveCollector
GrooveCollector

Godver Jerry!! :lol

Komt goed ome jan... (of wordt ik straks heel arm???)

Ik zie trouwens niet iedereen er tussen staan.. Die miss Ginger en die winnaar staan er volgens mij niet tussen...

PostPosted: 22 Jan 2007, 18:39 
GrooveCollector
GrooveCollector

En Infusion ook niet! :rolleyes :p
Heb hem ingevuld, kost wel erg veel tijd en ze zeggen dat de bezoekers inspraak hebben maar op deze manier vergaren ze gewoon erg veel nuttige informatie over de party bezoeker...
Pas wanneer ze weer een Renaissance tent regelen met Sasha, Digweed en Cattaneo geloof ik dat er geluisterd wordt :lol

PostPosted: 22 Jan 2007, 18:52 
GrooveCollector
GrooveCollector

Mijn stem heb je ook. Plekje op de gastenlijst doe ik het voor. :p
Bij "anders, nl:" heb ik 16 Bit Lolitas maar toegevoegd.

PostPosted: 22 Jan 2007, 18:58 
GrooveCollector
GrooveCollector

Nou niet allemaal mee gaan doen, er zijn maar 100 kaarten te vergeven :p

PostPosted: 22 Jan 2007, 20:58 
GrooveCollector
GrooveCollector

Hmmmm....ik doe alleen maar mee aan dingen als " Wie mag er niet meer afsluiten" ; " Waarom weer Carl Cox" en " Welke DJ's met pek en veren de Vallei uit"

PostPosted: 22 Jan 2007, 22:12 
GrooveCollector
GrooveCollector

Vooral vraag 28: "Hou zou je deze verhouding (kwaliteit/kwantieteit) de komende edities willen zien? " vind ik wel een aardig. Persoonlijke mening is dat er altijd TE veel kwantiteit is. Iedere pleurismuziekstijl met 3 aanhangers (zoals het electrominimimalprogressivetranceclubhouse oid :D) is er vertegenwoordigd! Schrap in het aantal DJ's, laat een tent of 2-3 weg (NIET de progressive ofcourse) en maak er een schappelijkere prijs van.

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

PostPosted: 23 Jan 2007, 00:17 
GrooveCollector
GrooveCollector

Waarom Cox altijd moet afsluiten, omdat tie gewoon een mega set weggeeft.

Paul van Dijk was leuk en ook Orbital wel, maar COX is FEESIE :hat

en wie zeker een keer terug mag in de Vallei is Miss DJAX met een bepaald assortiment aan tracks

en geen hoger BPM dan 130 :D

en Sven Vaeth om 14 uur op de mainstage is ook wel weer een strak plan, is het gelijk feest.

GC zijn eigen tent, omdat ze hard aan de weg timmeren (Y)

en last but not least mag er ook wel weer een goa trance tentje staan, waar X-dream een

weergaloze liveset weggeeft.

en mooi weer en de sfeer van Rockit Openair dan gaat het dit jaar helemaal weer goed komen

Zal hem maar even invullen, (Y)

PostPosted: 23 Jan 2007, 09:30 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="SnuggLe"]Vooral vraag 28: "Hou zou je deze verhouding (kwaliteit/kwantieteit) de komende edities willen zien? " vind ik wel een aardig. Persoonlijke mening is dat er altijd TE veel kwantiteit is. Iedere pleurismuziekstijl met 3 aanhangers (zoals het electrominimimalprogressivetranceclubhouse oid :D) is er vertegenwoordigd! Schrap in het aantal DJ's, laat een tent of 2-3 weg (NIET de progressive ofcourse) en maak er een schappelijkere prijs van.

haha ik vind juist dat er altijd teveel kwaliteit is (stom gekozen woord maar het gaat om wat ze er mee bedoelen). Voor mij hoeven al die decoraties en lasers en vuurwerk niet. Gewoon goede geluidsinstallatie, paar lampjes en vooral vette dj's :cool Van mij mag er dus op de kwaliteit bezuinigd worden zoat de prijs van het ticket omlaag kan.

PostPosted: 23 Jan 2007, 10:04 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Smiley"]Waarom Cox altijd moet afsluiten, omdat tie gewoon een mega set weggeeft.

Yeah right.......... :x

PostPosted: 23 Jan 2007, 15:07 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="DDD"]Mijn stem heb je ook. Plekje op de gastenlijst doe ik het voor. :p
Bij "anders, nl:" heb ik 16 Bit Lolitas maar toegevoegd.

Thanks!!!
Ook raar dat die er niet tussen staan he!!?? Zij hebben toch ook op Dancevalley gestaan..

Ik begrijp ook echt niet wat ik er tussen doe... :cow

PostPosted: 23 Jan 2007, 15:34 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Jordi Bouman"]
Ik begrijp ook echt niet wat ik er tussen doe... :cow

Ik ook niet, maar heb wel ff op je gestemd :p

Verder helemaal met Onno en DDD eens, 16 Bits mogen natuurlijk niet ontbreken en investeer maar in geluid etc maar aankleding mag zo minimaal zijn als maar kan :p Kan de prijs ook een beetje drukken.

Wat ik een goede vraag vond, was waar je de voorkeur aan gaf... rustige stijlen of harde stijlen... Als je het mij vraagt mogen die harde stijlen pleite! Zijn al genoeg slechte festivals voor ;)

Ik heb aangegeven dat ik kom, voorwaarde is natuurlijk wel dat er een vette prog tent is! :cool

PostPosted: 23 Jan 2007, 17:36 
GrooveCollector
GrooveCollector

THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!

Denk niet dat ze veel harde stylen gaan plaatsen op DV. Sensation Black is volgens mij op dezelfde dag..

PostPosted: 23 Jan 2007, 18:41 
GrooveCollector
GrooveCollector

Kijk natuurlijk gaat het om Kwaliteit. Duh.
Maar..... omdat er zoveel KWANTITEIT is (pleuris veel tenten, pleuris veel dj's) moet men concessies doen aan de kwaliteit. Zo heb ik het geinterpreteerd. Jullie interpreteren het dus als te veel kwaliteit, en daarmee te weinig kwantiteit? Oftewel: zet er iets minder DJ's neer (haal alle 'wat minder kwalitatief goede dj's weg en laat de kwalitatieve langer draaien') en besteed dat geld aan aankleding maar vooral GELUID. Volgensmij zijn we het deels wel met elkaar eens :)

Overigens, Smiley: weet je dat jou posts altijd irritant te lezen zijn door al die enters?

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

PostPosted: 23 Jan 2007, 19:08 
GrooveCollector
GrooveCollector

heb gc ingevuld als belangrijkste bron voor feest info en 16 bits erbij gezet bij anders.. Jordi heeft ook mijn stem, heb je nog nooit live horen draaien maar toch ;)

PostPosted: 23 Jan 2007, 19:28 
GrooveCollector
GrooveCollector

Yeah thanks!!!!!!!!! Het begint nog zin te hebben deze "actie"!!!!

PostPosted: 23 Jan 2007, 19:41 
GrooveCollector
GrooveCollector

Heb natuurlijk ook op je gestemd Jordi ;)

PostPosted: 23 Jan 2007, 20:50 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="SnuggLe"]Kijk natuurlijk gaat het om Kwaliteit. Duh.
Maar..... omdat er zoveel KWANTITEIT is (pleuris veel tenten, pleuris veel dj's) moet men concessies doen aan de kwaliteit. Zo heb ik het geinterpreteerd. Jullie interpreteren het dus als te veel kwaliteit, en daarmee te weinig kwantiteit? Oftewel: zet er iets minder DJ's neer (haal alle 'wat minder kwalitatief goede dj's weg en laat de kwalitatieve langer draaien') en besteed dat geld aan aankleding maar vooral GELUID. Volgensmij zijn we het deels wel met elkaar eens :)

Ik snap persoonlijk heel je verhaal niet meer maar als je eind concludeert dat we het eens zijn zal het wel goed zitten :lol

Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00