It is currently 30 Sep 2024, 07:26

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 135 36 37 38 3985 Next
Author Message
PostPosted: 18 Jan 2007, 18:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
@ Djeebie: ziet er moeilijk heftig uit, zeg! :o Heb je zelf geen schade? Succes gozah! (Y)

@ Lapunked: ik woon zelf ook aan een rivier en t gaat hier goed tekeer! Wel n mooi gezicht trouwens. Ik hoop dat je geen schade ondervindt. Jij ook succes. (Y)

De rest die de weg nog opmoet: sterkte en doe voorzichtig.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2007, 19:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Mensen ik zeg : " Niets aan de hand; gewoon SFEER maken " ;)

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2007, 20:28 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Ik weet niet hoe ik het geflikt heb maar ik ben thuis nadat ik om 16:00 van mijn werk uit Utrecht ben vertrokken. Er reden al een hele tijd geen treinen maar ik ben nog geen minuut op Utrecht CS en ik hoor dat er een stoptrein naar amersfoort gaat, de allerlaatste die nog ging zo'n beetje.

Op Amersfoort, 25 minuten wachten en ik kon zo de trein in naar Apeldoorn....

Tot toen ging het goed, opeens een melding dat we even moeten stoppen omdat in Deventer er problemen waren waardoor de treinen uit apeldoorn niet konden vertrekken. Dik een uur stil gestaan in de middle of nowhere. Toen werd bekend gemaakt dat er geen treinen meer mochten rijden en dat de machinist of naar apeldoorn of terug naar amersfoort ging. Gelukkig naar Apeldoorn. In apeldoorn superdruk bij de bus naar zwolle natuurlijk komt daar de conducteur van de trein aan met drinken, dat vind ik dan wel weer een held :cool . Maar goed ik had maar 15 minuten later van mijn werk moeten vertrekken en ik had nu nog in Utrecht gestaan :x


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2007, 20:34 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
[quote="Paulus de Kalebouter"]@ Djeebie: ziet er moeilijk heftig uit, zeg! :o Heb je zelf geen schade? Succes gozah! (Y)


Het is best een slagveld hier ja. Een hope rood/witte linten voor de afzettingen en veel losgewaaid materiaal. Maar op de een of andere manier houdt mijn huis het wel. Het trilt af en toe wel erg, maar ik heb niet het idee dat we nog bang moeten zijn. Die containerwoningen om me heen daarentegen :8o

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2007, 20:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Betah! (Y) Hopen dat t hier bij blijft voor je. :)

@ Harmen; je kan wel zien wie er voor t geluk geboren is. Mazzelaar.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2007, 22:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Na vanmiddag bij broer schoon gemaakt te hebben naar Amsterdam gegaan om daar mijn vriendje op te halen die daar dus gestrand was... richting Den Haag gegaan.. Zo'n drie uur bezig geweest om van Nieuw Vennep naar Amsterdam te komen en terug.. Opzich nog niet eens zo slecht...

Nu net thuis aangekomen en ik heb nog een half hek.. een deel hadden we vanmorgen al weggehaald omdat het eruit zag dat het niet lang zou houden.. en nu .... is er dus nog minder over.. morgen maar een foto maken dan kan ik het laten zien.. Gelukkig de boot drijft nog en voor de verrassing ik lig eindelijk eens recht!!! (voor de verandering)

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2007, 22:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
Vloog iemands bloempot richting mijn auto (gelukkig toen ik net naar mijn auto liep) .... auto nog kunnen redden alleen mijn scheenbeen niet, :mad ...maar gelukkig was die bloempot er erger aan toe. :cool


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2007, 23:56 
Offline
just started
just started
User avatar

Joined: 01 Dec 2006, 14:57
Posts: 17
Location: anywhere
Gefrustreerd?

Pak gewoon je gun -of als je echt boos bent je bazooka- en schiet even lekker om je heen. Gewoon alles en iedereen down. Wat nou wind. Fuck it.
Dat lucht echt lekker op.

Doe ik ook altijd.

XX GR00VY

_________________
....back in 2007....


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2007, 08:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
:lol :lol :lol :lol Er hebben hier een paar van die raam-ambtenaar-achtige uren stelende mannetjes de hele nacht vast gezeten op kantoor wahahahahahaha! Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat vandaag netjes van hun vakantiekaart wordt afgeschreven.........mehehehehehe!
Na jaren van frustraties omtrent hun kantjes-eraf lopen is de wraak zeeeeerrrr zoet! :lol

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2007, 16:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ben ik de enige in NL die zich ergert aan mobiele telefoons die als radio worden gebruikt?

Ik zat in de trein en d'r was er weer zo-een. Dus ik vraag: "Wil je 5 euro hebben?". Zij van 'Huh?'. "Ja om oordopjes te kopen, want de hele trein kan meegenieten". Je had d'r moeten zien kijken.

Ik kan me daar zo aan ergeren! Als iedereen dat in de trein zou doen zou het een supergrote teringherrie zijn. Ik kan soms mijn eigen muziek (op mijn iPod die NIET hard staat) gewoon niet meer goed horen. Wat een mongolen zeg, koop oordopjes.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2007, 19:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
HIER NOG 1 HOOR!!

Mijn grootste irritatie atm inderdaad! Word ook steeds erger! Afschieten die gasten :mad

Wel een mooie opmerking btw Bram... maar 9 van de 10 keer zou ik niks zeggen omdat het 'mensen' zijn die het puur doen als uitlokking... die mensen zijn al zo associaal om het volume zo hard te zetten... dan zouden ze dit echt niet voor je uitzetten, maar eerder een grote bek geven of je een klap op je smoel geven.

Ik ben voor extra boetes in het OV, voor deze acties... ik zeg 50 euro! :sleep


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2007, 20:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
PRECIES! Ik word er ECHT helemaal gek van!
Normaal zeg ik dat ook niet tegen iedereen, maar tegen deze dame wel. Normaal zijn het bepaalde jeugdigen die dat heel leuk vinden...ook in de bus bv, en iedereen blijft maar dom voor zich uitstaren. Nondeju, OPTYFEN met die mensen!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2007, 21:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Jij ook al bram? radio of net zo erg MP3 speler met crappy geluid!! word er helemaal gek van in de bus en metro... koop een paar oordopjes: beter geluid en dan hoef ik die R&B/hip hop crap niet horen :mad


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2007, 22:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
oeps... sleutels kwijt terwijl ik haast had, dus hele huis ondersteboven gespit, al mijn spullen van m'n bureau geveegd, vriendin uitgescholden, slaan met deuren etc...

zit ie gewoon in mijn binnenzak :cow

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2007, 08:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Oordopjes of niet... je hebt er ook nog een stel die graag de muziek zo hard hebben staan dat ik twee rijen achter ze de herrie nog kan horen..

Of die mannetjes in den haag met die radio dingen om hun nek.... wahahaahahhahaa.. en dan je twee handen ophouden om je radio te ondersteunen.. ECHT VET!! :lol

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2007, 11:03 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Gaat lekker bij de bank van mij :rolleyes

Ik heb sinds vandaag 3 pinpassen voor het zelfde bankrekening nummer, 2 verschillende pincodes en een pas waar ik geen pincode voor heb :x :x


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2007, 20:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Slechts 1 grote tegenactie: deze rakker weer uit de kast halen......there's a friction too much fraction woooohooooooo yeaaaahaaaah!

[img]http://www.pocketcalculatorshow.com/boombox/graphics/marantz-pms6000.jpg[/img]

[img]http://www.pocketcalculatorshow.com/boombox/graphics/seans-clairtone.jpg[/img]

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2007, 22:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 13:39
Posts: 510
Location: Voorhout
[quote="SnuggLe"]Ben ik de ènige in NL die zich ergâh an mâhbiele tillefauns die as radiâh worde gebrùik?

Ik zat in de trèn en dr was r weâh zâh-een. Dus ik vraag "Wil je 5 ùirâh hebbe?". Zè van Huh?. "Ja om oâhdoppies te kâhpe, want de hèle trèn ken mègeniete". Je had dr motte zien kèke.

Ik ken me daah zâh an ergere! As iederèn dat in de trèn zâh doen zâh ut een supâhgrâhte teringherrie zèn. Ik ken soms mèn ège meiziek (op mèn iPod die NIE hag staat) gewâhn nie meâh goed hâhre. Wat een mongâhle zeg, kâhp oâhdoppies.


Hahahaha :roll

;)

_________________
life vest under your seat!


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2007, 22:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
hahaha! :lol


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2007, 15:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
net voor de 4de keer gezakt voor mn praktijk rijbewijs, gvd......!!!!

ik kan verder gewoon prima rijden, maar door de zenuwen gaat het helemaal mis...

:mad :mad :mad :mad

gaat er vanavond toch nog gezopen worden bij diggers :lol

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 135 36 37 38 3985 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma