HAHAHAHAAHHAHAHAHAHA ... weet niet of iemand radio 538 aan heeft staan maar wat een leuke actie hebben ze daar voor valentijn... :-)
In het kort: je kunt een bloemetje sturen naar je valentijn.. nu belde ze net een meisje op en ze vertelde haar dat ze een bloemetje mag sturen naar haar valentijn.. (meisje wist overigens niet dat het 538 was en dat ze live op de radio te horen was want er werd iets anders gezegt) ze reageerde al een beetje zo van naar mijn valentijn?? mag ik hem naar iedereen sturen?? 538: ja wie is jou valentijn... nou zegt ze stuur maar naar Sander... mijn baas.. Maaaaaaaaaaaarrrrrr het bloemetje werd aangevraagd door haar vriend!!! Oooeeeeee... was ze vergeten dat ze een vriend had????
Nu blijkt dus hij vraagt dit aan en kan dan een weekend met zijn valentijn winnen als zij dan jou naam noemt om het bloemetje naar toe te sturen dan winnen jullie dus een weekend lang naar Rome.... Hahahahaha... deze ging dus helemaal mis..
Hahahahaha... lol
Toen ze erachter kwam dat ze op de radio was verandere het gesprek ook helemaal... En haar vriend hing ook nog aan de lijn.. die wilde wel even weten wie Sander dan wel niet was... nou je kan je de rest vast wel voorstellen..
Beetje jammer alleen dat 538 het vlak voor het nieuws deed want er kwam meteen na het item een nummer en vervolgens het nieuws..
Oja het fragment is te beluisteren op de site van 538.. het is het item van ramon en simone...