It is currently 30 Sep 2024, 09:19

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 136 37 38 39 4085 Next
Author Message
PostPosted: 02 Feb 2007, 17:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Smoked Pieces"][quote="SnuggLe"]Ben ik de ènige in NL die zich ergâh an mâhbiele tillefauns die as radiâh worde gebrùik?

Ik zat in de trèn en dr was r weâh zâh-een. Dus ik vraag "Wil je 5 ùirâh hebbe?". Zè van Huh?. "Ja om oâhdoppies te kâhpe, want de hèle trèn ken mègeniete". Je had dr motte zien kèke.

Ik ken me daah zâh an ergere! As iederèn dat in de trèn zâh doen zâh ut een supâhgrâhte teringherrie zèn. Ik ken soms mèn ège meiziek (op mèn iPod die NIE hag staat) gewâhn nie meâh goed hâhre. Wat een mongâhle zeg, kâhp oâhdoppies.


Hahahaha :roll

;)

LOL :lol
Die 'Haagse Harry Translator' is echt geweldig :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2007, 20:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
:lol

ik frustreer me eraan dat de 'frustratie-topic' 10 pagina's groter is dan de 'hapiness-topic' op GC!

(maar kan me in de meeste frustraties trouwens wel vinden..) ;)


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2007, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Fuck man.
Mijn vriendin is morgen jarig.
Wij vandaag uit eten, omdat we morgen op wintersport gaan. ONtzettend goed restaurant (schijnt), zeker qua prijs. Ik regel van tevoren (2 dagen via telefoon) met de bediening dat ze de cadeau's (sieraden) uit mijn jas halen en als tussen gerecht doen.

Ik kom binnen:
"Nee sorry, we zien u reservering niet. Maar, er is nog plaats"

Ik in gedachten van "GVD, is dit een spelletje?". zit me op te naaien tijdens het eten omdat ik bang ben dat mijn plannetje in de soep loopt. Maar nee, er gebeurt niets.
Wacht tot net voor het nagerecht en krijg mijn vriendin EINDELIJK naar de plee om het na te vragen.

Waren ze het vergeten :cow :cow :cow
Tis nog wel goed gekomen (beter laat dan nooit!) maar ik was bijna ECHT pissig geweest.

Gelukkig was het nog een verrassing en vond ze het cadeau geweldig.... maar toch. Regel ik een keer wat , krijg je van die mongolen die het verkutten!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2007, 14:25 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Jij maakt nooit een fout snuggle?


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2007, 14:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Waar heb je gegeten??


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2007, 16:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Harmen"]Jij maakt nooit een fout snuggle?


Jawel.
Maar als je daar 2x over hebt gebeld is dat wel frustrerend. Het gaat hier toch om frustraties?
Fouten maken geen probleem, maar op zo'n moment als het zo'n verrassing moet zijn: nee.

Was bij Max, Prinsenstraat.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2007, 18:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Max is best okay.. Zal vast een foutje zijn geweest want ik word daar altijd top geholpen..

Volgende keer naar de Wox ;)


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2007, 18:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Max is cool. ook paar keer gegeten :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2007, 21:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
Had ik eindelijk die camera besteld afg zaterdag (via internet).
En dacht die dus woensdag af te kunnen halen op het postkantoor (omdat ik toen vrij had voor dat examen). Was de postbode voor woensdag nog niet langs geweest. En kwam die dus woensdagmiddag langs (toen ik dat examen aan t maken was) :rolleyes

Nou goed dan vrijdagavond maar ff langs t postkantoor gaan dacht ik. Zie ik op de tnt site dat ze om 17:00 al sluiten :\ Toen maar ff iets eerder van mn werk vertrokken, kom ik toch nog pas 10 over vijf aan (door die klote files :mad ) Tja toen was t kantoortje dus gesloten (de winkel was nog wel open, maar helaas) Morgenmiddag maar ff ophalen dan *zucht*

Voormij helaas geen camera mee dus voor t howells feestje vanavond :(


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2007, 22:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Krantenbedrijfje naar nieuw pand; E geen eigen kamer meer; neergezet op verdieping Raad van Bestuur; naast koffie-unit......hele dag kakelende secretaresses: "Koppie koffie meneer" met een stem die mn beeldscherm doet barsten........koffie-unit is ook tevens de multifunctional printerhoek voor 60 man.....: " Is dit nu de kleurenprinter" "Ooooh....wacht, dit is de kleurenprinter" " Hey wacht dit zijn mijn printjes niet" " Nou snap er niets meer van" en om 12 uur gaan we lekker met zn allen in het keukentje broodjes smeren......U raadt het reeds keukentje is ook open en in het midden..........." Nou waar is mn melk toch....weet zeker dat ik mn melk mee heb genomen...."
Enige bescherming is een kastje van 1 mtr 15 en direct daarachter de Jostistratie met nu echt live and direct Hoestende Henkie; Klagende Kees; Murmelende Marietje en Niets Snappende Natte Alie......Wat een week wat een week.......2 maal bij mijn directeur geroepen dat mijn opmerkingen echt niet kunnen en of ik aub de Jostistratie enigzins kan ontzien en weer zo snel mogelijk de vrolijke Marcel kan gaan worden.........

Afijn......maandag ziektewet en op naar het Arbeidsbureau.......lang leve de vooruitgang en de kantoortuinen......... :(

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2007, 21:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Jordi Bouman"]Max is best okay.. Zal vast een foutje zijn geweest want ik word daar altijd top geholpen..

Volgende keer naar de Wox ;)


Alweer? ;)
Daar al best vaak geweest. De zalm met wasabimayonaise, zeewier en zongedroogde tomaten is HEERLIJK, netzoals de aaltjes!

Ik wil een keer naar Oni, is dat wat?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2007, 09:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
gvd mn scollwiel van mijn muis doet t niet meer

dat is echyt een gemis opeens :/

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2007, 20:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:lol Hahaha! Ik lach je niet uit hoor, Timo.
Vind t alleen leuk te zien wat de ergernissen van tegenwoordig zijn.
10 jaar geleden hadden we al die spullen niet en die ergernissen dus ook niet.
Succes ermee! (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2007, 21:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
nou, 't is weer maandagavond tussen 21.30 en 22.30 u en ik zal momentel niet de enige zijn die z'n vriendin alleen op de bank laat en z'n computer als beste maatje opzoekt! Americans next top model is weer op de buis :x (walg walg..!)

mn broer zei van het weekend: "Ik duik spontaan de garage in om te klussen, zelfs als ik niks te klussen heb!" :lol (zie 'm al zitten tussen z'n koikarpervijverfilterbakken :)


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2007, 22:03 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
geen last van, maar toch achter de pc
heb ik geen excuus voor nodig :p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2007, 19:43 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
460 euro van mijn oude CC afgehaald :evil Ik kreeg midden januari een nieuwe Credit Card en die ben ik meteen gaan gebruiken maar nu is er eind januari toch nog een transactie gemaakt bij een dierenwinkel in canada en ik krijg de rekening :evil ja dahaag alsof mijn CC rekening van mijn huidige credit card al niet hoog genoeg is :x


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2007, 09:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Maar er heeft dus iemand misbruik van jou oude CC gemaakt? Al opgelost inmiddels? :)


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2007, 10:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jul 2005, 23:57
Posts: 373
Location: Haarlem
ik word helemaal GEK van het inbrengen van mijn lenzen. Ik heb altijd een bril gehad maar nu wil ik toch lenzen gaan proberen. Welgeteld 1 keer ingebracht, en ben nu 2 dagen bezig! Hoe moeilijk kan het zijn!!! :mad


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2007, 10:45 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Ja oude CC is misbruikt, op 28 januari is er 460 afgeschreven, dag erna hebben ze geprobeerd 3600 euro af te schrijven :o gelukkig heb ik niet zo'n hoge limiet ;) Ik moet een formulier invullen en opsturen aan de hand van dat formulier gaan ze checken of het klopt wat ik zeg.


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2007, 10:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
En daar gaat mijn rendement op de beurs :mad
Mijn hele winst compleet weg...dat gaat weer even duren voordat het goedkomt :8o

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 136 37 38 39 4085 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma