It is currently 24 Sep 2024, 10:31

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: We mogen weer stemmen
PostPosted: 13 Mar 2007, 20:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Wat is dit jaar de beste club van Nederland. Vorig jaar ging Doornroosje uit Nijmegen met de eer aan de haal. De nominaties zijn zojuist bekend gemaakt en de stembussen zijn weer geopend.

Nieuwe Revu gaat dit jaar voor de vierde keer op zoek naar de beste club van Nederland. Inmiddels is er een voorselectie gemaakt door middel van een enquête onder een kleine 100 absolute kenners van de uitgaansscene en het uitgaanspubliek kan nu zijn voorkeur uitspreken. Het publiek heeft dan ook de beslissende stem. Je kunt vanaf vandaag stemmen op je favoriete club. Dat kan op de website www.nachttempel.nl of per sms. Je kunt je stem uitbrengen tot en met 28 maart.

De volgende clubs zijn genomineerd:

11, Amsterdam
Doornroosje, Nijmegen
Effenaar, Eindhoven
Off_Corso, Rotterdam
Paard van Troje, Den Haag
Panama, Amsterdam
Patronaat, Haarlem
Winkel van Sinkel, Utrecht

Op dinsdag 3 april wordt de winnaar bekend gemaakt. De winnende club ontvangt niet alleen de felbegeerde award, maar ook een geldbedrag van 15.000 euro. Daarmee mag de club de overwinning vieren en het Nachttempelfeest 2007 organiseren. Met de jaarlijkse prijs wil Nieuwe Revu een positieve bijdrage leveren aan de waardering en kwaliteit van het uitgaansleven in Nederland.

Meer info vind je op [url=http://www.nachttempel.nl]www.nachttempel.nl[/url]

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2007, 21:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Ome Jan"]

"Inmiddels is er een voorselectie gemaakt door middel van een enquête onder een kleine 100 absolute kenners van de uitgaansscene en het uitgaanspubliek kan nu zijn voorkeur uitspreken. "



Mwoahahahahaha, absolute kenners my ass! Ik ben echt geen absolute kenner van de uitgaansscene :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2007, 09:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
heheh hebben ze jou daarvoor gebruikt :D

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2007, 10:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Dit jaar mag Club 11 wel winnen van mij :)


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2007, 10:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Dec 2005, 09:45
Posts: 396
Location: Antwerp
Puur op line ups en report afgaande zeg ik 11. Maar ik ben er zelf nog niet geweest dus ik heb geen recht van spreken :oops


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2007, 12:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Ik ga voor Panama.

Weet zeker dat René met die prijs een leuke line-up kan samenstellen! :hat

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2007, 12:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
pas één keer in elf geweest, maar die tent heeft alles wel meezitten denk ik (Y)


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2007, 17:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="sirtimo"]heheh hebben ze jou daarvoor gebruikt :D


Komt nog uit mijn 'tijd' dat ik voor Partyscene wat dingetjes deed..

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2007, 12:03 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Panama deed het vorig jaar bar slecht.

't Paard is altijd wel 1 van mijn favo clubs geweest.
Morgen nog eerst ff kijken wat ik van 11 vind.

_________________
have a happy period


Top
   
 Post subject: De uitslag!
PostPosted: 04 Apr 2007, 11:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jun 2005, 13:26
Posts: 140
Location: Zaandam
Bron:
Revu.nl

>>>
Het Patronaat uit Haarlem is de winnaar geworden van de Nieuwe Revu Nachttempel 2007, de publieksprijs voor beste club van Nederland. Met enkele tientallen stemmen verschil versloeg het Haarlemse podium de winnaar van vorig jaar, Doornroosjes uit Nijmegen. De Eindhovense Effenaar eindigde als derde.

Aan de prijs is een bedrag van 15.000 euro verbonden, te besteden aan een groots en meeslepend feest. De Nachttempel is door Nieuwe Revu in het leven geroepen om het nachtleven in Nederland te stimuleren. Na een nominatieronde door 100 absolute kenners van het nachtleven, waaruit een top 8 werd samengesteld, hebben ruim tienduizend lezers en liefhebbers de uiteindelijke winnaar via internet en sms verkozen.

Nu het Patronaat de Nachttempel 2007 heeft gewonnen, zijn een aantal trends en voorwaarden om de prijs de winnen duidelijk geworden. Ten eerste helpt een ingrijpende verbouwing: het stevig opgeknapte Paard van Troje in Den Haag won in 2005 met overmacht, het nieuwe Patronaat opende in 2006 haar deuren. Het Nijmeegse Doornroosje zat na het winnen van de Nachttempel 2006 in een betere onderhandelingspositie voor nieuwbouw met de gemeente. En ook de nummer 3 van dit jaar, de Eindhovense Effenaar, onderging een ingrijpende metamorfose.

Het publiek beloont verder vooral clubs met uitstekende geluids- en lichtsystemen, een programmering waar licht en zwaar, bekend en opkomend met elkaar in evenwicht zijn, de service goed en de inrichting slim is. De binding die het stemmende publiek heeft met wat in het circuit bekend staat als “gesubsidieerde poppodia” (Patronaat, Effenaar, Doornroosje, Paard van Troje), is duidelijk sterker dan met commerciële clubs, waarvan er dit jaar geen een serieus kans maakte op de overwinning.

De volledige uitslag van de Nieuwe Revu Nachttempel 2007:
1. Patronaat, Haarlem
2. Doornroosje, Nijmegen
3. Effenaar, Eindhoven
4. Paard van Troje, Den Haag
5. Off_Corso, Rotterdam
6. Panama, Amsterdam
7. 11, Amsterdam
8. De Winkel van Sinkel, Utrecht

<<<

Cool! Binnenkort Trentemoller in het Patronaat ff checken!!
:cool

_________________
Was ik maar rijk.. en iets minder gelukkig.


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2007, 11:26 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
4 poppodia op plaats 1 t/m 4......panama scoort blijkbaar toch niet zo hoog...


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2007, 11:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Kunnen we weer een discussie beginnen of het terecht is dat (gesubsidieerde) poppodia thuishoren in de race voor beste "club" van NL.....

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2007, 16:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Dat grootse en meeslepende feest wordt Trentemøller, dus lijkt t me logisch dat iedereen zn kaaartje vergoed krijgt en dat alle drank die avond for free is. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2007, 17:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
25 mei is het Nachttempel Award feestje in Patronaat.

[url=http://www.partyscene.nl/news/headlines/2007/april/reactie_nachttempel_winnaar_2007]reactie Patronaat[/url]

Denk eigenlijk niet dat ze een van die genoemde acts voor dat geld kunnen halen :o

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2007, 18:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
De line up voor het Nachttempelfeest 2007 op vrijdag 25 mei is rond:

TechnoVision & Kompakt present: ‘Nachttempel all night long’

DJ Koze (Kompakt, DE)
Tomas Andersson (live) (Bptich, SWE)
Jonas Bering (live) (Kompakt, DE)
Jo Saurbier (Kompakt, DE)
Ille Bitch (Patronaat)
Schijfrijders (Patronaat)
Liquid Lab (Patronaat)
Foyer: Club Gour Med featuring Flexmeister F. & friends

23.00-07.00

Entree: 15,-


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2007, 22:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Harmen"]4 poppodia op plaats 1 t/m 4......panama scoort blijkbaar toch niet zo hoog...


Wat wil je als bijna niemand er afgelopen jaar geweest is.
Ik heb totaal GEEN goede lineups meer in het Paard gezien namelijk.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2007, 10:24 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
panama heb ik het over he niet het paard ;)


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2007, 11:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Wat een vage einduitslag weer...

Dat het Paard (als club) op 4 staat vind ik natuurlijk super, maar een club zonder goede feesten mag van mij wel wat lager komen, geeft ze weer een impuls om wat leuks te organiseren.

Patronaat nooit geweest dus kan ik niks over zeggen. Maar eens heen dan ;) Maar niet met dat nachttempelfeest, pff wat een vette line-up :rolleyes

Dat 11 zo laag scoort snap ik echt weinig van... Nieuwe club en echt een grote aanwinst voor de club scene... misschien dat ze wat breder moeten gaan programmeren (wat leuke line-ups overnemen van Panama bijv. :) ) dan zouden ze volgend jaar stuk hoger eindigen!

Panama zou ook hoger kunnen staan als ze bepaalde niet nader te noemen factoren verbeteren... De line-ups zijn in Panama toch veruit het beste vant land...


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2007, 16:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Tijs"]Dat het Paard (als club) op 4 staat vind ik natuurlijk super, maar een club zonder goede feesten mag van mij wel wat lager komen, geeft ze weer een impuls om wat leuks te organiseren.

Dat er geen feesten "voor ons" gegeven worden op t moment, betekent niet dat er helemaal geen goede feesten zijn. Die Sneakerz feesten zijn op zondag (!) gewoon helemaal uitverkocht! Dan wil je die rij die buiten staat niet zien, zo lang is die. Díe mensen stemmen ook, anders denk ik dat t Paard -helaas- niet in de top 5 had gestaan.
Ben t wel met je eens (en vooral na alle enthousiaste verhalen van GCers) dat t weer ns tijd wordt voor wat grote namen in t Paard.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 11 Apr 2007, 11:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Het door het blad Nieuwe Revu tot beste club van ons land uitgeroepen Patronaat in Haarlem, bedrijft illegale horeca. Dat stelt horecawaakhond BEM, die zegt Patronaat al langer op de korrel te hebben. ‘Deze publieksprijs zet pas echt kwaad bloed.’

Gisteren werd bekend dat Patronaat de Nieuwe Revu Nachttempel 2007, de publieksprijs voor beste club van Nederland, heeft gewonnen. Kort daarop volgde een persschrijven van BEM (Bureau Eerlijke Mededinging), die meldt dat Patronaat ‘een bolwerk van oneerlijke concurrentie is’.

Met een nagenoeg te verwaarlozen huur van het 10 miljoen euro kostende nieuwe Patronaat, de inzet van 70 vrijwilligers en de honderdduizenden euro’s subsidie is het niet zo moeilijk de reguliere horeca de loef af te steken met het “discotheekje spelen”, zo meldt BEM, die optreedt om de belangen van de reguliere horeca te behartigen.

Valselijk concurreren
‘De gesubsidieerde poppodia moeten dan ook met de tengels van onze nering afblijven. De reguliere discotheekhouders kunnen natuurlijk ook al hun personeel ontslaan en bij de gemeente aankloppen voor een paar ton subsidie, een nieuw gebouw en een top-of-the-bill geluidssysteem’, aldus Arjan Hogervorst van BEM.

Hogervorst vervolgt: ‘Tegenwoordig beconcurreert elk gesubsidieerd poppodium de reguliere horeca valselijk en dat moet nu toch echt op de schop. Staatsdisco Het Patronaat spant de kroon. Want naast de commerciële muziekprogrammering die de commerciële clubs schaadt, wagen ze het ook nog eens om bruiloften en partijen te houden. Ze hebben zelfs een openbaar toegankelijk eetcafé.’


[url=http://www.zibb.nl/horeca/nieuws_start/asp/artnr/1379497/versie/1/index.html]bron[/url]

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma