It is currently 29 Sep 2024, 20:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 20 Mar 2007, 01:15 
Offline
just started
just started

Joined: 23 Apr 2006, 17:57
Posts: 12
Location: Harmelen
:cool :cool :cool
Echt een topavondje gehad, waren om kwart over 11 aan de deur en konden gelijk door, geen rij.
Verder had Sander wel flink wat tijd voor de opbouw genomen, vond hem wel lang tammetjes, maar daarna ging ie los met een hoofdletter L.
Echt waanzin!
Jammer dat er toch vooral beneden wat agressiviteit was, echt ongepast en het blijft jammer dat de sound in Panama zo dof en dreunerig is, echt een nieuwe installatie jongens!!!
Verder topnachtje!!
Peter & Mir

_________________
Pinkeltjes favourite DJ's: Michiel van Beek,
Kleinenberg, Lawler, Seaman, Deep Dish,
Howels, Digweed, Warren, Joyce Mercedes,
kortom, deeper than deep, darker than dark


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2007, 12:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Nee martin!!!!! Heb je er nog 1 voor me bewaard??


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2007, 13:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
jawel!

ik weet niet of je simone binnenkort nog ziet, die heeft er genoeg (liggen op kantoor)

we hadden speciaal voor deze avond buttons, aanstekers en wat tshirts laten maken, maar ik begrijp dus dat er op de avond zelf niets is uitgedeeld...

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2007, 16:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
mede door de lange rij laat binnen. wel goede sfeer met holadijeé handjes in de lucht enzo :) , maar heb persoonlijk weinig boeiends gehoord, echt een paar plaatjes maar. SK is toch niet helemaal mijn ding denk ik.. 29-4 gaat ook voorbij aan mij. Ga denk ik gewoon werken. ;)


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2007, 16:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
hmm ik heb niks gezien, maar dat hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat het niet is gebeurt... De keren dat ik Simone tegenkom zijn meestal niet gepland... Maar als je er nou 1 voor mij bewaart, bewaar ik een hele mooie prachtige Hed Kandi button voor jou!!! :lol


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2007, 20:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Hier ook een heerlijk avondje geweest. Ik was er 10 over half 12 en toen stond er al een behoorlijke rij bij de gastenlijst. Die rij was in ieder geval langer dan de rij voor de mensen met een kaartje, wat op zich vreemd was. Het duurde ook zeker een minuut of 20 voordat ik binnenwas, maar toen barstte het feest ook direct goed los (had al een fles wijn op ook, dus dat droeg goed bij :D ).

Vond Sander erg lekker draaien en het geluid was ook beter dan normaal. Het was idd wel druk, maar op de een of andere manier vond ik het op de dansvloer wel meevallen. Blijkbaar creeer ik toch mn eigen space of stink ik gewoon... Anyway, heb me echt prima vermaakt en ben ook zeker wel van de partij de 29e april (en misschien nog wel eerder met een leuk feessie).

Over de drankprijzen: ik vind EUR 3,00 voor een vaasje en EUR 2,50 voor een frisje eigenlijk wel meevallen. Volgens mij betaal je op het Leidscheplein ongeveer evenveel. Wat OmeJan in dat andere topic schrijft - dat mensen op de gastenlijst geneigd zijn meer te drinken - klopt wel, maar ik vraag me af of het echt zoveel meer is dat het de kosten van een entreeticket te boven gaat. Tijd voor een marktonderzoekje?

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2007, 17:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ze hebben aan mij 19 euro verdiend die avond, incl. jas ;) dik de moeite dus! :)


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2007, 17:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Arjan"]
Vond Sander erg lekker draaien en het geluid was ook beter dan normaal. Het was idd wel druk, maar op de een of andere manier vond ik het op de dansvloer wel meevallen. Blijkbaar creeer ik toch mn eigen space of stink ik gewoon...


:lol Kon het al niet thuisbrengen, waar ik bij jou tegen aan liep ;)

Sander draaide voor mij boven verwachting (Y), alleen mocht het tempo wel iets eerder omhoog!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2007, 08:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Ik heb voor mijn gevoel net zo lang buiten gestaan als op de dansvloer... Direct na het voetbal richting Panama gereden en zodoende konden wij achteraan in die enorme gastenlijst-rij sluiten. Op zich nog niet zo heel erg, alleen leek het er op alsof er niemand binnengelaten werd (terwijl de betalenden wel aardig doorliepen). Uiteindelijk, na een uur wachten, pas na 1-en binnen en toen ook nog boven moeite doen om je jas op te hangen! Waarschijnlijk kwam ik er hierdoor ook moeilijk in en zijn wij al ruim voor het einde weer huiswaarts gekeerd. Helaas geen topavondje, maar volgende keer beter!


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2007, 11:46 
Offline
just started
just started

Joined: 06 Oct 2005, 19:14
Posts: 2
[quote="turbomartin"]

we hadden speciaal voor deze avond buttons, aanstekers en wat tshirts laten maken, maar ik begrijp dus dat er op de avond zelf niets is uitgedeeld...


De mensen die kaartjes gewonnen hadden kregen wel een zak!
Wij hadden zo'n zak gekregen met een shirt en buttons en aanstekers, wel leuk hoor :) THX!

Vond het ook wel 'n leuke avond, alleen haat ik't publiek in de Panama, associale amsterdammers. Sorry maar die mensen die om de vijf minuten tegen je opbotsen zijn écht irritant...

Heb me verder wel erg goed vermaakt=> Lekkere muziek + Mojitos = Happy Emma :p

Top
   
PostPosted: 22 Mar 2007, 12:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ik heb me juist errug vermaakt met t publiek.
Tja, aan dat botsen kan ik ook niet wennen. Maar dat heb je in andere plaatsen ook. :mad
En Mojito's roeleren! :p

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma