It is currently 27 Sep 2024, 00:51

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Earth in de melkweg
PostPosted: 10 Sep 2005, 05:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
ok ok tada ben de eerste,  meestal wacht ik altijd eventjes maar vooruit dan maar.
Was TOP!, alleen mien voet'n doen zoo zeeer!!!!
Zo en dan nu eerst een koppie thee en dan slapen, dan volgt een wat langer verslag later,


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 07:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:22
Posts: 154
Location: overal en nergens
euhhhhhhh ben thuis!
lekkere muziek!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 10:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Na een paar keer deze tekst geedit te hebben is dit dan toch de final vorm:
----

Uhh..

O ja! Earth gisteravond!

Ik was dus zoals eerder vermeldt een stukje later, want mijn vader was jarig. Dit, maar vooral ook het feit dat ze iets ingewikkelds deden met polsbandjes aan de deur, zorgde ervoor dat er een hele lange rij tot aan het politieburo aan toe stond. Dit deed me weer denken aan de allereerste Earth met Sasha, alleen gisteren mocht je aan het eind van de rij wel naar binnen want was het niet uitverkocht. Naast mij in de rij stonden twee dronken britse mannen die vroegen of dit een leuk feestje zou zijn. Nadat ik ze vertelde wie er draaiden (John Digweed en Danny Howells) wilden ze natuurlijk niets liever dan ook mee naar binnen. Per, geen dank, krijg wel een keer een biertje van je :p

Roberto Castanelli (ik vergeet steeds z'n naam) was al aan het draaien en het feest zat er al behoorlijk in. Ik moest in de rij eigenlijk al plassen, maar ben toen niet geweest, en dus liep ik bij binnenkomst meteen naar de WC. Op de WC (niet letterlijk) kwam ik lalabebe2 tegen die druk opzoek was naar mp3jee. Joost mag weten waarom, maar ik werd linea recta het feestgedruis ingetrokken.

Tja, ik ben niet zo'n ontzettende trainspotter als het dansmuziek betreft dus ik kon de platen dit keer erg waarderen. Allemaal lekker. Punt. Chris Cariello (want eigenlijk heet hij?) was dus in mijn optiek, en met mij vele anderen ter plaatse, heel erg goed bezig. Opzwepende muziek met genoeg hoogtepunten (edit: ff wat tekst over lapunked weggehaald).

Maar goed, ik zou ik niet zijn als ik niet nu een paragraaf over buitensporig gedragende vrouwen zou neer zetten. Op naar zaal 2 dus. Wat was daar aan de hand? Waarom was het daar veel drukker? (edit: hier nog wat onnodige opmerkingen eruit gehaald) Dat het niet Earth was daar was me duidelijk, maar ik waande mij in een compleet andere wereld. Ik begreep er helemaal niets van, dus liep weer snel naar de andere kant om wat centraler op de dansvloer verder te genieten van Erico Maselli's (NU zeggen hoe die DJ echt heet!) platen.

Dus, goed vrouwvolk genoeg. Er was namelijk een aktie gaande (dat gedoe buiten met die polsbandjes) waarbij je de hele stad door kon om eens een paar andere clubs te gaan checken voor weinig geld. Zo kon je bijvoorbeeld heel goedkoop met een taxi van de Paradiso naar de Melkweg, als je dat zou willen. Hier werd gretig gebruik van gemaakt, dus wat er stond te dansen kun je omschrijven uit een mix tussen compleet nieuwe mensen, lui uit die andere duistere zaal, en de oude vertrouwde earthlings. Dames, ik heb genoten!

Aan alles komt een eind, maar gisteren niet, want Per was aan de beurt. Henrico Caramba (JA! toch?) zette nog een laatste plaat op (ouwetje) en gaf de draaitafels over. En de kenners onder ons wisten nu dat het een leuk feestje zou gaan worden. Niet vanwege de plaatkeus, maar omdat Per ging dansen achter de draaitafels. Nou, en als de DJ er zin in heeft, dan komt dat met die zaal meestal ook wel goed.

Daar was Joost inmiddels, dus die meteen even aangeklampt om te vragen waarom lalabebe2 in het begin van dit verhaal opzoek was naar mp3jee. Hij wist het ook niet, hij wist zelfs niet eens over wie ik het had. Ik dwaalde nog wat verder door de zaal. Stelletje links-midden was even vergeten dat ze een stelletje waren. Ik ook (sorry gozer, biertje volgende keer?). 2 meisjes rechts-voor dansten allemaal gaten in de lucht, was erg gezellig daar. Links-achter hadden we Vanessa met vriendinnen, maar bleef me maar negeren (nee JIJ trekt volle zalen met die verlopen kop van je :p). Links-voor stonden uiteraard de usual suspects (zonder klembord!) gezellig te dansen, en rechts-achter deden Ineke en haar vriendinnen (edit: tussenzin geschrapt, want die ging gewoon te ver voor een messageboard :roll) iets supergrappigs met alcohol volgens mij (Ineke, waar was je nou op een gegeven moment?). Voor de rest zoals gezegd een hoop lui die ik niet kende ("Hee man! Alles goed?").

Tegen een uur of half 5 zat het er weer op voor mij. Je moet een feest namelijk altijd op haar hoogtepunt verlaten, en dat was best goed gelukt. Terug naar huis gereden en heerlijk in slaap gevallen. Al met al een heel goed feest. Zo zouden eigenlijk alle Earths moeten zijn.

O ja! Ik lees net op earth-link.nl: Die gozer heette dus Marcelo Castelli!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 14:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
Zo dan tja en dan nu het antwoord op de vraag waarom ik mp3jee zocht.......
Ik was dronken en hij moest toch maar naar huis rijden, kijk en dat soort dingen moet je dan wel zo snel mogelijk aan iemand meedelen anders gaat het alsnog fout.

Anyway wij waren al vroeg aanwezig, al duurde het idd beetj lang om binnen te komen ivm met de bandjes etc, al met al was ik toen al 1 liter vocht kwijt zo benauwd was het en die deo die belooft dat je niet gaat zweten liegt dus ook :evil

Na wat enig "hoi" en "hoe is het?" werk langzaam richting zaal gegaan, daar kwamen we vanzelf weer de ander nodige bekenden tegen. Op dat punt had ik nog steeds voorgenomen om netjes mijn enige 3 roseetjes  te drinken en verder me heel rustig te gedragen.
Op een gegeven moment bevond ik me echter in een heel gezellig theekransje met Nathalie( een vriendin van Bdieana) waarbij de thee iets meer weg had van rose, al met al een klein uurtje verder was het toch echt tijd om maar eens iets anders te gaan bewegen dan mijn kaakspieren.

Castellie was toen al aan het draaien en na de nodige pitstops vond ik mijn plekje en kon het feestje beginnen. Wat een fijne set zette die neer, toen was het ook ineens gebeurd met mijn BOB-gedrag en was de zoektocht naar Mp3jee een feit, na vele omzwervingen en een toilet bezoek, waar ik ineens Des tegen kwam......eindelijk mijn thuis rit veilig gestelt en kon het huppelen verder doorgaan.
Tussen de pasjes door nog af en toe even wat gesocialized, niet te veel aangezien ik veel te lastig werd, Sorry guys :\ , maar al snel nam de muziek me toch weer mee. Per nam lekker over en het is dat mijn voeten om kwart voor 5 echt het teken gaven dat het genoeg was anders stond ik daar misschien nog wel.... :D
Ik heb me m.a.w zeer goed vermaakt zowel met de muziek als de mensen om me heen.
Nu maar een dagje chillen en dan volgende week panama.
greetz


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 17:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Gezellige avondje gister
Bdeiana eindelijk weer eens gesproken. :cool
Muzikaal niet speciaal verder. Vortex draaide nog de beste set.

Denk dat me report volgende week vetter wordt, maar daar binnenkort meer over. ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 17:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Zooooo.... eindelijk weer up and running..... Was zeker gezellig! eindelijk eens Rob Juffermans mogen spreken.. Wat ben ik klein he rob!!  :D  Ook even bdeiana de hand mogen schudden... nice to meet you... Toch stuk leuker als je een gezicht bij een naam hebt!

Nu ff bedenken wat ik vanavond ga doen....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 17:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Als een feest een report als dat van Des oplevert kan het eigenlijk niet slecht zijn geweest, maar mij kon het allemaal maar matig bekoren. Bij binnenkomst viel de ranzigheid echt op. Enorme ranzige vloer + plees, plakkerige barren. Als dit het underground gevoel moet versterken, laat dan maar. Verder een matige voldoende voor de DJ met veel namen uit Zuid Amerika. Per had z'n dag ook niet. Gedateerde prog & veel fouten. Snel vergeten deze editie en op naar de volgende.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 18:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 08:49
Posts: 546
Location: Noord-Holland-Noord
[quote]Verder een matige voldoende voor de DJ met veel namen uit Zuid Amerika


Mee eens >>>>> Had er echt weer eens zin in,een feestje.Een half uur na binnenkomst liepen we lalabebe2 al tegen het lijf...Wat kan jij lullen meid,Maar wel gezellig  ;) mp3jee ook nog even gesproken..Even maar...Nog een gesprek met Jerry Gehad,Erg leuk je weer even gesproken te hebben...Nog even kennis gemaakt met Harmen waarvan ik dacht dat het Boumabros was  :D
Ik zag je over het hoofd lapunked maar na een stevige hand druk zag ik je. .. Mooi dat was de kennis making. Buitenom de leuke kennis making met mensen van dit board..
Vond ik er geen kont aan Geluid stond veelste zacht wat is dat toch keer op keer daar in de Melkweg ? zijn ze bang voor geluids overlast,Of willen ze hun soundsysteem sparen  :rolleyes En ik had van meneer Marcelo Castelli! toch wel wat meer verwacht Te veel denk ik. Per hebben we niet meer afgewacht...Nathalie noemde het verstoppertjesHouse  :lol En om 3 uur hadden we het ook bekeken,snel naar huis..en tot over een jaar misschien  ;)

_________________
[color=cyan]"There Are Dreams And There Is Acid"[/color]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 19:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
[quote="bdeiana"][quote]Verder een matige voldoende voor de DJ met veel namen uit Zuid Amerika


Nog even kennis gemaakt met Harmen waarvan ik dacht dat het Boumabros was  :D


Ben, ik mocht willen dat ik zoveel sex-apeal als Harmen had..... :)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Sep 2005, 22:51 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="Bouma-Bros."][quote="bdeiana"][quote]Verder een matige voldoende voor de DJ met veel namen uit Zuid Amerika


Nog even kennis gemaakt met Harmen waarvan ik dacht dat het Boumabros was  :D


Ben, ik mocht willen dat ik zoveel sex-apeal als Harmen had..... :)

uiteraard  ;)

Ik ben nu net weer terug in good ol'vaassen morgen wel ff een kort reportje

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2005, 00:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 23:23
Posts: 130
Location: Nijmegen
Damn, had er graag bij willen zijn, maarja het toeval wilde dat tegelijkertijd in Pacha Digweed en Pete Tong draaiden. Volgende maand met Desyn natuurlijk weer van de partij!  :hat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2005, 12:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
8) Stel je voor... Kom je net van zonnig Ibiza, is er weer een feessie in de Melkweg...n.l. Earth! :\  Op weg hier naar toe wordt je overvallen door een kleffe regenbui, zijn je fijne disco-kleertjes nat en je haar doet raar... staat daar ook nog een dj met veel namen uit zuid-amerika waar je sowieso al niet een te hoge dunk van hebt, te draaien. Tja... dan veranderd je perseptie op een dancefeest als Earth toch wel een beetje.
Nee... dan de Pacha waar de bar altijd droog is... (want als je een slokje bier mors kost je dat al gauw 3-5 euro) en dat mag ook wel voor een minimale entree-prijs van 50 euri's :x . Dus Joost... het staat je niet, dat verwende... Ok, de dj maakte wel eens een foutje en Per had waarschijnlijk net zo'n dag als jij... het feessie maak je toch echt zelf! En dat lukt niet als je met Ibiza pretenties de Melkweg binnen schuifelt.
Vandaar dat ik, en de mijne, een erg fijn feessie hebben gehad. En idd Ben... het onderhoud wat wij hadden was errug kort!... Ik paste die avond niet op de praatstoel(!) van Lalabebe2...tjonge. wat was die aan het ouwehoeren zeg... natuurlijk stond het geluid niet hard genoeg!!! Vandaar dat ik dichter bij de dj ben gaan staan :roll Waar ik ff met Lapunked heb staan schudden...niet te lang... want er moest sinas en een fijne paffer komen. Heb toen ff met Jerry staan smoezen... Toen Lapunked, met sinas en paffer, terug kwam, zag ik hoe Jerry zich moest beheersen om geen misbruik te maken van de situatie... Haar handen waren immers te druk met het vast houden van haar persoonlijke uitrusting(sinas+paffer) maar gelukkig was ik 'm te snel af.... :o Ja Jerry ze zijn echt!!! Allebei!!!  :roll @Lapunked: Zo ken ik je weer, miss Hilton :roll
Kortom, ondanks het feit dat Lalabeep er om 2 uur achter kwam dat ze niet meer kon rijden na 2 flessen rose en deze zware taak op mijn smalle schoudertjes rustte, heb ik me kostelijk vermaakt met een hoop lekkere wijfen(ik kon Lala uithuwlijken aan een of andere zuid-amerikaan... :lol ) lekkere muziek (jerry had gelijk... Vortex draaide het strakst) en anderhalve wonderpil :o

jaja, dibbedib :cool

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2005, 14:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Mp3jee... wat zeg je nou???  :lol


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2005, 15:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Jun 2005, 14:35
Posts: 69
Location: Den Haag
[quote]het feessie maak je toch echt zelf!

dat is zo'n cliché  :rolleyes

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2005, 15:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
yep wel een cliché, maar het blijft er toch wel eentje die staat. ;)

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2005, 15:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Ja inderdaad.. MP3Jee, wat zeg je nou kerel, de schrik slaat me om het hart.. aardig opgebouwd betoogje hoor, maar er staan meer onzinnigheden in dan in het partij program van de SP. Het feit wil dat ik vaker van Ibiza - hup - door naar een feest in Nederland ben geweest waar het wel geslaagd was. Nog een feit: zowel op Ibiza, als in Nederland worden er vele feesten gegeven die ronduit ruk zijn. Dat heeft niets met pretenties te maken. Allicht heeft het wel iets met perceptie te maken, maar dan vraag ik me af wat meer met de perceptie doet: vakantievieren op een zonnig eiland of 1,5 wonderpil ? :rolleyes

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,

ik ken de regels van het spel,

ik ken de zin van het bestaan,

maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2005, 16:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:cool  juist joost!!!... en van een pil bruin worden zit er ookal niet in :lol

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2005, 16:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
@lapunked:... ik zei niks... ik deed :p

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2005, 18:38 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Even een kort verslag dan.

Na een lange dag op mijn werk (gelukkig mijn laatste werkdag) was het nog even twijfelen of ik wel wilde gaan maar nadat lambert zei dat hij ging toch ook maar besloten om te gaan ook al was ik behoorlijk moe. Hup de trein in want uitslapen kan ik de rest van de week wel weer. Samen met lambert en jetset stonden we rond half 1 ofzo in de rij bij de melkweg beetje vreemd want het was helemaal niet zo druk nog in de melkweg. Bij binnenkomst kwamen we meteen jerry en mr woodman tegen ff handjes schudden enzo. Viel meteen op dat het geluid niet echt lekker stond afgesteld weinig laag zeg maar. Helaas maar heel weinig meegekregen van vortex. Langzaam aan werd het ook wel wat drukker in melkweg beetje drinken beetje dansen, kletsen met wat boarders ok het was nu niet echt de meest vette avond maar wel gezellig en was toch wel blij met de keuze om naar Amsterdam te gaan. Meer kan ik er ook niet echt over zeggen.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Sep 2005, 19:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
[quote="Harmen"]

beetje drinken beetje dansen, kletsen met wat boarders ok het was nu niet echt de meest vette avond maar wel gezellig .


precies , voor mij die avond ook dat idee

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma