It is currently 06 Oct 2024, 19:25

All times are UTC+02:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 10 posts ] 
Author Message
PostPosted: 17 Apr 2007, 14:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Zaterdag 5 mei zullen (na 2 succesvolle voorgaande edities) de Gasten Zonder Grenzen hun club avond weer gaan houden op de MS Blommendal op de NDSM werf te amsterdam.
De line up is nog niet bekend en ik weet nog geeneens of ze die van te voren bekend zullen maken.
Wat ik wel weet, is dat t feest om 23:00 uur begint en pas om 08:00 eindigt.
Kaarten zijn zowel aan de deur als in de vvk 12 Euro.
Muziekstylen zijn: Electri, House, MNML en Techno.

Dit zal voorlopig t eennalaatste feest zijn wat de gasten geven op de MS Blommendal.

Zeer zeker een goed alternatief voor diegene die niet naar t Paard gaan die dag. ;)
Zelf zit ik errug in de twijfel-mode. :\

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2007, 17:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
wat is er in t paard die avond?

ik wilde afgelopen week eigenlijk gaan, t is hie rom de hoek, alleen toen ik erheen fietste was 't uitverkocht :D stom te laat. Wil deze keer wel graag als ik gewoon in adam ben :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2007, 19:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Remy en 16 Bit Lolitas zijn in t Paard.
En I'm dying to see 16 Bit Lolitas, maar ik hoor zulke goeie verhalen over deze feessies dat ik deze toch wil meemaken.
De 4de en tevens de laatste uit deze reeks feesten is op 2 juni, na t Free Your Mind festival. Weet niet of ik dat trek, dus vond 5 mei wel n mooie optie.
Er zijn nog maar n aantal kaarten voor 5 mei.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2007, 20:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
zijn ze al bijna op? hmm dat is wel gaar.

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2007, 21:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Bij Trancentral hadden ze nog kaarten toen ik ze vandaag belde.
Mss toch maar ff iemand langssturen die ze op kan halen.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2007, 11:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Op zich lijkt me dit wel een leuk feest. Gaat de boot ook echt varen of blijft hij aangemeerd?


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2007, 13:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Nee, hij blijft aangemeerd, maar zal wel bewegen. Door t water, door de dansende mensen en in je eigen gevoelswereld hihi. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2007, 11:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
ff sleur en pleur van de mailinglist.....

...na twee topedities op de Blommendal zijn we ready for the next step. Na de underground rave in maart hebben we de afgelopen keer al veel dingen veranderd om het wat gezelliger en knusser te krijgen. Een professionele cocktailbar, een beter uitgelicht schip en een huiskamer chill-out voorzien van kleedje, banken en tv zijn een paar van die dingen. We hebben hierop veel goeie reacties gekregen, maar er kon ook nog zeker wat beter. Zo was het bijvoorbeeld erg druk, en hebben we veel mensen moeten teleurstellen. We dachten attent te zijn door van te voren te mailen dat er nog kaarten waren en dat ze snel gingen, maar dat pakte verkeerd uit. Al na een half uurtje was alles weg.. Voor de volgende keer is ons advies dan ook: koop een kaartje in de voorverkoop, je kunt er namelijk wel op rekenen dat het uitverkocht zal zijn. We hopen 5 mei niemand meer te hoeven teleurstellen, en gaan iets proberen te doen aan de drukte.

Muzikaal gezien gaan we in mei ook weer wat anders doen. Waar de vorige editie redelijk techy was (hulde aan de DJ’s, zie de links hieronder voor sets) wordt de volgende een stuk elektronischer. Helemaal in lijn met de gezelligere insteek hebben we wat meer melodie, wat meer electro en wat meer house in petto voor alweer de éénnalaatste GZG op de Blommendal. Wat ons betreft perfect voor onze prézomerse stemming en de Vrijheid Blijheid factor van 5 mei. Met alle verbeteringen van de vorige keer in de pocket hopen we dat het totaalplaatje zo weer helemaal in orde zal zijn. Rest ons nog alleen het meest uitzinnige feestpubliek van Nederland uit te nodigen.. Welnu, bij deze..



[url=http://setscgzg.gastenzondergrenzen.nl/Haito_at_Club_GZG_Amsterdam_%2807-04-07%29.mp3]Haito[/url]

[url=http://setscgzg.gastenzondergrenzen.nl/Ille_Bitch_at_Club_GZG_Amsterdam_%2807-04-07%29.mp3]Ille Bitch[/url]

[url=http://setscgzg.gastenzondergrenzen.nl/Miss_Melera_at_Club_GZG_Amsterdam_%2807-04-07%29.mp3]Miss Melera[/url]


Kaartjes in de pocket, heb er zin in!
@ Sirtimo: ga je nog?
Knalluh als n malle ghehe. :p

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 01 May 2007, 13:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik moet nog ff proberen mensen over te halen hier. zijn weer allemaal mensen die uit eindhoven moeten komen en we zijn net klaar met 4 nachten feest :D

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 01 May 2007, 13:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Je hebt nah toch weer n paar dagen om bij te komen? ;)
En ik zeg altijd maar: iedere dag dronken is óók een geregeld leven. :p
Er is maar 1 soort gas en dat is VOL gas!

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 10 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 61 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma