It is currently 24 Sep 2024, 12:24

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 19 Apr 2007, 16:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Tigereye"](volgende keer denk ik wel twee keer na voordat ik naar een 16 bits - no offence - feestje ga, daar leer je van...)

Waar slaat dit dan weer op? Op welke gig is dit gebaseerd dan?...

Top
   
PostPosted: 19 Apr 2007, 21:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ik vroeg me hetzelfde af. Wat voegt dit stuk toe aan je verhaal?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Column Lucien Foort
PostPosted: 20 Apr 2007, 00:57 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
ik had altijd een standaard antwoord als mensen een bepaalde plaat wilde horen:

"Geweldige plaat inderdaad !! Helaas niet bij me."

:)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: Column Lucien Foort
PostPosted: 20 Apr 2007, 01:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
:lol


Top
   
 Post subject: re: Column Lucien Foort
PostPosted: 20 Apr 2007, 01:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
en altijd blijven lachen... ;) ( die heb ik van Erick e en Spider willem)


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2007, 10:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Dec 2005, 09:45
Posts: 396
Location: Antwerp
[quote="Partyhardy!"][quote="Tigereye"](volgende keer denk ik wel twee keer na voordat ik naar een 16 bits - no offence - feestje ga, daar leer je van...)

Waar slaat dit dan weer op? Op welke gig is dit gebaseerd dan?...

Ik had er nog bijgeschreven "no offence" :lol

Nu ja, ik heb ze een keer gezien in doornroosje en ik vond het kut. Het leek wel of het constant dezelfde 16 bits plaat was die opstond, saaie mixen etc. Maar goed, ik was overduidelijk in de minderheid. Dan ga ik daar dus niet over lopen zeiken bij een dj.

Dat voegt het toe... En nu niet meer allemaal op je teentjes getrapt voelen, ieders smaak verschilt en ik ben misschien wel de enige op het forum die de 16 bits niet tof vind, maar ik blijf erbij. Lost Orchestra cd is dan weer wel redelijk tof :tune

Top
   
 Post subject: re: Column Lucien Foort
PostPosted: 20 Apr 2007, 10:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Nou ben het in zoverre met je eens dat ze een 3tal jaren terug gewoon vet suf draaiden. Geen bal aan. Toen met Stef enzo. Maar tegenwoordig zijn de dj sets vette shit en worden gewoon keer na keer beter. Die keer in Roosje was juni vorig jaar, inmiddels dus al weer bijna een jaar geleden dus zou zeggen check ze nog eens opnieuw :cool


Top
   
 Post subject: re: Column Lucien Foort
PostPosted: 20 Apr 2007, 12:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Dec 2005, 09:45
Posts: 396
Location: Antwerp
Wie weet kom ik ze nog eens tegen... ik zal er zeker niet voor weglopen hoor.


Top
   
 Post subject: re: Column Lucien Foort
PostPosted: 20 Apr 2007, 13:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Sep 2005, 15:11
Posts: 222
Location: i am from Holland JA
Ik denk dat Lucien weer terug moet naar de tijd van zijn singularity cd's... :cool

daarna niets spannends meer gehoord van deze man :D

UNDERGROUND

_________________
acid for dummies


Top
   
 Post subject: re: Column Lucien Foort
PostPosted: 21 Apr 2007, 11:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
ja die waren tof... daarna werd het inderdaad sambatrommeltjes house zoals onno zei :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Column Lucien Foort
PostPosted: 21 Apr 2007, 13:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Relativeren is de key hier.
Ik kijk altijd naar de mensen die NIET zeiken, die het dus wél naar hun zin hebben. Stel, je draait op een feest waar 250 man is, dan lopen er dus 1 of 2 te zeiken of te zeuren. 'Jongen, ga lekker naar huis en zet die CD op waar het wél op staat en ga de volgende keer naar en ander feest'
'Dan ga ik nu verder met de rest van het publeik te vermaken..'

Misschien leuke tip voor Lucien, maak een paar kleine flesje met azijn en stop die in je tas, als er dan weer 's iemand komt zeiken gewoon zo'n flesje geven. :) 'Asjeblieft, dan kan je over een uur op de plee verder gaan'

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2007, 14:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jul 2006, 21:12
Posts: 375
Location: Lichtenvoorde (Gelderland)
[quote="Tigereye"][quote="Partyhardy!"][quote="Tigereye"](volgende keer denk ik wel twee keer na voordat ik naar een 16 bits - no offence - feestje ga, daar leer je van...)

Waar slaat dit dan weer op? Op welke gig is dit gebaseerd dan?...

Ik had er nog bijgeschreven "no offence" :lol

Nu ja, ik heb ze een keer gezien in doornroosje en ik vond het kut. Het leek wel of het constant dezelfde 16 bits plaat was die opstond, saaie mixen etc. Maar goed, ik was overduidelijk in de minderheid. Dan ga ik daar dus niet over lopen zeiken bij een dj.

Dat voegt het toe... En nu niet meer allemaal op je teentjes getrapt voelen, ieders smaak verschilt en ik ben misschien wel de enige op het forum die de 16 bits niet tof vind, maar ik blijf erbij. Lost Orchestra cd is dan weer wel redelijk tof :tune

Die set in Roosje was ook een van de zeldzame 'saaie' sets van de lolita's. Terwijl ik toch wel erg fan bent, dus wellicht heb je gewoon geen geluk gehad :)

[Edit] Met saai bedoel ik: puur gericht op de dansschoentjes, terwijl ze zich juist onderscheiden door de sfeer in de tracks.

_________________
[url=http://www.facebook.com/jordiradstake]Facebook[/url]
[url=http://www.twitter.com/jordiradstake]Twitter[/url]


Top
   
 Post subject: re: Column Lucien Foort
PostPosted: 21 Apr 2007, 15:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 23:02
Posts: 37
En uiteindelijk ben ik weer de lul ;)


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2007, 15:09 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
:lol


Top
   
 Post subject: re: Column Lucien Foort
PostPosted: 21 Apr 2007, 15:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
AAD!!!

Wat schreef ik nou??? Alleen maar lof voor jullie muzieke en sets en wat doet 'ie???
Beledigd zijn door 1 opmerking... ;)

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2007, 10:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Dec 2005, 09:45
Posts: 396
Location: Antwerp
[quote="Plug In Baby"][quote="Tigereye"][quote="Partyhardy!"][quote="Tigereye"](volgende keer denk ik wel twee keer na voordat ik naar een 16 bits - no offence - feestje ga, daar leer je van...)

Waar slaat dit dan weer op? Op welke gig is dit gebaseerd dan?...

Ik had er nog bijgeschreven "no offence" :lol

Nu ja, ik heb ze een keer gezien in doornroosje en ik vond het kut. Het leek wel of het constant dezelfde 16 bits plaat was die opstond, saaie mixen etc. Maar goed, ik was overduidelijk in de minderheid. Dan ga ik daar dus niet over lopen zeiken bij een dj.

Dat voegt het toe... En nu niet meer allemaal op je teentjes getrapt voelen, ieders smaak verschilt en ik ben misschien wel de enige op het forum die de 16 bits niet tof vind, maar ik blijf erbij. Lost Orchestra cd is dan weer wel redelijk tof :tune

Die set in Roosje was ook een van de zeldzame 'saaie' sets van de lolita's. Terwijl ik toch wel erg fan bent, dus wellicht heb je gewoon geen geluk gehad :)

[Edit] Met saai bedoel ik: puur gericht op de dansschoentjes, terwijl ze zich juist onderscheiden door de sfeer in de tracks.

Daarom viel het me ook zo tegen! Ach ja, ik noemde het alleen maar ter illustratie omdat ik bij die avond had kunnen gaan zeiken. Heb ik niet gedaan hoor, gewoon beetje aanpassen.

Hopelijk kom ik dan nog wel eens de 16 bits tegen met sfeer ;) Dan is aad niet meer de lul :lol

Top
   
 Post subject: re: Column Lucien Foort
PostPosted: 24 Jul 2007, 17:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 May 2007, 13:10
Posts: 28
Location: Utrecht
Goed stuk, late reactie, maar nog even on behalf of lucien:

Lucien is inderdaad even een tijdje verstrikt geraakt in de Sneakerz scene om het even oneerbieiding zo te noemen. Maar Sneakerz voorziet blijkbaar in een behoefte in Nederland, want heel Nederland loopt ermee weg. Dus zowel zakelijk en waarschijnlijk op muzikaal vlak een goede set. Alleen is het allemaal doorgeslagen en gaat iedereen als een commercieel eenheidsworstje achter die hype aan en slaat door.

Gelukkig ken ik Lucien inmiddels aardig goed en weet ik dat hij nog steeds de oude Lucien in zich heeft. Dus een stukje progressive, techhouse, tribal en deephouse is nog te vinden in de man. Toch heeft hij ook een voorliefde voor house en die combinatie kan ervoor zorgen dat lucien of wel een hele dikke set draait, of een set die de rest van NEderland heel dik vind.

Lucien neergezet voor Satoshi Tomiie en was daar super tevreden over. Opbouwend, deep, stevig en proggy. Heerlijke set. Soms kom je nog de sneakerz set tegen en daar zijn hier velen dus niet tevreden over.

Ik zelf ben fan van de oude of de huidige lucien met proggy invloeden. En lucien is een goede vent en goede producer en dito DJ. De plaatkeuze is een kwestie van smaak. Het is gewoon de juiste feesten uitkiezen, die Lucien een kan sbieden de meer internationale lucien tevoorschijn te toveren, zoals op de feesten van Roger Sanchez, waar lucien wel zijn internationale ik naar ovren haalt.

En verders....... Party on!


En goed stuk..heheh


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma