It is currently 24 Sep 2024, 04:14

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 21 Apr 2007, 11:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Lief van je dat je ons wilt waarschuwen Martin, maar ik vind de propaganda op die websites eerlijk gezegd beangstigender dan de mogelijke worst case effecten van dat spulletje.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 21 Apr 2007, 15:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Nu blazen ze in amerika natuurlijk alles wat met drugs te maken heaft heel erg op. En deze pagina is door amerikanen opgezet zeker?(heb 't niet gekeken)
Wat denk je waar het verbod op mariuhana vandaan komt?? Verder, nog nooit gedaan, zal ook niet zo snel gebeuren.

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 22 Apr 2007, 19:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 16 Sep 2006, 13:34
Posts: 135
Location: Meeuwen, Belgium
Je kan het niet genoeg dramatiseren, drugs moeten de wereld uit, elk pilletje is er teveel aan.

En mag ik de gebruikers hier eens vragen of ze nu blij zijn dat ze het gebruiken of gebruikt hebben, of dat ze er eerder spijt van hebben.


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 22 Apr 2007, 20:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
pffff... daar ben ik het dus totaal niet mee eens. wat een onzin... Als je op ene verantwoorde manier drusg gebruikt dus met mate en op momenten dat het kan is er niks aan de hand. Denk je ook zo over alcohol?

ja ik ben blij dat ik drugs gebruikt heb en nog soms gebruik.. anders zou ik het niet doen. Het heeft mij oa gemaakt wie ik ben vandaag.


Top
   
 Post subject: Re: re: Crystal meth
PostPosted: 22 Apr 2007, 21:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
[quote="Progrezz"]Je kan het niet genoeg dramatiseren, drugs moeten de wereld uit, elk pilletje is er teveel aan.

En mag ik de gebruikers hier eens vragen of ze nu blij zijn dat ze het gebruiken of gebruikt hebben, of dat ze er eerder spijt van hebben.

Zet die oogkleppen eens af, grapjas. :) Ik respecteer je eigen overtuiging, maar mijn levensovertuiging is "live and let live". Mensen hebben dingen waar ze helemaal in op kunnen gaan, dat is van mens tot mens verschillend! Laat ze lekker, zolang er geen overlast veroorzaakt wordt.

Op je tweede vraag een volmondig ja! Ik ben blij dat ik drugs gebruik! Ik heb zowel met als zonder drugs op veel leuke momenten meegemaakt en daar zitten een hoop ervaringen tussen die ik voor geen goud zou willen missen! :)
Vooral psychedelia zie ik als een tool voor zelfverrijking, en LSD heeft bijvoorbeeld zeker aan mijn vorming bijgedragen. Overige middelen zijn vind ik vooral een uitlaatklep, ik vind het belangrijk dat mensen helemaal los kunnen gaan en zich volledig vrij kunnen voelen.

En om een quote aan te halen van Alexander Shulgin: "One cannot help but ponder the strange dichotomy that a nation based on establishing individual freedom has now outlawed every substance which might aid in the exploration of that last and most important frontier, the human mind."

Wat zijn jouw argumenten, als ik vragen mag?

Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 23 Apr 2007, 19:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 16 Sep 2006, 13:34
Posts: 135
Location: Meeuwen, Belgium
Ik ben sowieso niet een fan van allerlij chemische brol in je lichaan te steken die je hersenen en andere delen van je lichaam aantasten. Als het lichaam er voor gemaakt was een enorm hoge uitstoot van bepaalde stoffen aan te maken zou het dat van zen eigen ook wel doen. Verder sterven er genoeg mensen door en voor de drugs en drijft het de criminaliteit op. Kijk, je hebt feestgangers die het gebruiken voor de lol, zoals jij en nog wel veel anderen (ik neem aan dat jij ook wel je verstand een beetje gebruikt hier), maar er zijn ook veel mensen die er aan gaan vanwege een depressie en verkeerde vrienden (vaak door die depressie) en die mensen gebruiken meestal niet echt hun verstand op dat moment.

Verder vind ik het ook nogal belachelijk mocht je drugs nemen op een feest omdat je anders niet genoeg fun zou beleven, dan ben je imho een beetje een zielepoot.


Schiet me aub niet neer voor mijn mening, maar zo denk ik er over.


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 23 Apr 2007, 20:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
Ah, het bekende "Als je zonder drugs geen plezier kan hebben ben je een zielepoot", altijd zo'n sterk standpunt :) Als je andere mensen hun plezier misgunt ben je misschien ook wel een beetje sneu..
Ik gebruik niks, behalve alcohol en een blowtje op z'n tijd, maar het leeuwendeel van de mensen die ik ken die af en toe 's wat gebruiken is daarmee niemand tot last.. integendeel zou ik bijna willen zeggen.


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 23 Apr 2007, 20:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Progresssss: vervang je woordje drugs eens door alcohol en je hebt een veeeeel groter probleem te pakken; die paar doden in de House-scene worden weggevaagd door slechts 1 goed alcohol-blij-dat-ik-rij-weekeinde.....ten onder gaan aan " the scene" lijkt mij meer een geestelijk probleem dan de verslavendheid van drugs....kan je dope niet de schuld van geven. Was er geen crack of ander spul dan sjokte de gemiddelde junk nu wel rond met een fles drank in zn klauw.....destructie zit nu eenmaal in de mens; roken; alcohol; drugs....was dat er niet dan liep de mens wel aan giftige kikkers te likken.... ;)

Blij dat ik ooit dope gebruikt heb en nog immer doe? Tsja....heb ontzettend mooie memories en heel intense momenten mogen beleven; zal mijn hele leven bij me blijven. Wel heel blij dat ik de vrijheid heb gehad om het te mogen nemen; niemand heeft me gedwongen etc etc. Eigen wil; eigen keuze; eigen verstandje erbij houden en er is helemaal niets aan de hand.

God zeg; de Christen Unie heeft wel impact gehad zeg......krijgen we straks ook weer de dooddoener dat als je 1 maal een stickie gerookt hebt je binnen no-time aan de heroine gaat? ;)

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 23 Apr 2007, 20:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
"Het is mij om het even, maar zonder mijn basepijp kan ik niet leven"

Vrij naar Derroll Jiggy; The Bronx; 1991; RIP

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 23 Apr 2007, 21:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 16 Sep 2006, 13:34
Posts: 135
Location: Meeuwen, Belgium
Jah alcohol inderdaad, sommige mensen weten niet wat ze doen als ze gedronken hebben, bij vele ligt dat helemaal anders, maar is natuurlijk geen rede om na 15 pinten achter het stuur te kruipen.


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 23 Apr 2007, 21:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
:lol Vrij naar Progressss: Verder vind ik het ook nogal belachelijk mocht je drank nemen op een feest omdat je anders niet genoeg fun zou beleven, dan ben je imho een beetje een zielepoot

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject: Re: re: Crystal meth
PostPosted: 23 Apr 2007, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
[quote="Progrezz"]Ik ben sowieso niet een fan van allerlij chemische brol in je lichaan te steken die je hersenen en andere delen van je lichaam aantasten. Als het lichaam er voor gemaakt was een enorm hoge uitstoot van bepaalde stoffen aan te maken zou het dat van zen eigen ook wel doen. Verder sterven er genoeg mensen door en voor de drugs en drijft het de criminaliteit op. Kijk, je hebt feestgangers die het gebruiken voor de lol, zoals jij en nog wel veel anderen (ik neem aan dat jij ook wel je verstand een beetje gebruikt hier), maar er zijn ook veel mensen die er aan gaan vanwege een depressie en verkeerde vrienden (vaak door die depressie) en die mensen gebruiken meestal niet echt hun verstand op dat moment.

Verder vind ik het ook nogal belachelijk mocht je drugs nemen op een feest omdat je anders niet genoeg fun zou beleven, dan ben je imho een beetje een zielepoot.


Schiet me aub niet neer voor mijn mening, maar zo denk ik er over.

Oh maar dat is ook wel zo hoor, denk alleen dat je met voorlichting meer kan bereiken. Mensen gebruiken al sinds ze bestaan geestverruimende middelen (schadelijk van een hoop psychedelica is nooit aangetoond). Ik vind dat hun goed recht trouwens, de westerse maatschappij is de eerste waarin dat niet echt meer geaccepteerd is volgens mij... De indianen hadden de peyote-cactus, de psilocyne cubensis paddestoel groeit native in de bossen van europa, de chinezen hadden hun opium en hennep groeit ook zo'n beetje overal. Hoe je het ook wendt of keert, mensen willen gewoon een vorm van ontspanning hebben. De manier waarop verschilt alleen van mens tot mens.

Dat je geen fun kan hebben zonder is trouwens bullshit, daar zit een wereld van nuance tussen. :)

Moet je eens kijken hoeveel mensen er verslaafd zijn aan slaappillen (benzo's) bijvoorbeeld, of aan antidepressiva (prozac). Dat is pas geestelijke afhankelijkheid, kan je doorsnee recreatieve drug echt niet tegenop. ;)

Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 23 Apr 2007, 23:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Gaan we nou die hele discussie weer hebben??? :|

Wij gebruiken drugs, gaan daar verantwoord mee om, en jij bent er tegen, klaar......

En ik weet wel, forum blabla, eigen mening blabla, maar hier worden we het toch nooit over eens. Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn. Als iemand het nou leuk vind, laat die persoon. Als ze mij er niet mee lastig vallen doen ze maar hoor.

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 24 Apr 2007, 10:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
En de ene drug is de andere niet...

Er zullen altijd mensen zijn die over de grens gaan en sommige blijven er in hangen..


zolang je het verantwoord doet is er niet veel aan de hand


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 24 Apr 2007, 11:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 16 Sep 2006, 13:34
Posts: 135
Location: Meeuwen, Belgium
Ik ben eigenlijk zo een beetje tegen pillen en chemicalien over het algemeen, mensen nemen tegenwoordig pillen (geneesmiddelen) als eten. Als ik hoofdpijn heb leg ik me liever even neer ipv codeine in te nemen.

Stoor je niet te veel aan mij, maar ben een persoon die nogal rap zijn mening zegt.


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 24 Apr 2007, 11:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
het is de makkelijke route dat ben ik met je eens... depresief hup pilletje er in en over ipv de oorzaak wegnemen. En dat is het misschien soms ook wel met bv xtc..

Ons lichaam maakt zelf van alle drugs die effect hebben een eigen versie anders zouden die drugs niet werken..

Soms is het makkelijker om de snelle route te nemen.


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 24 Apr 2007, 20:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
@Progrezz
Is helemaal niet erg hoor, dat je rap je mening zegt, maar dan kan je natuurlijk ook tegengas verwachten. :)

Ik sliep m'n hele leven al slecht, tot ik er achterkwam dat ik eigenlijk gewoon snel en de hele nacht slaap als ik een joint rook voordat ik ga slapen. Heb ik ook geen slaappil nodig. Ik noem nu dus de joint 'slaappil'.

Ik heb regelmatig XTC en MDMA genomen, maar gelukkig wist/weet ik er mee om te gaan, er zijn er inderdaad die dat niet kunnen.
Een voormalige vriend van me is ook tenonder gegaan aan coke.

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 25 Apr 2007, 20:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Aug 2005, 23:37
Posts: 138
Location: Brussel
[url=http://www.skoften.net/comments.php?id=5381_0_1_0]op skoften.net...[/url] :8o

[color=yellow]Niet voor zwakke magen[/color]


Top
   
 Post subject: Re: re: Crystal meth
PostPosted: 25 Apr 2007, 21:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 16 Sep 2006, 13:34
Posts: 135
Location: Meeuwen, Belgium
[quote="Nasr"][url=http://www.skoften.net/comments.php?id=5381_0_1_0]op skoften.net...[/url] :8o

Smakelijk eten allemaal

Top
   
 Post subject: re: Crystal meth
PostPosted: 26 Apr 2007, 00:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 16:59
Posts: 60
Het doet mij denken aan de discussie vanonze Belgische bierbrouwer Hoegaarden uit Belgie.

Als dat witbier met citroen echt zo lekker was, hadden we het in de fabriek er het al ingedaan aldus onze Belgische vrienden :roll !!!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma