It is currently 14 Nov 2024, 16:45

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 21:46 
GrooveCollector
GrooveCollector

En dames:

- er moet sexyer gedanst worden
- er moet meer oogcontact zijn
- er moet tegen mij aan gedanst worden
- ik moet de hele tijd in het middelpunt staan van alle belangstelling
- er moeten mij drankjes worden aangeboden
- er moeten, ondanks afwezige of gebrekkige communicatie, toch telefoonnummers worden uitgewisseld

en eigenlijk moet ik de volgende dag wakker worden in een vreemd bed met geserveerd ontbijt en de vraag 'wie ben jij/zijn jullie en waarom ben ik zo blij dat ik hier ben?', anders heeft het namelijk helemaal geen zin om 4 dagen van je weekend stuk te maken, en blijft het alleen maar ijdele hoop dat het volgende feest leuker wordt.

O en, kan iemand mij vertellen waarom er een spoorwegovergang naast de main stage stond???  :lol

Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 22:14 
GrooveCollector
GrooveCollector

Spoor bijster des??  :lol

Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 22:35 
GrooveCollector
GrooveCollector

Staat je cam aan? :p

Post subject:
PostPosted: 28 Aug 2005, 23:02 
GrooveCollector
GrooveCollector

des, wat een belachelijk guitige posts..
ik buig diep...

Post subject: re:
PostPosted: 29 Aug 2005, 01:22 
GrooveCollector
GrooveCollector

hmmm... erugg vet feest, goed alle boarders weer te ontmoeten... emre, pardyhardy.. het was weer een eer :p... doe trouwens mee met de timeshare op ibiza
oh en dat desyn ding.... hahahaha, yep die zijn we ff kwijt geraakt maare hij is weer terecht hoor.. in de sms stond iets van greppel en schiphol :roll  :roll

Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 08:56 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Jordi Bouman"]
- stef die soms niet wist welke platen hij draaide. Ik had hem behoorlijk wat muziek gegeven en zijn set werd opgenomen voor dancetunes. Meisje van dancetunes vroeg toen of stef even op wou schrijven wat ie allemaal draaide zodat het gecleared kon worden. Stef dacht uuuhhhhhhh........ en vroeg toen aan mij om af en toe even langs te komen om zijn ontbrekende titels in te vullen.
Voor mij ook niet heel makkelijk omdat ik vaak de gekste teksten op een cd'tje zet.

- Van Id&t kregen we een beperkte drank stock. Ik heb in alle hoeken en gaten flessen whiskey en vodka verstopt om er voor te zorgen dat het niet om 15:00 al op was. Soms kwam je dan op de gekste plekken een fles tegen.......O ja...hier had ik er ook een gelegd!

- Stef die even vergeten was dat ie met de auto was en er even van uit ging dat ik hem wel zou rijden. Heb nog geprobeerd om 1 nuchter persoon met rijbewijs te vinden maar dit bleek een onmogelijke taak.

LOL dus daar belde je voor  :roll Jammer dat ik ook niet helemaal nuchter meer was, anders had ik hem wel naar huis willen rijden :D
Mooi verslag Jordi :) En nog bedankt voor de promoticket!  :cool

[quote="gabriel01"]hmmm... erugg vet feest, goed alle boarders weer te ontmoeten... emre, pardyhardy.. het was weer een eer :p... doe trouwens mee met de timeshare op ibiza
oh en dat desyn ding.... hahahaha, yep die zijn we ff kwijt geraakt maare hij is weer terecht hoor.. in de sms stond iets van greppel en schiphol :roll  :roll

Volgensmij heb ik jou ook nog kort een hand gegeven, toen jij tegen Onno iets brabbelde van 'Ibiza' was het eerste in mijn trip wat in me opkwam "Ik ga mee ofzo" (zijkant van de tent).

[quote="des256"]En dames:

- er moet sexyer gedanst worden
- er moet meer oogcontact zijn
- er moet tegen mij aan gedanst worden
- ik moet de hele tijd in het middelpunt staan van alle belangstelling
- er moeten mij drankjes worden aangeboden
- er moeten, ondanks afwezige of gebrekkige communicatie, toch telefoonnummers worden uitgewisseld

I 2nd that....

[quote]

O en, kan iemand mij vertellen waarom er een spoorwegovergang naast de main stage stond???  :lol

LoL, dat is wel het mooie van Mysteryland. Als je echt van het pad af bent, dan ben je ook ECHT van het pad af... so-de-ju. Had 3 normale joints op, en kreeg een bult sigaretten van een bekende. Na 3 van die sigaretten was het van "Hmm...heb ik al zoveel geblowed?".

Bleek dat hij met zo'n machientje veel wiet in had gepropt. Joints met filter dus  :roll
het was daarna allemaal een beetje  :8o

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 09:57 
GrooveCollector
GrooveCollector

Het was weer een fijn dagje. Leuk weer om een paar boarders te zien.
Wat was die laatste plaat van SK toch onwijs vet. The Killers ...blabla remix. Kippevel..
Everybody tent was wel erg donker op een gegeven moment.

Cocoon tent was ook zeer goed te doen  :)

Leukste festival van het jaar (muzikaal niet)

Post subject:
PostPosted: 29 Aug 2005, 12:24 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="gabriel01"]hmmm... erugg vet feest, goed alle boarders weer te ontmoeten... emre, pardyhardy.. het was weer een eer :p...

Insgelijks :cool

[quote="weekend w"]
Everybody tent was wel erg donker op een gegeven moment.

Donker is goed 8)

Post subject:
PostPosted: 01 Sep 2005, 19:46 
GrooveCollector
GrooveCollector

Zo eindelijk weer internet!  :)

Gelukkig wordt ik er hier aan herinnerd wie ik allemaal ontmoet heb op ML, want ik was het allemaal alweer een beetje kwijt,  ;) net als mijn telefoon trouwens :mad
t Was weer een leuk feessie, maar miste wel veel bekenden in de Everybody-tent. Verder is er kilometers gelopen, veel leuks en mafs op al die paden en mensen die ze kwijt waren ( Marc van Dale, die de weg niet meer terug kon vinden naar de Madhouse-tent :lol )
Al dit gezelligs heb ik de volgende dag nog ff afgesloten bij Remy en Marco V op 't Malieveld. Super!

PostPosted: 01 Sep 2005, 19:58 
GrooveCollector
GrooveCollector

[url]http://home.no.net/load7/index.htm[/url] ..... hoop dat jullie de pics vet vinden, upload later ook nog wel de video's die ik heb geschoten!!..

[mod]deze mag wel gewoon in het juiste party-report, lijkt mij[/mod]

Post subject:
PostPosted: 12 Sep 2005, 09:01 
GrooveCollector
GrooveCollector

Hahahaha, ik lees net een ijzersterk report op beatfreax van een of andere volendammer. Ff stukje eruit:

[quote]Al ruim 3 jaar niet meer op een evenement van ID&T geweest en in die tijd is het er voor mijn ogen en oren duidelijk alleen maar nog minder op geworden. Ultra stoer paupervolk uit alle windstreken van het land zwalkten schuimbekkend over dit veels te onoverzichtelijk terrein. Rondwalen tussen sletterige beenwarmerchicks kauwgum kauwend op topsnelheid, meloenendragende spierdombo's en een hersenloze massa die stampend op sesamstraathardcore de Q-dance weide aan het omploegen was.

:roll

Post subject:
PostPosted: 12 Sep 2005, 09:33 
GrooveCollector
GrooveCollector

Niets aan toe te voegen :roll

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2005, 22:25 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="we are ieee"]Niets aan toe te voegen :roll

Na enkele keren naar Extrema te zijn geweest en tweemaal naar dance valley, zijn we overgehaald om ook eens mee te gaan. Leuk joh...........dus niet echt helemaal.
Bij zo'n feest zijn drie dingen belangrijk; de line-up, je vrienden en dan het weer, en dan liefst in die volgorde.

Om 11.00 uur''s ochtends stonden we al aan het hek te rammelen. Rose in pakken dubbelfris meegesmokkeld en vroeg aan de drank. Tweederde ervan konden we zo door de controle krijgen. helemaal toppie.....

Line-up op mainstage was redelijk, maar als proggie luister je liever naar deep dish of hernan zoals op DV. Veel oude platen langs horen komen van verschillende DJ's, maar niet iets dat je zegt, die ken ik nog niet, die mot ik ook hebben, of hoe lekker je op een nieuwe tune uit je dakkie kan gaan.

Dat eerste viel dus af, en kom je als tweede bij je vrienden uit. Niet gehinderd door diepgaande interesse op het gebied van style muziek en DJ's (als ze maar hard en lekker draaien....) stond ik daar te wachten tot het eindelijk zou gebeuren. Het grootste feest had ik tot dan als ik mijn blaas kon legen van het vele bier.
Belangrijkste was dat m'n vriendjes lekker uit hun dak gingen en dan vermaak ik me ook prima.

Hebben nog rondgelopen en na vele kilometers rond dwarrelen en tegenvallende sounds uit de verschillende tenten (heel veel commercieel gedraaid) weer terug naar main en maar hopen.
Paulie zou gaan draaien en mijn vriendjes helemaal opgewonden. En ik maar bidden dat het lekker zou worden. Helaas ongeinteresseerd en met lange haren stond ie daar de ene oude kraker na de andere dikke fout te maken. Ik heb het maar opgegeven en ben m'n verdriet gaan verdrinken in het lekkere gerstenat.

Maar last but not least.................het was perfekt weer. Lekker kunnen genieten van de prima temperaturen..........en de iniminiminibikini's

Dat was het in een notedoppie.

PS, was m'n eerste en helaas ook m'n laatste keer, denk ik.....ehhh geloof ik. haha.

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2005, 22:39 
Site Admin
Site Admin

langste eerste post aller tijden :cool

welkom Pepe :D

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2005, 23:01 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Jerry"]langste eerste post aller tijden :cool

welkom Pepe :D

Most ff duren, maar thanx.

Post subject:
PostPosted: 13 Sep 2005, 23:44 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="pepe"]
.......tegenvallende sounds uit de verschillende tenten (heel veel commercieel gedraaid)

Volgens mij ben je de Everybody tent misgelopen? :(

Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 09:22 
GrooveCollector
GrooveCollector

Tsja...lees iets als het eerste viel af (de line-up)???? Damned; echt hele dikke dikke platen gehoord daar; ook ernstig vage remixes die echt NIET op mijn vinyl-versies staan!

Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 09:27 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="we are ieee"]Tsja...lees iets als het eerste viel af (de line-up)???? Damned; echt hele dikke dikke platen gehoord daar; ook ernstig vage remixes die echt NIET op mijn vinyl-versies staan!

Denk dat ik een slechte start heb gemaakt of in een neerwartse spiraal ben gekomen.
Ach dat bier ook..............

Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 11:20 
GrooveCollector
GrooveCollector

Hahahahaha; je kan ook beter cola-jenever tanken in samenhang met wat chemicals; bier wordt je op een gegeven moment zooooooooooooooooooooooooooooo moe van; lamlendig als het ware!

Ach; voor mij bestond Mystery Land eigenlijk alleen maar uit de Everybody tent; rest hadden ze na binnenkomst meteen mogen opdoeken; nare hardstyle mannekes naar huis sturen en beenwarmers verbranden in een mooi vreugdevuur!

Post subject:
PostPosted: 14 Sep 2005, 16:39 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote]Ach; voor mij bestond Mystery Land eigenlijk alleen maar uit de Everybody tent; rest hadden ze na binnenkomst meteen mogen opdoeken; nare hardstyle mannekes naar huis sturen en beenwarmers verbranden in een mooi vreugdevuur!

Volgende keer ff sms'jes sturen naar de gc club. Hadden we daar kunnen feesten.....
PS, nog wel ff in studio80 geweest erna. Was voor ons lekker afteren. LOL.

(Beenwarmers niet generaliseren hoor. Mijn meissie liep er ook in, knalroze. Hihi, en nog zelfgemaakt ook met buideltasje, was  ze ook weer happy en aangehouden naar studio80. Mensen op terrasjes snapten het niet helemaal en wij beiden nog lekker zweven van het misbruik overdag)

Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+01:00