It is currently 30 Sep 2024, 11:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 139 40 41 42 4385 Next
Author Message
PostPosted: 11 May 2007, 12:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="Nolo"]haha dat filmpje van tiesto... :rolleyes
M'n fiets is gewoon WEER gejat ( wel een andere natuurlijk ;) ) best kut om snachts vanaf het koningsplein door de regen naar huis te lopen ( oud-zuid)


Zo ver is dat toch niet?

Koop een goed slot op Waterlooplein voor EUR 25,-. Dan blijft je fiets in ieder geval staan, moet je 'm natuurlijk wel ergens aan vast zetten...

Top
   
PostPosted: 11 May 2007, 16:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
denk dat tiesto beter kok kan worden in zn eigen restaurant, dan dat ie doorgaat met draaien. of ja draaien, je zou denken dat ie van tevoren een cd laat afspelen en dan zelf voor de lol net doet of ie zelf aan het mixen is :roll

_________________
[url=http://www.facebook.com/remon.radstake]Facebook[/url]


Top
   
PostPosted: 11 May 2007, 18:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Heb ik eindelijk eens twee weekende achter elkaar vrij en wat doen ze dan... dan geven ze je voor de vrijdag een avonddienst tot 23.00 en dan mag ik maandag weer om 0615 beginnen... ze doen het volgens mij express... :mad

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 11 May 2007, 21:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Lekker lullig inderdaad, overkomt mijn vriendin continue, klote roostermaker! :(


Top
   
PostPosted: 11 May 2007, 21:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
ja en het stomme is ze doen alles handmatig... terwijl er een heel mooi roosterprogramma bestaat dat heet bluepumpkin heet, zou je alle roosterwensen ed in kwijt kunnen en het programma doet het werk.. maar de versie die ze bij ons gebruiken kan niet zoveel dus werkt het niet..... :x

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 11 May 2007, 22:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zo tijd voor een nieuwe versie dus! Zal dat programma eens voorstellen, zou veel frustratie wegnemen! (Y)


Top
   
PostPosted: 11 May 2007, 22:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Collega van me heeft een tijd bij de SOS alarmcentrale gewerkt en die hebben uiteraard ook wisseldiensten en die werken daar dus mee! alles prima, op en top wat ik van hem heb begrepen..

Maarja centjes he.. :|

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 12 May 2007, 10:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2006, 21:33
Posts: 156
Location: holland
Ik baal ontzettend dat het feestje van hernan cattaneo in de tribehouse in neuss op zondag is!!!!
Hierdoor is het waarschijnlijk onmogelijk om er heen te gaan,omdat ik op maandag weer moet werken. (N)
Klote dus,moet dus weer afwachten tot i weer een keer in de buurt komt!!!
Ben er behoorlijk ziek van want ik had er heel erg op gehoopt!!!


Top
   
PostPosted: 12 May 2007, 12:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
LaPunked: wij werken met BP en dat is ook een drama hoor.. voorkeuren zijn leuk, maar dan moeten ze er wel naar kijken :\ en dat doen ze bij ons amper

We hebben ook nog iets als een 8 weeks rooster.. en zo heeft een brilliante ziel eens bedacht dat als je vrij - zat - zo nachtdienst hebt het fijner is dat je de dagen ervoor dag diensten hebt evenals er na, dus van bv 0900 shift op donderdag, vrijdag de nacht dienst in dan weer om 0900 beginnen op de dinsdag om zes dagen te doen er na(terwijl je op maandag om 0700 uit de nacht komt) ja je bent maandag toch vrij? jawel maar dan slaap ik! dus weg maandag.

Je lichaam snapt er dan helemaal niks meer van..van vroeg naar nacht naar vroeg. Ipv dat ze nu avonddiensten er voor en erna programmeren


Top
   
PostPosted: 12 May 2007, 12:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote="lapunked"]Heb ik eindelijk eens twee weekende achter elkaar vrij en wat doen ze dan... dan geven ze je voor de vrijdag een avonddienst tot 23.00 en dan mag ik maandag weer om 0615 beginnen... ze doen het volgens mij express... :mad


duidelijke hoteltijden ;) Wel lelijke acties, zo heb je nog vrij weinig aan je weekend.. Hier kom ik er meestal goed vanaf, laat me altijd twee weekenden vrijroosteren en twee geheel inroosteren. Maar het team is bij ons ook niet echt groot en ik kan het goed vinden met de roostermaakster! :cool

Top
   
PostPosted: 16 May 2007, 16:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Wie weet nog een web based messenger service... post em hier ajb... :|

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 16 May 2007, 18:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
:mad Motor kapot van de auto. Kan weer voor hopen geld gerepareerd worden, zit ik wel minstens 2 weken zonder vervoer :mad

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 16 May 2007, 18:13 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Voor het eerst in m'n leven een virus op de computer :mad Een vet irritant virus ook nog genaamd Win32:Tenga. Geen idee hoe ik eraan kom, maar hij zit er. Heb al tig keer een scan gedraaid met anti-virus en spyware software en ook een virus cleaner. Netjes wordt aangegeven dat de rotzooi is verwijderd, maar de volgende dag komt de scanner weer vrolijk met een pop-up :mad

Op internet wordt overal leuk verteld dat het een makkelijk te verwijderen virus is, maar ik heb er nu al twee weken last van ondanks dat die cleaner zegt dat het weg is. Meest irritante is nog wel dat het .exe bestanden infecteert en ik dus al een paar keer programma's opnieuw heb moeten installeren.

Misschien iemand een idee? Ik heb geen zin om Windows opnieuw te installeren.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 16 May 2007, 18:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
LaPunked:



[url]http://www.ebuddy.com[/url]

of is die al geblocked? (net zoals bij mij op mijn werk)


Top
   
PostPosted: 16 May 2007, 19:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Blocked... heb een andere gevonden... wat ik opzich vreemd vind want dat is er een die je moet downloaden en dat lukte ook nog... dussss... :lol

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 17 May 2007, 00:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
dat had ik dus laatst ook.. Ik zou niet moeten mogen downloaden, maar google earth stond er zo op..

ze hebben bij ons bijna alles geblocked behalve een forum waar ik al lang op kom.. vreemd.


Top
   
PostPosted: 17 May 2007, 02:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Aan de andere kant.. ik heb genoeg te doen dus.. das maar beter ook..

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 17 May 2007, 11:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Wat kunnen mensen toch onbeschoft zijn.. opnemen met Hallo! en dan niet willen zeggen met wie of wat ik spreek en als ik dan nog netjes vraag met wie of wat ik spreek had ik dat zelf maar uit moeten zoeken en ben ik de trut... echt fuck die mensen..

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 17 May 2007, 12:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
tell me about it.. vreemd genoeg zijn het bij ons vooral de mensen op UK reservations line: ze zeggen nooit hun naam, je krijgt met moeite een bestemming eruit en met een beetje geluk melden ze vanaf welke luchthaven en op welke datum, maar daar moet je dan wel eerst 3 x naar vragen


Top
   
PostPosted: 17 May 2007, 14:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Oja engelse... die nemen alleen maar op met hallo ik sta daar en daar en ik heb dit en dat probleem.. Als je ze dan vraagt voor een reserveringsnummer (pnr) dan hebben ze alleen maar hun naam.. vaak niet duidelijk te verstaan, wilt u het voor mij even spellen dan volgt er een vloedgolf aan letters welke niet te volgen zijn en dan moet je het nog een keer vragen. Ik vraag me steeds af hoe het komt dat die mensen nooit wat bij zich hebben. En als ze dan wat van je willen dan moet het snel snel snel maar dat gaat niet he als je alleen maar je naam hebt en verder niets...

Als ik de nuon of whatever bel zorg ik er ook voor dat ik alles heb want anders kom ik niet verder...

Ben je ook lekker aan het werk Mark?

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 139 40 41 42 4385 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma