It is currently 29 Sep 2024, 00:21

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 126 27 28 29 3037 Next
Author Message
PostPosted: 09 Jun 2007, 01:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
[quote="DJReality"] Nog Belgen hier... ?

Heel weinig vrees ik :)

Top
   
PostPosted: 09 Jun 2007, 02:16 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
denk toch wel meer dan 10 hoor :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2007, 13:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
Heel actief zijn ze dan toch niet :lol


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2007, 15:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Aug 2005, 23:37
Posts: 138
Location: Brussel
Een geluk dat we Jasper nog hebben om onze eer hoog te houden :D


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2007, 16:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
En Phortastic ook, maar David post de laatste tijd niet echt veel meer :\


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2007, 21:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Aug 2005, 23:37
Posts: 138
Location: Brussel
idd, echt wel jammer.
Uit zijn paar ableton-mixjes vielen er altijd wel een paar lekkere plaatjes te halen. Met wat houd hij zich nu bezig misschien?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Aug 2007, 17:42 
naam:[color=red]Michael[/color]
Fav Dj'S/Live acts:[color=red]J00F, Son Kite, Ticon, Howells, Heidi[/color]
welke feesten komen we je tegen:[color=red]Waarschijnlijk gaan sommigen me hier afschieten voor de volgende passage, maar ik ben regelmatig te vinden op minimal concepten in belgië ala Forbidden Fruit (Silo, Leuven), P3P (K_nal, Brussel), voor de rest op club events @ Fuse. Maar je kan me overal wel vinden D'n B, house, tech you name it (buiten de pure trance events waar ik een afkeer heb van gekregen :s ) [/color]

hoe ben je op dit board terecht gekomen:[color=red]wist al langer dat dit forum bestond vanwege de grootschalige NLTA verhuis en jasper, ma na 10 days off isis & digweed feestje met tom (nasr) heb dus besloten om me hier ook te reggen ^^ [/color]

welke andere boarden ben je actief:[color=red]TA, psychedelic.be[/color]

wat wil je nog meer kwijt:[color=red]Ben een grote progressive psy liefhebber of progress trance zoals psyshop het noemt (Son Kite,Ticon, Vibrasphere,FreQ,D-nox & Beckers, ..) maar deze artiesten komen echter bitter weinig in onze contrijen, zijn er hier eigenlijk liefhebbers van dat genre ? :p [/color]


Last edited by Eagle` on 06 Aug 2007, 12:59, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 04 Aug 2007, 03:01 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Welkom Eagle :hat

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2007, 14:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Hey gozer! :)


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 15:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Mar 2007, 21:09
Posts: 163
Location: Breda
Ik wandel al eventjes op deze site, maar ik besef me dat ik mijzelf nog nooit echt heb voorgesteld, dus bij deze.

[color=red]Naam:[/color] Pierre

[color=red]Fav Dj's/Live acts:[/color] In 1986 kocht ik mijn eerste houseplaat (Housesound of Chicago). Vanaf 1990 zelf als dj aan de bak gegaan. Ben dus al lang met muziek bezig en het is dus lastig om een favoriete dj aan te wijzen. Er zijn er een hoop die mij de afgelopen jaren geinspireerd hebben. Er is slechts één naam die telkens terug blijft komen. Een man die mij heerlijke avondjes heeft bezorgd in het verleden met zijn onfeilbare mixtechniek: dj Remy.

[color=red]Op welke feesten komen we je tegen:[/color] Ik heb al heel wat feestjes afgelopen, maar de laatste paar jaar toch wat rustiger aan gaan doen. Maar voor Extrema maak ik graag mijn agenda vrij en af en toe pak ik een klein feestje mee, maar dat hangt dan wel van de line up af.

[color=red]Hoe ben je op dit board terecht gekomen:[/color] Op een andere site zag ik in een reactie van Dansliefhebber een link naar deze site staan. En toen besefte ik dat ik voor de échte prog liefhebber hier moet zijn.

[color=red]Op welke andere boarden ben je actief:[/color] Ben niet meer zo'n actieve boarder, al zijn er sites waar ik af en toe wel eens kom kijken om te lezen wat er speelt en wat contacten te onderhouden met mensen uit de dancewereld.

[color=red]Wat wil je nog meer kwijt:[/color] In 17 jaar dj-en heb ik meerdere stijlen gehad (van club tot trance tot techhouse), maar ik kom altijd terug bij mijn grote voorliefde: progressive.
Wat draaien betreft doe ik het rustiger aan, omdat ik me nu op het produceren aan het storten ben. Al een tijdje maak ik 'muziek', maar dat was nog niet de kwaliteit die ik zocht. Maar sinds een jaar gaat het goed en er zijn inmiddels tracks getekend.
Reticent Recordings USA heeft twee tracks van mij getekend. Jacco@Work heeft voor beide tracks een remix gemaakt. Voor hetzelfde label heb ik een remix gemaakt voor Elias Kazais.

Elke maand maak ik een live mix van ongeveer een uur met de nieuwste progressive. Deze is te downloaden via mijn site. Kom gerust eens langs en laat weten wat je ervan vindt.

Pierre Sebastiano
[url=http://www.pierresebastiano.nl]www.pierresebastiano.nl[/url]
[url=http://www.myspace.com/pierresebastiano]www.myspace.com/pierresebastiano[/url]


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2007, 21:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
zal ik het ook eens doen? ben hier al meer dan een jaar actief!!!

naam: DJ MKN (echte naam Edwin Wolfs)

fav. dj's: ik heb niet echt fav dj's omdat ik nog heel jong was/ben. ben nu pas 21 en heb mijn eerste digweed set in feb meegemaakt. Eerder ben ik een fan van artiesten die goede platen kunnen maken dit was voor mij in de jaren 2003 en 2005 toen er nog echte goede progressive werd gemaakt: Andre Absolut, Benz & MD, Blue Room Project, Cassino & Labén, Chris Fortier, Chris Micali, Clubbervision, Dousk, Eelke Kleijn, Espen & Stain, Fitalic, G-Pal, Grayarea, Greed, I.B., Kasey Taylor, Kosmas Epsilon, Madoka, Mikael Delta, Mikrokosmos, Moshic, Shiloh, Stel & Good Newz, Subsky, Sultan & Tone Depth & Thomas Penton.

Tegenwoordig vind ik de muziek stylen van: Eelke Kleijn, Gabriel Ananda, Jimmy van M, Loco Dice, Minilogue, Nick Hogendoorn, Pig & Dan, Polder, Terry Lee Brown Jr., Subsky, Trentemøller geweldig. minimaal/deephouse/techno die shit

welke feesten kunnen we je tegenkomen: voornamenlijk progressive feesten. maar ik ga de laatste tijd ook wat vaker naar minimal, techhouse, techno feesten.

- hoe ben je op dit board terecht gekomen:ik zocht iets over extrema outdoor denk ik :D of via maarten schippers en maslow. Ik weet het niet meer.

- welke andere boarden ben je actief: ik was vorig jaar nog actief bij di.fm om commentaar te geven op sommige progressive liedjes. omdat ik nu ook druk bezig ben met andere dingen zoals mijn site en myspace heb ik daar geen zin meer in en geen tijd meer voor.

- wat je nog meer kwijt wilt:
blijf in je zelf geloven en doe gewoon je ding :sleep.
(ik beluister alle Boarders Mixes blijf ze opsturen he :))

:lol

Edwin Wolfs


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2007, 22:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Eagle`"]wat wil je nog meer kwijt:[color=red]Ben een grote progressive psy liefhebber of progress trance zoals psyshop het noemt (Son Kite,Ticon, Vibrashere,FreQ,D-nox & Beckers, ..) maar deze artiesten komen echter bitter weinig in onze contrijen, zijn er hier eigenlijk liefhebbers van dat genre ? :p [/color]


Ja echt wel! o.a. Vibrasphere (Y)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Aug 2007, 10:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
Vibrasphere :p je kan Fitalic ook wel in het progressive psy mapje plaatsen :| ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Aug 2007, 23:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Aug 2005, 23:37
Posts: 138
Location: Brussel
[quote="Eagle`"]naam:[color=red]Michael[/color]
Fav Dj'S/Live acts:[color=red]J00F, Son Kite, Ticon, Howells, Heidi[/color]
welke feesten komen we je tegen:[color=red]Waarschijnlijk gaan sommigen me hier afschieten voor de volgende passage, maar ik ben regelmatig te vinden op minimal concepten in belgië ala Forbidden Fruit (Silo, Leuven), P3P (K_nal, Brussel), voor de rest op club events @ Fuse. Maar je kan me overal wel vinden D'n B, house, tech you name it (buiten de pure trance events waar ik een afkeer heb van gekregen :s ) [/color]

hoe ben je op dit board terecht gekomen:[color=red]wist al langer dat dit forum bestond vanwege de grootschalige NLTA verhuis en jasper, ma na 10 days off isis & digweed feestje met tom (nasr) heb dus besloten om me hier ook te reggen ^^ [/color]

welke andere boarden ben je actief:[color=red]TA, psychedelic.be[/color]

wat wil je nog meer kwijt:[color=red]Ben een grote progressive psy liefhebber of progress trance zoals psyshop het noemt (Son Kite,Ticon, Vibrasphere,FreQ,D-nox & Beckers, ..) maar deze artiesten komen echter bitter weinig in onze contrijen, zijn er hier eigenlijk liefhebbers van dat genre ? :p [/color]


Wie dat we hier hebben!
Eagle`, van onder welke steen ben jij gekropen! :D

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Aug 2007, 13:29 
[quote="MKN"]Vibrasphere :p je kan Fitalic ook wel in het progressive psy mapje plaatsen :| ;)


tribal vision of niet, ik vind fitalic personlijk eigenlijk weinig met progressive psy te maken hebben.

D-nox & beckers staat eigenlijk ook verkeerd in mijn voorstelling, das prog-house met minimal invloeden, maar dararom nie tminder vet, net als de Minilogue alias van seb & markus


[quote="Nasr"]
Wie dat we hier hebben!
Eagle`, van onder welke steen ben jij gekropen! :D

tomme moeit u is ni ;)

Top
   
PostPosted: 07 Aug 2007, 17:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Als je die psy prog trance echt heel stoer vindt, dan moet je je ogen richten op Israel..

en dan niet richting Moshic, maar meer richting opkomende talenten en labels.
het borrelt daar behoorlijk namelijk met echt zware kwaliteitstracks in dit genre.

ff internet afstruinen en veel zoeken, succes :hat

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2007, 20:45 
Offline
just started
just started

Joined: 12 Aug 2007, 20:36
Posts: 1
Location: Belgium
Naam: Glenn

Favoriete dj's / live acts: 16 Bit Lolitas, Markus Schulz, Pole Folder, John Digweed, John Dahlbäck,...

Welke feesten komen we je tegen: Illusion (Lier, België) is zowat de enige club waar ik toch probeer om minstens 1x in de maand langs te komen. Verder doe ik ook wel eens een groter event zoals Sensation of Tomorrowland.

Hoe ben je op dit board terecht gekomen: link op een ander forum tegen gekomen.

Welke andere boarden ben je actief: TA, 9Lives.be, Dj2Dj.be, Gekkeschijven.be

Wat wil je nog meer kwijt: niet veel, ik ben een Belg, luister naar trance (nu iets minder dan vroeger), progressive trance, progressive house, vocal house, ...


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2007, 20:46 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Welkom Glenn :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2007, 12:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
ben ik nu gek of vind er een kleine verschuiving van smaak plaats vanuit de minimal scene richting de progressive scene plaats?

:hat

Straks Sasha en Digweed op Awakenings? :lol

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2007, 13:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
Ha, welkom Eigeel en Glexx! :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 126 27 28 29 3037 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma