It is currently 28 Sep 2024, 20:14

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 16 Jul 2007, 18:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Leuk dat jullie allemaal nog even gekomen zijn gisteren. Helaas moest ik vroeg weer weg omdat mijn wekker om 6.15 weer ging en ik de dag ervoor naar dv was geweest.... 8-)

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2007, 18:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Je draaide lekker steelo (Y) en mooi dat Jerry Paulusma toch nog gelijk kreeg :cool


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2007, 18:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Was leuk gister. Ook een aantal 'internetbekenden' eindelijk eens gesproken. We waren wat laat, heb nog het laatste half uurtje van steelo gehoord, klonk goed (y) Remy draaide naar mijn mening wat makkelijk, maar de beachchicks vooraan konden het wel erg waarderen en dat maakte het weer goed. Eelke draaide ook lekker.

Had iets drukker gemogen maar verder relaxed feestje


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 16 Jul 2007, 21:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Tsja het is natuurlijk ook wel erg lastig concurreren met gratis feest Rekorder in de strand tent ernaast (o.a. Estroe, Benny Rodrigues en Bors Werner) Als je het mij vraagt niet erg slim...


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 16 Jul 2007, 22:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Ja alleen is deze datum al 4 maanden geleden vastgezet door Jeroen ... Naar mijn weten was er toen nog niks bekend over dat andere feest.

@ Partyhardy vet dat je helemaal naar Scheveningen bent toegekomen voor mijn set :cool
je bent mijn eerste groupie :roll

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2007, 22:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Steelo"]Leuk dat jullie allemaal nog even gekomen zijn gisteren. Helaas moest ik vroeg weer weg omdat mijn wekker om 6.15 weer ging en ik de dag ervoor naar dv was geweest.... 8-)


Ha, ik dacht dat je oververhit was :lol

Was zeker erg de moeite waard. Ik hoorde dat Sandeep wegens fileproblemen niet gekomen was en dat Reinier Bergsma gedraaid heeft als eerste. Helaas niet mogen meemaken ook door file- en parkeerproblemen en een TomTom die we eigenlijk hadden moeten verdrinken in zee :mad

Enfin, bij aankomst stond Steelo dus te zweten achter de draaitafels binnen, terwijl iedereen buiten lui in de zon zat, lag, hing te luisteren. Gelukkig stonden er ook wat speakers buiten, want de set van Steelo was heerlijk. :cool Het laatste half uur hebben we maar ff het goeie voorbeeld gegeven op de dansvloer.
Remy nam natuurlijk wat eigen fans mee, die meteen de dansvloer bestormden en er weer af gingen zodra ie klaar was. Beetje disrespect voor de overige dj's, jammer.
Remy draaide toegankelijk lekker.
Benieuwd waren we natuurlijk hoe Eelke Kleijn dit zou gaan overnemen, want ik had 'm nog nooit als afsluiter meegemaakt. Dat deed ie uitstekend en geheel op zijn eigenwijze manier een tandje lager en regelmatig lekker diep. Geweldig (Y)
Helaas was het tegen half twee weer op!
GC was trouwens goed vertegenwoordigd! :cool

Jerry bedankt voor de lift naar de auto, had 't anders niet meer gered met DV ook nog in de benen ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 16 Jul 2007, 22:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Warm was het zeker , heb denk wel 6 flesjes water naar binnen gegooit :D Maar nogmaals leuk dat jullie er allemaal waren :tune

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
 Post subject: Re: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 16 Jul 2007, 23:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Steelo"]Ja alleen is deze datum al 4 maanden geleden vastgezet door Jeroen ... Naar mijn weten was er toen nog niks bekend over dat andere feest.

hmm okay dat is erg balen dan :(

[quote]
@ Partyhardy vet dat je helemaal naar Scheveningen bent toegekomen voor mijn set :cool
je bent mijn eerste groupie :roll
haha was het helemaal waard :cool ;)

Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 16 Jul 2007, 23:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Jun 2005, 19:13
Posts: 55
Location: Gouda
Ben behoorlijk door de Groove Collection in de watten gelegd (Y)
T is gewoon heerlijk om bij aankomst te mogen melden dat je op de genodigden lijst genoteerd staat...en dat gevoel heb ik ook eenvoudig vast kunnen houden !!

Eerst even chill gekletst op de veranda van De Karavaan omlijst door de vette heerlijke klanken van Steelo...t was de tweede keer dat ik m life meemaakte....wordt vervolgd !!! Kort maar lekker en openlijk mijn enthousiasme en dank betuigt op de dansvloer...

Zoals Yvonny zei..enigzins unfair..liep die dansvloer vol met de komst van Remy. Vond t een lekkere set, voor mij wat (te techno) steady...
Eelke heeft m overgenomen en voor allen een geweldige en bovenal heerlijke afsluiting van dit feest verzorgt.
Het "ach en oh" en "nee nu niet" gehalte van het publiek was dan ook hoog te noemen toen het ineens afgelopen was....:oops een set van ***** grote klasse dus !!

Groove Collection heeft mij ook nog uit de eerder genoemde watten gehaalt en zeer soepel naar mijn voertuig gebracht, een regelrecht "Dansen aan Zee" gespreid bed dus ;) bedankt !!!

_________________
Happy Party Bird !!!!!


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 16 Jul 2007, 23:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Erg leuk allemaal. Goed om weer terug te zijn op me oude honk (Noorderstrand). Veel bekenden tegen het lijf gelopen van vroeger.

Eelke, bedankt voor je onbedoelde medley van Groovecollection Music releases. :lol
Je remix van Oliver Moldan's Vendetta klinkt heel dik :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 17 Jul 2007, 00:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik heb deze keer de handdoek in de ring gegooid (ja, ja, ook ik doe dat wel eens :roll ). Ik had van 11 tot 23.30u op mijn benen gestaan, gelopen en gedanst op Dancevalley en vooral op de heuvel en mijn benen stonden strak gespannen en wogen 100 kilo p.s. toen ik zondag wakker werd. Toen er aan me gevraagd werd of ik op een sloep mee wilde door de grachten van A'dam met een natje en droogje, was de keuze gemaakt. Scheveningen zat er, helaaaass niet in. Volgende keer beter.


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 17 Jul 2007, 02:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
lieve mensen, hartelijk dank voor jullie komst. Was zondag heel erg wikken en wegen. Wel naar buiten, niet naar buiten. 's ochtends zware onweer waardoor alle mensen een ander plan voor de dag gingen trekken. Hierdoor was de concurrentie van rekorder idd lastig, maar mijn afspraken lagen al ver in het verleden gepland. je houdt vast aan je ding en waar je kan schakel je. maar het zegt genoeg over de nederlandse mentaliteit dat alles gratis moet zijn :-)

Ik heb weer hele lekkere muziekies gehoord, voor rein en ed vond ik het spijtig dat ze niet lekker buiten stonden, maar je pakt die apparatuur niet in 1 keer even op. Gelukkig bij Remy iedereen naar binnen. En hij liet het lekker rollen alhoewel ik wel wat verrassende platen miste.

Eelke, jij was de man van de avond! Topset, meer kan ik er niet over zeggen.

Hopelijk allemaal tot de 19e augustus, dan hebben we Benny Rodriques, Warren Fellow, Fine Taste, Steelo vs Reinier Bergsma en wellicht nog een leuke verrassing???

c u all


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 17 Jul 2007, 09:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Gaan we noteren. 19 augustus ;)


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 17 Jul 2007, 09:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 19:09
Posts: 127
Nu baal ik helemaal dat ik eerder weg ging (moest :mad ;) ) en Eelke dus gemist heb.
Volgende keer beter!


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 17 Jul 2007, 11:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Eelke lekker bezig :cool

Inderdaad wel jammer dat er (heel) weinig mensen waren. Voor de organisatie begrijp ik dat het heel moeilijk is hiermee om te gaan, alleen van mensen die niet plannen uit te gaan maar wel op het strand zijn begrijp ik dat ze 50 meter verder gaan staan...

Vond dat van de mensen die er waren er veel GC'ers waren. Ik houd van trouw publiek :p


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 17 Jul 2007, 14:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Jul 2005, 21:32
Posts: 218
19 augustus is er ook weer een rekorder met een nog zwaardere line-up dan deze keer, misschien handig om rekening mee te houden...


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 17 Jul 2007, 14:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
staan we niet op scheveningen maar bij elements, die tent ligt bij hoek van holland en ligt helemaal los van iedereen. meer op rotterdam gericht. ik had het al gezien, maar bedankt voor je bericht


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 17 Jul 2007, 15:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Jul 2005, 21:32
Posts: 218
gelukkig maar


Top
   
 Post subject: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 17 Jul 2007, 17:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Puur uit nieuwsgierigheid: hoe kan de ene organisatie op een vergelijkbare plek met op het eerste oog geen goedkopere line up een gratis feest geven, terwijl de andere organisatie daar entree voor moet vragen (met volgens mij als logisch gevolg dat iedere toevallige passant inderdaad bij het gratis feest gaat staan) ?

Het gaat mij persoonlijk niet om de lousy euri's entreegeld, maar ik snap de bedrijfseconomische gedachte er niet achter. Dit is nl. je eigen business de nek omdraaien.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: Re: re: Dansen aan Zee
PostPosted: 17 Jul 2007, 17:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
[quote="Lijntje"]Nu baal ik helemaal dat ik eerder weg ging (moest :mad ;) ) en Eelke dus gemist heb.
Volgende keer beter!

Huh...eerder weg moest?

Ik zag je toch nog bij rekorder ernaast,best laat toch?!?! (hahaha,"huh, waar kennen we elkaar nou ook alweer van")

Dat vond ik iig een bizar feestje!! sorry voor de afwezigheid van deze baas, maar 19 augustus ga ik wel proberen te komen!!

edit: ik deed het licht uit in de Crazy Piano's !! zegt genoeg hoe mijn avond was :roll

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma