It is currently 29 Sep 2024, 21:24

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 142 posts ]  Go to page 1 2 3 4 58 Next
Author Message
 Post subject: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 00:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Het was echt fantastisch dit jaar! Vond de techno zaal het gezelligste (belangrijk). Hoogtepuntjes: Choo Choo Romero, Booka Shade, Diggers. Heb van die laatste helaas niet alles mee kunnen maken ivm een plotselinge buikloop aanval :cow Daarna naar huis gegaan voor de drukte en de regen.

Olé!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 01:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 22 Sep 2006, 14:14
Posts: 62
Location: Echt
ben het met je eens

vanaf howells ging echt het dak eraf op de lakeside...niks meegekregen van de regen en shit
was echt vet :hat


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 01:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
ik weet niet meer wie het was, maar nog bedankt voor de parkeertip :) we waren zo weg


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 01:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Apr 2007, 02:39
Posts: 91
Location: Eindhoven
Eerst gechilled bij de wakeboard kampioenschappen aan de andere kant van het meer. Vette tricks! Lekker weer. En een relaxte sfeer 8-)

Daarna om 15:00 tijd voor Extrema en S.O.S. Vette set! Veel camera's opgesteld.. wordt gebruikt voor de dvd?
Daarna als trouwe emix luisteraar verplicht een stukje van Pete Tong meegepikt, Junkie XL was een half uur te laat ofzo. JXL na Tong toch nog ff geluisterd... maar viel tegen. Blijkbaar heb ik hem te lang geleden voor het laatst gehoord toen hij nog van die vette zweverige gigs draaide... Daarna was het tijd voor FIP ruimte.. Veel FIP tassen en goodies ingeslagen.. artist ruimte ingesneaked, met Pete Tong in een reddingsboot gezeten en daarna nog ff in de overdekte FIP area gechilled totdat die plotselinge regenbui (bah) over was. Ineens was het een stuk kouder!

Nathan Fake een stukje meegepikt.. 'zijn nintendo is kapot' hoorde ik iemand zeggen. Klonk inderdaad erg experimenteel. :) Ik zag James Holden even later verschijnen, maar voor mij was het tijd voor de man van de avond/dag... John Digweed... 's middags was ik nog ff in LAKESIDE gaan kijken en toen stond de muziek erg zacht... dit was tijdens Digweed echter gefixed. Vette swingende set. :D Mooie opbouw.. hij kreeg mij en ook het publiek echt mee. Zag nog een ene Jerry lopen met een stapel groovecollection cds en daarna nog ff de backstage binnen gesneaked, kodak moment gehad en toen er weer uitgeschopt toen ze er achter kwamen dat ik geen crew/all area bandje had. :)

Uiteindelijk digweed helemaal afgeluisterd. Dikke anti climax toen ie vrij abrupt zijn plaat stop zette... het publiek schreeuwde om een toegift, maar die kwam niet. Mocht niet meer, vreemd.... want de mixed ging nog zeker 10min door!
Mezelf opgesteld bij het lake gedeelte van lakeside en gewacht op het 'spektakel' dat zou losbarsten... iemand schreeuwde nog in mijn oor '300.000 euro schijnt het gekost te hebben'
Hier moet ik ff voor gaan zitten dacht ik. Dus maar een stijger in geklommen..........
helaas... niks geen spektakel.. simpel vuurwerk en wat lichtgevende fonteinen. Viel een beetje tegen. Als klap op de vuurpijl begon het direct na afloop te hozen... net of het bij de slechte show hoorde. :)

Weg naar buiten gebaand, nog maar een tas meegepikt en uiteindelijk na een uur fietsen met 5 tassen thuis gekomen. Het enige wat ik volgens mij nog mis is een fatboy. :P Maar ja, die was een beetje groot om in te laden.

Met uitzondering van het einde was het een vette dag! Mijn complimenten Extrema. Weltrusten. :)


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 01:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 16:19
Posts: 90
Location: Amsterdam
Top feestje. Vet geluk gehad met het weer, super muziek (beter dan vorig jaar) en een hoop gezelligheid!
Merk dat ik te weinig naar feestjes ga, moet het maar weer eens gaan oppakken ;)

_________________
Geef me een baan die bij me past en ik hoef nooit meer te werken


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 02:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 20:48
Posts: 253
Location: Den Haag
Jimmy van M.... (Y) hoogtepunt van de dag

_________________
I'm like King Midas in reverse. Everything I touch turns to shit


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 09:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
james holden duidelijk man van de dag, we hadden het begin van digweed nog meegepikt, maar daar kwamen we niet in en het geluid was vrij vaag. dus toen zijn we naar james holden gelopen, wat een vette duistere superleipe set zette hij neer. echt geweldig! ben zo blij dati k daaar heeen ben gegaan nog. de regen bij junkie xl was ook duidelijk een pleziertje! verder vond ik de show WEL leip, man wat ze wel niet moeten hebben uitgegeven aan dat vuurwerk, ook nog is allemaal geautomatiseerd dat vuurwerk en op de maat van de muziek en dat stuk dat de hele lucht vol zat met sterretjes was teee absurd!!

edit- oeps ik ben timo niet, ben martin, zit hier ook ergens.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 10:32 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Was weer een goede extrema. Vond ik het vorig jaar zozo nu was het echt zwaar ok!

Rond 10:30 stond marc met zijn auto voor de deur en konden we naar best rijden. Onderweg mega irritant veel sleurhutten op de weg die ook nog denken te kunnen inhalen :x Rond kwart voor 12 op de afgesproken plek waar jetset ook zou zijn. De timing kon niet beter want zij was er net 1 minuut voor ons aangekomen. Daarna supersnel geparkeerd, vanaf de A50 kom je echt ideaal uit voor parkeren zonder files e.d.

Rondje op terrein gemaakt, Gabriel ananda gehoord maar het was te mooi weer om daar te blijven. Extrawelt was leuk maar had er iets meer van verwacht. Daarna richting de 16 bits was ook prima alleen vond het geluid iets te schel soms. Daarna was het één groot feest met howells, van M en digweed. Vooral digweed :o en wat ging het ook los zeg (Y) Vond de regen verder wel meevallen. Overal lekker rustig en bij de beachclub zonder te wachten een heerlijk kip wrap gegeten 8-)

Verder geen last gehad van de drukte maar ik ben na 16:00 ook niet meer ergens anders geweest dan de lakeside. Future funk zag er wel weer heel druk uiot :8o


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 11:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Heel erg naar mn zin gehad, overal en nergens geweest.....lekkere deunen gehoord. Prima vermaakt dus totdat ik terug bij mn auto kwam en erachter kwam dat mn portomonnee + flink wat geld, ipod nano 60 gig incl. radio-adapter en digicam uit de auto ontvreemd was. Normaal laat ik zulke spullen nooit in de auto achter, maar nu vanwege verschillende omstandigheden dus wel....schade rond de 800 euro, zo stom :\ . De kater overheerst nu terwijl ik het wel erg naar mn zin heb gehad, uitgebreid report volgt nog.


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 13:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zo fuck dat is mooi klote Remco! :(

Verder was Extrema Outdoor inderdaad weer érg tof! Binnenkomst goed geregeld, barren top en toiletten ook (Y) Leuk dat pondje, wel schraal dat je daar ook voor moest dokken :rolleyes

Cool Nigel_dj en buddy te ontmoeten (Y)

Muziek ook geweldig! Vond vooral Danny Howells super lekker draaien, dikke knallers! :cool en natuurlijk John Digweed! Wat een platen weer! :D Vond Jimmy er tussen in te afwisselend, paar vette tracks maar overall te suf! het kakte echt in! Opwarmen leuk maar niet als je als ena laatste staat op een festival en na een dikke set van Howells. Slecht geprogrammeerd wat mij betreft...

Maar goed verders dus helemaal top, 1 van de betere Outdoors :hat


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 13:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Vet feest.. Beter dan vorig jaar verslag volgt later eerst maar eens slapen :cool

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 13:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Dit was de dag van de goeie keuze's !!!
Wat een bizar heftig motherfucking topfeest heb ik gehad zeg...

Begon bij Nuno dos Santos....prima platen....lekker wachten voor Extrawelt...
Toen Extrawelt....en jezus,wat een dikke shit hoorde ik hier....wel veel breaks...maar die sound van hun is echt heeeeleeemaal in mijn straatje....overigens veel helden hier gezien! Gozer die serieus gewoon lang en golvend haar had...en die heel zijn bovenkant van zijn kop had kaalgeschoren. En een gozer die zo een neptelefoon met draad eraan uit zijn broekzak haalde....lachen,gieren en knallen dus.
Daarna naar de main gegaan....Booka Shade....gezellig en leuke feestmuziek, alleen vond ik de main niet zo beoeiend....beetje theekransje-gehalte....ging niet echt los. Kwam hier dus niet echt in...
Toen twijvelen wat we gingen doen....Howells,Beyer/Mills.....uiteindelijk voor Howells gegaan en wat was dit een heftige 2 uur zeg!! Echt mega-gezellig met wat bekenden voor aan....lekker raar doen en heb zulke kikke platen voorbij horen komen. Dit was echt geen schim van hem wat ie 2 jaar geleden om de main durfte te doen. Knallende prog. platen met een ietwat techy tintje....heeeerlijk!! ook nog wat klassiekers gehoord...welke weet ik niet meer. Wat gingen deze 2 uur snel voorbij zeg!
Toen we toch in de beuksferen waren....gingen we gewoon lekker naar de techno....laatste half uurtje Beyer meepakken (op awake. was ie de man van de dag), waar Ben Sims het zou overnemen....wel nog eventjes moeten sprinten aan gezien de eerste hoosbui aan het beginnen was. Beyer klapte verschikkelijk hard door, dit betekende dus goed nieuws voor Ben Sims...die dus ook en tandje harder als normaal moest draaien. Even een verschrikkelijke stofwolk in die neus jekkeren (1 a 2 keer per jaar mag het) en toen werd het oorlog. Sims die haalde echt alle mortiergranaten tevoorschijn en had ook nog wat artillerie ondersteuning ook. Jezus wat een dikke kale basslijnen, het ging maar door en door......ons groepje stond echt als idioten daar te gaan, veel mensen ons aankijken "wat een idioten joh", heerlijk!
Toen kreeg ik ook de gedachte....als Sims zulke vette shit draait....die laatste anderhalf uur darna kan dan toch alleen maar tegenvallen? en toen kwam de keuze van de dag.......Dig Johnweed!!!!!
Begin was nog ff voorzichtig enzo....maar toen we een goeie spot hadden gevonden ging het echt heeelmeeelaal los.....hij draaide af en toen wat lekkere trancy platen (Julian Jeweil - Domo en Air Conditionné, wat bizarre platen zijn dit zeg). En hij had voor de rest nog echt een paar mega-klappers.....hij draaide ook de plaat van de dag...bizarre build op.met de vetste qlimax ooit...draaide em in het laatste half uur...iemand die hem denkt te weten,graag posten?)

Mijn Extrema was dus heeeleeemaala geslaagd....en ga nu lekker de filmpjes terugkijken die we hebben gemaakt...

Wat vinden jullie trouwens van deze dj naam : Bas Lijn?


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2007, 13:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="BartvanWissen"]ik weet niet meer wie het was, maar nog bedankt voor de parkeertip :) we waren zo weg


Aub ;-)



Was zeer vet. 12:00 uur weggereden, 15:00 uur binnen. Kwam meteen onderweg Joep al tegen en later anderen bekenden. Eerst een tijdje bij Eric de Man gestaan (trainwrecks!) en daarna de warme tent in met Mills. Jeff Mills was erg oke, beetje wat tempowisselingen, maar ging lekker door. The Bells moest er NATUURLIJK ook weer in. Toch jammer.

Daarna richting Lakeside. Laatste stukje 16 bits gehoord (mwoah), daarna was Howells wel de man. Jimmy van M was oke, Digweed met pieken en dalen lekker LOS!

Veel bekenden, veel gezelligheid en goed dat ze de beachclub erbij hebben getrokken!




2Martin, waar was je nou weer? Jij bent op feestjes, hoe klein ook, altijd 'the invisible man' :D
2Remco: mooi klote zeg!!! Waar had je je auto geparkeerd??? En al aangifte gedaan??

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 14:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Howells 4 president.

Digweed was ook geweldig maar ik was te gaar na Howells en van M.

Iemand een ID van die monsterplaat van van M, 5 minuten voor tijd met die dikke gitaar-riff?


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2007, 14:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 03 May 2006, 13:39
Posts: 78
[quote="Spenker"]Dit was de dag van de goeie keuze's !!!
Wat een bizar heftig motherfucking topfeest heb ik gehad zeg...

Begon bij Nuno dos Santos....prima platen....lekker wachten voor Extrawelt...
Toen Extrawelt....en jezus,wat een dikke shit hoorde ik hier....wel veel breaks...maar die sound van hun is echt heeeeleeemaal in mijn straatje....overigens veel helden hier gezien! Gozer die serieus gewoon lang en golvend haar had...en die heel zijn bovenkant van zijn kop had kaalgeschoren. En een gozer die zo een neptelefoon met draad eraan uit zijn broekzak haalde....lachen,gieren en knallen dus.
Daarna naar de main gegaan....Booka Shade....gezellig en leuke feestmuziek, alleen vond ik de main niet zo beoeiend....beetje theekransje-gehalte....ging niet echt los. Kwam hier dus niet echt in...
Toen twijvelen wat we gingen doen....Howells,Beyer/Mills.....uiteindelijk voor Howells gegaan en wat was dit een heftige 2 uur zeg!! Echt mega-gezellig met wat bekenden voor aan....lekker raar doen en heb zulke kikke platen voorbij horen komen. Dit was echt geen schim van hem wat ie 2 jaar geleden om de main durfte te doen. Knallende prog. platen met een ietwat techy tintje....heeeerlijk!! ook nog wat klassiekers gehoord...welke weet ik niet meer. Wat gingen deze 2 uur snel voorbij zeg!
Toen we toch in de beuksferen waren....gingen we gewoon lekker naar de techno....laatste half uurtje Beyer meepakken (op awake. was ie de man van de dag), waar Ben Sims het zou overnemen....wel nog eventjes moeten sprinten aan gezien de eerste hoosbui aan het beginnen was. Beyer klapte verschikkelijk hard door, dit betekende dus goed nieuws voor Ben Sims...die dus ook en tandje harder als normaal moest draaien. Even een verschrikkelijke stofwolk in die neus jekkeren (1 a 2 keer per jaar mag het) en toen werd het oorlog. Sims die haalde echt alle mortiergranaten tevoorschijn en had ook nog wat artillerie ondersteuning ook. Jezus wat een dikke kale basslijnen, het ging maar door en door......ons groepje stond echt als idioten daar te gaan, veel mensen ons aankijken "wat een idioten joh", heerlijk!
Toen kreeg ik ook de gedachte....als Sims zulke vette shit draait....die laatste anderhalf uur darna kan dan toch alleen maar tegenvallen? en toen kwam de keuze van de dag.......Dig Johnweed!!!!!
Begin was nog ff voorzichtig enzo....maar toen we een goeie spot hadden gevonden ging het echt heeelmeeelaal los.....hij draaide af en toen wat lekkere trancy platen (Julian Jeweil - Domo en Air Conditionné, wat bizarre platen zijn dit zeg). En hij had voor de rest nog echt een paar mega-klappers.....hij draaide ook de plaat van de dag...bizarre build op.met de vetste qlimax ooit...draaide em in het laatste half uur...iemand die hem denkt te weten,graag posten?)

Mijn Extrema was dus heeeleeemaala geslaagd....en ga nu lekker de filmpjes terugkijken die we hebben gemaakt...

Wat vinden jullie trouwens van deze dj naam : Bas Lijn?


Zeker goede keuzes gemaakt Spenk!
Howells en Digweed bedankt!! You made my day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iemand de tracklist van Digweed, het laatste half uur was te vet!!

Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 15:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
[quote]Jimmy van M.... hoogtepunt van de dag
Eens!

Jimmy opbouwend tot some of the heaviest basslines ever... Daarna moest ik mezelf en enkele anderen uit de Digweed-hoos weg trekken om de laatste trein naar A'dam te halen. Dat was een taai moment!

Top festival, leuke mensen, zon en feest!

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 15:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Enorm goed dagje geweest! aankleding van de stages enz vond ik dik in orde, geluid was ook vrij goed geregeld, dikke pluim voor Extrema (Y)

Uitschieters van de dag,
Nuno Dos Santos begreep precies wat er nodig rond dat uur met dat mooie weer (in tegenstelling tot andere stages die al te erg aan t rammen waren)

Joris Voorn, subtiel beginnen en hard afwerken :D

Jimmy van M, structureel de beste set van de dag, qua mixwerk ook dik in orde, en heerlijke plaatjes!

Digweed, Pryda - Muranyi was zo vet als qlimax na dat die uren rammen, pompen en graven :)


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 16:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Who vette dag was het. Weet er niet zoveel meer van, van de laatste uren, maar ik heb me super vermaakt. Vooral met onze stoel, wat was die praktisch. Wel de laatste 2 minuten van t festival ergens mn gsm kwijtgeraakt. Vrij kut, nu mis ik allerlei nummers. Digweed was vaag, howells was vet, junkie xl was leuk en de dag begon ook al leuk met gabriel ananda. Ook nog wel met behoorlijk wat mensen staan praten.

Herrinner me net weer ene geweldig verhaal!! bij de eindshow staat er een kerel naast ons, helemaal de weg kwijt, begitn te vertellen dat ie de hele tijd naar howells stond te zwaaien enzo, toen zag ie 'm na z'n set weglopen, issie er achteraan gegaan, had 'm wat ghb gegeven. Even later stond ie helemaal te spacen bij jimmy van m. Wilde die kerel 'm mee naar huis nemen ofzo, althans dat was z'n verhaal. Danny's manager werd helemaal leip, dat ie z'n vliegtuig niet mocht missen, en die sleepte hem mee :D echt hilarisch

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 16:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Dat hij nog ghb neemt na die 8 flesjes Heineken die die heeft opgezopen.

Er zit trouwens een of ander lulletje rozenwater op partyflock die Extrema het meest bizarre report heeft gegeven wat ik heb gelezen. http://partyflock.nl/report/9775.html


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2007, 16:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="maartenr"]
Iemand de tracklist van Digweed, het laatste half uur was te vet!!


Ja joh, die schudden we, netzoals al die setjes van Tiesto en Armin altijd, zo uit onze mauw :rolleyes

[quote="sirtimo"]Who vette dag was het. Weet er niet zoveel meer van....

Echt weer te kansloos... zo begint echt ieder report van je!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 142 posts ]  Go to page 1 2 3 4 58 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma