It is currently 30 Sep 2024, 15:27

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 143 44 45 46 4785 Next
Author Message
PostPosted: 18 Jul 2007, 14:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
haha :lol ja dat zou een goede zijn, alleen is dit ding ook al wat jaartjes oud :p


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2007, 17:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
is ie nou alweer kadoek, of is dit weer een 'nieuwe'... :p wat doe je er toch mee! :p


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2007, 19:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Whaaaaaaaaaaaaa heb een KLOTEhumeur!

Woon hier nu 2 maandne. Gekut in het begin omdat ik de hoofdaansluiting van de kabel niet kon vinden. Daardoor geen internet via de kabel. Nu internet via de buurman.
MAAR, dat werkt alleen op de OUDE computer (waar ik nu dus op zit), draadloze usbmeukding doet het niet op de nieuwe, die dus staat te verstoffen.

Nu vandaag mijn 'doe het zelf' pakket van Tele2 binnen. Beschrijving is super simpel, makkelijk aan te sluiten.

Tenminste: ALS je de hoofdaansluiting van de telefoon kan vinden danwel dattie in je woonkamer zit. Nu zittie daar BLIJKBAAR niet, maar nu denk ik dat de IS/RA-aansluiting, zoals dat zo mooi heet, niet bij ons op verdieping 2 zit, maar in de portiek op de begane grond.

NONDEJU. Mag ik daar gaan kutten...en moet ik maar afwachten of de verbinding dan goed is en het ook op de nieuwe doet.

GVD!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2007, 09:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Dat is gaar zeg; horen die aansluitingen niet gewoon een onderdeel van je huis te zijn? Als in, die behoren in je huis te zitten.


Wat ook een frustratie is is draadloos internet, mijn vraag, is er hier IEMAND die draadloos internet heeft thuis met meer dat een computer dat PROBLEEMLOOS werkt?

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2007, 10:17 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Yep, al 4 jaar

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2007, 13:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ikke mét problemen, wil maar op 1 vd 2 computers werken, dus we hebben nu 1 computer opgeborgen... én ik heb maar effe een kabeltje bovenlangs rechtsonder, achter en daaromheen gelegd van ongeveer 25 m. gemakshalve! :( :rolleyes


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2007, 13:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Hier werkt het ook al meer dan een jaar prima... 8-)


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2007, 18:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
2 dagen voor extrema ineens last krijgen van hooikoorts. erg fijn, rode tranende ogen, loopneus, die nu helemaal rood is :( maar hopen dat het zaterdag over is!

_________________
[url=http://www.facebook.com/remon.radstake]Facebook[/url]


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2007, 01:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
Fuck dit weer... fuck London Heathrow fuck british airways...

Ik heb al de hele nacht gestranden mensen aan de telefoon die allemaal een vlucht hebben met BA en die doet niets voor ze.... Geweldig... :mad

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2007, 23:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ja, net klm :p

ik heb al een half jaar (6 maanden!) geleden een wijzigingsformulier naar de Belastingdienst/toeslagen gestuurd, omdat we 'teveel' verdienen... Dus zorgtoeslag stop laten zetten, maar ik krijg nog steeds elke maand zorgtoeslag. Dat half jaar kan ik straks weer allemaal terugdokken (logisch..), maar ik heb nu al 4x alles doorgelopen en telkens krijg ik hetzelfde antwoord: "waarschijnlijk is het langs elkaar heen gelopen..." Wat een stumpers zeg, dan zeggen ze: "Ja ik zie dat u het heeft gewijzigd, en het formulier is aangekomen, maar nog niet verwerkt..." Wordt het niet eens tijd dan om dat wél te doen? "Ja meneer, we gaan het binnen een week doen!".......................................En een week of vier later krijg je wéér zorgtoeslag gestort! :(

té triest die ambtenaren! (N)


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 01:05 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Ik heb ook heel lang en vaak met de Belastingdienst aan de telefoon gehangen, maar ze hebben een nieuw computer systeem en volgens mij ook extra ingehuurde telefonisten die van niets weten. Het duurt dus idd heel lang voor het werkt ;) Erg frustrerend, maar weinig aan te doen. Ik las wel dat de VVD een klachtensite heeft opgericht. Op www.overbelasting.com kan je daar je klacht droppen en dan gaan ze dat aanbieden aan de minister om te laten zien hoe erg het is. Beter iets dan niets toch :)

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 11:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ok, thanks! ik ga gelijk effe die site checken! (Y) kijk, een keertje een fout ok, maar een half jaar... :(


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 11:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Tikkel"]Té triest die ambtenaren! (N)


He, niet fucken met ambtenaren ja! :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 13:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="Tikkel"]ja, net klm :p

ik heb al een half jaar (6 maanden!) geleden een wijzigingsformulier naar de Belastingdienst/toeslagen gestuurd, omdat we 'teveel' verdienen... Dus zorgtoeslag stop laten zetten, maar ik krijg nog steeds elke maand zorgtoeslag. Dat half jaar kan ik straks weer allemaal terugdokken (logisch..), maar ik heb nu al 4x alles doorgelopen en telkens krijg ik hetzelfde antwoord: "waarschijnlijk is het langs elkaar heen gelopen..." Wat een stumpers zeg, dan zeggen ze: "Ja ik zie dat u het heeft gewijzigd, en het formulier is aangekomen, maar nog niet verwerkt..." Wordt het niet eens tijd dan om dat wél te doen? "Ja meneer, we gaan het binnen een week doen!".......................................En een week of vier later krijg je wéér zorgtoeslag gestort! :(

té triest die ambtenaren! (N)


jij ook al.... same isseu en kon een maand of vier terug dokken. Gelukkig liet ik de toeslaggen op een andere rekening storten dus de schade viel mee. de aanslagen kunnen ze schijnbaar wel snel afhandelen want die komen wel optijd.. als er geld valt te halen :evil

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 14:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
snuggle, die lui gaan véél te vaak op vakantie! :p


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 17:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
Pfff wil al een maand of 2 eelkekleijn.com registreren, leek me handig om zowel .nl als .com te hebben. Maar ja schoof het wat voor me uit, vandaag aan gaan zitten. Heeft een of ander k*t bedrijf hem 20-07 geregistreerd, welgeteld 4 dagen geleden! :x Hoe verzin je het... Nu staat er een loze search pagina op zoals zoveel van die sites.


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 17:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
Als het een Nederlands bedrijf is kun je volgens mij vrij makkelijk zo'n domein opeisen, vooral omdat het jouw eigen naam en handelsmerk is, en zij waarschijnlijk niet hard kunnen maken er iets mee te willen behalve het aan jou verkopen.


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 18:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
Nee had even zitten zoeken en volgens mij is het een bedrijf ergens in het carabisch gebied, zo'n belasting vrij eilandje. Het wordt iig gehost in USA :(


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 19:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
dan zal het geen goedkope grap zijn om dat domein te krijgen, wat een smeerlappen.

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 20:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
best lullig ja eelke...
maar, en hier komt de brainwave van vandaag; how about............. .EU ??


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 143 44 45 46 4785 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma