It is currently 28 Sep 2024, 20:17

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12 Aug 2007, 17:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Zoooooo, dit was even bijkomen zeg.. INTIEM, REMY, BOUMAN!!!
Hele dag uit zitten brakken om nu toch even een reportje te schrijven voor de liefhebbers over Intiem gisteravond op het strand in Scheveningen...want dat was toch weer de moeite waard..

Uurtje of 12 aangekomen op het strand bij de Billabong beachclub zag ik tot mijn vreugde al dat de hele strandtent er deze editie bij werd betroken; door het lekkere weer was de buitentent nu open gegooid en kon je buiten lekker chillen en loungen genietend van veel vuur spuw spektaktel.
Dat vond ik zoiezo erg cool om zo binnen te komen..en ik was nog niet eens binnen:)
Binnen stonden weer blackjack tafels, maar daar heb ik me deze keer niet aan gewaagd.
Ik werd namelijk al te snel de dansvloer opgetrokken door de lekkere plaatjes die Jordi Bouman aan t draaien was. Helaas, voor Jordi en voor de resterende intimi, was het op dit moment nog niet druk op de dansvloer.. Iedereen was buiten aan t chillen tussen t vuur. Het kwam deze editie allemaal dus traagjes op gang, maar daar kwam eindelijk tussen half 1 en 1 verandering in... Jordi begon wat meer te gassen en het publiek leek dit ook te waarderen, want t was opeens druk op de dansvloer aan t worden!!
Rake klappers waaronder de vette Axwell remix van David Guetta's love is gone (volgens mij) als een-na-laatste zorgde ervoor dat de tent compleet los ging rond 2-en...nie normaal hoe die gekke Jordi het publiek aan t bespelen was.. 'Ultieme Intiem dj' vind ik m.

Toen nam Remy het over rond 2:15 na luid gejuich van Jordi's afkondiging en we waren allemaal klaar voor Remy in n afgelade danslvoer...dat was wel duidelijk...het ging een tandje harder, maar o zo heerlijk wat onze Haagse Held liet horen. Lekker op reis nemen met tussendoor hele vette breaks en denderende climaxen-en!!
Wat gouwe ouwe gehoord ook: Till ya drop en hij sloot af met de beat versie van Josh Wink's higher state of consciousness.. Kippevel werk als ik er nu nog aan terugdenk..
Tussendoor ook nog Dubfire's Roadkill en lucky heather rmx gehoord, die wel flink blijven pompen! Lekker aan t gassen was ie gewoon!!
De tent was echt niet meer te houden op gegeven moment...is mooi om te zien dat dat op n strandfeestje kan:) Het mocht dan wel niet uitverkocht druk zijn als de vorige Intiem, maar vanavond was het gewoon gezellig druk en dat deed de sfeer alleen maar ten goede!! Er was gewoon veel muziek-liefhebbend publiek die voor de muziek kwamen en weinig mensen die modepopjes gingen uithangen..prima dus!

Al met al was dit de vetste Intiem voor mij deze zomer... Muziek was van dermate hoge kwaliteit en de combinatie buiten open + chillen en binnen knallen is de sleutel en toch belangrijk voor de perfecte strandfeestjes!
15 september is de Closing party waarschijnlijk met o.a. Marnix..maar dat zien we dan wel weer..

Oja, Yvonny, Steelo en Firma Gezellig nog gezien die ook weer lekker bezig waren.. ;)
wat vonden jullie er eigenlijk van?

Enfin, Nu ga ik weer chillen en bijkomen..want das toch echt nodig :p


Last edited by Spenker on 18 Aug 2007, 14:41, edited 4 times in total.

Top
   
PostPosted: 12 Aug 2007, 17:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Ik ben ook weer boven water.....

Was een zeer geslaagde avond met inderdaad een hoge kwaliteit wat muziek betreft.. Gewoon lekker gas geven en geen gezeik met van die vrolijke beachouse muziek. Wat mij betreft geen Marnix op de volgende editie ben sowieso klaar met die gozer... ( Loveland ) Plus ik vind hem kwa muziek daar ook niet tussen passen..Maar dat is mijn bescheiden mening.

Veel gezellige mensen gezien zo ook wat boarders en mijn oude tennisvriendjes van de Mets :lol

Volgende keer ben ik zeker weer bij al is het alleen om de after in de Plaza mee te maken :roll

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2007, 20:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Spenker"]Toen nam Remy het over rond 2:15 na luid gejuich van Jordi's afkondiging en we waren allemaal klaar voor Remy in n afgelade danslvoer...


Was dat omdat ze blij waren dat Jordi stopte, of om hem te bedanken? ;)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2007, 21:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Snuggle, grote afwezige, wat denk je zelf? :p

Jordi zette een heerlijke zomerse, teasing set neer en kreeg de dansvloer propvol! :cool
Niet dat Taco, voor hem, niet lekker draaide, maar het Haagse begint nou eenmaal wat later. En gezellig werd het zeker!
Intiem, waar ik dit jaar voor het eerst was, maar vorig jaar diverse keren bij aanwezig was, is echt uitgegroeid tot een serieus begrip. Het is een topper onder de (in dit geval) strandfeestjes!
Hulde!
Natuurlijk heeft Remy de tent nog verder op zijn kop gezet. (Y)

We waren lekker bezig, las ik net :lol Ik moet zeggen, dat ik het hier nog meer naar mijn zin had, dan bij Dubfire @ Panama.
Leuk dat naast Steelo, Fa. Gezellig, Spenker ook The Freez en consorten nog aanwezig waren en zelfs Medway, die helemaal verbaasd was dat een strandfeest zo los kon gaan.

Jammer dat ik de 'after' heb gemist, maar was een beetje versleten........

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2007, 21:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
Laatste nieuws: INTIEM & FIRMA GEZELLIG presenteren 'DARK NIGHTS...the first edition'
Locatie: PLAZA Scheveningen. 22.00 - 07.00 uur
TACO vs STEELO (Xtra sleezy dark 9 hr B2B set)
Date will be confirmed soon
Kaarten alleen op uitnodiging, deurbeleid: geen!

Ow ja, ik was INTIEM deze avond, dus over de muziek wijd ik niet uit deze keer, draaide Remy nou?
Ik hoorde alleen een verhaal dat ze begonnen te klappen toen Jordy zijn laatste plaat had gedraaid. Zo slecht kan het toch niet geweest zijn? :p

Volgende week gezelligheid bij mij in 's-Gravenzande bij Dansen aan Zee, hoop jullie allemaal te zien weer

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2007, 22:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
Spenk, weer een mooie beschrijving van de geslaagde avond gister! ben tot niks meer in staat...Jordi, erg goed...remy, weer lekker bezig...taco, natuurlijk weer gemist!

Gelukkig komt dat volgende week goed bij Greenfield + Friends, waar onze eigen Taco een lekker setje gaat draaien. Heb vandaag ook door gekregen dat Dan Sanders wil komen draaien. Gaat weer leuk worden...

Op naar de 16e, als Marnix weer zo staat te draaien als op Queensday, dan moet ook dit feestje weer erg gezellig gaan worden!


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2007, 22:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Ik heb weer genoten!! Intiem is echt mijn favoriete feestje!!!

De piep is nu gelukkig ook uit mijn oor. Na een volle dag op FFWD en daarna intiem verstond ik echt niemand meer!!


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2007, 23:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Kwam dat niet omdat je iets te veel gedronken had :p

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2007, 04:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Nee dan zou ik het elk weekend meerdere keren hebben :p Ik hou wel van een borrel ;)


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2007, 13:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 03 May 2006, 13:39
Posts: 78
Was weer een geslaagde avond. Jordi en Remy passen beter bij intiem qua muziek, dan die diepe set van Michel de Hey vorige keer.

15 september maar weer los gaan op de laatste intiem van de zomer!!


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2007, 22:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Weet iemand wie er een foto van mij heeft gemaakt met een glas champagne in mijn broek?? :cow


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2007, 07:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Zien zien! :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2007, 14:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
Wasn't me...maar we willen de foto wel allemaal zien Jordi...

Hier nog leuk filmpje van onze vriend Jordi Bouman..beetje donker, maar wel geinig.[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=R1q-DzA2IVo[/youtube]


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2007, 15:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
misschien heeft de Plaza nog een resident nodig? ;-)

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2007, 13:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
[quote="Firma Gezellig"]misschien heeft de Plaza nog een resident nodig? ;-)


Zou Steelo aanraden..
Zijn Firma Gezellig en Steelo er weer bij volgende week...? met je mooie plaza texten..:)
Succes zondag iig!

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma