It is currently 29 Sep 2024, 12:18

All times are UTC+02:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 51 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 23 Aug 2007, 08:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
1. Desyn Masiello
Na een wat mindere periode weer helemaal terug. Zijn platenkeuze blijft voor mij ver uitsteken boven welke andere DJ dan ook.

2. Luke Fair
Balance 11, beste mix-album van afgelopen jaar en veel vette livesetjes gehoord.

3. Ricky Ryan
Heeft een eigen sound die mij heel erg aanspreekt. Super goeie setjes keer op keer en is iemand die er 200% voor gaat.

4. Sander Kleinenberg
CD1 van "This Is" vind ik heel sterk en ik vond zijn set op Lovelands juist geweldig! Beste festivalset die ik deze zomer gehoord heb, perfect het publiek aangevoeld. Mede daardoor in mijn Top-5 gekomen.

5. Danny Howells
Beste Essential Mix van de afgelopen 12 maanden en hele mooie avondjes in de Panama gehad dankzij hem (Dig Deeper).

:tune


Last edited by Bouma-Bros. on 23 Aug 2007, 09:36, edited 1 time in total.

Top
   
 
PostPosted: 23 Aug 2007, 09:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 May 2006, 07:35
Posts: 96
1) John Digweed

Geweldig om haast geen enkele plaat in zijn sets te kennen en bij elke plaat je af te vragen: "wat de f-*& is dit nou weer"? Draait altijd constant, geen slechte stukken in zijn sets, meester in de opbouw

2) Desyn Masiello

Zeer goede platenkeuze, brengt een lach op je gezicht met zijn muziek, vriendelijke gast

3) Danny Howells

Kan het helemaal verklooien of de meest geweldige set neerzetten die je het hele jaar zult horen. Vanwege dit laatste dus op nummer 3. Ook een geweldige performer, als de muziek het even laat afweten, trekt hij je er wel weer bij.

4) Jody Wisternoff

Hoewel hij eenzelfde soort muziekkeuze heeft als veel dj's tegenwoordig, steekt hij op de een of andere manier er met zijn sets toch bovenuit.

5) 16 Bit Lolitas

Combinatie van zeer sterke eigen producties en leuke plaatjes er omheen.


Top
   
 
PostPosted: 23 Aug 2007, 09:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
1) Danny Howells

Hij draaide op mijn verjaardagsfeestje, en heeft de vetste E-mix sinds jaren op zijn naam staan.

2) John Digweed

`nuff said.

3) Behrouz

Eindelijk begint de Behrouz bug hier te steken, "maar ik was natuurlijk al jáááren fan"

4) Eelke Kleijn

In de hoop dat ik een gratis biertje krijg de volgende keer.

Oh, en natuurlijk omdat het bangelijke muziek is.

5) Remy

Nog steeds voor 'dustsucker'


Top
   
 
PostPosted: 23 Aug 2007, 11:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
1) John Digweed

Onbewiste nummer 1, heerlijke diepe stijl, altijd kwaliteit :cool

2) Sasha

Helaas dit jaar maar 1 keer live gehoord in Tribehouse maar toen zoals altijd meesterlijk. Zeer benieuwd wat hij dit jaar nog gaat brengen met Involver 2.

3) Danny Howells

Voor het eerst in mijn top 5. Super set op Extrema neergezet. Altijd top uitstraling. Helaas kan ik tijdens zijn solo sets niet alles waarderen maar toch weet hij vaak de juiste platen op het juiste moment er in te gooien :)

4) Hernan Cattaneo

Plaatsje gezakt na zijn zeer tegenvallende set vorige maand in Kiesgrube. Wel wekelijks een heerlijke radioshow met de nieuwste tracks dus mooi op plaats 4.

5) Ricky Ryan

Ook voor het eerst in mijn top 5. Levert al jaren lekkere mixjes af en sinds zijn nieuwe label zit hij helemaal boven op het vuur. Hopenlijk binnenkort eens in Nederland te bewonderen (Y)


Top
   
 
PostPosted: 23 Aug 2007, 21:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Nov 2005, 22:42
Posts: 96
Location: Eindhoven
Moeilijk om uberhaupt een top-5 te maken voor me dit jaar, ik heb maar weinig persoonlijke favorieten aan het werk gezien dit jaar. Sven Vath en Armin van Buuren zijn onbetwist nummer 1 en 2 voor mij, door sets en optredens die ik van ze heb meegemaakt. Verder vond ik Adam Beyer op Extrema indrukwekkend goed, wat hem een derde plaats oplevert. Op basis van vooral zijn essential mix, die ik echt set van het jaar vind, geef ik Sasha de vierde plek. Van Diggers heb ik heel wat goede dingen gehoord, en op Extrema rockte die behoorlijk hard, vandaar nummer 5.

1: Sven Vath
2: Armin van Buuren
3: Adam Beyer
4: Sasha
5: Digweed


Top
   
 
PostPosted: 23 Aug 2007, 22:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 22 Sep 2006, 14:14
Posts: 62
Location: Echt
[quote="Actionhenkie"]1. Jimmy van M.
2. Sasha
3. Digweed
4 Loco Dice
5 Magda

zo van wat ik dit jaar (en laatste maanden vorig jaar) heb meegekregen is dit wel mijn top 5.
kan zijn dat ik iemand vergeet, maar dat kan gebeuren


waarom?
Jimmy van M
in de panama bij Digweed en op extrema was hij zwaar de man, vandaar op nummer 1

Sasha,
Zijn setje in tribehouse was subliem en levert de laatste tijd weer knallende sets af

Digweed,
altijd knallend en vet, maar toch ietsjes minder dit jaar dan de 2 bovenstaande, Transitions show is wel weer subliem

Loco Dice,
op Innercity en Awakenings supervet, met daarbij knallende livesets die ik van hem gehoord heb afgelopen jaar daarom verdiend hij dit in mijn ogen wel ].

Magda,
Magda is lief en schattig en verdraaid nog lekkerder dan dat ze eruit ziet
op Awakenings vet en de laatste set wat ik gehoord heb was ook weer lovely
vandaar.

is weer eens wat anders zullen we maar zeggen.

Top
   
 
PostPosted: 24 Aug 2007, 10:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
ik merk dat ik weer bijna op op 1 lijn zit met (stap)maat mister PartyHardy! ;) 8-)


1) John Digweed

Onbewiste nummer 1, heerlijke diepe stijl, altijd kwaliteit :cool

2) Sasha

Helaas dit jaar maar 1 keer live gehoord in Tribehouse maar toen zoals altijd meesterlijk. Zeer benieuwd wat hij dit jaar nog gaat brengen met Involver 2. Zijn laatste EM is weer geniaal!

3) 16 Bit Lolitas

Dit jaar echt een super jaar achter de rug met nog meer en nog betere producties dan de jaren ervoor! Bijna iedere nieuwe track kan aangemerkt worden als juweeltje en zou deze mannen graag de top 30 in zien schieten van de DJMag want dat verdienenen ze! (imo top 10 zelfs)

4) Hernan Cattaneo

Plaatsje gezakt na zijn zeer tegenvallende set vorige maand in Kiesgrube. Wel wekelijks een heerlijke radioshow met de nieuwste tracks dus mooi op plaats 4.

5) Ricky Ryan

Levert al jaren lekkere mixjes af en sinds zijn nieuwe label zit hij helemaal boven op het vuur. De funky groovey prog sound van dit moment snapt deze man beter dan wie dan ook! Hopenlijk binnenkort eens in Nederland te bewonderen (Y)[/quote]


Top
   
 
PostPosted: 24 Aug 2007, 10:42 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
1. Digweed. De enige man in dj-land die me van te voren nog lichtelijk dat nerveuze, euforische en gespannen gevoel van vroeger kan geven als je weet dat je naar iets speciaals gaat en dat keer op keer in z'n kwaliteit ook waarmaakt.

2. Sven Vath. Een legende in z'n sets. Vooral als die de tijd krijgt een meester in het bespelen van publiek, zowel met muziek als z'n show elementen tijdens Cocoon

3. Sasha. Live volgens mij niet meegemaakt, maar wat ik digitaal van m hoor nog steeds zeer verniewend bezig. Hoop wel dat ie niet te veel blijft steken in moeilijk gepriechel maar af en toe gewoon het gas d'r op gooit (zoals tijdens EM)

4. Howells. De tribal sound van deze man blijft me altijd bekoren. Zowel in Panama als bij Extrema kwam die mijns inziens zeer sterk uit de hoek.

5. Remy. Altijd top, kan meerdere stijlen draaien maar behoud altijd z'n eigen sound. Enigzins ondergewaardeerd imo


Top
   
 
PostPosted: 24 Aug 2007, 11:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Ik heb eigenlijk een hekel aan al die lijstjes-terreur, maar goed. Omdat ik heb genoten van veel muziek dan toch een top vijf in willekeurige volgorde...

1) De 16Bit Lolita's.
Eenvoudigweg meestelijke producers, heerlijke setjes van zeer relaxte gasten. En wat een output, het lijkt wel een lopende band!

2) Hernan Cattaneo.
Wat een mixopbouw en wat een platen draait die man toch, steeds weer een trip.

3) Danny Howells.
De "little big man" is voor mij terug van weggeweest. Na al die fantastsische Stalkernachten had ik een beetje een Danny-dip... Maar 't was te gek om hem weer op Extrema te horen (de set vind ik live veel beter dan als ik 'm thuis hoor...) En inderdaad een meesterlijke EM!

4) Desyn Masiello.
Ik vind zijn muziek een combinatie tussen diepe stevige house en de wat luchtiger club (bah, da's vloeken in de kerk... ;) ). Maar hij komt er mee weg want het is vreselijk funky! En dus sexy...

En tot slot zeer speciale aandacht voor:

5) Joris Voorn.
Ik heb voor het eerst iets van hem gehoord (zijn Resident Advisor Podcast) en was er compleet ondersteboven van... Multiple eargasms... Een herdefiniering van een housemix. Een housemix die geen housemix mag heten. Een ongelofelijk mooie muziekmix die emoties heeft losgemaakt... Hulde! Een dikke vette tien met een griffel. Meestelijk! Dit moet iedereen eens gehoord hebben. (Y)


Top
   
 
PostPosted: 24 Aug 2007, 13:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
1-Sasha
Zelden een dj gehoord of gezien die maar blijft vernieuwen(ableton) ZIjn producties zijn niet van deze aarde(C.O.M.A) Sinds 3 kerstdag 1998 altijd al mijn held, Intenz samen met Sander K
2-John Digweed
De meester van de opbouw. Samen met Sasha van een niveau die alles en iedereen voorbijstreeft..Sinds Playboy party Escape 1999 mijn tweede held.... :cool
3-Sander Kleinenberg
Omdat hij gewoonweg de beste dj van Nederland is en lekker eigenwijs in zijn eigen style blijft volharden.
4-Dr Lektroluv
Altijd een feest als Dr Lektroluv is geweest... Niet de beste mixer maar wel altijd een zeer grote sfeermaker....(en dat ben je nu eenmaal als dj)
5-Deep Dish
Dit duo blijft mij verbazen... Gewoon heerlijke festival en partypoepers... gewoon gaan met die banaan.... En ontzettend goede commerciele producties... :tune :tune

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
 
PostPosted: 24 Aug 2007, 14:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
1. Jimmy van M.
tijdens Houseplay op 2 feb heeft hij mij voor het eerst weer in tijden kippenvel bezorgt op de dansvloer.

2. Eelke Kleijn & Nick Hogendoorn
erg lekkere setjes en platen van deze 2 jongens. Ben altijd al fan geweest van Eelke sinds de jaren 2005. ze heben ook een hoog Jimpster & Timewriter gehalte. lekker diep!!

3. Sandra in the Sun
voor veel mensen onbekent maar de set's die ze geven zitten vol melodieeuse Techhouse. erg lekker.

4. TranceFool
met zijn mixje R. Horjus - Rhythm Meets Melody (03-07-07) was ik erg diep onder de indruk. die die post.

5. balErik
zijn lange vreemde mixen raken mij toch wel. diep vreemd en lekker.

dit is mijn top 5 halvewege 2007. aangezien ik morgen nog even naar mysteryland ga kan die zo veranderen :D


Top
   
 
PostPosted: 24 Aug 2007, 16:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
01. John Digweed

Zijn sets zijn zo vet en energiek...Je weet dat als hij draait je altijd een goede avond zal hebben.

02. Danny Howells

De grootste entertainer achter de decks die ook nog eens vette sets neer kan zetten
Dig Deeper , Extrema :o

03. Hernan Cattaneo

Altijd een vette radioshow en livesets, helaas moet ik daar op oordelen op dit moment, hoop dat daar over 2 weken verandering in komt :cool

04. Warren fellow

Vriend van me en een nog eens buitengewoon goeie dj.. Hij weet altijd en overlal van niets iets te maken...Plus hij is op dit moment de coming man in Nederland

05. Remy

Tja deze man heeft zn unieke sound en staat ook altijd garant voor een goede set



verliezers zijn 16 bit

Het word tijd dat in tegenstelling wat de rest hier zegt dat ze eens wat minder eigen dingen gaan draaien zodat de sets naar het einde toe wat meer gaan knallen.

Sasha

Na het niet komen opdagen op een twee feesten is het voor mij klaar...Ondanks zijn essentail van vorige week.

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
 
PostPosted: 24 Aug 2007, 17:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Oct 2005, 20:44
Posts: 98
01 Danny Howells
02 John Digweed
03 16 Bit Lolitas
04 Gabriel Ananda
05 Joris Voorn

_________________
freaky funk


Top
   
 
PostPosted: 24 Aug 2007, 18:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 03 May 2006, 13:39
Posts: 78
1. Desyn Masiello
Heerlijke sound heeft deze man. Vind hem solo wel een stuk beter dan met SOS
2. Luke Fair
Heb deze man al jaren op de korrel. Heerlijke cd en zijn livesets stellen elke keer niet teleur. Hoop nog dat hij naar nederland komt dit jaar.
3. Joris Voorn
Zijn cd is echt geweldig. Wat een pareltje. Een van Nederlands beste producer, die mogen we koesteren.
4. Danny Howells
Kan je avond maken of breken. Maar na de set van Extrema verdient hij een plekje in de top 5
5. Sander Kleinenberg
Al heeft die het een beetje afgedaan voor mij door loveland en Sapph beach. Blijft hij een plaatsje in de top 5 hebben. Moet wel meer zijn best doen volgend jaar.


Top
   
 
PostPosted: 24 Aug 2007, 19:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 13:39
Posts: 510
Location: Voorhout
1. Digweed
(extrema + bonnaroo set)
2. Jimmy v M
(balance cd + earth paradiso + extrema)
3. Sasha
(bonnaroo set)
4. Danny Howells
(the nr1 groove clown + extrema)
5. 16bit Lolitas
(beats me project)

_________________
life vest under your seat!


Top
   
 
PostPosted: 24 Aug 2007, 22:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
1) Desyn Masiello
Voornamelijk door de heerlijke mixjes die constant verschijnen van hem. Heb hem maar 1x live mogen aanschouwen en toen kon hij me toch wat minder boeien. Maar ik hoop hem binnenkort nog eens mee te maken dit jaar.

2) John Digweed
Alles is er al over gezegd. Zijn naam alleen al geeft al een hele boost aan de sfeer in een tent waardoor het publiek al opgewarmd is voordat hij ook nog maar 1 plaat heeft gedraaid.

3) Paolo Mojo
Draait vooral muziek waar ik liever op dans dan naar luister. Helaas nog maar een paar keer mogen aanschouwen.

4) Ricky Ryan
Ook weer puur om de mixjes die verschijnen van hem, aangezien ik hem nog niet live heb meegemaakt. Heerlijk vrolijke stijl.

5) Hernan Cattanneo
Ja waarom heb ik eigenlijk op Hernan gestemd :D Goede dj natuurlijk, maar bedenk me nu ik commentaar moet geven dat ik eigenlijk niet echt veel van hem gehoord heb dit jaar :oops


Van Sasha te weinig gehoord. Danny en 16 bit lolitas wel veel gehoord. Het begin/midden van hun sets vind ik vaak subliem, maar gaan dan een richting uit die ik minder kan waarderen. Dat zie ik liever omgekeerd want dan heb je een beter gevoel over de avond.


Top
   
 
PostPosted: 25 Aug 2007, 09:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
1. Sander Kleinenberg
2. Tom Novy
3. Sven Vath
4. Sandy Rivera
5. John Digweed


Top
   
 
PostPosted: 25 Aug 2007, 12:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Jordi op 1 bij mij...


Top
   
 
PostPosted: 25 Aug 2007, 14:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
ahhh wat lief!!


Top
   
 
PostPosted: 25 Aug 2007, 14:57 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
1) John Digweed
Tsja wat valt hier nog over te zeggen, zijn set op extrema en houseplay eerder dit jaar zijn de beste sets die ik heb gehoord.
2)One+One
James Zabiela & Nic fanciulli hebben een geweldige cd uitgebracht en hun sets zijn erg :cool Wordt tijd dat ze geboekt worden in NL!
3)Danny Howells
Zijn set op extrema + essential mix
4)16 bit lolita's
Neerlands trots
5)Sander Kleinenberg
Ook neerlands trots maar te weinig van gehoord dit jaar maar zijn This is compilatie is weer (Y) Hoop dat Sander ook weer wat meer gaat produceren de komende tijd.

Eervolle 6e plaats voor Guy J die volgend jaar vast wel in mijn top 5 zal komen.


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 51 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma