It is currently 29 Sep 2024, 12:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 51 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 30 Aug 2007, 13:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
1. Onbetwist nummero uno: Sven Väth! :D
Mixtechnisch zeker niet de beste DJ, maar zn platenkeuze, stijl van draaien en zijn interactie
met t publiek maakt dat deze man mijn favoriet is.
2. Op n goeie 2de plaats: John Digweed. :tune
Mixtechnisch en zeer zeker zn platenkeuze ongeevenaard. Jammer dattie enkelt zn kunstje
doet en niets meer.
3. Neerlands hoop in donkere dagen: 16 Bit Lolitas. (Y)
Deze gasten maken zúlke mooie dingen. Reden genoeg om trots te kunnen vertellen dat jij
evenals de 16 Bit Lolitas uit Nederland komen.
4. De Man Zonder Schaduw.
De man van de marathonsets. Juist in deze sets komt de liefde voor muziek Ruben de Groot
naar voren. Zijn platencollectie is gerust immens te noemen en daarom kan hij eindeloos
varieëren met muziekstijlen in zijn sets. Progressive, MNML, Techno, House, donkere diepe
platen, vrolijke nummers, summer tunes, Depeche Mode, je kan alles verwachten behalve
dat t plat wordt. Altijd feest!
5. Danny Howells.
De opvolger van Digweed? Energieke optredens en sets van deze man. Mixtechnisch net ff wat
beter als mijn nummer 4, maar t feestgehalte is nét ff iets minder (t scheelt niet veel).

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 
PostPosted: 30 Aug 2007, 18:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Oct 2005, 12:46
Posts: 138
Location: Amsterdam
Onderstaande dj's draaien heerlijke sets en maken de beste producties.

1. G-Pal alleen al vanwege zijn invloed op vele nieuwe upcoming prog dj's
2. DJ Tarkan zijn sets zijn heerlijk om naar te luisteren.
3. Micah, gewoon een geluidstovenaar.
4. V-Sag
5. Mike Brin

Net niet erin: Snake Sedrick, D-Phrag & 16 Bits

_________________
Micah


Top
   
 
PostPosted: 31 Aug 2007, 20:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Duidelijk waar je smaakt ligt :lol

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
 
PostPosted: 31 Aug 2007, 22:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Oct 2005, 12:46
Posts: 138
Location: Amsterdam
dacht het wel ja... maar het is zowiezo al moeilijk om lijstje te maken, zijn er nog zoveel meer die genoemd zouden kunnen worden.
Howells & Behrouz hadden er ook zo ingekund, probeer altijd een beetje upcoming dj's te kiezen...

_________________
Micah


Top
   
 
PostPosted: 01 Sep 2007, 09:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 23:23
Posts: 130
Location: Nijmegen
1. Diggers
2. Tiefschwarz
3. Adam Beyer
4. Richie Hawtin
5. Steve Lawler

het zou zo maar eens kunnen zijn dat het lijstje er volgende week totaal anders uitziet

_________________
silence is easy


Top
   
 
PostPosted: 01 Sep 2007, 12:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 May 2006, 09:20
Posts: 130
Location: Vlaardingen Netherlands
1) sasha - Staat voor mij nog steeds mijlen ver boven de rest, ondanks dat ik zijn electro uitstapjes lang niet altijd kan waarderen. maida vale was niet van dit jaar maar luister ik nog regelmatig. hij is veel in de studio dit jaar maar ik kies m lekker toch!

2) remy - Mijn grootste held in Nederland, al jaren zeker zijn prog sets.

3) Eelke Kleijn - zoieso stem ik graag nederlandse dj's, en ik heb Eelke nu een paar keer gehoord en ben erg onder de indruk van z'n sets. weet zeker dat hij nog menig publiek gek gaat maken en ook als DJ heel ver gaat komen.

4)Francesco Pico - een echte opbouwer, die goed op het publiek in kan spelen. hij kan echt meesterlijke sets neerzetten. heel gevarieerd van jackin tot tech-house tot progressive. Zit altijd een goed verhaal in z'n sets.

5) Hernan Cattanneo - ik hoop dat ik dat de 21ste nog eens goed bevestigd krijg :-)

_________________
Computer games don't affect kids.
I mean, if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms
munching magic pills and listening to repetitive electronic music.


Top
   
 
PostPosted: 07 Sep 2007, 20:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Aug 2005, 23:37
Posts: 138
Location: Brussel
1) John Digweed
Dit jaar eindelijk eens in levende lijve aan het werk gehoord en wat een feest dat dit was. Bijna het hele jaar door draait hij op een heel hoog niveau. Respect.

2) Sasha
Zijn muziek begint me weer meer en meer aan te spreken en dit kan ik alleen maar toejuichen! :D Die geniale EM!

3) Tiefschwarz
Hebben voor mij persoonlijk toen al heel vroeg op de avond de beste set van I Love Techno neergezet en hun optreden in Dour is zeker ook niet onopgemerkt voorbijgegaan op de wei. :D

4) James Zabiela
Ik ben verbaasd dat hij zo weinig in de lijstjes voorkomt, heb toch solide dingen van hem gehoord dit jaar.

5) Dr. Lektroluv
De DJ die ik het meeste aan het werk gezien heb dit jaar. Zijn grootste verdienste is de supersfeer die hij altijd weet te brengen, ik heb me altijd heel goed geamuseerd bij zijn sets. OK, mixtechnisch is het soms niet zo subliem, maar hij brengt sfeer, heel veel sfeer. En is dat eigenlijk niet de belangrijkste taak van een DJ?

_________________
The significant problems we have, cannot be solved at the same level of thinking with which we created them.

Albert Einstein


Top
   
 
PostPosted: 18 Sep 2007, 19:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
1. Sasha
Zijn set in Tribehouse, EM en andere sets, ook wat nog komen gaat... Zijn muziek spreekt me het meeste aan .

2. John Digweed
Altijd vette plaatjes, opbouw en z'n set op extrema gewoon vet!

3. Hernan Cattaneo
Kan me vaak goed vermaken met heerlijke platenkeus, na vrijdag weer terug op 3!

4. Satoshi Tommie
Mix cd op Renaissance was super! Eindelijk live gezien/gehoord in Bulgarije dit jaar en dat was super!

5. Shawn Farrell
Lekkere mixjes, heerlijk van genoten met super platenkeus, aanzienlijk verbeterd! Wint het net van Pole Folder en 16 Bits. ;)

Toch moeilijk zo'n top 5, er zijn best wel wat dj's die me aanspreken en die eigenlijk allemaal op de 5e plek komen, maar ik wil Partyhardy! niet afvallen :p

edit: na vrijdag toch effe satoshi en hernan omgedraaid ;)


Last edited by Tikkel on 24 Sep 2007, 11:58, edited 1 time in total.

Top
   
 
PostPosted: 23 Sep 2007, 18:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Nog een paar daagjes om te stemmen !!!

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 
PostPosted: 23 Sep 2007, 18:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
1. John Digweed
2. Luke Fair
3. Hernan Cattaneo
4. 16 Bit Lolita's
5. Eric Prydz


Top
   
 
PostPosted: 23 Sep 2007, 22:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
1 Hernan Cattaneo
2 Sasha
3 John Digweed
4 James Holden
5 Richie Hawtin

Verder, kanshebbers maar toch maar niet (eigenlijk gaat het natuurlijk allemaal nergens over :) )
zijn wel Danny Howells, Steve Lawler en James Zabiela. Verder is lee burridge z'n balance cd geweldig, maar heb ik hem nergens zien draaien, en de rest van de keuzes is een beetje afgaande op wat ik afgelopen jaar gehoord heb.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 51 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma