It is currently 28 Sep 2024, 19:15

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4
Author Message
PostPosted: 17 Nov 2007, 13:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Stiekem verwachtte ik al een reactie van je, Mistik. :) Ego-clash, nicely put indeed...


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2007, 14:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Als we het er toch over gaan hebben.
Ik ken de beide heren een klein beetje, en moet zeggen dat de ene toch zeker de voorkeur geniet over de andere.
Om maar even een voorbeeld te noemen, de ene DJ draaide vorig jaar hier in Budapest, na al die jaren (terwijl 'ie mij maar vaag kent) herkende 'ie me toch en riep me gelijk achter de DJ-booth. Zie ik bij de andere DJ niet zo gauw gebeuren.
Dit is natuurlijk een persoonlijke mening, maar wel typerend voor de beide heren.

Zomaar mijn [img]http://24carat.co.uk/images/2002eurozone2eurocentrev240.jpg[/img]

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2007, 18:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
joh mensen vergeten vaak dat het soms inderdaad aan hun zelf ligt. Als de feesten nog druk bezocht worden, en dansvloer uit zijn dak gaat, en jij vermaakt je niet dan ligt toch echt aan jezelf. Dan moet je gewoon op zoek naar ander feest waar je wel krijgt wat je wilt. Dit is geloof ik ook wat Mp3jee duidelijk wilde maken ;)

Ik vermaak ook mij ook niet meer zo op Earth dus is Earth niet voor mij.. dat ligt niet aan Earth, maar aan iets in mij :)

En dan bedoel ik ego clash in de zin van de een vind dit en de ander dat... je bent het niet met elkaar eens, dus dan moet je allebei je eigen kant op. Daar kun je niet altijd een schuldige in aanwijzen, en dat hoeft ook niet.


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2007, 12:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
[quote="Mistik"] En dan bedoel ik ego clash in de zin van de een vind dit en de ander dat... je bent het niet met elkaar eens, dus dan moet je allebei je eigen kant op. Daar kun je niet altijd een schuldige in aanwijzen, en dat hoeft ook niet.


Ik interpreteer de ego-clash zo dat ik de beide heren best wel eigenwijze haantjes vind, en dat dat tot een botsing (clash) heeft geleid. Met respect overigens, want dat is misschien ook wel nodig om ver te komen. Maar goed, geen naming en blaming!

@ Peric: de ene DJ...? Oh die! :lol

Top
   
PostPosted: 18 Nov 2007, 13:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Dec 2005, 17:18
Posts: 181
Location: Amsterdam
Er zijn tegenwoordiger maar weinig feesten en clubavonden waarbij de meningen niet sterk verschillen. Vroeger had je inderdaad echt van die feesten die echt iedereen te gek vond....

Moet je eerlijk zeggen dat ik 1 keer op een Earth feest ben geweest en dat was weer aardig wat jaar geleden. Ben daarvoor wel vrij veel op de Timemachine avonden in Melkweg geweest,in de jaren 90. Die feesten waren altijd goed georganiseerd en er was altijd ruimte voor extra's en vernieuwing. Maar op een gegeven moment houdt het gewoon op. Aan alle succesvolle concepten komt op een gegeven moment gewoon een einde. Meestal gebeurt dat na een jaar of 5,dus 8 jaar is al lang. Kijk maar naar andere zeer succesvolle concepten: Chemistry, Rush (nu ook echt duidelijk op zijn retour),Innercity,Dancevalley etc...Dat is,denk ik,een onvermijdelijk proces. Grote uitzondering: Awakenings...(na al die jaren nog steeds ongekend populair)
Er verdwijnen veel clubs en feesten,maar er komen er minder voor terug. Ik moet je ook eerlijk zeggen: ik zou het niet aandurven om nu,anno 2007,nog een feest of clubavond te starten. Je mag echt blij zijn dat je quite speelt...(uitzonderingen daargelaten). Ik denk dat er wel behoefte aan is. Wellicht dat een club a la Fabric,maar dan 1 maatje kleiner het goed zou doen op een goede locatie in Amsterdam....


Ik ben echt een fan van de sound van Terry Lee Brown Jr en The Timewriter: ik heb veel vinyls,tracks op cd's en veel van hun mix-cd's. Hoewel ik ze nooit live heb horen draaien,vind ik het niet zo vreemd dat TLB aan het begin van de avond stond. Ik denk dat zij niet de dj's zijn die echt vuurwerk geven prime-time...

Jamie Anderson heb ik 1 keer behoorlijk goed live horen draaien,maar een paar andere keren behoorlijk bagger. Hele goede producer/remixer,maar inderdaad geen super goede dj.

Ik heb zeker een hoop respect voor dj Per. Hij was er echt heel vroeg bij en heeft met al zijn (coole) feesten een grote bijdrage geleverd aan vooral de scene in Amsterdam,maar ook in heel Nederland. Daarnaast heeft ie altijd zijn eigen ding gedaan. Hij kan ook aardig draaien,maar toch miste ik altijd bij Per wat. Het was altijd half knallen of net niet helemaal zeg maar...


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2007, 14:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
[quote="deepfunky"]@ Peric: de ene DJ...? Oh die! :lol


Wilde niet gelijk met namen gaan gooien.. :) Maar je snapt 'm wel..

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2007, 15:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
das een goede interpertatie DF ;)

Wat Peric zn dj betreft: zowel sander als per kennen mij nog als ik ze tegenkom. In per zn geval niet zo raar omdat ik hem nu al jaren ken, en we door dat via het Earth forum enzo veel contact hadden met hem. Per was altijd goed voor ons. maar bij sander wel cool, aangezien het ook heel wat jaartjes geleden is en hij toch altijd relaxt is.

Hij is niet vergeten wie de mensen waren die hem vanaf het begin steunden. (Earth tijd dan) en hij heeft Tys, Mira, Ireen en mij nog op de gastenlijst gzet toen we naar GCSS gingne n the uk, omdat ie zo cool vond dat we overvlogen. we gingen altijd al vroeg naar Earth juist om hem te horen openen. Toendertijd kenden nog niet zo veel mensen sander, zeker in Nederland niet.


Last edited by Mistik on 19 Nov 2007, 07:27, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 18 Nov 2007, 23:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 16:59
Posts: 60
Sjeempie Mistik echt goed dat je niet meer zoveel gaat naar feesten, want je zegt zowaar verstandige dingen en dat is lang geleden :lol en je maakt nog leuke mixies ook!
Een verstandige keus wat meer mensen maar eens moesten overwegen gezien dit topic!

[size=67]ps. Irene der crematie urn is onlangs kapot gesprongen
Tys is tegenwoordig kaal en is erelid van Dela en Mira is onlangs grootmoeder geworden[/size]


Top
   
PostPosted: 19 Nov 2007, 07:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
das mijn jaarlijkse opleving Knarfje ;)

Maar een beetje zelfkennis ontbreekt er aan bij een hoop mensen


Top
   
PostPosted: 19 Nov 2007, 20:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]Maar een beetje zelfkennis ontbreekt er aan bij een hoop mensen


Joh!?

Nu slaat u alweer 't spijkertje op het kopje...

;)

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 19 Nov 2007, 20:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
dan is het nu wel weer genoeg geweest.. :p

nog even ik ga constant verstandige dingen zeggen, en das niet bedoeling. Ik moet een beetje om mijn reputatie denken


Last edited by Mistik on 25 Nov 2007, 00:43, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 20 Nov 2007, 12:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
;) je reputatie is onberispelijk Mark..

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2007, 16:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
Je zou bijna zeggen gelukkig dat ik er niet was. Maar ik wou wel. Ik moest namelijk zelf draaien op een gig.

ik was laatst op Earth in groningen. het was daar erg rustig. maar heb me prima vermaakt met de klanken van Per.

Misschien moeten ze in de toekomst met feesten die "feeling" uitbreiden met andere artiesten en stijlen.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma