It is currently 29 Sep 2024, 19:25

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 26 Nov 2007, 11:49 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Het was weer een heerlijk avondje techno in de gashouder afgelopen vrijdag.

Vooraf met zijn allen een paar biertje gedronken bij een vriend in Amsterdam om rond een uurtje of 12 richting de gashouder te gaan. De entree verliep soepel en na fouillering werder we vrolijk begroet door sinterklaas en zijn zwarte pieten :lol Jas in de kluisjes en dan nog een paar stappen en je staat midden in de techno tempel van Nederland. Het was al goed druk en de rij voor de drankbonnen was erg lang, snel een half rondje maken naar de andere kant van de zaal waar je ook bonnen kon halen en uiteraard geen rij. Licht en laser show was weer subliem en het geluid was (zolang je in het middenstond) erg goed maar vooral lekker hard :cool

Toen we binnen kwamen stond michelle de zij te draaien en dat was direct ook de minste set van de avond. Veel breaks en er zat ook totaal geen lijn in. Af en toe een paar leuke plaatjes, christian smith & selway - transit time( dubfire remix), verder veel korte mixen en niet echt snel doormixen. Daarna was het de beurt aan Adam Beyer. Die weet hoe het hoort, niks geen breaks, snel doormixen. Recht toe recht aan techno zoals het hoort. Vuurwerk en lasers erbij helemaal top. Hertz live was ook heerlijk, tikkeltje dieper maar wel lekker doorgassen. Na hertz ging het verder los met ben sims. Tikkeltje steviger dan zijn voorgangers maar als je ziet hoe snel die platen er doorheen worden gejaagd (Y) Als laatste dj mocht dj murphy uit brazilie zijn kunsten vertonen. Beetje beatjugglen en scratchen tijdens het draaien door :8o en gelukkig kwa hardheid bleef het erg beschaafd. Rond 6:00 was het tijd om er vandoor te gaan, iets teveel gedronken :\ .

Conclusie: Heerlijk avondje techno, geen minimal of schranz gehoord dus helemaal zoals het hoort in de gashouder. Mooie vrouwen en veel gezelligheid. Verder was het kwa losgaan een beetje tam.

Volgend jaar zeker weer aanwezig!


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2007, 14:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Klinkt gezellig! :D Zaterdag was het idem: fijne sfeer! :cool
Tot half 4 was de muziek nog aardig te doen, daarna echt te hard dus toen ook richting huis gegaan 8-)
De Westergasfabriek blijft 1 van de vetste locaties van Nederland, ik blijf hopen dat er ooit nog eens een 7 uurs back 2 back set van Sasha en Digweed gaat plaatsvinden!! :p :cool


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2007, 18:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
[quote="Partyhardy!"] ik blijf hopen dat er ooit nog eens een 7 uurs back 2 back set van Sasha en Digweed gaat plaatsvinden!! :p :cool


Haha, heb ik ook weleens aan gedacht ja.. ik denk dat we mogen blijven dromen Onno..
Zou wel een potentiele 'feest v/d eeuw' kunnen zijn he :cool

Top
   
PostPosted: 27 Nov 2007, 20:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Inderdaad! Dat zou echt fantastisch zijn! :cool En dan de regie in handen van monumental houden, wat een geweldige lichtshow hadden ze weer (nog voor de dikke lasers en vuurwerk uit de kast werden gehaald) en alles perfect geregeld! (Y)


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2007, 20:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Even een praatje gaan maken met firma gezellig dan :lol


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2007, 23:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
ik vond het dus echt bagger, veel te lomp allemaal, mischien hou ik er ook gewoon niet meer van, michel de hey was echt te slecht voor woorden, vooral die 1 na laaste plaat geloof ik, afgrijselijke geluiden. het geluid was kut, en vuurwerk hoeft voor mij niet, potverdomme als er geen mc's doorheen schreeuwen dan is het wel weer vuurwerk, licht was dan wel weer gaaf en aan de zijkanten die loopgangen...ben je sneller bij de wc, anders moet je door de mensenmassa (Y) vond het maar een kutfeest voor 35 euro, Murphy was echt te hard voor mij. heb de hele avond geen enkel moment gehad om de voetjes van de vloer te krijgen.

doe mij maar gewoon van die oude joris voorn nummers, incident enzo, de wat rustiger techno of de ouderwetse Bart Skils locomotief techno...


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2007, 23:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jul 2006, 21:12
Posts: 375
Location: Lichtenvoorde (Gelderland)
Murphy hebben we niet eens gezien :lol (denk dat je Hertz bedoelde)

Maar ben het dus met 'm eens .. een goed georganiseerd feest waarbij de technoganger zich goed vermaakt zal hebben. De muziek zelf blijft altijd een smaakkwestie, maar het geluid was echt heel slecht idd, sommige nummers kwamen gewoon echt niet goed over .. maar blijkbaar vond de rest het wel meevallen?


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2007, 08:19 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
ik weet niet wat jullie verwachtingen waren maar we hebben het hiet wel over awakenings he....
Vuurwerk was in totaal nog geen 5 minuten bij elkaar volgens mij en dan ga je daar over klagen :roll


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2007, 12:50 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Idd... je had van te voren wel kunnen weten wat je kon verwachten van Awakenings.

Maarre... geluid slecht in de gashouder met Awakenings?!? :cow
Was er dit keer niet bij, maar normaal is het geluid daar echt geweldig.


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2007, 18:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Nov 2005, 10:00
Posts: 161
Het geluid is de gashouder is weleens minder geweest, maar ik vond het de laatste edities juist weer erg goed. Zo ook afgelopen vrijdag; het klonk zuiver en vooral hard :p


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2007, 10:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Sep 2005, 14:28
Posts: 94
In tegenstelling tot wat azijnpissers hier wel genoten van deze editie, jongens misschien is Voltt wat voor jullie en is dit geweld gewoon iets te veel van het goede...:-)

De Hey ansich nog wel te pruimen, zaten een paar lekkere plaatjes tussen, maar een ietswat onsamenhangend geheel. Beyer begon een versnelling of 3 harder. Als headliner van de avond gewoon goed lekker de beuk erin, dit gecombineerd met een sublieme lichtshow en uiteraard de nodige vuurpijlen. Hertz zijn set was wat meer geciviliceerd, maar heerlijk om op te dansen en het denderde flink door. Zoals het hoort op Awake is het daarna tijd voor oorlog en dit maal in de vorm van Ben Sims. Bpm gehalte werd flink opgeschroefd en het raggen in de ton was begonnen. Murphy was daarna aan de beurt en die heeft het feestje op zijn "eigen manier"afgesloten...
Dit keer weinig tot geen politie aanwezig , iets wat de sfeer wel ten goede is gekomen.


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2007, 20:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Kijk, dat zijn de partyreports !!

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 01 Dec 2007, 12:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
[quote="Partyhardy!"]Klinkt gezellig! :D Zaterdag was het idem: fijne sfeer! :cool
Tot half 4 was de muziek nog aardig te doen, daarna echt te hard dus toen ook richting huis gegaan 8-)
De Westergasfabriek blijft 1 van de vetste locaties van Nederland, ik blijf hopen dat er ooit nog eens een 7 uurs back 2 back set van Sasha en Digweed gaat plaatsvinden!! :p :cool



Een petitie opstellen en inleveren bij Rocco..

:8o

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma