It is currently 01 Oct 2024, 11:34

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 09 Dec 2007, 10:33 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Mooie partijen zeg. Zeker mooi hoe Hari van Bonjasky verloor.
Heel erg jammer dat Aerts op zo'n manier moest opgeven. Vorig jaar had Schilt t ook moeilijk met m, dus Aerts maakte zeker kans.

Beetje suf trouwens om hier al de uitslag te posten. Gelukkig had ik t niet gezien.


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 09 Dec 2007, 11:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
ja, inderdaad suf om dat hier te posten. kan peric wel zeggen "moet je maar niet kijken", maar als je al een week met zun allen over dat k1 hier lult, ga je toch niet de uitslag posten een paar uur voor de uitzending???

maar goed...

vond het een paar mooie wedstrijden.
vooral hoe hari eruit geknikkerd werd. die fransman vond ik erg goed standhouden tegen die koreaan, en aerts.........tja... erg, ERG jammer dat het zo moet ja.
nu zullen we nooit weten wie er had gewonnen, als die blessure niet tussendoor kwam.
want ik vond ze allebei heel sterk....


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 09 Dec 2007, 12:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Hahahahaha: niet zo zeuren stelletje oude wijven...........gereutel en gemeutel allemaal :lol

Vond het overall een bijster matig gebeuren; denk teveel goede partijen gezien in verleden om hier warm van te worden.

Hari: slachtoffer van zijn grote waffel en zijn overwinningen-reeks; kon met niet aan het oordeel onttrekken dat ie een gigantisch conditie-gebrek heeft; liep in helft 2e ronde te hijgen als een beest; 3e ronde was ie nergens meer; niet gewend van Hari; maar goed: Bonjasky bestreed Hari wel op een erg goede manier. Bleef pressen; kan Hari niet zoveel mee.
Bonjasky: kwam er weer niet uit; denk dat Bonjasky een mentaal probleem heeft; het zit er 1000% in, maar komt er sporadisch uit; vecht al tijden veel te afwachtend; geeft wel pressure maar drukt niet door.
Aerts: echt respect voor deze man; wat was ie los in zijn eerste partij; arme Aziaat ziet nu nog sterretjes; zal denk ik de video 10 maal moeten bekijken voor ie beseft welke tsunami over hem heen gekomen is.
Schilt: was degelijk maar vond Schilt niet in topvorm. Werd geraakt en kwam niet echt los met zijn befaamde killing stopstoot; wel paar hele nare knietjes gezien.

Finale: echt ontzettend jammer van de knie van Aerts; ben er echt niet geheel van overtuigd dat Schilt dit zomaar gewonnen zou hebben; Aerts was in bloedvorm; blijft een genot om dat betere sloopwerk van deze man te zien.

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 09 Dec 2007, 14:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Viel me ook op ja. Niet deze party, want niet gezien. Maar dat Aerts in goede vorm was de laatste tijd. Zoals 'ie Sefo in September tot janken bracht.. Pfew.... Wát een sloper, de kolere.
Vind die grijns van 'm altijd zo mooi..

En is Hari zelfs al zo arrogant geworden dat 'ie zelfs niet meer voldoende traint.. Ach ja...

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 09 Dec 2007, 14:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
De finale was een beetje een anticlimax, maar verder wel weer leuk om te zien. Heb me alleen wel zitten storen aan die commentatoren dus uiteindelijk geluid maar uit gezet.


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 09 Dec 2007, 14:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
En een Digweed-mixie op de achtergrond? :p

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma