It is currently 28 Sep 2024, 19:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

wat vond je van Digweed?
geweldig!!! die man kan er wat van 57%  57%  [ 30 ]
voldoende. maar ik had er wel wat anders van de avond verwacht. 40%  40%  [ 21 ]
onvoldoende. slecht geluid, slechte sfeer kortom K*T 4%  4%  [ 2 ]
Total votes: 53
Author Message
PostPosted: 10 Dec 2007, 19:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
[quote="Partyhardy!"]Onwijs gezellige avond gehad, veel toffe boarders gesproken :) Tof Dimsel te ontmoeten (Y)
Verder vond ik Digweed 1 van zijn minste sets draaien die ik heb meegemaakt. Het pakte me voor geen meter. Helaas pindakaas.
Zaterdag gelukkig een herkansing met Sasha, hopen dat hij het dak er wel af draait :cool


Ouwe teringleiers zijn jullie, hoorde idd van Rogier dat jullie naar Londen gaan. En jullie laten mij hier. Shame on you guys! Ik ben helemaal klaar voor Sasha nl. Zorg dat er voldoende materiaal mee terug wordt genomen. En vergeet Rogier niet mee terug te nemen.

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2007, 19:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Het vervelende is alleen dat ik al vanaf zondag met 39 graden koorts op mijn nest ligt en tot niks in staat ben dan alleen slapen slapen en nog eens slapen :sleep

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2007, 20:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Trouwens Rogier welke plaat was dat nou met die Tronso remix :hat

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2007, 20:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
[quote="Partyhardy!"]Bram, volgens mij heb jij nog nooit een after met Rogier meegemaakt? ;) :D :cool


aefg? gozer!

Top
   
PostPosted: 10 Dec 2007, 20:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
[quote="Firma Gezellig"][quote="C-Jay"][quote="Firma Gezellig"]Mooi, over afters gesproken. Steelo en ik eindigden met twee meiden en Rogier (weet even niet zijn GC-naam) in een mooi studentenhuis in Amsterdam. Rogier toverde ff zijn harde schijf vol met dikke platen tevoorschijn. En toen was het ineens 2 uur s'middags 8-).

Naar de klote! maar soms is dat zooooooo lekker!


en ZO hoort een feest te eindigen...!!
hulde... :cool

maarre; met 2 meiden compleet van de kaart in een studentenhuis eindigen en alles dat je tevoorschijn tovert is een harde schijf met platen?
hmmm.... mischien moet joostislost je maar eens wat tips en trucs mailen omtrent afterparties met dubieuze dames? lol... :p

Soms laat je dingen in het midden C-Jay zodat het mooi zijn eigen leven kan gaan leiden, het forum heeft ook zijn fantasieen nodig. En het werkt direct :roll

mijn fantasie slaat op hol, waarvoor dank...
volgende keer ga ik met je mee. ;)

Top
   
PostPosted: 10 Dec 2007, 20:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
:hat (Y)


Feest was zeker wel ok. Begon een beetje klote nadat mensen die meegingen nog op de dag zelf hadden afgezegd. Maarja lekker belangrijk, genoeg bekende aanwezig.

Had hoge verwachtingen van digweed en misschien daardoor dat het iets minder was dan ik verachtte, soms wat dooie stukken aan het begin.. maar het was nog steeds zeker de moeite waard.

De after maakte dan ook weer veel goed. (Y)

Op naar Sasha. :tune



@Steelo: Stereok - I Dont Wanna Be An Astronaut (Tronso Mix)


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2007, 15:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
[quote="daan"]Wat voorop staat is dat het een super gezellige avond was met veel GC'ers :cool

Chriss vond ik rustig, maar wel lekker draaien eigenlijk.
Digweed had ik iets meer van verwacht... Begin van z'n set (eerste 1,5 uur) vond ik super, midden stuk vond ik een beetje te vlak kwa platen, klonk een beetje eentonig en laatste uurtje vond ik wel weer aardig te verteren.

Overal een toffe avond, maar idd niet de beste avond die ik ooit met digweed heb meegemaakt.
Maar goed als je er een paar heb meegemaakt zijn er altijd wel avonden en sets die moeilijk zijn om te overtreffen, naar je gevoel.

Wat dat betreft heb je dan vaak te hoge verwachtingen denk ik.



Hey Daan,
was leuk je ontmoet te hebben! Zoals we daar al tot de conclusie waren gekomen....ben ik t met je mening eens. Goed om eens wat gezichten achter de namen te zien.
C U ongetwijfeld snel op een ander goed feestje naast me op de dansvloer verschijnen.

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2007, 15:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
[quote="guidje71"][quote="daan"]Wat voorop staat is dat het een super gezellige avond was met veel GC'ers :cool

Chriss vond ik rustig, maar wel lekker draaien eigenlijk.
Digweed had ik iets meer van verwacht... Begin van z'n set (eerste 1,5 uur) vond ik super, midden stuk vond ik een beetje te vlak kwa platen, klonk een beetje eentonig en laatste uurtje vond ik wel weer aardig te verteren.

Overal een toffe avond, maar idd niet de beste avond die ik ooit met digweed heb meegemaakt.
Maar goed als je er een paar heb meegemaakt zijn er altijd wel avonden en sets die moeilijk zijn om te overtreffen, naar je gevoel.

Wat dat betreft heb je dan vaak te hoge verwachtingen denk ik.



Hey Daan,
was leuk je ontmoet te hebben! Zoals we daar al tot de conclusie waren gekomen....ben ik t met je mening eens. Goed om eens wat gezichten achter de namen te zien.
C U ongetwijfeld snel op een ander goed feestje naast me op de dansvloer verschijnen.


Oh ja en zoals je ziet sta ik niet onder DJ GUS vermeld maar onder guidje71!!
Haha vlaag van verstandsverbijstering die avond.....

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2007, 16:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Muziekaal gezien n hele dikke avond. Chriss vond ik lekker opwarmen, maar die gast met die dooie cavia op zn hoofd heeft me op n lange reis meegenomen. Mmmmm..... :p
Verders gezellig met n aantal leuke GCers. (Y)
Toch vind ik dat er n hoop botte strontboeren in die Panama lopen; verschrikkelijk. Ik probeer me er elke keer niet aan te storen, maar t lukt er altijd wel n paar om me uit mn concentratie te halen. Idd van die ouwe l*llen die oppas hebben geregeld en n keer uitgaan, meteen zoveel mogelijk medicijnen innemen en dan denken dat ze n feessie kunnen bouwen, bah bah.
Maja...ik stuurde ze op t hoogste opstapje, dan werden ze er vanzelf weer door n portier vanaf gestuurd hihi. :lol
Jammer dat ik niet ECHT los kon gaan ghehe. ;)
Al met al...geweldige noten. :tune

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2007, 16:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Firma Gezellig"]Ouwe teringleiers zijn jullie, hoorde idd van Rogier dat jullie naar Londen gaan. En jullie laten mij hier. Shame on you guys! Ik ben helemaal klaar voor Sasha nl. Zorg dat er voldoende materiaal mee terug wordt genomen. En vergeet Rogier niet mee terug te nemen.

hahaha we zullen extra goed op hem passen :p en de volgende keer mooi mee gaan Jeroen! (Y)

Top
   
PostPosted: 11 Dec 2007, 18:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Jullie maar met je Sasha 8-)

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2007, 00:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
[quote="guidje71"][quote="guidje71"][quote="daan"]Wat voorop staat is dat het een super gezellige avond was met veel GC'ers :cool

Chriss vond ik rustig, maar wel lekker draaien eigenlijk.
Digweed had ik iets meer van verwacht... Begin van z'n set (eerste 1,5 uur) vond ik super, midden stuk vond ik een beetje te vlak kwa platen, klonk een beetje eentonig en laatste uurtje vond ik wel weer aardig te verteren.

Overal een toffe avond, maar idd niet de beste avond die ik ooit met digweed heb meegemaakt.
Maar goed als je er een paar heb meegemaakt zijn er altijd wel avonden en sets die moeilijk zijn om te overtreffen, naar je gevoel.

Wat dat betreft heb je dan vaak te hoge verwachtingen denk ik.



Hey Daan,
was leuk je ontmoet te hebben! Zoals we daar al tot de conclusie waren gekomen....ben ik t met je mening eens. Goed om eens wat gezichten achter de namen te zien.
C U ongetwijfeld snel op een ander goed feestje naast me op de dansvloer verschijnen.


Oh ja en zoals je ziet sta ik niet onder DJ GUS vermeld maar onder guidje71!!
Haha vlaag van verstandsverbijstering die avond.....

Ja, ik dacht al wie is die guidje71 in godsnaam!? :p

Gelukkig had ik daar helemaal geen last van die avond 'verstandsverbijsteringen' :roll

Ps was trouwens ook tof om lion73 ontmoet te hebben (Y)
En dat van een volgend fessie op de dansvloer gaat zeker goed komen ;)

En voor iedereen die het niet wil horen: SASHA!!, SASHA!!, SASHA!!, SASHA!!, SASHA!!, SASHA!!, SASHA!!, SASHA!!, SASHA!!, SASHA!!, Here We Come!!!!!!!!!!!

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2007, 14:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Apr 2006, 22:42
Posts: 132
Location: Manila, Philippines
Beetje late reactie, maar ook ik heb me prima vermaakt. Leuk om wat GC-ers tegen te komen. Ik vond de set van Digweed best lekker, maar niet heel speciaal, maar volgens mij is Digweed net als drugs, dat gevoel van de aller eerste keer krijg je nooit weer terug ;)


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2007, 15:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
[quote="Maarten"]Beetje late reactie, maar ook ik heb me prima vermaakt. Leuk om wat GC-ers tegen te komen. Ik vond de set van Digweed best lekker, maar niet heel speciaal, maar volgens mij is Digweed net als drugs, dat gevoel van de aller eerste keer krijg je nooit weer terug ;)


Niet mee eens,

Het ligt voor mij meer aan Panama..

Diggers in De Vooruit in Gent was superrr... Diggie in Miami was ook super...

Diggie in Panama is altijd wel goed, maar toch.... die benauwde drukte, vieze sigarettenrook, vervelende mensen, dure drankprijzen, wachtrijen op de mannen wc???

Was de RoXy er nog maar.... zoveel klasses beter...

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2007, 15:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Helemaal mee eens Dimsel (Y)


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2007, 16:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
[quote="Partyhardy!"]Helemaal mee eens Dimsel (Y)


ben je nou nog niet weg?? Voortaan gewoon ff eerder inlichten he. ik spuig er goed van. Had ff een topic op GC geplaatst, of heb je dat ook gedaan en heb ik gewoon heel lang niet op GC gekeken.

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2007, 16:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
[quote="Firma Gezellig"][quote="Partyhardy!"]Helemaal mee eens Dimsel (Y)


ben je nou nog niet weg?? Voortaan gewoon ff eerder inlichten he. ik spuig er goed van. Had ff een topic op GC geplaatst, of heb je dat ook gedaan en heb ik gewoon heel lang niet op GC gekeken.

tja...

:hat

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2007, 16:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
:lol

Hij is echt pissig, maar er staat een topic in upcoming events
:)

[url]http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?t=3795[/url]


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2007, 16:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
[quote="Mistik"]:lol

Hij is echt pissig, maar er staat een topic in upcoming events
:)

[url]http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?t=3795[/url]


haha, dat vermoedde had ik al, ff niet opgelet dus. Ben niet vaak jaloers maar Sasha in een club is lang geleden voor me. Extrema was laatste keer en dat was veel te kort.

Geniet maar voor mij ook dan!

There's no man like Sasha! He is the man like.....

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2007, 16:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
[quote="Firma Gezellig"][quote="Mistik"]:lol

Hij is echt pissig, maar er staat een topic in upcoming events
:)

[url]http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?t=3795[/url]


haha, dat vermoedde had ik al, ff niet opgelet dus. Ben niet vaak jaloers maar Sasha in een club is lang geleden voor me. Extrema was laatste keer en dat was veel te kort.

Geniet maar voor mij ook dan!

There's no man like Sasha! He is the man like.....


tja,

ook helemaal mee eens...

Nee,

Sasha en Diggers samen is nog beter :tune

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 85 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma