It is currently 15 Nov 2024, 17:19

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 22:33 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="des256"]Eerst een halve dag de inkjet van m'n pa leeggehaald om hele mooie transfers te maken voor lapunked, want die wou een keer iets anders en iets origineels, iets net even sexiers dan de rest... (dat kan namelijk, als je die handjes van Jerry een beetje taktisch op een kledingstuk plaats.

En toen liep iedereen met die handjes op zijn borst :roll  :roll  :roll

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2005, 23:12 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ik ben de ?? van foto 19. En nu niet meer vergeten, hè ;)

Vond het wel een gezellig feestje, maar miste toch ook een zekere onbevangenheid bij het publiek. Ging niet compleet los of zo. Chable vond ik zelf matigjes draaien. Kon nauwelijks een lijn in zn set ontdekken. Fanciulli draaide wel heerlijk. Hoogtepunt natuurlijk de 15 minuten Pryda. Vond trouwens de kwaliteit vh geluid erg goed. Hard en zuiver en toch geen piep in mn oortjes vanmorgen.

Jerry, nog bedankt voor de gastenlijssies en C-Jay is kan goed nadoen wat ie van Anthony Pappa vindt :hat

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 01:21 
GrooveCollector
GrooveCollector

Foto nr 6 ben ik, dus rulestyler!!

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 02:43 
Site Admin
Site Admin

ik heb de namen er bij gezet  :oops

ff over het feest.
Behalve dat ik het onwijs gezellig vond met al die nieuwe (en ook de oude) boarders waren er ook nog wat dj's aanwezig. Chable draaide ongeinspireerd wat bekende dingetjes aan elkaar. Valt verder niet veel over te zeggen, behalve dan de opmerking van een boarder die tegen mij zei dat Chable net zo saai en ongeinteresseerd staat te draaien als Digweed, alleen die komt er mee weg, omdat die kan draaien en de zaal gek krijgt.

Fanciulli was stukken beter. Meer lijn erin en rustig opbouwen. Technisch ook een zeer goede dj.
Hoogtepunt was natuurlijk Aftermath ([url=http://www.groovecollection.nl/download/Aftermath.avi]HIER[/url] nog een vidoe daarvan), maar er kwamen wel meer klappertjes voorbij.
Enige minpuntje wat je misschien kan plaatsen is dat ik toch het idee krijg dat het wel lijkt of hij zich in hield. Vanaf half 4 had er wel iets meer pit in mogen zitten.

Af en toe ook nog in het kleine zaaltje geweest om Vortex te horen. Ook hier was het goed vol en was de sfeer erg goed. :cool

Mensen, bedankt voor de top avond. Bewaar de buttons maar voor de volgende gastenlijst actie. ;)

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 12:37 
GrooveCollector
GrooveCollector

Heb dus zeker wel wat gemist als ik al deze reacties zo lees! Komen gelukkig genoeg prog feesten aan dus zal die button ook wel snel opspelden :p ;) En wat is die aftermath vet!! Digweed @ Extrema, ging net zo hard los toen... 12 minuten genieten! (goede timing btw van de climax Jerry, anders had je die break van drie minuten erop staan) :)

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 13:25 
just started
just started

[quote="Jerry"]
21 ??
[img]http://i14.photobucket.com/albums/a336/groovecollection/Afbeelding031.jpg[/img]

Dit ben ik :D

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 14:02 
GrooveCollector
GrooveCollector

Des! Hoe vaak nog?

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 14:23 
GrooveCollector
GrooveCollector

Gezellige avond! echt lache die foto's met gezichten erbij, veel mensen ervan ontmoet. Tegen het einde ook schaamteloos slap lopen ouwehoeren tegen Lapunked zie ik nu :oops

Ik vond Chable ook niet echt denderend draaien, breakbeat kan ik waarderen maar hij koos veel slappe tracks uit, die drop the pressure zoals Original al zei was echt super kut. Vlak voor Nic opkwam had hij wel 2 goede breakbeat platen maar daar maakte hij zijn set natuurlijk niet mee goed...

Daarna Fanciulli en zeer sterke set, lekkere platen, aantal nieuwe knallers, Montero - Captain Hook weer gehoord en dus Aftermath. Het vette van Aftermath is dat hij nog steeds niet verveeld, wat een climax, altijd weer genieten! Vet filmpje ook psies als tie los gaat! :cool Ben het met Jerry eens dat vanaf een uur of half 4 het wat steviger/dieper had gemogen, ik vond het op een gegeven moment wel erg veel electro, het verhaal werd niet afgemaakt en bleef op de oppervlakte, ik wil diep gaan :p

Verder: *Robjuffermans kreeg het voor elkaar om gratis champagne van dames te krijgen, waarom lukt mij dat nooit? :p
*er moeten meer mensen wakker gebeld worden tijdens Aftermath, terechte actie BartK ;)
*foto 4 is Djeebie...

[quote="Tikkel"]
enne Onno, heb je je tweede button nog teruggevonden... ?  :roll

hehe gevonden! die andere is op mysterieuze wijze verdwenen! :o

[quote="Tijs"]Heb dus zeker wel wat gemist als ik al deze reacties zo lees! Komen gelukkig genoeg prog feesten aan dus zal die button ook wel snel opspelden :p ;)

Zaterdag mee gaan naar Redanka en Behrouz! :cool

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 14:51 
GrooveCollector
GrooveCollector

To Partyhardy... geef niet, volgende x meer slapouwehoeren maar dan weet je tenminste met wie!  ;)

Oja C-jay... schattig??? was trouwens beetje overrompeld door je....  kreeg het idee dat je elk moment kon gaan staan blaffen en hijgen, kwispelen???

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 15:21 
GrooveCollector
GrooveCollector

@ Laura..   :roll  :roll  :roll
Heb jij dat effect op mannen joh ?

Hihi

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 15:46 
GrooveCollector
GrooveCollector

lol @ laura...
zelden is mijn guitigheid geinterpreteerd als "op het punt staan van blaffen en kwispelen.."  hihi..
wel leuk gezegd. ik vond het gewoon leuk je te ontmoeten, maar ik zal volgende keer iets ingetogener op je af gaan ok?   rustig an...

maar geloof me, je went snel aan me..
:cool

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 19:28 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote]Des! Hoe vaak nog?

Wat een mysterieuze vraag. Wat bedoel je precies?

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 19:53 
GrooveCollector
GrooveCollector

Het was echt goed! heb nu ook pas voor het eerst weer internet na het weekend.
Kan breakbeat zelf ook nooit te lang hebben dus dat ging wel netjes. Vond die paar hitjes van chable ook echt gaar, ik bedoel, rocker en drop the pressure hebben we wel gehoord. Windowlicker was wel vet.  

Facuilli werd echt vet zo een paar plaatjen voordat aftermath kwam(en na mijn mars want ik ging dood van de honger), met die dus als hoogtepunt natuurlijk. Heb er ook nog filmpjes van. Ik wist dat de break lang was, maar ik begon te filmen aan t begin van dr beak en mn camera stopt telkens na 30 seconden, en toen had ik dus opeens 6 filmpjes van 30 seconden :D Komen nog wel online.
Net nog lekker in de trein terug die digweed set zitten luisteren van global gathering.

Absurd veel mooie meisjes overigens dit x. En ook wel een aantal mensen die ons vrij raar aankeken
'waar kom je vandaan? 'ja eindhoven'  'komen jullie helemaal uit eindhoven hiervoor?' 'yup'  'dus je vind dit helemaal HET?'  'yup' 'oh nouja, ik vind het een beetje eentonig'  :D

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 20:01 
GrooveCollector
GrooveCollector

:lol Werd gebeld door een of andere gast die dacht dat de 'Jostieband' had opgetreden... er liepen allemaal mensen met buttons, man...  :lol

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2005, 22:32 
GrooveCollector
GrooveCollector

hehehe

ja ik vond het ook echt vet, vooral in verhouding met de vorige keer dat ik in de panama was. dat was met jimmy van m, en dat was een stuk dieper enzo en het publiek was niet heel leuk. nu was het publiek heel erg leuk. (jezus mooie meisjes ook allemaal daar zeg)

en ja pryda aftermath ook weer heel erg vet, alleen erger ik me er wel aan dat die djs daar aan kunnen komen en ik als huis tuin en keuken dj niet.

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 00:18 
GrooveCollector
GrooveCollector

Feestje vond ik zeker top
Niet alles kon me evenzeer boeien, maar Fanciulli draaide toch sterk over het geheel genomen
Leuk om een stel mensen te zien die ik nog niet kende... was ook weer gezellig met degene die ik al wel kende natuurlijk!
Hoogtepunt van de avond was natuurlijk (het al volop geprezen) Pryda-Aftermath... laten we hopen dat die in zn volledige 15minuten uitvoering uitkomt in plaats van een ingekorte versie zoals eerder het plan bleek te zijn

ff paar filmpjes die ik ff snel met de foon had gemaakt... best redelijk gelukt nog:
[url=http://web.onetelnet.nl/~janreuvekamp/SV_A0202.wmv]Aphex Twin - Windowlicker (Kriece Remix)[/url] :D
[url=http://web.onetelnet.nl/~janreuvekamp/SV_A0205.wmv]Montero - Captain Hook (House Remix)[/url] :cool
[url=http://web.onetelnet.nl/~janreuvekamp/SV_A0207.wmv]Pryda - Aftermath[/url] :hat
[url=http://web.onetelnet.nl/~janreuvekamp/SV_A0209.wmv]Pryda - Aftermath[/url] :o
2 filmpjes van Aftermath natuurlijk omdat het een vette plaat blijft...

Jerry natuurlijk heel erg bedankt voor de kaartjes! Hopelijk binnenkort weer zon mooie actie, daar zal ik zeker weer gebruik van maken haha

Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2005, 08:47 
GrooveCollector
GrooveCollector

LOL, sommige mensen hebben dikke ' ik heb net geblowed' ogen op de foto :) Ik noem geen namen :p
Maar zo te zien heb ik een heeeel leuk feestje gemist. Nou, op naar C-Jay & A.Pappa in de Asta dan maar??

Namen onder de foto's zijn overigens wel handig!

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

PostPosted: 27 Sep 2005, 00:07 
GrooveCollector
GrooveCollector

Ik ben nu bijna een jaartje helemaal weg van progressive.
Het begon allemaal bij GU 025 Toronto van DD.
Wat een vette cd!!!  Ik kan er nog steeds helemaal los van gaan!

Mijn cd collectie bestaat nu zo'n beetje uit DD, Sasha, Hernan, James Z, Satoshi en binnenkort hopelijk Nic Fanciulli. 17 oktober komt tie uit!!!!

Was afgelopen vrijdag te vet vond Luke een beetje slom, maar na Electromagnatic ging het wel los!!
Nic was beter dan ik had verwacht! Hij draaide echt heel sterk.

Ik had weer een pilletje op en had daar door wel weer een grote bek en stond met alles en iedereen te lullen!  En zo ook op een gegeven moment met een lid van groove collection.
Beetje geluld met die gasten, en dat was echt chill.

De gene met wie ik stond te praten was een blanke jongen ik gok rond de 1.90 of langer en hij had half lang haar en droeg zo'n mooie GC button. Je was met een groepje van 4 a 5 man volgens mij en spoorde mij aan om lid te worden van jullie mooie clubbie!!!

Nou bij deze dus!!

Ik hoop nog meer feestjes mee te maken met jullie het was errug gezellig!!!

Ik hoop dat degene die ik omschreef ff contact met me wil opnemen, lijkt me tof!!!

Tot het volgende feest later!!!

p.s. Ik ga naar motion 1 okt. in panama met Behrouz!!
Wie gaan er nog meer?

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 00:16 
Site Admin
Site Admin

Welkom Daan. :cool

Foto's bekeken in dit topic ?
Misschien dat je daar de dader terug vindt. ;)

Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2005, 22:43 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="snuggle"]LOL, sommige mensen hebben dikke ' ik heb net geblowed' ogen op de foto :) Ik noem geen namen :p

ik dacht: "ik ruil mn biertje eens om voor iets anders..."  :hide

(straks komen er nog buttons met namen erop, hoef je die idd niet meer te noemen!)  ;)

Post new topic  Reply to topic  [ 73 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+01:00