It is currently 28 Sep 2024, 19:26

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 23 Dec 2007, 15:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Gisteren echt heerlijk feestje beleefd met James Holden in de 11! :cool
Stond al vanaf het begin te draaien tot 2 uur, een dikke 3,5 uur lang! :D

Fijn sfeertje binnen met alleen maar leuke mensen :) Veel boarders ook! Timo, Gilliebillie en de gang die onwijs cool de hele dag hebben lopen knutselen om van die molentjes en wolkjes te bouwen, prachtig! Holden kon het ook érg waarderen. Timo heeft er foto's van! :) Maarten Schippers voor het eerst ontmoet (Y) Veel gelachen met Nigel en zijn maatjes, altijd gezellig (Y) En natuurlijk met Exhale slappe ouwehoer. Anywayz was weer super FEEST! James Holden heeft mij live nog nooit teleurgesteld :cool


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 15:19 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
erg vet ja! Fairmont was ook zo vet en petter was wel de verrassing van de avond, klapte er goed op!


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 16:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 22:53
Posts: 43
Location: utrecht nederland
het was echt superchill, ik heb de hele tijd staan dansen vanaf james tot de laatste plaat, james was echt lekker en fairmont was ook zooooo veel beter dan ooit in nijmegen in doornroosje, petter was ook nog wel goed daarna werd de muziek stuk saaier. die wolkjes en windmolentjes die we hadden gemaakt waren heel vet vooral dat die molentjes uiteindelijk boven op de tafel van fairmont stonden. :). Nu lekker sound of the 8 sezoen luistern wat echt een chillexte cd is.


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 16:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ik was er om 5 over tien, maar het was alleen mogelijk om een kaartje per persoon te halen, en de vierde van ons was er nog niet. Dus toen maar ergens anders heen geweest. We hadden nog wel mooi een parkeer boete van 50 euro voor het kwartiertje dat we voor 11 stonden :x


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 17:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Was nog nooit in Club 11 geweest maar wat een dikke tent zeg, zonde dat dit dan weer binnekort wordt gesloopt..

Holden was heerlijke muziek maar toch bleef het meer luisteren dan opwarmend dansen, maar dessalniettemin geweldig. Laatste uurtje was hij zeer op dreef.

Fairmont, muzikaal hoogtepunt van het jaar voor mij! Het album stond al hoog, maar na gister :8o. Begin dit jaar had ik hem ook al in het Patronaat gehoord en dat was fijn, maar dit sloeg alles!
En toen Petter, totaal niet verwacht dat die gozer zo vet kon draaien!

Wat dan weernet niet de avond compleet maakte was de afsluiter... Ik snap dat je er nog een schepje boven op wilt doen als afsluiter maar waarom moet dat in Nederland dan weer zo "vlak" gebeuren...

Iets wat ik wel erg typerend vond dat na hun set bleven ze gewoon bij die booth zitten. En tijdens Valdes ben ik zo goed als in de booth gaan zitten en heb ik zelfs nog ff met fairmont kunnen praten. Sfeer daar is gewoon heel losjes. Bij de booth staat bijv niet zo'n dikke chaggerijnige kleerkast en de portier van de deur ging zelf compleet los later in de zaal. Ik ga zeker nog een paar keer naar 11 voordat hij verdwijnt!


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 18:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
marty hier:

echt een te vette avond. petter HAD mij ook eeeerg aangenaam verrast wat een kwaliteiten man echt heerlijk. en fairmont ja ja.. gewoon echt vet. 1,5 jaar geleden ofzo gezien in doornroosje toen was het echt een stuk minder leip. hij heeft echt geoefend :) en holden.. tja het blijft mijn held. wat een tracks man wat een massieve dikke geflipte shit. heerlijk. edgy. ik zag em nog richting de wc strompelen. hij was met zijn voet op een of andere elektronisch apparaat gaan staan ofzo. hij was heel zielig.

onze decorbouw was ook een succes:

[img]http://img104.imageshack.us/img104/4683/img0198bc9.jpg[/img]


[img]http://img141.imageshack.us/img141/5639/img0217sh0.jpg[/img]

petter stond op een gegeven moment ook met ons wolkje in zijn hand te springen geloof ik.

v
VETTE avond.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 18:57 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Mijn video converter vertoont kuren dus het beeld stopt na een tijdje maar die track :o :o

Fairmont @ 11

[youtube]http://youtube.com/watch?v=8Vid0eZE8IM[/youtube]

en youtube heeft hem ook tot 1:40 geknipt :mad


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 19:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Hele vette track inderdaad, dit was zijn opener of niet? :)


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 19:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Yep z'n opener, I Need Medicine van Coloured in Memory :cool

Hij stond daar ook tijdens die track met z'n microfoon die te droge tekst van die plaat op te praten, alleen hoorde ik dat niet uit de boxen komen toen :lol (of t lag aan m'n doppen :P )


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 20:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
ah wt f man ik hoor net dat james op een after heeft staan draaien bij iemand thuis :o

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 20:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
[quote="sirtimo"]ah wt f man ik hoor net dat james op een after heeft staan draaien bij iemand thuis :o


:x

Allejezus wat een vette avond zeg :D Fairmont was wel echt de held wat mij betreft! Ik hoop stiekem dat ook deze setjes weer op 3voor12 gaan verschijnen. :)

Carlos Valdez viel me trouwens wel tegen, ik vond 't maar plat en simpel...

Was d'r na nog naar Ahknaton door geweest, nog een stukje Ripperton en 3 uurtjes Sandrien gezien. :p

Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 21:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Wat een moddervette avond was dit... met dikke sets van Holden en Fairmont. :cool Petter vond ik iets minder, dus ben op een gegeven moment maar naar huis gegaan. Ook al was het erg gezellig met de aanwezige bekenden...


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2007, 23:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:o Jezus, ik heb weer ns wat gemist hoor.
Vet te lezen dat t zo'n dikke avond was, gasten. :D
Strakke actie ook, die molens en die wolkjes. (Y) Jouw creaties, Timo? ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2007, 10:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
:o wat een feest echt geweldig!!!!

We waren er ruim van te voren.

Holden bouwde lekker op eerst een half uur chillout. en daarna kwamen de beats
(Y) opgevolgd door beakbeats en daarna kippenvel :x . Wat een Top-set echt bijna 2x beter dan digweed laatst in pannama. Ook erg lekker was die undergrondsound die je echt bijna niet meer hoort.

Na Holden kwam fairmont die iets meer ging pieken met pure techhouse. Wat opzich ook niet verkeerd is. (Y)

Petter liet zijn Techno kant horen, ik vond het iets te saai en ben na een half uur Petter Spetter na huisgegaan.

Echt heerlijk avondje gehad. Funktion-One ook top (Y) Het beste voor het laatst bewaren was hier geen sprake van. Juist andersom. :).

Boarders meegenomen: Maslow & Maarten Schippers
Boarders gezien: Partyhardy & Harmen

(Die wolkjes en windmolentjes top!!!)


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2007, 11:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Klinkt als een vette avond die ik gemist heb...grrr.... Hopelijk zijn er opnames gemaakt van de setjes.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2007, 12:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Byuti8xqG6Y[/youtube]

check de wolk!! :P

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2007, 12:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
[quote="MKN"]
Na Holden kwam fairmont die iets meer ging pieken met pure techhouse. Wat opzich ook niet verkeerd is. (Y)

Petter liet zijn Techno kant horen, ik vond het iets te saai en ben na een half uur Petter Spetter na huisgegaan.


Zo blijkt maar weer dat men er uiteenlopende definities van die genres op nahoudt.
Maar ach, boeiend, het zijn maar hokjes, als de muziek maar goed is. :)

Top
   
PostPosted: 24 Dec 2007, 15:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Klinkt als een goed avondje :cool
Jammer dat ik er niet bij was.

Van Timo en zijn vrienden zouden er veel meer moeten zijn, verhoogt het feestgehalte! (Y)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2007, 17:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
Zeker een kwaliteits avondje!!! Zat echt een vette opbouw in deze avond.
James Holden begon met zwaar relaxte downtempo, daarna steeds meer breaks en beats!
Geniaal dat een dj zulke muziek in een club durft te draaien.. werd ook zeker wel gewaardeerd!
Door het leuke publiek.. Ik kreeg zo af en toe echt kippenvel van wat James aan het doen was, zeer goede set dus!!! James draaide 11.8 - 7 sky, super kippenvel plaat. Daarna Fairmont.. met een super dikke set!! Stond lekker links vooraan bij de dj booth te genieten van zijn kunsten! Echt te gek! James zat naast mij lekker een jointje te roken. Na een sublieme set van Fairmont nam Petter het stokje over.. Heerlijke stevige set van deze talentvolle zweedse jongen bij oa. James Holden - Idiot, Joris Voorn - MPX309 ging het goed los. Na Petter naar huis gegaan.
Was een super geslaagde avond! Ook nog leuk gepraat met Partyhardy. (Y)
Jammer dat ik club 11 pas zo laat heb ontdekt, volgend jaar gaan ze helaas al dicht... Had wel vaker plannen om heen te gaan met mayer en borrato avondjes.. maarja goed de agenda in de gaten houden dus! :D


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2007, 17:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
Fairmont - Mobula 8-) (Y)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4JwujcqYNP4[/youtube]

:tune :tune :tune


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 114 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma