It is currently 28 Sep 2024, 19:28

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 13 Jan 2008, 13:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
wat een vet feest was dit zeg....heel netjes...
angelo was niks, terry toner was nog erger...alleen maar electro hitjes...
dus tot die tijd boeit de avond niet...
daarna kwam pappa, en die kwam zag en overwon als altijd.... hulde!!

en dan als toegift / laatste plaat een nieuwe track van mij draaien, die echt NET uit de studio kwam rollen...had hem die avond aan pappa gegeven.
maar die track ging erin als ketellapper zo op het einde... hatsjee...
mijn avond was geslaagd...

+
publiek
geluid
pappa
hilariteit alom
veel bekenden

-
chagrijnige security
vinger opengehaald aan rondslingerend glas
mijn chauffeur liets on gewoon stikken... die lul zegt een kwartier na het einde ineens dattie nog naar een after ging... nou, ik en olivier geen zin in: zegtie gewoon dan neem je maar een taxi naar amsterdam??????????????
samen uit samen thuis...not...


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2008, 14:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Vet dattie gewoon je track draaide als laatst, C-Jay. En nog beter dattie goed werd opgepakt. :)
Dus t was n geslaagd avondje? Mooi.
Dat van die chauffeur zuigt wel....h***en streken. :x

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2008, 15:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Dit was niet mijn avondje helaas. Ik kwam iets over enen binnen geloof ik, we konden nog net de paar slechte overgangen mee pakken van degene die voor papa draaide. De eerste keer patronaat voor mij, de aankleding was best netjes. Vooral relaxed dat vooraan veel ruimte was, vrijheid blijheid.

De eerste plaat van papa was super gruwelijk (als iemand die weet, heel graag)!, maar daarna verloor ik langzaam maar zeker mijn aandacht voor wat hij draaide. Het was mij net even te afwezige techno, hoewel ik techno vaak ook wel kan waarderen.

Ik had dan ook de pech dat ik met (maar) twee anderen mee was en die waren nog redelijk moe ook. Die hebben de helft van de tijd achter bij de bar gestaan, niet echt onze gebruikelijke stijl.

Iets voor drieen nog even naar voren gegaan voor het laatste uurtje, en de muziek ging weer wat meer richting mijn smaak. Ook nog vluchtig even hallo gezegd tegen c-jay en cambysis. Maar uiteindelijk werd ik gesmst of ik eerder naar huis wilde, dus om half 4 al richting huis.

Ach ja, volgende keer beter :)


Jammer dat ik je track heb moeten missen c-jay. Ik had wel al het gevoel dat er nog wat moois zo komen het laatste uur, dat is natuurlijk meestal zo, maar ik kon het mijn gezelschap niet aandoen langer te blijven. Samen uit samen thuis zoals je al zegt ;)


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2008, 19:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Zo, ben ook weer opgedroogd.

Om 23.15u kwamen we aan bij de Patronaat. Keurig en wel zonder dat je gefouilleerd werd naar binnen, jas opgehangen en alweer struikelend over de bekenden. Dat blijft toch altijd apart, waar je ook komt, als het een goed progressive achtig feestje is, tref je de bekende koppies weer. Niet fouilleren ben ik nooit zo’n voorstander van maar goed; security loopt binnen wel regelmatig rond om de boel in de gaten te houden. En ik vond ze zeker niet chagrijnig maar misschien is het als vrouw zijnde wel anders. En ik was in mijn baldadige gezellige bui dus dan maak je vanzelf een glimlach bij ze los. Heb nog even met ze staan kletsen. Ook zij hadden niet verwacht dat het toch nog behoorlijk vol werd deze avond.

Eenmaal binnen was het nog rustig en iedereen stond nog in de afwachtende houding op de trap bij de bar staan. Angelo warmde op maar ik kon hem niet echt waarderen. Mij teveel electro geluidjes en daar krijg ik echt de zenuwen van. Rond 1u nam Terry Toner het over. Op zich nog niet heel erg lekker maar ik vond het in ieder geval prettiger aan horen dan Angelo.

Ik was even vergeten dat hier ook veel drinkende locals rond lopen, die knop moest ik wel even om zetten. Het is dan toch publiek die geen idee hebben wie er draait maar er komen omdat het om de hoek is. Niet echt bevorderend voor de sfeer en dansvloer want sommigen doen echt aan een staande receptie. Maar toen we eenmaal met alle bekenden midden vooraan stonden te dansen kwam het gelukkig helemaal goed.

Rond 2u werd Anthony aangekondigd en begon het feest pas echt. Hij begon zeker met een goede plaat, het was de toon die hij zette voor de rest van zijn set. Soms knalde het echt goed maar ik vond het in zijn geheel een erg fijne set. Heb alleen maar een arm in de lucht gehad, meters gemaakt en soms een kreet eruit gegooid.

En dat jij het naar je zin had (C-Jay), was wel duidelijk ;) Geweldig dat hij nog een plaat van je gedraaid heeft en als afsluiter. Helaas niet gehoord want ik ging om 03.45u weg. Ik heb de kaartjes dus nog voor je van Underworld. We treffen elkaar anders wel vooraf, mailen hier nog wel over.

Nu op naar Chakra in de Cream en aansluitend door naar LaRocca (27 jan.). Ga ik toch een keer de LaRocca zien en beleven.


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2008, 19:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Jou had ik ook nog even gezien ja, maar niet de kans gezien even gedag te zeggen.

Overigens even een dikke positieve noot: Parkeren.

Wij reden de parkeergarage in en we zochten al naar parkerebomen ofzo... nergens te bekennen. En vervolgens ook nog eens helemaal geen parkeergeld te hoeven betalen :8o

Dat is wel wat anders dan de 25 piek die je er bij elf voor neertelt, of de 50e voor een bekeuring


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2008, 20:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Saithn"]De eerste plaat van papa was super gruwelijk (als iemand die weet, heel graag)!


Applescal - Joey's Mouse (groovecollection originals 008)

komt ook als openingsplaat op cd2 van nieuwe mix album

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2008, 20:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Goed bezig (Y)


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2008, 21:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik dacht wel dat jij de titel wist Jerry ;) Jij stond trouwens ook ineens voor onze neus, was weer gezellig. (Y)


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2008, 22:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Jan 2008, 21:47
Posts: 105
Location: Almere
Het was weer pure dance shit!!!!! mega!!! Kijk weer uit naar de volgende x :D


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2008, 22:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2006, 21:33
Posts: 156
Location: holland
Vond angelo een beetje matig en terry toner werd pas op de helft een beetje lekker!!
Toen kwam anthony pappa en maakte het weer helemaal goed. (Y)
Van het begin tot het einde--- Knallen
Ook nog als afsluiter c-jay's nieuwe track , dus helemaal goed.
:party
Het was weer superfijn om hier bij te zijn! :cool

_________________
music is a way off life!!!!!!


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2008, 01:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 12:58
Posts: 334
Location: Amsterdam
[color=red][size=200]PAPPA!!![/size][/color]

iedere andere negatieve opmerking en commentaar over zijn optreden ga ik persoonlijk tot het bittere eind aanvechten :D

_________________
Think anal sex hurts? Try having a kid


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2008, 09:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Jan 2006, 14:35
Posts: 67
Location: Middelharnis
Zo, ik ben ook weer wakker!! Wat een heerlijke set weer van Pappa (Y)
Zoals al eerder geschreven konden Angelo en Toner ook mijn aandacht niet vasthouden maar PAPPA :o . Echt helemaal TOP! Wij stonden ook midden vooraan (uiteraard) en zo te lezen hebben er weer veel "bekenden" van dit forum om me heen staan springen. Ik ken er alleen geen gezichten bij :\ . Als je vooraan een of andere halve gare met een rood-wit gestreept shirt en een BIG SMILE voorbij hebt zien stuiteren, dat was ik :lol . Ook prachtig hoe Pappa zelf stond te genieten van de mensen vooraan die los gingen. Ik zeg vooraan, want daarachter had het meer iets weg van een verlate nieuwjaarsreceptie, pffff. Al met al een zeer geslaagd feestje!

_________________
HET LEVEN IS ALS JE NEUS, JE MOET ERUIT HALEN WAT ERIN ZIT!!


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2008, 13:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 May 2006, 09:20
Posts: 130
Location: Vlaardingen Netherlands
Ik vond de locatie erg cool... leuk aangekleed. Vond het ook leuk dat ik voor 8 euro drie bier en een wodka cola kreeg :) (zal wel geen wiskundig wonder achter de bar zijn geweest)
Parkeren ging goed, leuke mensen gezien... maar ook wel paar dronken iets vervelendere mensen.
Verder het geluid ook lekker, iemand was wel erg enthousiast met de rookmachines.... ik denk dat ie zijn plekje bij de speakers gewoon wilde vrijmaken :)

Over de beginnende djs is denk genoeg gezegd... voor de pappa fans heeft het niks toegevoegd.
Ik denk dan gelijk terug aan de cosmic in rottterdam , iemand daar ook geweest vroeger?
Daar was geen dj tot 12 uur, maar gewoon chillout/ambient muziek en zat iedereen op zitzakken op de grond te chillen. om 12uur kwam er een openingstune (battlestar galactica) en daarna zette Anthony zijn eerste plaatje op.
Het mooie was dat er in die tijd gewoon doorgegaan kon worden. de maand ervoor had cass daar 7 uur gedraaid en anthony kwam binnen en zei... i'm gonna break cass his record :) helaas is het pappa die avond niet gelukt door een bepaalde niet nader te noemen omstandigheid.

Ik vond pappa erg goed, was heel erg benieuwd wat ie nu deed omdat ik m echt al lang niet meer live gehoord had. Vond het wel kort.... ben er zelf voorstander van zo'n dj gewoon om 12 of 1 uur te laten beginnen dat ie ook nog uit kan lopen... maar ja je kan niet altijd alles hebben he.

veilig thuis gekomen en lekker geslapen :)

_________________
Computer games don't affect kids.
I mean, if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms
munching magic pills and listening to repetitive electronic music.


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2008, 23:39 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Anthony Pappa was super! Echt een goeie dj... gewoon spelen met zn tracks 8-)
Hopelijk komt ie weer wat vaker in NL.
Patronaat vind ik wel een relaxte club. Alleen t geluid mag wat beter.
Topavondje gehad :D


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2008, 08:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Mooie reports! :hat


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2008, 09:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
Zozo.. Was een zeer geslaagd feessie inderdaad!
Ik zal het ook maar ff melden; Angelo en Toner waren naar mijn smaak té electro-achtig, al was toner dan wel de betere helft. Had hier iets meer van verwacht als je naast pappa op de flyer staat! Durf het bijna niet te zeggen.. Maar heb pappa wel eens beter gehoord.. (Asta den haag tijdens The Sessions kan ik me herinneren bijvoorbeeld). Iets te techno-achtig naar mijn zin....

Verder: Goeie sfeer (ben niet achterin geweest, geen flauw i.d. waar jullie het over hebben), veel bekende gezichten en gratis water!! aangezien ik eigenlijk nix anders drink was het budget-technisch dus ook nog eens zeer geslaagd (voor de verandering...)

En C-Jay: Thnx voor de filpjes en foto's, deze zijn (boven alle verwachtingen uit :D) nog aardig goed gelukt ook!


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2008, 09:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Waar zijn die filmpjes en foto's? :D


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2008, 09:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Jan 2006, 14:35
Posts: 67
Location: Middelharnis
foto's, filmpjes? Ben benieuwd! ;)

_________________
HET LEVEN IS ALS JE NEUS, JE MOET ERUIT HALEN WAT ERIN ZIT!!


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2008, 10:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
zal vanavond een poging doen om ze erop te krijgen! :hat


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2008, 11:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
[quote="MvB"]Zozo.. Was een zeer geslaagd feessie inderdaad!
Ik zal het ook maar ff melden; Angelo en Toner waren naar mijn smaak té electro-achtig, al was toner dan wel de betere helft. Had hier iets meer van verwacht als je naast pappa op de flyer staat! Durf het bijna niet te zeggen.. Maar heb pappa wel eens beter gehoord.. (Asta den haag tijdens The Sessions kan ik me herinneren bijvoorbeeld). Iets te techno-achtig naar mijn zin....

Verder: Goeie sfeer (ben niet achterin geweest, geen flauw i.d. waar jullie het over hebben), veel bekende gezichten en gratis water!! aangezien ik eigenlijk nix anders drink was het budget-technisch dus ook nog eens zeer geslaagd (voor de verandering...)

En C-Jay: Thnx voor de filpjes en foto's, deze zijn (boven alle verwachtingen uit :D) nog aardig goed gelukt ook!


nou moest ik even heeeeel diep nadenken waar je het in godsnaam over had...
maar het kwartje viel; ik was voor jou met jouw toestel nog een paar keer het podium op gegaan richting pappa om fotos te maken... :D
was het bijna vergeten. haha...
en je wou zeggen dat het er nog goed uitziet ook? goeie anti zwieber functie op je camera zeker? haha....

ja, patronaat ben ik ook zeker over te spreken...verrassend leuke tent.
achterin nog een poosje in de zitzakken gehangen, eigenlijk overal geweest...
maar vooral rechtsvoorin...

saithn; doe mij us een foto van je.
je zegt dat je me gedag hebt gezegd, maar ik ben best veel mensen tegengekomen die me enthousiast als zijnde c-jay begroetten, maar die ik zo 1-2-3 ff niet kon plaatsen....

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 126 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma