It is currently 28 Sep 2024, 19:27

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
 Post subject: Warren Fellow in Profile
PostPosted: 16 Jan 2008, 02:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
Nou beste mensen, luister maar eens even goed naar me. Los! Dat is wat het ging in de Catwalk afgelopen zaterdag. Ja los hoor ik jullie denken. Fout gedacht! HET GING ONNEDERLANDS LOS!

Ik daag bij deze iedereen op GC uit om Part II van Warren Fellow in Profile bij te wonen. Ik hoor iedereen altijd klagen over geluid en sfeer. Niet in de Catwalk dus. Tsja het is een beetje laag en je moet geen Claustrofobie hebben. Het blijft een oud metrostation, dus smal en laag. Voordelen zijn er zat te noemen;

* Topgeluid langs de wanden van heel de zaak met bassboxen onder de DJ die het geluid echt super maken
* Door de pijpenla zit de gezelligheid altijd voorin de tent bij de DJ, de leegloop trekt van achteruit weg, altijd sfeer dus.
* Het personeel is onderdeel van de feestende massa, zeker in de kleine uurtjes. Je voelt je gewoon op je gemak als u begrijpt wat ik bedoel

Maar dan de avond. Op mijn eigen feest was ik zelf te laat wegens een personeelsevent wat ik ook nog moest organiseren dus heb maar kort de set van Steelo gehoord. Maar Warren vertelde me bij binnenkomst uitermate tevreden te zijn. Lekker makkie an (123/124 BPM) en gevarieerde platenkeuze. Iets wat Warren goed trekt dus. Steelo gaat met rasse schreden vooruit dat is goed te merken. Zijn sound wordt goed volwassen, mixt technisch zeer strak, tsja over mijn resident niets anders dan lof op het moment.

Ja en toen het langverwachte moment in de catwalk. 4,5 uur Warren Fellow. Ik denk dat de meeste GC-ers hem nog nooit echt goed gehoord hebben. Wel ik zal jullie vertellen. Deze altijd goedlachse positieve gozer draait een stijl die hij zichzelf eigen heeft gemaakt. Ik noem het de nieuwe Progressive (hij wordt gek als ik dat zeg overigens). Warren draait altijd rollend en het neigt nooit naar minimal of techno of Progressive of Tech House. Nee je hoort het echt allemaal terugkomen bij hem. Ik kan mij niet echt heugen na Remy en Sander Kleinenberg dat een Nederlander herkenbaar is wanneer je de zaal inloopt en de DJ nog niet gezien hebt. Bij Warren heb ik dat dus. En dat gegeven zegt me dat hij het ver gaat schoppen. Ik hoop zeer snel goed internationaal voor hem nu. Daarom natuurlijk nu ook zijn eigen clubavond.

Warren opent echt sterk de eerste 2 uur. Hij bouwt het geraffineerd op en je kan goed merken dat hij zijn platen goed heeft geselecteerd de dag ervoor. Maar beetje bij beetje laat hij de teugels vieren en zie je zijn ervaringen terugkomen van de gigs op awakenings. Godsamme mensen wat ging de laatste twee uur hard los. Zoveel mensen moeten last van hun knokkels hebben in die lage tent, want Warren stond een partij te knallen en iedereen op te zwepen dat ging echt nergens over.
Ik ben bloedserieus en durf voluit te bluffen dat hij ieder groot podium kan los laten gaan. Zo moet een DJ zijn vind ik! we hebben er voor gekozen nog geen sets op te nemen maar dat doen we de volgende keer zeker wel. Vraag of ie speciaal voor GC zijn 4 uur set mag wil neerzetten.

Dus een heel verhaal, maar wel eentje op waarheid gebaseerd en niets overdreven. Half 7 nokte we ermee, hoezo Patronaat! Kom eens naar Rotterdam gewoon.

In maart zijn we terug voor editie 2, datum wordt komende week bevestigd. Zijn jullie er allemaal vroeg bij. Daarna spreek ik jullie weer.

gegroet allen namens de Firma Gezellig

Jeroen

voor impressie: fotos online op [url]http://www.firmagezellig.nl[/url]

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2008, 12:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ik zal straks ook effe mn verslagje typen! nu op 't werk. Het was iig erg goed! :tune


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2008, 15:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:tune :tune :tune :hat (N) (N) :hat :hat :hat

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2008, 15:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
wat zit je nou met je duimen naar beneden, zit je je weer te vervelen in die Petroleumluchten daar

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2008, 15:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:roll :roll :roll :roll :roll :roll

Kian is aan het leren typen, maar hij vindt op die smileys klikken interessanter.
Ik wist alleen niet dat hij al weet waar submit zit. :lol

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2008, 15:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
De foto's zien er wel vet uit. Inderdaad we laag, maar dat heeft ook wel iets.

Wordt het alleen daardoor niet erg warm?


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2008, 16:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
Nope, ze hebben een goede afzuiginstallatie. Ik heb echt niet gemerkt dat het zo warm was. dat zou anders zeker opvallen..

thanks!

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2008, 16:29 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="Firma Gezellig"]in die Petroleumluchten daar


:lol Zoals al eerder gezegd Jerry: ga verhuizen man :p

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2008, 18:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
We hebben echt een super avondje gehad in Catwalk!

Wilde al lang een keer erheen, ook toen het nog Bumb heette, maar op een of andere manier kwam het er niet van.

Gelukkig via Jerry op de gastenlijst gezet, dank hiervoor! (Y) Moest eerst werken tot 23.30 u en toen effe naar huis. Catwalk is voor ons 5 minuten fietsen, dus erg relax :)

We kwamen rond 00.30 u aan de deur waar we meteen door konden lopen. had er een beetje een hard hoofd in of er wel al iemand uberhaupt aanwezig was. Dit bleek op dat moment ook te zijn.
Er zaten wat mensen te chillen achterin op een poef, maar helaas voorin waren er misschien en man of 5. Goed, rustig biertje bestellen, effe chillen op de heerlijk melodieuze plaatjes van Steelo (Y)

Echt bizar hoe snel een tent vol kan lopen! Om 00.50 u liep het vlot vol en om 01.00 uur was het al erg gezellig! Steelo legde er nog wat stevigere dansplaatjes op en draaide tot 01.30 u. (wat was je laatste plaat ook alweer? Heb je wel verteld, maar mijn geheugen is nog steeds niet hersteld, en dat terwijl ik al een half jaar niet meer blow... :lol ) Erg vette track trouwens!

Daarna Warren Fellow, nog nooit gehoord, maar die kreeg ook iedereen snel los! Goeie sfeer, zeker voor r'damse begrippen, want na ruim 2 jr heb ik niet heel veel soeps in r'dam meegemaakt. Erg lekkere plaatjes, wel wat minimaler, maar zeker goed! Hij had er zelf ook behoorlijk zin in! :cool

Op een gegeven moment, uurtje of half 4 (?) kreeg ik echt onwijs last van mn rug, alsof er 220 v op gezet werd :( heb een staand beroep en ga dit jaar ook de grote '3(0)' zien ....... Erg kut, trok het echt moeilijk. We zijn toen naar huis gegaan en bij de uitgang jeroen nog even gecomplimenteerd met het feestje! (Y)

Conclusie: ik had niet verwacht dat het zo relax zou zijn, erg relax publiek, goeie sfeer en ook aardige mensen achter de bar enzo. Tent ziet er ook vet uit, geluid zoals Jeroen al zei, gewoon goed te noemen (uit die kleine speakers..). Heb niet het idee gehad dat ik claustrobofische angsten zou krijgen. Wat wel grappig is is dat je allerlei drankjes in hele mooie glazen krijgt, behalve je bier, dat zijn van die huur-bierglazen :lol Die je op de gemiddelde camping in de Achterhoek ook krijgt. Sprak de barman erop aan en die moest er ook om lachen. Hij vertelde ook dat ze binnenkort gingen verbouwen, maar ik zou niet weten waarom.

anyway, ik ga zekers terugkomen bij een leuke line-up of volgende editie!

:tune


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2008, 19:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
Thanks Tikkel voor je leuke verslag, ben blij dat je mijn mening deelt. C ya soon en pas op voor je rug he :)

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2008, 21:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Even een kort verslagje dan , want het meeste is toch wel gezegd. Voor mij begon de avond al wat vroeger omdat ik de eer had om het bal te openen voor Warren Fellow. IK zou vanaf 23.00 beginnen met draaien , alleen bleek dat een van de cd spelers het niet deed. Dus moest er snel een nieuwe geregeld worden door de Catwalk..Ondertussen een beetje ouwehoeren met de eigenaar die mij vertelde dat er na Timewarp in de Off - Corso de after word gegeven met Loco Dice en Karotte :cool ..

Eenmaal begonnen met draaien stond de tent al snel vol , ook vanwege het knusse gebeuren binnen begonnen de mensen al snel te dansen en kreeg ik toch stiekem al een paar keer de handjes in de lucht. Moet kunnen toch ? :D

De laatste plaat die ik draaide Tikkel was een nieuwe remix van Johan Vermeulen

Yvel & Tristan - A Miracle Man ( Johan Vermeulen remix ) :cool

Na mij was het beurt aan Warren Fellow die ik serieus nog nooit zo goed heb horen draaien. Alles klopte , muziek , geluid en vooral het pulbliek......

Ik kijk zelf uit naar de 2e editie en raad jullie dan ook echt aan om te komen...


Steelo :tune

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2008, 23:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Joh dit klinkt allemaal erg goed! Leuke tent inderdaad, nog nooit 'vol' meegemaakt maar kan me voorstellen dat het dan ook echt los gaat!

Ga hier volgende editie zeker bij proberen te zijn! (Y) 8-)


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2008, 18:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
zwak hoor Jerry, Kian de schuld geve :p


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2008, 18:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Denk je eindelijk eens een goede inhoudelijke post te zien van Jerry, is het z'n zoontje. :8o


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2008, 23:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
:roll


by the way: fantastisch dat de aftrap zo'n succes was (Y)
Hoop er ooit een keer bij te zijn!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2008, 12:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 31 Jul 2005, 01:52
Posts: 123
Location: Rotterdam
Tsja... wist wel dat het een succes zou worden maar ik vind de Catwalk/bumb/blauwe vis/ voetgangerstunnel toch echt een minimale lokatie... Off Corso krijgt ie ook los. :D

Overigens denk ik dat de catwalk als after-lokatie veel eerder door mij zal worden bezocht. (Y)

_________________
Heb ik dat gezegd?


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2008, 20:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Ik ben er een keer geweest toen het nog de Bump heette. Het is toch die tent die onder een 4- of 6-baansweg heenloopt?

Gave tent, alleen een vriendin van ons is na een kwartier gillend naar buiten gegaan in verband met claustrofobie.

Ga het zeker proberen om bij de volgende avond aanwezig te zijn.


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2008, 20:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Chefke"]Ik ben er een keer geweest toen het nog de Bump heette. Het is toch die tent die onder een 4- of 6-baansweg heenloopt?


Ja, klopt Chef.
Ik ga ff kijken of ik naar de Time Warp preparty ga in Off Corso met wellicht n weitertje in de tunnel.
Leuk als je dr dan ook bij bent. ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 122 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma