It is currently 30 Sep 2024, 23:27

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 150 51 52 53 5485 Next
Author Message
PostPosted: 13 Jan 2008, 17:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Misschien moet je Firefox even helemaal opnieuw installeren?

En uiteindelijk klopten die tijden niet hoor. Volgens mij begon hij om half 2 ofzo


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2008, 17:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
heb firefox al opnieuw geinstalleerd, en heb ondertussen ook al leopard, maar helpt niks.
cookies verwijderd enzo helpt ook niet :\


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2008, 17:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
@Snuggle.

Je kunt ook gewoon zelf een groepje samenstellen en een gids opzoeken voor de Mont Blanc. Vrienden van me hebben dat ook zo gedaan hoor. Helemaal niet via speciale reizen ofzo hoor. Ga naar Chamonix en loop omhoog.. :)

Die vrienden van me zijn met Ronald Naar geweest. Ik kon ook mee, maar toch maar niet gedaan. Wat heb ik daar spijt van zeg.
We zijn later nog wel 's een keer met 4 man onderweg geweest naar de Matterhorn, maar er lag toen te veel sneeuw en het was te warm, dus lawinegevaar.

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2008, 10:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Peric"]@Snuggle.

Je kunt ook gewoon zelf een groepje samenstellen en een gids opzoeken voor de Mont Blanc. Vrienden van me hebben dat ook zo gedaan hoor. Helemaal niet via speciale reizen ofzo hoor. Ga naar Chamonix en loop omhoog.. :)

Die vrienden van me zijn met Ronald Naar geweest. Ik kon ook mee, maar toch maar niet gedaan. Wat heb ik daar spijt van zeg.
We zijn later nog wel 's een keer met 4 man onderweg geweest naar de Matterhorn, maar er lag toen te veel sneeuw en het was te warm, dus lawinegevaar.


Klopt, dat kan eventueel. Maar toch is het met een grote groep lijkt mij leuker. Plus een groepje samenstellen is niet zo heel makkelijk; vindt maar eens 6 gekken die zoiets willen doen...

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2008, 20:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
[quote]Klopt, dat kan eventueel. Maar toch is het met een grote groep lijkt mij leuker. Plus een groepje samenstellen is niet zo heel makkelijk; vindt maar eens 6 gekken die zoiets willen doen...


Is dit serieus ijsklimmen of wandelen richting de top? Misschien een leuke voorbereiding voor mijn toch in oktober/november naar het basecamp van de Mount Everest? :)

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2008, 20:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Arjan"][quote]Klopt, dat kan eventueel. Maar toch is het met een grote groep lijkt mij leuker. Plus een groepje samenstellen is niet zo heel makkelijk; vindt maar eens 6 gekken die zoiets willen doen...


Is dit serieus ijsklimmen of wandelen richting de top? Misschien een leuke voorbereiding voor mijn toch in oktober/november naar het basecamp van de Mount Everest? :)

Vet, daar wil ik ook nog heen :-)
Dit is meer dan alleen wandelen. Basecamp Everest kan je met een Jeep komen volgensmij, dit is wel meer het serieuzere werk voor zover ik weet.

Check heir: http://www.montblanc-expeditie.nl/doelgroep.asp
Maar, mocht je een keer flink willen klimmen oid als voorbereiding, ik ga graag mee!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2008, 20:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
't Is geen ijsklimmen Arjan. Maar 't ook niet zomaar effe naar boven lopen. Er zitten best moeilijke stukken tussen, maar het is absoluut niet te vergelijken met de Himalaya.
Gaaf, staat ook nog op het lijstje, basiskamp op 6 kilometer op de Himalaya. Das ver zat, ben m'n leven nog niet zat. :)

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2008, 20:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Mijn aandelen :x :evil

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2008, 09:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="Peric"]'t Is geen ijsklimmen Arjan. Maar 't ook niet zomaar effe naar boven lopen. Er zitten best moeilijke stukken tussen, maar het is absoluut niet te vergelijken met de Himalaya.
Gaaf, staat ook nog op het lijstje, basiskamp op 6 kilometer op de Himalaya. Das ver zat, ben m'n leven nog niet zat. :)


Dikke documentaires zijn dat op Discovery: Everest heet het gewoon; van basecamp naar basecamp en weer terug; partij bikkels zeg die gasten

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2008, 14:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Weer terug van 3 heerlijke weken Thailand... Back to reality!


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2008, 01:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Heerlijk, van 21-29 maart op skivakantie! :cool


Kom er net dus alleen achter dat ik van 24-28 maart tentamenweek heb :x :x :cow


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2008, 13:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Fucking irritant ben zaterdag nacht met mijn hoofd ergens mijn sleutles kwijtgeraakt; nog niet gemerkt omdat mijn huisgenootje de deur open had gedaan. Kom iker net achter dus, toen ik naar school wilde en naar buiten de stad in wilde fietsen om fotorolletjes te ontwikkelen en in het zonnetje te zijn, maar ik zit nu dus opgesloten in mijn huis tot vanavond laat, dan pas komen er weer mensen thuis. mooi kut

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2008, 14:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
bekijk het van de zonnige kant kan je nu mooi achter de raamen van het zonnetje genieten. met een muziekje en drankje erbij :cool lekker hoor. :roll


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2008, 18:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Flippen, Timo.
Hopelijk geen sleutels verloren waarvan je dr maar 1 had en belangrijk waren.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2008, 20:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
haha ze zijn terecht ik had ze al voor t feesten in mn vaders auto laten liggen :D dus krijg ze over weekje wel wee., dan kan ik mn huis weer uit.

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2008, 11:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:lol

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2008, 11:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Jun 2005, 12:58
Posts: 334
Location: Amsterdam
Hoorde net de band "Leaf" op de radio hier op het werk.

[align=center][size=200][color=green]DISGUSTING DISGUSTING DISGUSTING...PUKE, PUKE, PUKE[/color][/size][/align]

sorry maar dit moest ik echt even kwijt!

Fijne dag verder allemaal... :D

_________________
Think anal sex hurts? Try having a kid


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2008, 11:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ben echt al 6 dagen ziek. heb niet eens de vut om achter mn nieuwe cdj's te gaan staan :( (N)

vandaag maar rustig cd'tjes branden.. :|


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2008, 11:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Minder man! :( Goed veel vitamientjes naar binnen werken! :D


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2008, 13:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Er wordt bij ons in de straat soms nogal eens heel hard gereden. Beetje vaart maken. Moet kunnen, denk je zo.

Gisterennacht lagen we heerlijk te pitten, horen we om 02:20 uur ineens een sirene heel kort. "He, dat klonk wel heel dichtbij". Kijken even uit het raam naar links; niets. Dan naar rechts: Holy fuck! Zie je dit voor je neus uit het raam:

http://picasaweb.google.com/bramkampsch ... kLindelaan
(eerste foto is bagger, scherpgesteld op de boom ipv de achtergrond)

3 gewonden, waarvan 1 zwaar. 3 man die door de brandweer uit hun auto geknipt moeten worden.
Mijn auto stond daar VLAK naast op een parkeerplaats langs het kruispunt. Daarom maar even naar onderen gelopen om te checken of die nog heel was. Gelukkig wel....

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 150 51 52 53 5485 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma