Muziekaal n geweldige nacht gehad!
We waren er lekker vroeg en er stonden maar 4 mensen voor ons in de rij. De deuren waren nog dicht, maja...t was droog en niet koud. Om 23 uur precies konden we naar binnen.
James Nidecker begon net aan zn opwarmset en dat deedtie niet geheel onverdienstelijk. Lekkere muziek om toch nog ff n praatje te maken terwijl de heupen alvast los gemaakt werden.
T werd al snel drukker en toen Sander om 10 voor 1 plaats nam achter de draaitafels was de grote zaal afgelaaien. Ondertussen had ik de andere groep al gespot en na ff hallo te hebben gezegd, waren we weer op ons plekje linksvoor gaan staan. Eigenlijk hebben we t begin van Sander's set gelaten voor wat t was, want ik was toch wel benieuwd hoe Nidecker boven op zolder verder zou draaien. Ongeveer om 10 voor half 2 zijn we naar de zolder gegaan.
Daar was t lekker koel en ook lekker rustig, n mannetje of 30. Maar James draaide er niet minder door. Wat n lekkere platen heeft die man.
Na James kwam Patch Park draaien. Nog nooit gezien of gehoord en wist dus niet wat ik kon verwachten. Nah, hij ging lekker op t vorige tempo door en heeft em nog wel n paar versnellingen doorgetrokken. Oei oei oei, wat ging t los. We hebben lekker staan dansen daar, maar om half 3 vonden we t toch de hoogste tijd om te kijken hoe Sander draaide.
Dus wij naar beneden en na veel pijn en moeite kwamen we weer terug op ons oude stekkie waar de andere helft van mn harem van die avond was. Daar hebben we zó staan genieten van de platen die neergeklapt werden; super dik!
Op n gegeven moment wilden we toch ook ff naar de ander groep. We zagen dat zij achterin stonden, dus weer ff terug door de menigte. De rest van de avond hebben we lekker daar gestaan; t was er niet minder gezellig door.
Kwart voor 5 begon de leegloop van de zaal. Ik zei tegen de rest van de groep dat als we nog n beetje bijtijds onze jassen wilden hebben, we nu toch wel weg moesten. Snel iedereen gedag gezegd en net na 10 voor 5 gingen we weg.
Buiten wachtte ons n mooie verassing in de vorm van n mooie witte deken over Amsterdam.
Onderweg nog ff n bakkie gepakt bij de benzinepomp en toen via Den Haag en Maassluis naar Rotterdam. Tja, dan wordt t wel half 8 voordat je thuis bent.
Pluspunten die avond:
+ Ik heb muziekale billekoek gehad. Au au au, wat lekker. Dikke vette joepie!
+ Mn gezelschap die avond plus de groep die apart kwam. Altijd n leuke en gezellige tijd.
+ Paradiso. Tja, wat moet ik nog uitleggen? Paradiso!
+ Parkeerplek om de hoek.
+ Sneeuw!
Kep één minpunt die avond en wil benadrukken dat ik niet iedereen over één kam scheer, maar wát n paupervolk liep er rond die avond zeg. Misschien dat ik verwend ben en dat ik alleen maar op de goeie feessies kom, maar die avond viel t me gewoon op en t beinvloedde toch deels, ongewild, mijn stemming. En dan heb ik t over die gasten die dwars door je heen willen lopen.
Aan de ene kant begrijp ik t wel dat t stoer tegenover je sportschoolmaatjes staat als je door zo'n lange darm wilt lopen. Maar dat je dan t zelfde probeert bij mn meissie, trek ik heel slecht.
Als je er langs wil, geef ff n seintje dan maak ik ruimte.
Normaal merk ik weinig van dansende en feestende mensen die je per ongeluk aanstoten, maar nah viel t me gewoon op, want ik was dit niet gewend op feestjes.
Maja....klaar ermee....t was en blijft n mooie en gedenkwaardige nacht!