It is currently 27 Sep 2024, 00:10

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 110 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
 Post subject: Re: re: WMC 2008
PostPosted: 03 Apr 2008, 12:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote="sirtimo"]haha ik wilde ook al wat over sasha's neus gaan zeggen :D Hij lijkt op zo een poppetje van een oude tv serie daar...


Of bedoel je zoiets Timo? :lol

[img]http://members.home.nl/mosseveld/reis/28.jpg[/img]

Top
   
 Post subject: Re: re: WMC 2008
PostPosted: 03 Apr 2008, 16:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
[quote="Miguel"]Vanochtend weer geland in het grauwe Nederland, ik wil terug!

Zo nog even kijken of ik het kan opbrengen om een report te schrijven...



Ik ben vorig jaar geweest en heb nog steeds heimwee..

zucht...

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
 Post subject: Re: re: WMC 2008
PostPosted: 03 Apr 2008, 17:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Tikkel"][quote="sirtimo"]haha ik wilde ook al wat over sasha's neus gaan zeggen :D Hij lijkt op zo een poppetje van een oude tv serie daar...


Of bedoel je zoiets Timo? :lol

[img]http://members.home.nl/mosseveld/reis/28.jpg[/img]

:roll :roll Die ja!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: re: WMC 2008
PostPosted: 04 Apr 2008, 00:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
[quote="Miguel"]Vanochtend weer geland in het grauwe Nederland, ik wil terug!

Zo nog even kijken of ik het kan opbrengen om een report te schrijven...


Me 2! Wat een geweldige week gehad ze daar! Twee keer naar Ibiza geweest, maar dit weekje gaat daar toch nog wel overheen :p Report zal nog wel volgen maar verwacht hem niet te snel...moet eerst even de heimwee verwerken, wat een f*ck weer hier!

1 ding is zeker! Heb er een verplichte vakantie bij komende jaren :cool

Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 04 Apr 2008, 00:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Hoeveel zijn jullie nou ongeveer kwijt voor een weekje wmc?


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 04 Apr 2008, 07:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Wat ik me nou afvraag; als je zoals jullie nou niet die contacten in het wereldje hebt (Jerry, Eelke en Tijs is dat wel duidelijk dat die er wel zijn, deels zelfs werk), in hoeverre kan je dan een 'vergelijkbare' week hebben? In de zin van: kom je overal makkelijk binnen, of hoe werkt dat?

Wil nog steeds het verhaal van de boot weten :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: Re: re: WMC 2008
PostPosted: 04 Apr 2008, 12:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 20:48
Posts: 253
Location: Den Haag
[quote="SnuggLe"]Wat ik me nou afvraag; als je zoals jullie nou niet die contacten in het wereldje hebt (Jerry, Eelke en Tijs is dat wel duidelijk dat die er wel zijn, deels zelfs werk), in hoeverre kan je dan een 'vergelijkbare' week hebben? In de zin van: kom je overal makkelijk binnen, of hoe werkt dat?


Daar ben ik dus ook heel benieuwd naar.....

_________________
I'm like King Midas in reverse. Everything I touch turns to shit


Top
   
 Post subject: Re: re: WMC 2008
PostPosted: 04 Apr 2008, 12:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
ik ook...

veel visitekaartjes meenemen?

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 04 Apr 2008, 16:06 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
best bizar...4 pagina's review over een festijn aan de andere kant van de wereld, waar maar een paar mensen van hier zijn geweest, die nog niet eens een echte review hebben geschreven :\


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 04 Apr 2008, 16:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Haha, ik denk dat de reden daarvoor best wel simpel is, als ik nu begin met een report schrijven van m'n dagen daar dan kom ik woorden te kort...Er gebeurd daar zoveel!

En om maar toch iemand tevreden te stellen met een antwoord op een vraag...qua geld. Ik had verwacht dat ik veeel meer geld zou uitgeven, en had ook gerekend op achtelijke prijzen, maar eigenlijk vond ik het nog wel meevallen :oops

Oké, ik heb voor een aantal feestjes ook geen entree betaald, en ik hoefde geen overnachting te betalen dus het is misschien niet helemaal eerlijk om te zeggen dat het meevalt. Maar als je gewoon kijkt naar de prijzen van de drankjes in de clubs, als je in een dikke high-end club als Karu & Y 7 dollar betaald voor een flesje corona vind ik dat best wel meevallen (helemaal met de huidige koers :hat ), behalve Shine moest 9 dollar vragen voor een blikje bier dat vind ik wel wat duur maar voor de rest heb ik nergens meer betaald dan 7 dollar. Voor een Bacardi Cola; 12 of 13 dollar, en als je dan keer op keer een glas krijgt met rond de helft of meer Bacardi, dan is dat goed te doen. Bier op Ultra festival was 4 dollar maar dan krijg je wel een zowat halve liter. Qua eten kan je het zo gek maken als je zelf wilt, er zijn zat restaurants waar je rond de 20 a 30 dollar voor een hoofdgerecht kwijt bent, maar ik heb toch echt prima gegeten voor zo'n 10 tot 18 dollar voor een hoofdgerecht elke avond. Voor het ontbijt ben ik bijna elke ochtend/lunch (vaak laat wakker natuurlijk) naar Le Chiq Bakery geweest waar ik 6 a 7 dollar kwijt was voor een overheerlijk crossiant of een bagel (met zalm en franse kaas 8-) ) en dan nog een half liter vitamine drink voor 2 of 3 dollar, waar ik echt wel me basis aan had voor de dag (let op het is amerika dus alles is gewoon groter).
Ik zat 9th of West Avenue, zegmaar tussen downtown en poolparties op South Beach. Het was opzich te lopen naar feestjes op 17th Collins enz maar we hebben toch meer dan regelmatig de taxi genomen, voor zo'n 15 dollar met z'n 3en. Taxi naar Ultra en de clubs downtown was 20 dollar. Je kan met zo'n chaffeur een prijs afspreken maar vaak is het nog beter de meter te laten lopen, en dan gewoon wat dollars erbovenop te geven als tip dat voelt toch beter :) .

Tijdens het WMC zijn er tig gratis feestjes waar je je ook zeker kan vermaken met geen slechte namen, zoals de beatport feestjes. Ik zag daar wel telkens een enorme lange rij staan, dus als je voor die feestjes wilt gaan moet je nou eenmaal vroeg aanwezig zijn. Als ik dan lees op TA bijv dat er mensen zijn die op 1 dag 5 feestjes aandoen en dan van party naar party hoppen (en dan bedoel ik niet zoals Jerry voor het netwerken:P) ja dan moet je niet gek op kijken dat je veel geld uitgeeft aan al die kaartjes. Er is zoveel te doen daar en je kan nou eenmaal niet alles meemaken daarom blijf ik erbij WMC Miami je kan het zo gek maken als je zelf wilt, en dat is ook z'n charme.


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 04 Apr 2008, 17:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
whaha koen die aap, die is het ja :D


Nouja prijzen, 7 dollar voor een biertje? met de koers a la, maartoch, niet goedkoop ofzo.
Amsterdam 2,5 euri, 4 dollar dus. toch bijna twee keer zoveel :)


Enne wat ik me afvroeg hoe is de sfeer nou, al die feestjes die ik heb gezien loopt iederen wel heel stoer te doen en er leuk uit te zien, vooral de hotte chicks, maar ik zie niet echt mensen dansen en feesten alsof hun leven er vanaf hangt en alleen maar mensen een beetje staan en wat bewegen met hun drankje in de hand? Van mij mag het wel wat smeriger allemaal dan wat ik zag, dat hoort bij feesten :D Hoe zit dat? ben benieuwd

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 04 Apr 2008, 18:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Ja precies wat Timo zegt, ben ik ook benieuwd naar...

En mooi verhaal Miguel maar welke geile feestjes heb je nu allemaal meegepikt en welke dj's gehoord? Helaas niets van dat alles in je report! :D


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 04 Apr 2008, 21:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Wel goed lezen Partyhardy ;) Ik schrijf nog even geen report om dat ik dan TE lang bezig ben.
en ik had het over een Corona flesje, die heb je niet voor 2,5 euri in Amsterdam hoor ;)

Over het los gaan, dat is gewoon bij elk feestje anders, netzoals hier. Ik heb een 4,5 uur set van Digweed gehoord in een nieuwe club, en daar was echt wel het overgrote gedeelte voor de muziek en echt wilde genieten.
Mensen die toevallig naar hun lokale club gaan om een drankje te doen kom je er echt niet tegen hoor.

Het heeft allemaal met je instelling en verwachting te maken waarmee je erna toe gaat, ik ging er naartoe omdat het een buitenkansje voor me was om te gaan, en van te voren dingen goed uitgezocht zodat ik me kon instellen op de prijzen. Zodat ik niet daar het probleem zou hebben dat ik te weinig geld, en bepaalde uitgaves niet had kunnen maken omdat het niet zou kunnen.
De sfeer die daar heerst is niet echt uit te drukken, tijdens die week ligt heel south beach op z'n kant en loopt iedereen over straat om op weg te gaan naar een feestje of naar hun bed om bij te slapen. Alles staat in het teken van EDM. Tuurlijk is een groot deel wat over straat loopt anabolen & siliconen, maar dat is gewoon grappig om te zien. Iedereen is in een goed humeur totaal geen agressieve sfeer. Ik ga waarschijnlijk volgend jaar gewoon weer!


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 05 Apr 2008, 11:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ah joh, een heel kort verslag kan toch wel; geef ons de samenvatting! :D
Maareh...jij ging er ook deels heen voor je 'werk' Miguel?

Blijft de vraag; hoe vet is je week als je daar geen contacten hebt?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 05 Apr 2008, 20:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Nope, ik ging er niet heen voor me "werk" ik heb er wel wat positief genetwerkt met en via contacten maar dat was meer omdat het zo uit kwam, en eigenlijk ook niet voor mezelf maar meer voor iemand anders maar dat is een beetje ingewikkeld verhaal:P.
Maar ik ging er puur heen om te feesten en van het weer te genieten samen met een goede vriend en zijn broer (die in amerika woont en zo kennisen had in Miami).

Ik kwam donderdag aan toen zou ik eigenlijk langs Hotel Marseille gaan om Ben Brown en andere te begroeten, maar eenmaal aangekomen bij het hotel kwam ik er al vrij snel achter dat het feestje of niet daarr was of was afgeblazen. Dat laatste bleek dus het geval te zijn, opzich wel jammer want ik had me op ingesteld even daar langs hoppen wat drankjes doen en dan niet al te laat gaan slapen. Want we waren al gesloopt van het vliegen en de rust zouden we de komende dagen hard nodig hebben. Vrijdag stond Ultra Festival (dag 1) en daarna AM Only op het programma.
Vrijdagochtend rond uurtje of 11 er uit gegaan, ff gechillt bij het zwembad daarna nog even rond gezwerft op south beach en gegeten en toen rond 6 uur de taxi naar Ultra festival gepakt. Best een grappige festival zo tussen die wolkenkrabbers, de lasers en lampen van de main schenen zo bij de ramen van de torens naar binnen. Je moet geen enorm groot festival verwachten als in opzet vergelijkbaar met Dance Valley of Mysteryland maar net iets groter dan bijv Free Your Mind, en dan vooral de main. Even Hawtin meegepakt in de Carl Cox zaal dat was wel lekker maar niet wat ik op dat moment wilde horen, snel langs Zabiela, die behoorlijk aan het peak pompen was voor zijn doen. Erg lekker en de handjes gingen met gemak in de lucht.
Na Zabiela was er een erg vreemde act geplanned die eerder richtig hard trance draaide dan iets anders. Prydz was net begonnen op de main en we waren toch van plan een biertje te gaan halen dus we ging weer even paar stappen lopen (toch wel een voordeel van zo'n klein festival je bent overal zo!). Prydz was wel "oké" maar ik kreeg het er nou niet warm van, nouja oke heel even toen Genesis voorbij kwam 8-) blijft een topper. Inmiddels werd het al snel donker (dat is echt binnen no-time gebeurd daar) en kwamen de lampen en dergelijke beter tot z'n recht. Eric Prydz zat er paar keer behoorlijk naast, en wilde bekende accapellas over z'n hits gooien maar dat ging 2 keer gigantisch fout :lol Daarna moesten we even met wat mensen meeten dus weinig mee gekregen van het hele feest, wel nog even wat danspasjes gedaan op Danny Tanaglia, al was die wel erg plat bezig:P. Tiesto zou de main op Ultra afsluiten, en het was duidelijk dat Tijssie nog bere populair is in Amerika. Hij begon met wat hits van zichzelf, maar als snel bleek dat ze ook wel los gingen op normale kwaliteit trancers, het ging behoorlijk los daar. Helemaal toen hij wat klassiekers neerknalde. We waren al gewaarschuwt dat we in iedergeval voor het einde een taxi moesten hebben anders konden we minimaal een uur wachten voordat we er te pakken hadden vanwege de grote uitloop 1 richting op. Snel taxi gepakt opgefrist in het appartement, me nette schoentjes aan gedaan op advies van onze amerikaan ivm met club policy. We gingen namelijk naar Karu & Y toe en dat was wel een "classy" club. Al snel voor de deur van de club bleek dat dat tijdens het WMC geen ene moer uitmaakt want de helft kwam rechtstreeks van Ultra in hun bermuda en sneakers.
Karu & Y had die avond 3 rooms, de eerste room was voornamelijk House, 2de Trance en de 3de 't Terrace bezeten met Minimal tech house en techno helden(innen) (oa. Loco Dice, Adultnapper, Misstress Barbara, Alexi Delano, Steve Bug vs Josh Wink, Guy Gerber, Richie Hawtin vs Magda). Als eerst even langs Angello & Ingrosso gegaan in de eerste zaal, die waren best lekker bezig. Ik had ze eerlijk gezegd nognooit gehoord als DJ's en dacht dat ze altijd uber cheesy house draaide. Dit viel echt reuze mee, hier en daar een randje boord vocaltje ofzo maar zat een lekkere drive in en het ging daar al best lekker los. Daar kwam een nieuwe remix van Daft Punk Around The World voorbij, hij was simpel maar wel efficient zegmaar (Y). Daarna zogoed als de hele nacht en ochtend op het geweldig "Terrace" gebivakeerd, ongelooflijke tunes gehoord, gezellige mensen gesproken en ontiegelijk staan spacen op de Guy van de avond "Gerber" :o, en dat terwijl de zon al weer achter de palmboom doorscheen 8-) , dat zijn de momenten die je niet snel meemaakt in Nederland!

Het was ochtend toen ik erin ging, en f*cking hell ook ochtend toen ik er uitkwam vanwege een dikke kat van de baas en bazin des huizes die bovenop me sprong. Slaap kon ik daarna niet meer vatten alleen vanwege het idee dat hij weer op me zou springen als ik me ogen dicht deed. Dus toch maar eruit gegaan. Uiteindelijk zijn we weer pas rond 7 uur naar Ultra gegaan voor dag 2. Achteraf wel enorm balen want daardoor heb ik gewoon Sasha & Digweed gemist! Al was het eten wat we in die tijd hebben gegeten ook wel gezellig met de mensen die we die dag daarvoor hadden ontmoet en verdomd lekker! Maar ach dus ja de 2 namen waarvoor ik eigenlijk echt naar dag 2 wilde gemist, Sander zou ook nog draaien op de bayside, dus in iniedergeval nog een naam om wel naar uit te kijken naast Underworld LIVE op de main. Underworld was wel vet op eens zo te horen maar echt wereldschokkend vond ik het niet, Sander deed z'n werk meer dan behoorlijk. Rond 11 uur de taxi terug want het was bijna tijd voor Digweed! Rond een uur of 1 kwamen we aan bij de Vagabond een net geopende club, downtown Miami, gelegen in een toch wel "ghetto". Geweldige plek, ook hier weer een "terrace" waar gewoon de muziek uit de hoofdzaal doorgelinkt was dus ook daar kon je genieten van het geweld. Na wat navraag bleek dat John net met z'n eerste track bezig was, en dat we dus Hernan net gemist hadden. De booth was zo dicht op het publiek je kon als het waren vanaf de dansvloer met een schaar zo John zn kapsel bij knippen:lol. John begon heerlijk diep maar wel pompend, al snel kwamen de eerste melodietjes zo hier en daar voorbij en het was duidelijk dit werd een geweldige set. Iedereen had er zin in in dit donker hol met hier en daar wat lampen die heen en weer gaan, maar waar het allemaal om draaide stond en booth met (denk ik op aanvraag van John, een A&H mixer en dik geluidssysteem!
John die ramde veel bekend maar ook veel onbekend werk doorheen in 4 uur. Op het kaartje stond tot 5 uur, en omdat het een nieuwe club was had ikookwel verwacht dat het stipt om 5 uur zou eindigen maar John ging door. En HOE! op een gegeven moment zelfs Heaven Scent en ander oud materiaal. Zo tegen half 6 stond ik een beetje achterin de zaal een drankje te halen en daar liep John ineens voorbij, opweg naar het terrace (daar was geen wc dus het was niet om te plassen). Kennelijk wilde hij kijken hoeveel mensen er nog waren. Eerst dacht ik nee dat kan toch niet, is dat Hernan dan? die heeft immers ook zo'n bokkepruik. Ik keek naar de booth en ja hoor John stond niet in de booth en ik keek links en daar kwam die weer aan en binnen enkele seconden stondtie weer z'n volgende plaatje in te mixen :lol Daarna kwamen er nog ene paar klappers en daarna werd er bedankt, maar de mensen bleven staan en wilde meer. Ik stond bij de deur toen ik ineens een 80s popplaat hoorde. Kennelijk waren de mensen met niks anders van de dansvloer weg te slaan :roll .

Voor Zondag hadden we geen plannen gemaakt vooral omdat mensen bang waren dat ze dan gesloopt waren, maar de party drift zat er nog vol in. Omdat we thuis wel free tickets hadden aangevraagd voor de Beatport party dachten we dat dat wel een goed idee was om daarheen te gaan. Eenmaal daar aangekomen wilde de doorbouncher het liefst dat we weg gingen want we hadden al eerder zo'n "pass" met die ticket moeten ophalen, leuk dat ze dat ergens melden.. Beatport pool party ging dus niet meer lukken, na een rondje om de hotels gemaakt te hebben dachten we dat Space pool party misschien nog wel vet zou zijn. Wel allemaal house Djs maar ach het weer was weer prachtig dus dan kan dat nog wel. Helaas koste entree wel 80 dollar aan de deur, maar omdat we het qua prijzen nogniet zo bont hadden gemaakt hadden we daar ff maling aan. Ik ging alleen niet direct naar binnen want ik wilde eerst nog me oordoppen halen, want het geluid stond weer zo kneiterhard. Toen heb ik nog een 2nd handskaartje gekocht van iemand voor 50 dollar, maar uiteindelijk toch niet meer naar binnen gegaan en het kaartje weer verkocht voor meer aan zo'n anabolenbonk:evil.
Na Sander gehoord te hebben op Ultra waren wij allen toch wel erg benieuwd naar een club setje van hem in miami, dus besloten we naar LMR party te gaan in Shine, Shelborne. Dekay draaide bij binnenkomst best aardig, Patch Park was bij vlagen goed maar over het algemeent vlak, misschien gold het "vlakke" enigzins ook voor Sander, omdat hij wel op de knaltour was maar hij deed het wel op zo'n wijze dat ik het TOTAAL niet erg vond. Top set van Sander met een paar kneiters van platen, ondersteund door strakke visuals, THE END.


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 05 Apr 2008, 21:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Klinkt als Kleinenberg in Paradiso, goed bezig die gast :cool


Top
   
 Post subject: Re: re: WMC 2008
PostPosted: 06 Apr 2008, 11:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
[quote="Jerry"][quote="sirtimo"]Hernan en john morgenavond?

Lastige morgen (vandaag dus nu voor jullie dus. Ik moet nu nog gaan slapen :lol). Overdag naar Beatport poolparty met Flash Brothers, Guy Gerber, Sharam, Ritchie Hawtin en Paolo Mojo, dan in ieder geval ff langs Porterhouse om Luke Fair te supporten (vandaag veel lol met hem gehad). Zodra die klaar is door naar Hope party. Petraxx en Nick Warren belooft om te komen en ook om de 16 bits te horen, maar eigenlijk moeten we dan toch wel richting Hernan en Digweed als we daar nog wat me willen pikken.

Digweed vandaag al gehoord, want het was ons gelukt (ongelooflijk mooi verhaal hoe dat gelukt is :p) om op de boot te komen. Vet groot jacht met 400 man Sasha/Digweed luisteren. Eten en drinken gratis en varen langs de skyline van Miami. erg cool om ook alle bekende dj's samen te zien feesten. Pappa, Quivver, Fair, Warren, Wisternoff, Pole Folder, Moldan, enz.. allemaal los.

Gister (donderdag) was ook een drukke dag. Overdag ff Discoteca met Electrobios enzo. Daarna naar Beatport. Was eerste dag. Even locatie bekijken en Deadmau5 luisteren. ' s Avonds moest Eelke draaien op Proton feestje met Pole Folder en Jody Wisternoff. Uiteindelijk om half 3 toch nog naar de Pawnshop voor de Balance 013 releaseparty met uiteraard SOS. Heel dik feest bezig daar.

tsja....some guys have all the luck!!
Als je dit leest kan ik me voorstellen dat je toch weer even de tijd moet nemen op aarde te landen....haha damn wat een taakstraf om hier bij te mogen zijn!! :o

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 06 Apr 2008, 15:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Miguel, top reviewtje! (Y)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 06 Apr 2008, 21:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
we wachten alleen nog op Jerry zn verhaal over dat bootfeestje van S&D :mad


Top
   
 Post subject: re: WMC 2008
PostPosted: 07 Apr 2008, 22:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Nog maar ff iets over dit weekje.
We begonnen dus na aankomst de eerste avond met een network party van Anthony Pappa. Onwijs mooie club met veel luxe (binnen en buiten). Redelijk gaar aan het eind alleen na een dag reizen en gelijk door.

[img]http://photos-d.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106203_9652.jpg[/img]

[img]http://photos-a.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106200_8818.jpg[/img]

[img]http://photos-h.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106199_8504.jpg[/img]

[img]http://photos-b.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106201_9077.jpg[/img]



Volgende dag weer bijtijds er uit voor de poolparty bij Shelborne hotel. Er naar toe gelopen via het beroemde slingerpaadje wat tussen Ocean Drive en het strand loopt (enige toeristisch ding wat ik gezien heb :lol)

[img]http://photos-e.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106204_9925.jpg[/img]

[img]http://photos-h.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106207_1093.jpg[/img]


Poolparty was erg tof. Mooi hotel, vette line-up (tom morgan, luke fair, desyn, 16b, jody wisternoff). Hier ook redelijk lang gebleven en veel mensen ontmoet.

[img]http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106205_211.jpg[/img]

[img]http://photos-g.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106206_554.jpg[/img]

[img]http://photos-a.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106208_1388.jpg[/img]

[img]http://photos-b.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106209_1672.jpg[/img]

[img]http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106210_1969.jpg[/img]


's avonds na het eten dus naar Involver2 release party geweest. Was eigenlijk onverwachts. Er stonden 4 feesten op de lijst die we eventueel zouden kunnen gaan bezoeken (oa Tenaglia, Howells, SOS). 's Middags hoorde ik van Petra dat ik + 1 op de lijst stond voor dit exclusieve feestje in de Mynt Lounge. Wij er dus naar toe. Andere 2 naar binnen geluld en gaan. Club was heel vet. Weinig dansvloer met al die zitje, maar ondanks dat ging het goed los. Ook de in grote getale aanwezige vips (hoeveel flessen champagne van 5.000 dollar kan je bestellen op een avond :x ) maakte er een feestje van. Bij binnenkomst was trouwens de hele zwarte vloer bezaaid met witte balonnen. :cool

[img]http://photos-d.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106211_2366.jpg[/img]

Hier ook aan een vip tafel belandt met Petraxx, Nick, Aad 16 bit, Andy van GU, etc.. Erg gezellige avond met super setjes van zowel Sasha als Nick.

[img]http://photos-e.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106212_2660.jpg[/img]


Donderdag naar Discoteca party waar het helaas erg rustig was. Wel relaxt wat mensen kunnen meeten. Ook Frisky party en Beatport pool party geweest. Laatste was trouwens heel mooi aangekleed. Langs het langwerpige zwembad stands voor al hun partners. Stands dus van alle grote merken met demo's. Achterin een hele grote stage waar gedraaid werd. Elke dag hadden ze hier een vette line-up. was ook goed te merken want er stond de hele dag een enorme rij voor het hotel als we er steeds langs liepen.

's Avonds dus naar Proton waar Eelke moest draaien met Pole folder, Jody W. Daarna naar de Pawnshop voor de Balance 013 release party van SOS. Deze dag geen foto's door mij gemaakt. Jeroen heeft ook veel foto's. Komen nog wel online als hij terug is uit Curacao.


Vrijdag was het Sasha en Digweed boatparty dag. Enige doel was om er op te komen uiteraard. Toen we aankwamen stonden er al redelijk wat mensen op de kade. Sommige hadden al een bandje opgehaald, maar velen ook niet. De spanning steeg met de minuut tussen de bandjes loze mensen. uiteindelijk dus gelukt dankzij een grote dj en door heel brutaal op Digweed af te stappen toen hij aan kwam. Details hierover zijn in Miami gebleven :p

[img]http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106213_2954.jpg[/img]

[img]http://photos-e.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106220_5191.jpg[/img]

[img]http://photos-g.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106222_5940.jpg[/img]

[img]http://photos-h.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106223_6278.jpg[/img]

[img]http://photos-a.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106224_6616.jpg[/img]

[img]http://photos-b.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106225_7013.jpg[/img]

[img]http://photos-d.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106227_7666.jpg[/img]

Hierboven wat plaatjes met wat dj's enzo. Feest was uiteraard dik. Gratis eten en drinken.
S&D draaien. Wat wil je nog meer ?

's Avonds met Luke Fair meegeweest. Beetje bijtijds naar hotel gegaan, want het begon zwaarder te worden :lol

[img]http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v196/74/61/657991124/n657991124_1106229_8362.jpg[/img]

Foto hierboven is van het balkon van het appartement waar Jeroen rogier logeerden. :cool


Zaterdag overdag rustig aan gedaan geloof ik. Weet nog wel dat we zijn wezen shoppen. 's Avonds naar Hope party. Erg lekkere set weer van Warren. Oook de bijna 3 uur opwarm set van Aad was erg goed. Verder daar ook nog Hybrid, Jody Wisternoff en Dave Seaman gehoord.

Zondag overdag naar Hotel Marseille waar Electrobios moest draaien. Waren de hele week al een beetje met hem en Johan Vermeulen opgetrokken. Ook moest Paoplo Mojo daar draaien. Blijft toch wel 1 van me favoriete dj's ook. Goede middag voor netwerken ook. Heel veel dj's en medewerkers van de Balance Record Pool aanwezig. Die avond dus het laatste feestje. Sander Kleinenberg, Matthew en Johan oa. Was ook top. Vooral die visuals van Sander bij sommige tracks werkten goed.

Maandag dus naar huis gevlogen. Al met al vond ik het qua kosten 100% meevallen. Wij hadden redelijk laat geboekt waardoor we niet echt goedkoop uit waren met hotel en vlucht. Valt denk ik nog wel een paar 100 euro op te besparen als je gewoon gelijk boekt als de data bekend worden gemaakt. Verder had ik me ingesteld op Ibiza prijzen aangezien iedereen me vertelde dat het duur daar is. Nou ik heb nergens (omgerekend) 10 euro voor een biertje hoeven te betalen of 26 euro voor een mix-drankje. 11 á 12 dollar (zeg ong 8 euro) voor een meer dan dubbele en bijna niet te drinken zo sterke wodka/up viel mij heel erg mee. Uit eten was ook goed betaalbaar. Natuurlijk veelal doordat de dollar zo gunstig staat. Laten we hopen dat het volgend jaar nog steeds zo is :D


[url]http://www.facebook.com/album.php?aid=47152&id=657991124[/url]
Hier alle foto's.

[url]http://www.facebook.com/album.php?aid=31327&page=1&id=645224466[/url]
Hier de erg leuk geworden foto's van Petraxx

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 110 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma