It is currently 08 Oct 2024, 22:23

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2282 posts ]  Go to page Previous 150 51 52 53 54115 Next
Author Message
PostPosted: 18 May 2008, 22:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Ja zal dat van de week ff doen dan heb ik ook beeldmatriaal :cool

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 19 May 2008, 13:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="Steelo"]Gisteren op dansen aan zee van Jeroen gedraaid voor een volle bak..Was echt mijn beste set tot nu toe en ik heb mensen nog nooit zo hard los zien gaan voor mijn neus..Wat kan je dan toch lekker op staan ... :D Alles klopte mensen , muziek sfeer ect...

yeahhhhhhhhhhhhh!!!! :tune


Tof !! kan het gevoel helemaal plaatsen. Ook best verslavend i must say :D Wil btw van de zomer toch eens die kanten opgaan. Heb de indruk dat er best een happy vibe hangt daar.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 19 May 2008, 13:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Den Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag !!!! hahaha, de giller van het jaar dit...

_________________
Dus.....


Top
   
PostPosted: 19 May 2008, 13:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Feb 2006, 15:23
Posts: 417
Location: Den Haag
Zaterdag een top vrijgezellendag gehad bij Sneakerz Festival (ja ja, kan ook leuk zijn.....)

_________________
courtesy of ISC music 2002


Top
   
PostPosted: 19 May 2008, 20:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Spenker"]Den Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag !!!! hahaha, de giller van het jaar dit...


Dat zijn weer 34 risicowedstrijden extra volgend jaar! :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 21 May 2008, 23:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
hij is binnen!!
mijn nieuwe pc: quadcore, 4gb geheugen, 750gb harde schijf... top cooler erin waardoor hij muis stil is, geheugen met goud afgewerkt tegen opwarmen, etc. etc.
damn im happy...
net ff gek gedaan in cubase, en met tig plugins nog niks ant handje... de cpu meter kijkt niet op of om... briljant!!!!!!
happy!!


Top
   
PostPosted: 22 May 2008, 08:52 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="C-Jay"]geheugen met goud afgewerkt tegen opwarmen


Goed bezig Chris, only the best is good enough (Y)
Had je nog wat over van die ringen die je had gemaakt ;)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 22 May 2008, 09:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
was ff langs gegaan bij dat programma Pimp my Pc. haha...
echt, als je in die pc kijkt is het net of je onder de motorkap van 1 of andere pimp bak kijkt...
super....
happy, had ik dat al gezegd? :)


Top
   
PostPosted: 22 May 2008, 10:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
Hoeveel ben je kwijt voor zoiets, als ik vragen mag?


Top
   
PostPosted: 22 May 2008, 11:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
:hat
Ook met videokaart voor dual screen? (of is dat ook al standaard tegenwoordig..)
Ik moest een 3/4 jaar geleden voor zo'n ding ruim 1900,00 neerleggen, exclusief beeldschermen en geluidskaart. Alleen is mijn harde schijf ruim de helft kleiner. Moest wel moeite doen om XP als besturingssysteem erop te krijgen. Vista zuigt met cubase..

Snap je happyness, werkt fantastisch!!


Top
   
PostPosted: 22 May 2008, 14:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
2 schermen had ik al, allebei dezelfde van acer. ziet er super uit 2 dezelfde tegen elkaar aan... kan je cubase en je mixer lekker lang uitrekken...
windows xp er opgezet natuurlijk ... vista sucks cock voor muziek tot nu toe. niet alles reageert goed op vista...
geluidskaart ook uit vorige pc over laten zetten, een kaart van EMU.. bevalt prima! gebruik ik al jaren...

en ja, dat mag je vragen: alles bij elkaar was het 761 euro, INCLUSIEF in elkaar laten zetten van de pc. toen kreeg ik later nog een email of het goed was dat er ander geheugen in kwam dan waar ik voor gekozen had... want die was niet op stock. kwaliteit was goed, dus ik zei das prima, doe maar... wat denk je? ging er nog 71 euro vanaf ook...hahahaha... dus net onder de 700 euro uitgekomen, met enkel top spul erin...
waar?
hier?

www.4launch.nl

alle onderdelen zelf uitzoeken en voor 40 euro in elkaar laten zetten door hun..
creditcard, aan de postbode betalen, of overmaken.... en ze houden je super op de hoogte van hoe het met je order staat....

serieus, ik ga NOOIT meer ergens anders kopen na deze tip... als ik het geld heb binnenkort wil ik hier een laptop ook bestellen...





en heel wat anders, maar ook happiness topic:
ons nieuwe huis in haarlem vordert!!! 2 weken terug sleutel gekregen, en na heel veel sloop en beukwerk gaan we nu de mooimaak fase in... stucadoor is er vandaag en morgen, en je ziet het gewoon per uur mooier worden...
eind juni willen we erin.....
[dus als iemand nog tuintegels voor me heeft?] :)


Top
   
PostPosted: 22 May 2008, 14:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
mijn god.. ik afgezet..


Top
   
PostPosted: 22 May 2008, 15:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote="C-Jay"]

en heel wat anders, maar ook happiness topic:
ons nieuwe huis in haarlem vordert!!! 2 weken terug sleutel gekregen, en na heel veel sloop en beukwerk gaan we nu de mooimaak fase in... stucadoor is er vandaag en morgen, en je ziet het gewoon per uur mooier worden...
eind juni willen we erin.....
[dus als iemand nog tuintegels voor me heeft?] :)


Das mooi! Altijd relax na flink zwoegen! Heb je toevallig nog tips wat betreft makelaars e.d.? M'n vriendin en ik zijn ook op zoek naar een koophuis in Haarlem, maar Funda geeft weinig soeps... We zouden graag een makelaar voor ons willen laten zoeken, maar welke... ;)

Top
   
PostPosted: 22 May 2008, 21:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
mvd, je bent zeker genaaid. :) .. hihi...
het kan altijd wat duurder uitvallen als je niet online besteld of zo, maar 1900 eutjes???? poeh...

tikkel: gewoon bij 1 of 2 makelaars naar binnen stappen en een zoekopdracht uitzetten... je schrijft je daar dus in als zoekende, geeft op binnen welke prijsklasse je zoekt, welke wijk[en] etc. etc. en voila: via email wordt je als eerste op de hoogte gehouden van woningen die vrijkomen, VOORDAT ze op funda e.d. komen... altijd 1 of 2 dagen eerder...super!
als je nog een ultieme tip wilt over de beste tussenpersoon ever om je hypotheek te regelen, moet je het even laten weten... wij zijn met een man uit bloemendaal in zee gegaan die tussenpersoon / financieel adviseur is, en hij regelde de HELE hypotheek binnen 2 weken... wist niet wat ik meemaakte. mooie hypotheek, goeie rente, etc. etc. en een superprofi meneer...


Top
   
PostPosted: 22 May 2008, 22:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
Onverwacht goede complimenten krijgen van een Belgische topdj krijgen :D Nu hopen dat het eindelijk eens iets oplevert :lol


Top
   
PostPosted: 22 May 2008, 23:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote="C-Jay"]mvd, je bent zeker genaaid. :) .. hihi...
het kan altijd wat duurder uitvallen als je niet online besteld of zo, maar 1900 eutjes???? poeh...

tikkel: gewoon bij 1 of 2 makelaars naar binnen stappen en een zoekopdracht uitzetten... je schrijft je daar dus in als zoekende, geeft op binnen welke prijsklasse je zoekt, welke wijk[en] etc. etc. en voila: via email wordt je als eerste op de hoogte gehouden van woningen die vrijkomen, VOORDAT ze op funda e.d. komen... altijd 1 of 2 dagen eerder...super!
als je nog een ultieme tip wilt over de beste tussenpersoon ever om je hypotheek te regelen, moet je het even laten weten... wij zijn met een man uit bloemendaal in zee gegaan die tussenpersoon / financieel adviseur is, en hij regelde de HELE hypotheek binnen 2 weken... wist niet wat ik meemaakte. mooie hypotheek, goeie rente, etc. etc. en een superprofi meneer...


Super! :) Bedankt voor de tips, we gaan komende maanden alles op een rijtje zetten en dan zal ik je wel effe PM-en wat betreft die adviseur! (Y) Thanks mate!

Top
   
PostPosted: 23 May 2008, 09:19 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="Jasper"]Onverwacht goede complimenten krijgen van een Belgische topdj krijgen :D Nu hopen dat het eindelijk eens iets oplevert :lol


Wat zou Pole Folder's mening over je nieuwe kapsel dan op moeten leveren?
Een contract als de Belgische David Guetta zeker :p

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 23 May 2008, 12:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
Gelukkig was het muziek-gerelateerd :p


Top
   
PostPosted: 27 May 2008, 17:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Topdj's uit belgie? :lol

Eergisteren GZG met michael mayer, helemaal goed. 4 uur lang, groot feest. Was echt super.
Onno en paulus waren er ook, gezellig :)

[img]http://farm4.static.flickr.com/3155/2526781957_bc73222d9e.jpg[/img]
meneer de uil.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 27 May 2008, 17:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Jaaaaah! En mijn hapiness.....op t eind op t podium klauteren en de hele zaal gek maken en mee krijgen. Iedereen joelen, juichen, schreeuwen, fluiten, de Gasten die in n deuk lagen en me naderhand kwamen bedanken en n Michael Mayer die niet wist wat em overkwam en me gewoon 20 euro gaf, net alsofdie me ervoor moest betalen. :lol Uiteraard gewoon terug gegeven hihi.
Legendarisch! Haha. :D

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2282 posts ]  Go to page Previous 150 51 52 53 54115 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma