Iets na twaalven de auto geparkeerd op aanraden bij de Metropolis, waren meteen binnen (waren met zn vijven). Even goed de zaal bestudeerd, en we zagen dat het goed was! Pole Folder warmde mooi op, maar t lage volume en het feit dat ie rustig aan deed, zorgde ervoor dat we na een tijdje even de kleinere zaal gingen verkennen want daar hadden we ook goede verhalen over gehoord. Daar werd een stuk steviger gedraaid, en het volume stond ook behoorlijk hoog. Kreeg bijna last van mn oren (doppen niet bij). Tegen tweeen gaf ik aan dat ik wel naar Digweed wilde, die al aan de gang bleek te zijn. Zijn beetje in het midden gaan staan, waar pal voor onze neus een stelletje niet-Nederlandse gaylords uitbunding ging staan dansen, dus heb ik tegen mn maten gezegd dat ik vooraan ging staan. Ze volgden me als makke lammetjes
Het volume ging wat hoger, ik stond al goed te genieten maar mijn maten vonden het in de kleine zaal beter (stelletje n00bs), dus bleven we met zn tweeen over. Na een tijdje was ik in mn eentje over, maar gelukkig herkende ik wat GCers van foto's dus heb ik nog gedag gezegd tegen Paulus en Chefke en sirtimo en Daan ontmoet. En wat was John op dat moment aan het doorhalen, ik ging totaal apeshit! Daarna nog even in de kleine zaal het laatste restje energie eruit gedanst op Smith & Selway - Total Departure en nog wat andere soortgelijke plaatjes, om vervolgens met een lekker broodje hamburger huiswaarts te keren.
En Paulus, wat heb je het toch goed verwoord
Wat een set van John, heeeeerlijk!