It is currently 29 Sep 2024, 20:18

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1037 Next
Author Message
PostPosted: 03 Oct 2005, 22:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
[quote="Jerry"]Tis wel leuk zo'n nieuw board. Trekt ook duidelijk veel nieuwe mensen.
Maar eerst kende ik iedereen persoonlijk. Niet dat dat nu noodzakelijk is. :)

Om het toch wat gezelliger te maken....

Vul ff wat in hier achter

- naam:
- fav. dj's:
- welke feesten kunnen we je tegenkomen:
- hoe ben je op dit board terecht gekomen:
- welke andere boarden ben je actief:
- wat je nog meer kwijt wilt:

:hat


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Oct 2005, 22:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:lol

en nu ?

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Oct 2005, 16:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
[quote="Jerry"]:lol

en nu ?


Hij heeft Lex zijn quote gejat!  :p

[quote="Lexie"]
- wat je nog meer kwijt wilt: Man van weinig woorden  :cool

Top
   
 Post subject: Re: Even voorstellen
PostPosted: 05 Oct 2005, 12:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Sep 2005, 22:57
Posts: 284
Location: Lugdunum
[quote="Jerry"]
[size=75]- welke feesten kunnen we je tegenkomen: Geen[/size]
Hoe is dat dan gekomen ? Je was een liefhebber.

Nou eh, voornamelijk geen geld, maar ook niet zoveel zin meer.

[quote="Jerry"]
[size=75]- wat je nog meer kwijt wilt: Kwam hier maar weer eens om te kijken hoe het met iedereen gaat.[/size]
Alleen als je vertelt hoe het met jou gaat...
Nou met mij gaat het goed :hat

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Oct 2005, 15:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
we are from da old skool!  :8o


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 10:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 16:19
Posts: 90
Location: Amsterdam
[quote="Special K"]Ok another one...

Naam                        : Special K


Ik ontbijt elke ochtend met jou  :lol

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 11:42 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="jetset"][quote="Special K"]Ok another one...

Naam                        : Special K


Ik ontbijt elke ochtend met jou  :lol

toe maar!! Iedere ochtend ketamine (aka special K) als ontbijt  :roll
http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine.shtml

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 14:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 16:19
Posts: 90
Location: Amsterdam
[quote="Harmen"][quote="jetset"][quote="Special K"]Ok another one...

Naam                        : Special K


Ik ontbijt elke ochtend met jou  :lol

toe maar!! Iedere ochtend ketamine (aka special K) als ontbijt  :roll
http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine.shtml

Mm mm, heeeeeeeeerlijk, niets beter dan de dag beginnen met een trip  :roll

_________________
Geef me een baan die bij me past en ik hoef nooit meer te werken


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Oct 2005, 19:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Met een beetje Special K in het lichaam, kunnen de mooiste filosofische gedachtes ontstaan. Just wonder krijgt dan een nieuwe betekenis. :)

Heb ik van horen zeggen, uiteraard.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Oct 2005, 20:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:lol ...uiteraard... :sleep

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 10:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
Goedemorgen iedereen! (wat een goddeloos tijdstip om te posten, zondagochtend...)  :rolleyes ;)

Ik zal mij even netjes voorstellen voordat ik in het wilde weg begin te posten. Mijn naam is Dave, 24 jaar, woonachtig in de prachtige havenstad Rotterdam.

Ik kende dit board al langer, maar door positieve reacties van vrienden (o.a. Tijs, Partyhardy) en reacties van het TA forum nu dan maar aangemeld. Ik hoop hier iets meer inhoudelijke discussie/posts te vinden over progressive, al ben ik zelf niet een ´massive´ poster, moet ik eerlijk zeggen. Waarschijnlijk ken ik al meer leden hier van het forum, voornamelijk via Tranceaddict, maar het is nooit verkeerd om nieuwe mensen te leren kennen.  :)

Mijn muzieksmaken zijn ongeveer samen te vatten onder: Progressive(&Breaks), maar af en toe een goede house, electro of (prog)trance plaat mag ook. Mijn favoriete DJ´s zijn o.a. Sasha, Hernan Catteneo, Shiloh, Kinq Unique, Roger Sanchez. Over het algemeen kan deze lijst nogal eens van samenstelling wisselen, alhoewel Sasha en Shiloh nu al een tijdje bij mijn favorieten horen.

Ik ga ook regelmatig richting de progfeesten in 't Paard, Panama en de gebruikelijke (zomer)festivals. Afgelopen zomer ook naar Ibiza geweest (o.a. met Tijs en Lexie) en daar superavonden gehad in Pacha en Space.  :cool

Grtz,
Dave.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 11:26 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
jaja, nog een Ibiza-ganger erbij :cool

welkom

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 22:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
Zoals zovelen hier ben ik een TA'er die daar zijn gading niet meer vindt qua progressive, en door de goede commentaren over Groove Collection op het NL forum heb ik me dus eindelijk ook maar eens geregistreerd.  :)

Ik ben nu toch al een jaar of 3 hevige prog-fan, en dan vooral van de meer melodische dingen, zoals  de oudere Sasha-stijl of de dingen die bijvoorbeeld Steve Gerrard, Shiloh of Hernan Cattaneo nu spelen. Qua producers kan ik me vooral vinden in de sound van Madoka (mijn absolute nummer 1  :o ), Shiloh, Luke Chable, Derek Howell, Moshic, The Proluctors, Mic Burns,... Ook prog breaks kan ik enorm smaken, maar van de hele electrohouse-hype moet ik dan weer minder hebben. Dat is gewoon mijn stijl niet.  :)

Ik ben zelf ook DJ, en daar kan je meer over vinden op m'n website, www.dj-vega.tk. Ik heb een wekelijks uurtje op www.lazerhothits.com en ben ook maandelijks te horen op www.etn.fm. Ik heb wel de pech om in België geboren te zijn, een land waar er bijna geen progscene is.  :(
Daarom zit ik ook op Groove Collection, om een beetje meer in touch te kunnen blijven met alles wat met progressive te maken heeft, en wie weet, om eens een eerlijke kans te krijgen om te tonen wat ik waard ben  :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Oct 2005, 00:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
welkom, ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen hier  :hat

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 18:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
Haaai!

Ook nieuw, dus ff voorstellen:

- naam: Marloes
- fav. dj's: Deep Dish, Hernan Cattaneo, Nic Fanciulli, John Digweed, maar ook bijvoorbeeld     Christopher Lawrence....
- welke feesten kunnen we je tegenkomen: in de zomer festivals als Extrema, Awakenings, Mysteryland, Dancevalley, ook Rockit maar eens geprobeerd, en nu de winter er weer aan komt de mooie avondjes in Panama en al het andere leuks wat nog op het pad komt...
- hoe ben je op dit board terecht gekomen: via Rrrrrrobbie....
- welke andere boarden ben je actief: geen andere boarden voorlopig...
- wat je nog meer kwijt wilt: dat er nog maar veeeel mooie feestjes mogen komen! :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 19:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 Jun 2005, 13:18
Posts: 39
Location: Vianen
- naam:
Hans

- fav. dj's:
Heb niet echt een set DJ's die ik altijd veel beter vind dan anderen.

- welke feesten kunnen we je tegenkomen:
Ik hoop binnenkort veel specifieke progressive feesten. Heb geen specifieke voorkeur, denk dat ik snel bij Motion, Everybody en Earth terecht zal komen ;) . Zo nu en dan techno- of minimalfeesten.

- hoe ben je op dit board terecht gekomen:
Op zoek naar livesets *schaam*.

- welke andere boarden ben je actief:
Fok. Partyflock gebruik ik voor de agenda.

- wat je nog meer kwijt wilt:
Hoe ik bij progressive terecht kom :)

Tot een jaar of 2,5 terug was trance mijn favoriete stijl en toen bezocht ik met name de grote trance feesten. Met uiteraard als favorieten Ferry Corsten, Tiesto, Paul van Dyk etc. Na Tiesto's eerste concert is de kwaliteit in mijn persoonlijke beleving sterk achteruit gegaan binnen de trance scene. Op gegeven moment kon ik de ASOT afleveringen niet meer uitstaan, het begon steeds meer op elkaar te lijken en de vooruitgang was ver te zoeken. De opkomst van de 'progtrance' kon me ook niet echt bekoren.
Ondertussen had ik me wat georienteerd richting de techno. Gemotiveerd door verhalen van techopuristen (techno zou de meest elite stijl binnen de scene zijn) ben ik op zoek gegaan naar meer kwaliteit en originaliteit binnen die scene. Eerst door wat mainstream feesten met techno-area's te bezoeken en later ook door ook naar techo-only feesten te gaan. In deze tijd heb ik telkens getracht om het gat op te vullen wat het wegvallen van trance als favoriete stijl had veroorzaakt. Heb mijn heil gezocht richting de hardhouse en hardtrance, heb wat hardstyle feesten bezocht. Ik heb een periode gehad dat hardtechno me interessant leek en dat ik dat gebied ging verkennen. Alles helaas zonder het gewenste resultaat.
Ben wel verder gegaan met het bezoeken van technofeesten en op zich kon ik hier wel redelijk mee door. Het is lekker dansbaar en daarom best leuk op feesten. Muzikaal gezien deed het me echter nog steeds bijzonder weinig. Op gegeven moment werd ik benieuwd wie nou toch eigenlijk die 'Sasha & Digweed' waren die je toch vrij vaak tegenkwam op het internet. De heer Digweed scheen zelfs een keer uitgeroepen te zijn tot beste DJ? Reden genoeg om uit te zoeken hoe dat zaakje in elkaar steekt! Dat en het kopen van Sasha's Airdrawndagger en James Holden's geroemde Balance mixalbum hebben mijn progressive interesse in gang gezet en zodoende ben ik blijven hangen bij deze stijl, die naar mijn mening meer te bieden heeft dan welke stijl dan ook binnen de hedendaagse dance scene. Het is zo'n driekwart jaar geleden dat ik hier achter kwam.
Ik ben nu ook op het punt gekomen dat techno me in zijn geheel niet meer kan boeien. Het is een stijl die op geen enkele manier kwalitatief kan concurreren met progressive op het vlak van diepgang en emotie in de muziek.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 19:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="pulsar2kx"] -- hoe ben je op dit board terecht gekomen:
Op zoek naar livesets *schaam*.


:lol

dan kan je beter iets meer posten dan gemiddeld 0.04 posts per dag
Dan kom je vanzelf bij de vette live setjes ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 20:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 Jun 2005, 13:18
Posts: 39
Location: Vianen
[quote="Jerry"][quote="pulsar2kx"] -- hoe ben je op dit board terecht gekomen:
Op zoek naar livesets *schaam*.


:lol

dan kan je beter iets meer posten dan gemiddeld 0.04 posts per dag
Dan kom je vanzelf bij de vette live setjes ;)
Jup ik weet het ;)

Heb een tijdje wel een beetje zitten lurken maar ik vond het nu wel tijd om even actief mee te gaan posten :) . En niet alleen om de livesets hoor :D .  Dat is alleen de reden dat ik dit forum toevallig tegenkwam ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Oct 2005, 15:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Oct 2005, 20:44
Posts: 98
[color=green]Naam:[/color] Stef
[color=green]Fav Dj'S:[/color] Nils Noa, Eric Prydz, Sander Kleinenberg, Deep Dish, Matthew Dekay, Rene Amesz, sorry als ik mensen vergeet...
[color=green]Welke feesten komen we je tegen:[/color] Everybody, Extrema, Panama, Innercity en andere feestjes waar goede djs zijn.
[color=green]Hoe ben je op dit board terecht gekomen:[/color] Malle Onno
[color=green]Welke andere boarden ben je actief:[/color] half empty, matthew dekay board

_________________
freaky funk


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Oct 2005, 15:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Mijn Naam is Daan

Favo Dj's: Deep Dish, Hernan, Sasha, Zabiela, Howells, Roger Sanchez, Masiello, Kleinenberg, Steve Lawler, Fanciulli, Burridge

Feesten waar je me tegen komt: Gewoon Prog. feestjes in de randstad maar met name in Amsterdam.

Ik ben getipt door Partyhardy! (thanks dude!)

Andere boarden: Djmixes2k, themixingbowl.

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1037 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma