It is currently 15 Nov 2024, 13:38

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 81 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 09 Oct 2005, 13:35 
GrooveCollector
GrooveCollector

c-jay: Dude! 8 oktober, ozgur can en ik in de poema, kom je ook?
des: O ja, Ozgur kan wel draaien ja.
c-jay: en ik niet ofzo?
:

Dus lalabebe2 en ik richting Utrecht, op naar een nieuw avontuur.

Na eerst kriskras door het centrum van Utrecht te rijden, want ja, hoe werkte dat daar ook alweer, vonden we dan toch uiteindelijk ergens een parkeergaragetje om de auto in te zetten. Vol goede moed liepen we naar het Vredeburgplein en dat ene straatje in naar de Poema. Lekker optijd, niets betalen, gewoon naar binnen doorlopen.

Binnen was de TL-verlichting nog aan (inderdaad, we waren VEEL te vroeg), en was de C-jay-fanclub al danig in de stemming. Snel drankjes halen voordat de tap werkte en naar de WC als de WC-jay nog de boel aan het schoonmaken was, en het feest kon beginnen.

C-jay draaide zondermeer erg lekker, en hier en daar ook de nodige eigen plaat, dus ik heb me qua muziek vrij goed vermaakt. Hij ging vrij snel de diepte in, maar het publiek bleef maar achter... Waar was het publiek eigenlijk? Er kunnen zo'n 400 a 500 man in de Poema, maar er waren er maar 40 nu ofzo in totaal, en dat komt de sfeer niet ten goede. Ook kreeg ik een beetje het idee dat dit niet de muziek van iedereen daar was.

Langzaam aan werd het drukker en kwamen zowaar ook de eerste vrouwen opduiken die voorzichtig een dansje waagden. Rond een uur of 2 stormde Ozgur Can naar binnen met de platenkoffer. C-jay eindigde z'n set uiteraard met een eigen produktie en gaf toen de decks over aan meneer Can. Die barstte meteen los met verkeerde platen. Goed, een DJ moet misschien ff inkomen nog, maar hij ging maar door, en het werd steeds erger! Het publiek vond het overigens wel okee allemaal..

.. MAAR WIJ NIET!

Ook C-jay en z'n fanclub waren best wel geschrokken van deze plotsklapse verandering van de veelbelovende avond in Utrecht, dus we vluchtten snel naar buiten om verdere herinnerings- en gehoorsbeschadigingen te voorkomen.

Wat nu? Een kroeg in, ons bezatten? Na enige deliberatie gingen C-jay + fanclub richting Amersfoort en wij weer terug naar Amsterdam (C-jay: de volgende keer ga ik trouwens wel mee naar Amersfoort, want jullie hadden volgens mij veel teveel lol daarzo).

We werden overigens op de poster al gewaarschuwd "Ozgur Can (No way)" maar er had iemand een R tussen de No en de Way gefrommeld. Ik had het kunnen weten, want Turken uit Noorwegen??? :roll

Last edited by des256 on 09 Oct 2005, 14:37, edited 1 time in total.

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 14:10 
GrooveCollector
GrooveCollector

Indeed Des wat moet ik daar nog aan toevoegen.....oja natuurlijk de traditiegetrouwe "Blub" en tunnels, al waren die schaars in Utrecht.

Heb me tot een uurtje of 2 geloof ik prima vermaakt, Pepe(plus vriendin, sorry naam kwijt) leuk kennis gemaakt te hebben, ook met de rest van het ploegie.
Kon mijn gekakel kwijt bij Mascha( hoop dat dat geen gehoor beschadiging heeft opgeleverd en zo wel dan moet je gewoon die turk de schuld geven haha)
De set die chris neerzette vond ik top, fijne plaatjes en ik begon zelfs op mijn eigen endorfines te spacen, en dat wil in mijn geval heel wat zeggen :)
Op het einde van zijn set eindelijk Darkism op volle sterkte kunnen aanhoren en wat een topplaat in een club (hulde) echter werd ik daarna van mijn cloud 9 geworpen door een orkaan van geweld waarbij Kathrina en Rita verbleken.............pfffffffff ik klaag niet snel maar dit sloeg als een lul op een drumstel, maw mijn fijne roes werd wreed verstoord door een koude douche.
Zoals Des al beschreef was ik niet de enige en vluchtten we gezameliijk de trap op naar buiten, de rest is ook bekend, Des en ik weer richting het rode autootje die ons veilig weer naar amstelveen bracht alwaar Mp3jee ons opwachtte met een drankje.
Sorry dat ik je telefoontjes niet hoordde Chris, stond op trillen en dan laat ik hem altijd gewoon ff lekker doorgaan :p , nee lag al in bed geloof ik en heb naar wat ik gehoord toch nog een leuk samenzijn gemist in Amersfoort, volgende keer dan maar.

greeeetz

Last edited by lalabebe2 on 09 Oct 2005, 14:19, edited 1 time in total.

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 14:16 
GrooveCollector
GrooveCollector

vriendin pepe is volgens mij Conny.

Inderdaad nog ff heel gezellig staan kletsen met Mascha ja!! :p

Over dat je zo oud ben als dat je je voelt, en dat lui soms ouder kunnen zijn dan dat ze eruit zien, etc. etc. Trouwens, Mascha, misschien kunnen we ff info uitwisselen, businesswise, want ik kan zeker nog wel een goeie grafisch vormgever gebruiken in m'n netwerk.

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 14:37 
GrooveCollector
GrooveCollector

qua "c-jay fanclub"  (haha)  was het inderdaad een erg grote club dit keer...  was enorm leuk!
over mijn eigen set kan ik weinig zeggen, dat doen anderen maar...

maar sorry hoor:  ozgur can????  mag ik ff kotsen????
ik heb respect voor iedereen, en ben de laatste tijd ook electro / minimal bla gaan waarderen, mits goed gebracht....

lezers:  dit had NIKS met house te maken...WAT een slechte platen, wat een slechte mixen...
5 platen, en WEG waren we....
sorry, maar dit is een hype om helemaal niks, en ozgur deed datgene dat we al verwacht hadden:  ons hele clubje, en vele anderen na een kwartier hard rennend weg doen vluchten..

in scheveningen draaide hij voor tomiie, en dat was slecht...
maar dit, dit was ronduit stuitend en een beleding voor het vak...  
sorry dat ik zo bot ben over een "collega"  maar dit was van een nivo zo slecht, dat ik het geeneens kan plaatsen...

des, pepe, caro etc. etc. etc.       de 1e 3 uur poema waren top..haha...thanx...
en jullie zijn nu de enigen van het board die weten hoe nachtangst en chemical illusion klinken..haha... :)

en des:   wat kan jij briljant tieten staren...hulde!!!
............

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 14:39 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote]en des:   wat kan jij briljant tieten staren...hulde!!!

Oefening baart kunst. Ik geef ook cursussen trouwens. :roll

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 15:37 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="c-jay"]qua "c-jay fanclub"  (haha)  was het inderdaad een erg grote club dit keer...  was in scheveningen draaide hij voor tomiie, en dat was slecht...
............

Goh, ik dacht dat ik toen de enige was die dat kut vond.
Ik kan me nog herinneren dat een aantal boarders van hier alleen voor hem kwamen en hem genokt zijn bij S.Tomiie. Ze zouden geroyeerd moeten worden Jerry!

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 15:39 
GrooveCollector
GrooveCollector

snug..
DAT was ruk die avond ja...
maar dit was gewoonweg beschamend...!   ik kan er niet over uit..
tot diep in de nacht hier nog met de hele fanclub compleet Flabbergasted over zitten verbazen dat zoiets kon....

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 16:11 
Moderator
Moderator

Volgens mij draaide hij ook al niet zo bijzonder op extrema

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 19:46 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Harmen"]Volgens mij draaide hij ook al niet zo bijzonder op extrema

We hadden Oz-guur al eens op Xposure gehoord en Chris en ik zeiden nog dat ie hopelijk iets beter ging draaien dan toen in den haag. Kunnen we lekker spacen en zo...
Nouuuu...mooi niet dus.

Wat Chris in drie uur perfekt heeft weten op te bouwen (inderdaad lalabebe, hadden weinig endorfine boosters nodig bij deze set zeg, pffff), wist de zogenaamde ster van de avond het in minder dan 15 seconden tot de grond af te branden.....

Hoe kan het toch zijn dat iemand die zo slechte platen keuze heeft en niet echt briljant mixed zo'n bekenheid wordt. Ik kan er dus echt met m'n pet niet bij. Je zou denken dat het iets beter was (ok je blijft hopen dat ie toen een slechte dag had) als in den haag. Ik heb het opgegeven met hem.

Rest van de avond met de meet and greet met de leuke andere boarders heerlijk. Tof Des en Lalabebe. Is veel leuker als je gezichten kunt plakken op naampjes hihihi.

En voor de rest van de boarders die er niet waren. Alleen al voor de nieuw uit te komen releases van Chris helemaal lekkuuurrrrr.

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 20:34 
just started
just started

C-Jay ook weer blij dat ik reageer. Ben Bas trouwens.

Eerste 3 uur waren inderdaad heel gaaf, heel goed gedraaid die C-Jay daar! Maar ik kan niet zo heel veel meer toevoegen over Ozgur Can. Nou ben ik niet zo heel veel gewend en dus al snel tevreden misschien, maar dit vond ik ook erg matig.

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 20:46 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="pepe"]Is veel leuker als je gezichten kunt plakken op naampjes hihihi.
.

Hoe letterlijk cq dubbelzinnig moeten we dit nemen? :D

Oh jerry, neem jij zaterdag de buttons mee?

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 20:57 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="snuggle"]Goh, ik dacht dat ik toen de enige was die dat kut vond.
Ik kan me nog herinneren dat een aantal boarders van hier alleen voor hem kwamen en hem genokt zijn bij S.Tomiie. Ze zouden geroyeerd moeten worden Jerry!

WEGLOPEN bij satoshi tomiie? dat is echt not done.

Wat voor soort platen had ozgur can dan

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 21:22 
GrooveCollector
GrooveCollector

Zie je nou wel, NIET ALLE GOED PRODUCERS KUNNEN DRAAIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*zucht*, hoe vaak moet ik 't nou nog zeggen..
Een goede dj hoeft niet persé te produceren om een erg lekkere set te draaien.

Goh, wat ben IK blij dit te lezen zeg.

En C-Jay, goed dat 't geen Sessions-avond was.

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 21:36 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="sirtimo"][quote="snuggle"]Goh, ik dacht dat ik toen de enige was die dat kut vond.

WEGLOPEN bij satoshi tomiie? dat is echt not done.

Ik noem geen namen :D

[quote]
Wat voor soort platen had ozgur can dan

Zwarte, met een gat in het midden  :p

Last edited by SnuggLe on 10 Oct 2005, 09:38, edited 1 time in total.

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 21:46 
GrooveCollector
GrooveCollector

Relaxt om te lezen dat er weer lekker gedraaid werd door C-Jay :cool

Verder snap ik persoonlijk al het gezeik niet op Ozgur Can. Heb hem nu 4 keer live gehoord en iedere keer een degelijke set. Vooral op Intiem in de Catacomben ging het dak eraf! Vorig jaar draaide Can meer trancy nu meer electro georienteerd. Daar moet je je dan wel op instellen ja en geen diepe shit verwachten... Zijn set op Extrema Outdoor dit jaar was ook echt lekker inkomen, vette uplifting electro, o.a. Buy Now - For Sale en die stijl :)

Waarom Ozgur Can zo snel bekend is geworden is omdat hij zo'n 100 platen in onwijs korte tijd heeft geproduceerd. Vind er persoonlijk maar een handje vol goed van, dus juist zijn producties doen me weinig. Goed, ik ben er gisteren niet geweest dus kan er niet over oordelen en ben nu dus erg benieuwd welke platen hij gedraaid heeft dan die zo onwaardig waren...

Zijn set in ClubFly toen was niet van een hoogstaand niveau nee maar zeker wel goed te doen. Satoshi toen draaide enorm SUF, niet eens te vergelijken met zijn recente sets. Ben toen ook voortijds weggegaan ja, ClubFly is ook een bout tent...

Ik denk dat het geval Can gewoon met smaak te maken heeft, jullie willen diep, dat draait hij niet, klaar...

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 21:46 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="snuggle"]

Zwarte, met een gat in het midden  :p

:roll

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 21:58 
GrooveCollector
GrooveCollector

partyhardy, je weet dat ik me altijd in je standpunten kan vinden, en electro, minimal whatever sta ik ook voor open...goed is goed, slecht is slecht...wat je ook draait, zingt of filmt...ieder is cool in zun eigen ding...

maar dit was gewoon ronduit slecht!!!  sorry, hoe objectief of open minded ook, dit was een blamage... of zoals gisteren zo mooi werd gezegd:   een belediging voor het vak..    
ik was er ook bij in scheveningen, en platenkeuze ging toen nog wel..  meneer kreeg alleen geen plaat strak...  maar dit:   dit was iets waar elke forummer zich diep, diep voor zou schamen...

hoe dan ook, lekker boeien allemaal:   het was embarrasing... punt..
vraag maar aan des, lalabebe, pepe, conny, olivier....  en de overige 180 mensen die er waren..haha...

Post subject:
PostPosted: 09 Oct 2005, 22:45 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote]...dit sloeg als een lul op een drumstel

:roll  :roll  :roll[/quote]

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 08:50 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="snuggle"][quote="pepe"]Is veel leuker als je gezichten kunt plakken op naampjes; Hoe letterlijk moeten we dit nemen? :D

Niet al te, ben met plakboek bezig.........

Post subject:
PostPosted: 10 Oct 2005, 10:00 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote]Niet al te, ben met plakboek bezig.........

En wat bedoel je DAAR dan weer precies mee?? :lol

Post new topic  Reply to topic  [ 81 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+01:00