Zo, ook weer overleefd! Wat een dag
Begon niet zo goed, na wat te weinig slaap, langzaam op gang komen ('t regende toch nog). Om half 1 ofzo de deur uit en op de automaat verkeerd gereden vanwege de slaapstrontjes in onze ogen. Vervolgens nog niet koud 10 minuten op pad en we vliegen uit de bocht met de tuut
(olie op de weg??), op een haar na een tegenligger gemist en met hartkloppingen verder gereist in de regen, maar hoe noordelijker we kwamen hoe droger het werd. Enfin tegen 2-en liepen we de poorten door waar m'n grote rugzak met reservespullen 2x doorzocht (!) werd en ze m'n kleine rugzakje op mijn rug totaal niet zagen (is niet de eerste keer trouwens)
't Was al druk, maar er was totaal geen modder te bespeuren, dus dat was alvast n meevaller. Munten en drank gescoord bij de W-open air stage en daar stond Karotte echt geweldige Minimal te draaien, dus daar bleven we maar lekker hangen. Grappig waren die twee als Paashaas ofzoiets verkleedde konijnen (Knabbel en Babbel?), die opeens naast de dj stonden.
Geweldig om mee te maken dat de zon opeens een schijnpoging door het grijze dak heen deed en dat werkelijk iedereen begon te juichen (kippevel!!), ook al was het maar voor 2 seconden. Daarna won de zon het uiteindelijk toch van de wolken en werd het een prachtige dag, vol rode hoofden, nekken en schouders.
Jaja, Stephan Bodzin en Oliver Huntemann waren idd top bezig in de X
, en al die mensen die door de knieën gingen om bij het hoogtepunt weer op te springen, was echt geweldig om te zien (nog nooit meegemaakt in m'n stapcarrière). Super, ondanks dat we hier binnen moesten vertoeven, gelukkig was het volgende agendapunt weer buiten bij V: Rejected live...lekker!! En nog een stukje Mauro Picotto gehoord. Daarna wilde iemand van ons, inmiddels iets grotere gezelschap heel graag naar Villalobos op W, maar dat vond ik al gauw te oppervlakkig vrolijk, dus toen zijn we maar ff wat gaan happen, naar goed Hollands gebruik rond een uur of 6...
Kennelijk krijg je tegenwoordig van hamburgers ook wat last van geheugenverlies, want ik ben daarna ff en stukkie kwijt
Ik geloof dat we daarna Steve Rachmad, The Advent en als laatste Dave Clarke voorgeschoteld kregen op V. Helaas viel de laatste erg tegen (rommelige set), dus toch nog even een kwartiertje Cari Lekebusch in X gedaan en dat klonk veel beter!
Daarna toch maar weer terug naar Clarke, omdat het daar tot 24 uur doorging, en die lasers en lichtshows waren toch ook weer super, gelukkig draaide hij de laatse 3 nummers wel, zoals ik m graag ken
Toch weer een beetje jammer om op de parkeerplaats, waar we minstens een uur moesten wachten tot er enige beweging kwam in de file (wel vermaakt met een paar idioten, die op zoek waren naar ballonnen voor hun lachgas en nog wat anderen die leuke muziek in de auto hadden), ene Jeroen Fa. Gezellig tegen te komen, die vertelde dat Richie Hawtin echt vet had afgesloten op die andere mainstage. Foutje! Hawtin had ik juist vermeden, vanwege zijn hoogtepuntloze afsluiting van vorig jaar
Al met al was het weer n onwijs sfeervol feestje, met alleen maar leuke mensen, goede muziek, fantastisch geluid en een weertje om te zoenen, uiteindelijk....
Viel niet mee, om vandaag weer op mijn werkvoeten te staan.