collega dj? dus iedereen die een plaatje draait is collega van me?
en omdat ik zelf "profi" dj ben, mag ik geen mening over anderen verkondigen? heel raar....
ik zeg toch niet dat onur r een slecht mens is? of dat ik hem zo graag kwets? ik vind hem altijd tof gezelschap.. maar een slechte set is een slechte set. en dat heeft niks met smaak of muziekvoorkeur te maken. het was gewoon niet goed. wij waren erbij, jij niet.. dus chill.. xx
ik heb zelfs tegen anthony pappa, jonathan lisle en jaydee weleens gezegd dat ze ongelooflijk kut hebben staan draaien toen dat het geval was...... iedereen draait toch wel eens crap? ik, jij, pappa, seaman, warren...who ever...allemaal wel us een mindere dag.... en dan kan je dat toch gewoon zeggen, zonder dat er weer een smaak / professioneel gedrag verhaal van gemaakt moet worden...?
wat een malligheid zeg..
Geloof me, als Pappa of Numf ruk draaien zaterdag krijgen ze dat echt wel te horen van me, EN ik pen het hier neer! haha..
Numf draaide ook niet op vol vermogen op een oude Sessions, en toen hoorde hij het ook van me: en gaf me gelijk!!! kan dus gewoon bespreekbaar zijn zoiets hoor..
we zijn toch niet met hersenchirurgie bezig of zo?
als je dit al geeneens meer mag zeggen een keer.. dus ik mag alleen zeggen dat iemand super de puper was? of omdat ik ook dj ben, mag ik niet een mening geven over een feest of dj?
nah ja, dat moest me ff van het hart.
verder blijven we gewoon lief tegen elkaar ok? kus voor jordi..