It is currently 25 Sep 2024, 17:24

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: Dance Valley 2008
PostPosted: 13 Jul 2008, 19:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Mar 2008, 02:14
Posts: 228
Location: Alkmaar
Niet verwacht dat ik dit topic zou openen, ligt iedereen nog op apegapen ofzo?
Ik vond het een topfeestje, veel leuke mensen ontmoet en ook weer de Groovecollectors die ik in Antwerpen had gezien Berteke met Jan (Leuk om ff te kletsen), Marciemarcs en daar een vriendin van waar ik de naam van kwijt was dus die HE!! bij de Electronation dat was ik. En Olga natuurlijk.
Muzikaal gezien vond ik Digweed toch de topper weer, hij suste ons even in slaap het eerste stukje maar daarna....LOS!! Ik vond hem nog beter als in Antwerpen maar ja, is Digweed niet gewoon altijd goed? Danny Howells ook nog meegepakt ondanks dat ik bijna weggetrokken was door vrienden, nog een stukje Gui Boratto en Dubfire en daarna gewoon lekker rondgezwalkt over het terrein.Geeindigt bij Schossow: Wat was dat slecht!!!
22:15 uur weggegaan, moe doch zeer voldaan. ;)


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 13 Jul 2008, 19:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 22:08
Posts: 208
Lekker loom vandaag en altijd beetje melancholisch na een geslaagd festival dagje, maar: heerlijke dag gehad! Zo'n dag waarop ik zelf minder kritisch ben (sowieso goeie sets gehoord): de sfeer en de mensen waren top :)
In ieder geval een aantal DJ's langs gelopen die ik wilde horen draaien (waaronder natuurlijk Digweed en Seaman) maar deel gezelschap (3 meisjes die we op gisteren ontmoet hebben) wilden naar de hardcore tent, omg hehe: 1 minuut lachen, 1 minuut proberen mee te gaan maar al snel daarna als een klein kind zitten zeiken of we nou eindelijk weer terug konden :D

Anyway, de afsluiter was zoals altijd in de Valley en, of het nou kwam doordat ik de hele dag al op een lekkere golflengte zat of niet: Carl Cox draaide wat mij betreft prima, door en door die 4 on 4 train :tune

Rond half elf zijn we festival afgelopen, denk dat ik rond kwart voor 1 lag te maffen. Volgend jaar toch weer denk ik!


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 13 Jul 2008, 19:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Dit stukkie over Robert Babicz wou ik ff herhalen, want ik kan er nog niet over uit hoe slecht ie was :lol
Wat een JAMMERLIJK en ultiem slechte set was dit... slechtste set die ik in tijjjjden heb gehoord
Mixen deed ie niet... wegdraaien halverwege een overvang... geluid wat meerdere keren gewoon uitgezet wordt door hem zelf.. als een zure josti achter zn pc... etc

Digweed was niet hoogstaand, maar ook niet slecht. 1e uur was vrij mat, daarna kwam ie wel los... Gui Boratto redde deze editie van DV voor mij, heerlijk setje voor een, zoals altijd, te laat beginnende Dubfire


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 13 Jul 2008, 20:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]Ik vond hem nog beter als in Antwerpen maar ja, is Digweed niet gewoon altijd goed?


Erhm... nee, en die zin klopt niet.
Gooi een paar woorden om en ook ik vind dat je gelijk hebt ;)

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Last edited by mp3jee on 13 Jul 2008, 21:07, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 13 Jul 2008, 21:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
Erg jammer, voor het eerst echt bijna niets interessants gehoord. Verder wel gezellig. Renaissance tent geluid slecht en eigenlijk alleen maar inkak momenten meegemaakt. Digweed eigenlijk niet meer verder gehoord, begin viel erg tegen. Howells hetzelfde.
Begin stuk tiesto erg mooi, daarna te cheesy, begin carl cox was leuk maar 3 kwartier voor het einde ging het geluid ineens zeer zacht (als je normaal met elkaar aan het praten was kon je elkaar nog goed verstaan) en kwam het totaal niet meer over.
Dieptepunt van de dag was het einde van van marc romboy/martin eyerer met chelonis r. jones: nog niet eerder zo iets slechts gehoord, en dan nog zelf denken dat je goed kan zingen, echt ik heb me kapot gelachen. :roll. Jammer genoeg de rest van gui boratto niet meer gehoord.


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 13 Jul 2008, 21:24 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Romboy eerste 45 minuten waren wel vet trouwens! Snapte de geluidsopstelling ook niet echt van de renaissance tent. Aan de zijkanten OK maar vooraan, drama. Geluid mag wel zoals op awake festival. Gewoon dikke line array en knallen. Man van de dag was toch wel dubfire. Mooi om te zien dat echt alles voor hem gedaan wordt. Volgens mij hoeft hij zijn laptop nog niet eens zelf aan te zetten maar wat ging hij diep in het begin zeg :cool


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2008, 21:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Mar 2008, 02:14
Posts: 228
Location: Alkmaar
[quote="mp3jee"][quote]Ik vond hem nog beter als in Antwerpen maar ja, is Digweed niet gewoon altijd goed?


Erhm... nee, en die zin klopt niet.
Gooi een paar woorden om en ook ik vind dat je gelijk hebt ;)Helaas, de zin blijft voor mij hetzelfde, Digweed kan bij mij weinig fout doen, idd het eerste deel was wat mat maar op een gegeven moment pakt ie je altijd in.

edit: iemand enig idee wat de laatste plaat bij Boratto was, kwam me zo bekend voor maar kan er tot nu toe niet opkomen.

Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 13 Jul 2008, 22:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Sep 2005, 13:38
Posts: 208
Location: Zwolle
Echt genoten van mijn eerste keer Digweed! Hoogtepunt lag echt bij die plaat rond 16.45, wat een knaller! Verder ook de b2b tussen Ferry en Tiësto meegemaakt. Was voor een deel leuk met echt dikke classics (gouryella, pocket damage, silence, we came) en voor een deel echt ruk (traffic, lethal industry, punk).

Ondanks het weer zeker een geslaagde dag gehad!

_________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2008, 23:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="Camarque"][quote="mp3jee"]Ik vond hem nog beter als in Antwerpen maar ja, is Digweed niet gewoon altijd goed?

edit: iemand enig idee wat de laatste plaat bij Boratto was, kwam me zo bekend voor maar kan er tot nu toe niet opkomen.
Adam Freeland - Silverlake Pills (Gui Boratto Remix) draaide ie oorspronkelijk als laatste... maar omdat Dubfire's personeel zn shit te laat aan had gesloten :cow kon ie er nog 1 achteraan doen die ik ook niet meer heb onthouden :p

Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 13 Jul 2008, 23:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Was weer een erg geslaagd festivaldaggie :cool

Sfeer met alle mensen om me heen zeer relaxt (Y)
Toch wel genoten weer van Digweed :hat en verder Marc Romboy en afsluiter Dubfire :cool

Wat mij betreft Rockit here we come!!

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 09:39 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Was zeker weer een mooi feestje :)
We waren net voor Digweed begon binnen. Muziek was lekker, maar pakte me niet echt.
Kwam misschien doordat we net binnen waren of door t feit dat t geluid zo slecht was.
Daarna eigenlijk alleen maar in de Electronation tent geweest, waar erg lekker gedraaid werd.
Romboy ging heerlijk diep, Boratto draaide echt mooie muziek en de man van de dag voor mij was Dubfire die vet afsloot!

Leuke mensen om me heen, goed geluid, vette muziek... Topdagje!
En idd... op naar Rockit :cool


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 10:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
ik was eigenlijk van plan om rond 9 uur weg te gaan maar omdat ik met een groepje ging en een vriend van me per see nog een iphone moest halen in stadskanaal en thuis nog moet activeren gingen we uiteindelijk om half 12 weg van uit groningen. ook nog een brug die open stond dus nog iets later.

halverwege bij leleystad was 100 meter voor ons een ongeluk gebeurd dus lekker een half uur vertraging.

na wat uitgezocht waar ons hotel was dus niet in baardrecht maar in badhovedorp zater we onder tussen weer in de file maar dan die van dv 12 km lang.

weer een half uur later kwamen uit de file en konden we makkelijk ons hotel vinden.

nadat een bus gepakt naar slotendijk en via daar een pendel bus naar DV.

na weer een half uur lopen naar de ingang waren we dan eindelijk binnen het was inmiddels 4 uur.
gelijk naar de Renaissance tent. digweed draaide al en ik vond het behoorlijk druk en een te groote tent waardoor de muziek slecht te horen was. dus zijn we maar vlak bij de speakers en digweed gaan staan waar het wel te doen was :).
ik zag gelijk harmen en jerry vlak daarna ook even gesproken. digweed draaide hele lekkere plaatjes. altijd leuk ben je een paar minuuten binnen, bezorgd die vent me gelijkkippenvel. heerlijk :cool alleen jammer dat er weinig lijn in zat.

na digweed Danny Howells half uurtje of zo meegepakt. daarna naar Robert Babicz gegaan die net met zijn eerste plaatje begon:Robert Babicz - Dark Flower (Joris Voorn Remix) zelf vind ik hem wel vet maar op een of andere manier kwam hij niet echt lekker bij mij over. het kwam omdat er 1ste: haast geen publiek was 2de: slecht geluid was schel en haast geen bas. ook dat plaatje daarna was van hem en hield het na 15 min wel voor gezien ook omdat zo rustig gedraaid werd.

na wat rond geloop kwamen we bij Martin Eyerer aan. wat een vette live set heerlijke techhouse werd er door hem gedraaid. de man van de avond voor mij.

vlak daarna kwam Marc Romboy met een zanger er bij, echt vreselijk. maar naar toolroom gegaan.
<
daar Mark Knight gezien was wel lekker maar voor mij te makkelijke plaatjes met te veel breaks. dat begint na een half uur ook saai te worden.maar weer terug naar electronation voor Gui Boratto.

zo als ik me kan herinneren alleen maar eigen plaatjes gehoord. silverlake pills enzo. ik heb wel Like You gemist. daarna dubfire begon een beetje saai maar even wat eten gehaald.

even een jas opgehaald naar Marcus Schössow wezen kijken. die de tent was helemaal leeg echt zielig.
vlug maar naar de main gegaan voor Carl Cox. op die heuvel uitgegleden :D was inmiddels en glijbaan geworden. Carl Cox draaide oppevlakkig en erg saai niet echt boeiend. na wat waardeloze vuurwerk maar wel een leuke lazer show.naar de exit gegaan over het slootje gesprongen en met een taxi naar hotel gegaan.

al om al toch nog een leuke dag gehad. schoenen wel vies helaas ;) op naar extrema

the end :p [url=http://parties.3upnorth.com/#home]foto's[/url]


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 12:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
Om half 10 stonden we thuis in de startblokken. In gezelschap van manlief Jan, zoon Bart en zijn metgezel Mitchell vertrok ik richting Spaarnwoude. Onderweg werd het weer alleen maar slechter, ruitenwisser op standje “harder-kan-niet”, dat beloofde wat: in ieder geval een hoop blubber….
Auto parkeren (lekker vooraan, dus dat is vanavond snel weg naar de snelweg) en richting ingang. Helaas was die nog niet open: hoezo aanvang 10.00 uur? Al wachtend voor de ingang werden we wederom overvallen door een hoosbui. Gelukkig had ik de vrouwencondomen bij me, dus even een plasticje om en het ergste leed was geleden. Overigens werden er –erg attent- door de organisatie regenponcho’s het wachtende publiek ingegooid. Het was misschien nog attenter geweest gewoon op tijd open te gaan, maar goed dit alles mocht de (voor)pret niet drukken.

Na een uitgebreide fouillering (dit kostte mij bijna mijn deodorantroller, gelukkig zat er nog maar heel weinig in en de bewaker was in een goede bui, dus die stopte ‘m terug in mijn tas terwijl hij “ssssttttt” tegen mij zei…) waren we binnen. Helaas was bij Mitchell tijdens de fouillering en zijn tasonderzoek zijn portemonnee verloren gegaan. :\ Natuurlijk niet meer gevonden…. Dus voor hem begon de dag met een grote afknapper: portemonnee met geld, rijbewijs en pinpas pleiten. (Iemand ‘m toevallig gevonden? Al is het alleen maar voor z’n rijbewijs en pinpas…)

Snel lockers regelen, munten halen en we kunnen beginnen.
De Renaissancetent was vlakbij dus daar maar eerst even een blik geworpen. Eelke moest daar tenslotte om half 12 draaien. Daar enige tijd gestaan: strategisch goeie plek voor de ontmoetingen. :p
De muziek klonk lekker maar omdat er maar een handjevol publiek aanwezig is, was er nog weinig sfeer. Helaas. Dat vind ik altijd zo sneu voor de DJ’s die vroeg moeten draaien. Maar goed, je kan in ieder geval wel Dance Valley achter je naam zetten.
Na de nodige bijbep en omhelzingen, besloten we een rondje terrein te gaan maken. Ik voorzag dat als ik in de Renaissance zou blijven het er later op de dag niet meer van zou komen.
Het was mijn 2e X DV, in 2002 voor het eerst geweest, maar ondanks dat was ik toch weer verbaasd over de grootte van het terrein en de fraaie aankleding van de diverse podia.
En tja, die blubber overal…. Dat namen we maar voor lief. Het had ook wel weer wat en bovendien met een paar rubberen laarzen kom je een heel eind.

Na het toeristische rondje weer richting Renaissancetent alwaar Jimmy van M net zijn set begon. Ik hoopte op een lekkere opwarmer voor Digweed. Naar mijn gevoel begon dat opwarmen pas in het 2e gedeelte van zijn set. Ik vond het begin wat traag, ik liep er in ieder geval niet echt warm voor. Aan het eind van zijn set werd het langzaam maar zeker veel drukker in de tent. Ja hoor van alle kanten kwamen ze zich verzamelen voor “the master himself” . Enige opwinding en nervositeit maakten zich vooraan bij het publiek meester op het moment dat Digweed achter het podium verscheen. Ik zelf krijg ook altijd de kriebels (ja, ja, ik ben Digweed fan, zeg maar groupie :p )
Digweed nam het over van Jimmy. Helaas vond ik het in het eerste deel van zijn set wat tam. Ik weet, er moet opgebouwd worden, maar hij had wat mij betreft gelijk met de voorzet van Jimmy door mogen gaan. Gelukkig maakte zijn 2e gedeelte van zijn set weer een hoop goed. En wat was er met hem aan de hand? Hij lachte! En niet 1x, maar wel een heleboel keer. Volgens mij maakte hij zelfs grapjes met de mensen achter hem…… Ongekend. Hoe dan ook, ik was helemaal blij. :D

Vervolgens nam de rasentertainer Danny Howells het over. Heerlijk! We konden nog even lekker door. Ik kreeg het steeds meer naar mijn zin. Ik zag steeds meer blij bekende gezichten om mij heen. (En wie ben jij dan? Sorry Jerry….. :oops )

Na Danny kwam Dave Seaman. Ik had daar echter niet zo’n hoge pet van op. Ik had de beste man 1x horen draaien in Panama en vond dat toen 3x niks. Maar gelukkig wist een drietal “kenners” mij te overtuigen dat dat toen zijn slechtste set ooit was, dus het zou helemaal goed komen. En het kwam goed!! Dave Seaman staat vanaf nu ook in mijn lijstje van favorieten.
Na Seaman besloten we richting Dubfire te gaan om onze dag mee af te sluiten. Dit was achteraf een hele juiste keuze. Wat een set zeg! Ondanks dat de vermoeidheid toch wel in de knieën en kuiten toesloeg heb ik daar nog dapper tot de laatste klanken staan dansen. Ik ben tenslotte geen 20 meer… :\

Kortom al met al, een hele goeie dag Dance Valley gehad. Volgend jaar maar weer doen. En nu op naar Extrema! Laarzen mee!


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 12:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 03 May 2006, 13:39
Posts: 78
Wat was deze dance valley verschrikkelijk slecht!!
Dit is mijn 5e editie en verreweg de slechtste van allemaal.
Geluid in de renaissance tent stond echt op volume -10. Platen kwamen totaal niet over.
Howells was nog wel aardig, maar vond Dave Seaman tegenvallen.

Toen naar de main gelopen. Sander van Doorn een stukje gehoord. De grootste herrie die ik ooit
gehoord heb. Toen maar een 1,5 uur tiesto gepakt. Dat was nog wel leuk om klassiekers te horen.
Toen Ferry Corsten opende met Punk, ben ik naar de uitgang gelopen.

Dat was nog het enige positieve van de dag. Eerder weggegaan, kon zo doorlopen naar de uitgang en geen file.
Denk dat er geen 6e editie dance valley voor mij inzit. Het publiek en de sfeer van vroeger is voor mij totaal verdwenen. Jammer..


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 12:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jul 2005, 20:58
Posts: 206
DV 2008 was voor mij de 10e editie. Niet alle jaren geweest omdat de hoogtij dagen mij begonnen tegen te staan. Om een uur of 1300 zijn we weggegaan uit Alkmaar nadat de regen ophield (en blijkbaar waren we niet de enige die op droog weer hebben gewacht). In alle jaren dat ik naar DV ben geweest is dit wel de meest relaxde geweest qua aankomst. Zo doorrijden en parkeren! Top. Wel erg druk bij de ingang en geduld om binnen te komen.

De beveiliging was erg streng en voor het eerst in 10 jaar werd ik er zomaar uitgeplukt omdat mr stoer dacht dat er wat op mijn onderbuik geplakt zat??? Broek los onderbroek open en de agente keek erg diep. Niets te vinden natuurlijk :lol . Na een rondje veld terug naar de ren. Even onze vriend ophalen bij de ingang en meteen door naar Digger. Ik vond hem weer weergaloos. Begin wat saai maar net niet saai genoeg om weg te gaan en daarna gruwelijk goed.

Na Digger ben ik even een luchtje gaan scheppen dat was nodig en ben samen met iemand een rondje gaan lopen. Hierna ben ik een groot stuk Valley kwijt maar ik werd wakker met een banaan en watermeloen. Samen met camarque en Danman nog naar Boratto geweest erg goed en daarna nog even terug naar Ren. Wat slecht zeg. Klere dat dat kan. Anyway een topdag.


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2008, 13:07 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
[quote="MKN"]
na wat rond geloop kwamen we bij Martin Eyerer aan. wat een vette live set heerlijke techhouse werd er door hem gedraaid. de man van de avond voor mij.

vlak daarna kwam Marc Romboy met een zanger er bij, echt vreselijk.

Oh... zat t zo... dan vond ik Eyerer ook erg lekker draaien. Zo... wat was dat met die zangeres verschrikkelijk zeg :x

Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 13:14 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
haha nee joh, romboy draaide als eerste. Eyerer is die kale.


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 13:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 11:05
Posts: 139
Waanzinnig goede reports allen, jammer dat de Ren tent het een beetje liet afweten qua geluid!

Hoe zat 't eigenlijk met het roken in tenten? :lol


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 13:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
In het midden van de Renaissancetent was het geluid inderdaad slecht. Maar aan de zijkanten was het goed te doen... Heb mij daar dan ook prima vermaakt.

Het was verboden te roken in de tenten (er hingen levensgrote borden aan de voorzijde) maar dat verbod ging in rook op..... :hat Er werd in ieder geval niet tegen opgetreden, maar Dansliefhebber kan daar meer over vertellen..


Last edited by bertje on 14 Jul 2008, 15:10, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 14:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Oct 2005, 23:54
Posts: 143
Ook bij DV geweest, rond 15:30 waren wij binnen, een kaartje met plattegrond + timetable was wel gemakkelijk geweest (service?). Zijn min of meer eerst bij Digweed geweest, een te hoge en grote tent, eigenlijk gaat de "intiemiteit" verloren en het geluid was pas dichtbij de boxen prima. Set van Digweed was okay, aantal sterke platen gewisseld met te vlakke tracks, geen kippevel momenten. Deze kippevel momenten heb ik de hele dag niet meegemaakt, wel vond ik een deel van Dave Seaman erg goed, true progressive en Dubfire knalde r ook een paar zeer goede platen uit, lekkere doorstampers en was zowaar ff "los". Van de wisselwerking van Martin E & Romboy begreep ik niet veel, Martin E had op een moment een dikke track opgelegd maar Romboy trok het helaas niet door, toen de zanger (of zangeres) :o erbij kwam vlogen Maslow, Maarten en MKN de tent uit :lol
Afsluiting voor ons bij Carl Cox, blijft voor mij geweldig, heerlijk techno in de mix, je hoort hem tikken met de faders, letterlijk en figuurlijk een groot Dj (Y)
Onderweg naar de auto het vuurwerk & lasershow bekeken, het was de vermoeidheid en de pegels waard maar was zeker geen onvergetelijke editie...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 116 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma