It is currently 25 Sep 2024, 17:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 21 Jul 2008, 17:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="MKN"][quote]Dansliefhebber:Na Eelke nam Behrouz het over

dit klopt niet want na eelke kwam Patch Park want Behrouz stond in de file.

Je hebt helemaal gelijk. Excuus. Het was inderdaad eerst Patch Park en daarna Behrouz :oops

Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 18:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Paulus, die Herman Brood deed het echt goed! (Y) Had ook een perfecte houding!


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 18:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Paulus de Kalebouter"]Maarrrrrrr......(en dan komtie Snuggle, hou je vast!) strak rechtdoor blijven rijden, niet omkijken Paulus, nee!...hoppa, gewoon in 1 keer naar die Evreuxlaan rijden. Onderweg (want we rijden toch écht wel lang door langs t Extrema terrein) zien we nog n georganiseerde parkeerplaats op t gras, maar ik weet dat dit soort plaatsen altijd n crime is om 's avonds weg te komen.
Maar goed...we hebben de waggie dus onder t bospad net om t hoekje geparkeerd; mooi plekkie, niks meer aan doen. Thnx Bram.


:lol (Y)

Wel jammer dat je toch IETS vertraging had. Zal wel bij de brug weer oversteken zijn geweest, waar alle andere mensen die een uur in de file hebben gestaan van het terrein afkomen.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 18:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Ai ai ai wat draaide Behrouz gisteren op Scheveningen vet zeg. Op Extrema was hij goed, maar voor zo'n 80 man op Naturel helemaal geweldig!!!!!!!!


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 18:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
:p

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Last edited by Egroovez on 21 Jul 2008, 18:54, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 18:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
[quote="deepfunky"]Wat?! E-Grooves, we hebben elkaar gemist!


Jammer , normaal hebben we altijd wel ff meet & greet op extrema .. maybe next time 8-)

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 19:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Na gisteren nog even de 'after' bij de Fun Lovin` Criminals gehouden te hebben, kan ik concluderen dat dit een uitermate goed weekend was. Eentje die precies volgens de handleiding 'maximaal bangelijk feesten' is geschreven. (Auteur voor degenen die het willen kopen: Paulus de Kalebouter)

Als vanouds goed: Tomiie en Cattaneo.
Helden: Behrouz (nogmaals, Patch Park en Behrouz hadden geruild) en Remy.

Bertje: Heb je de hardstyle-tent nog gevonden? ;)

Mijn dank gaat uit naar iedereen waarmee ik de eer heb gehad om een dansje te mogen plegen. [img]http://smile.smilies.nl/512.gif[/img]


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 19:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Diep"]Ai ai ai wat draaide Behrouz gisteren op Scheveningen vet zeg. Op Extrema was hij goed, maar voor zo'n 80 man op Naturel helemaal geweldig!!!!!!!!


Door de teleurstelling van het verlies met tennis en het k-weer het helemaal vergeten dat hij draaide :x :evil

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 20:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
[quote="Chefke"]Bertje: Heb je de hardstyle-tent nog gevonden? ;)



Op veler verzoek komt er volgend jaar één, heb ik horen fluisteren.... :lol

Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 21:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Ik heb inmiddels een leeftijd bereikt dat ik de kracht niet meer heb om lange reports te schrijven, maar het was prettig binnen komen met Behrouz, die er volgens mij met zijn vrolijke, opzwepende plaatjes persoonlijk voor heeft gezorgd dat de hele shitzooi kort daarna opklaarde. Daarna kort naar Hawtin geweest, maar dat snapte ik niet, vervolgens terug richting Cattaneo en toen snapte ik het al helemaal niet. Ik stond nl. alleen maar buiten de tent biertjes te drinken en te ouwehoeren, terwijl ik bij elk nieuw nummer zei 'woei, wat een lekker plaatje'.

Na tig flesjes Bavaria was ik naast een vergaande staat van ontbinding tevens in een meegaande bui dus ben ik mijn maatjes zonder protest gevolgd naar eerst DJ Hell - sfeerloze, lege tent -, en vervolgens naar Dave Clarke. De twee Bavaria-tjes die ik daar adje trok brachten mij in een staat van delirium en wat mij rest is enkel de warme herinnering aan het continue geluid 'boem-chick-boem-chick-boem-chick'.

Naar ik dacht vertrokken we om 21.30 uur, maar dit bleek tijdens de reconstructie 23.00 uur te zijn geweest. Desondanks niks mee gekregen van de eindshow noch de terugrit. Eenmaal terug op de fiets in Amsterdam een alleraardigste motoragent getroffen, die mij op mijn woord geloofde toen hij vroeg of ik toevallig net door dat erg rode stoplicht was gereden, maar waarvan ik verklaarde dat het niet uitgesloten was dat het groen was, en ook het rijden zonder verlichting (mijn voorlicht was net overleden) onbeboet liet. Hulde!

En zo is het toch nog een aardig verslag geworden, ole!

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 21:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Idd! (Y) Hoezee. :D

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2008, 00:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="Joostislost"]En zo is het toch nog een aardig verslag geworden, ole!

:lol :roll (Y)

Top
   
PostPosted: 22 Jul 2008, 04:50 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Diep"]Ai ai ai wat draaide Behrouz gisteren op Scheveningen vet zeg. Op Extrema was hij goed, maar voor zo'n 80 man op Naturel helemaal geweldig!!!!!!!!


Was je hier joh ?
Jammer dat ik je niet gezien hebt.
Wij waren met zijn 4en vanuit Spijk ook ff langs geweest (zoals je Petra d'r foto's kan zien) om Eelke te horen.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2008, 12:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
jaja...ook ik kan t niet laten om toch even na al het schrijfgeweld iets te melden.
Wat een geweldige dag...zoals ik al eigenlijk vermoed had...bijna de lakeside niet uit geweest...op 5 min na Future Funk!! Waar SHM mijn een hangplasser bezorgde met hun hitjeshouse...dus snel terug gegaan. Eelke super lekkere set: je had van mij later op de dag gemogen!! Leuk je nog even gesproken te hebben. Patch Park heeft mijn verwachtingen waar gemaakt. Behrouz genot om naar te luisteren. Satoshi vond ik lekker en toch minder dan zijn voorgangers...waar eerder genoemden mij af en toe heerlijk naar een hoogtepunt brachten vond ik hem lekker draaien maar iets te mat. Hernan heerlijke platen en dan ja....ik kom uit Den Haag en moet zeggen dat Remi de laatste keren mij niet helemaal kon bekoren....maar wat een waardig slot van de dag. Heerlijke afsluitende set....zoals je hoopt dat een dag wordt afgesloten!
Closing act enige minpuntje vd dag....wat een inkakmoment!!

Gelukkig niks mee gekregen van vechtpartijen...wat dat betreft denk ik dat iedereen bij Lakeside meer geniet van de muziek en elkaar.
Al met al een muzikale genotsdag!! :D :tune (Y)

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2008, 17:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
[quote="Jerry"][quote="Diep"]Ai ai ai wat draaide Behrouz gisteren op Scheveningen vet zeg. Op Extrema was hij goed, maar voor zo'n 80 man op Naturel helemaal geweldig!!!!!!!!


Was je hier joh ?
Jammer dat ik je niet gezien hebt.
Wij waren met zijn 4en vanuit Spijk ook ff langs geweest (zoals je Petra d'r foto's kan zien) om Eelke te horen.

Hoe laat ben jij naar huis gegaan dan???????
Wij waren er om een uur of 9.

Gvd nog steeds een suis in m'n oren van die kutboxen.

Top
   
PostPosted: 22 Jul 2008, 17:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Ik wist eigenlijk niet dat Eelke moest draaien. Aardige gozer, op Extrema nog ff mee staan ouwehoeren. (Y)


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2008, 02:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="Diep"][quote="Jerry"][quote="Diep"]Ai ai ai wat draaide Behrouz gisteren op Scheveningen vet zeg. Op Extrema was hij goed, maar voor zo'n 80 man op Naturel helemaal geweldig!!!!!!!!


Was je hier joh ?
Jammer dat ik je niet gezien hebt.
Wij waren met zijn 4en vanuit Spijk ook ff langs geweest (zoals je Petra d'r foto's kan zien) om Eelke te horen.

Hoe laat ben jij naar huis gegaan dan???????
Wij waren er om een uur of 9.

Gvd nog steeds een suis in m'n oren van die kutboxen.

I.i.g. waren jullie allen (behalve Eelke) al vertrokken toen ik daar eindelijk arriveerde :( maar Behrouz draaide heerlijk en aan het eind nog b2b met Nick K (Y)

On topic: bedankt voor alle leuke en grappige verslagen over Extrema, alsof ik r zelf bij was :cool

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2008, 04:41 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Diep"][quote="Jerry"][quote="Diep"]Ai ai ai wat draaide Behrouz gisteren op Scheveningen vet zeg. Op Extrema was hij goed, maar voor zo'n 80 man op Naturel helemaal geweldig!!!!!!!!


Was je hier joh ?
Jammer dat ik je niet gezien hebt.
Wij waren met zijn 4en vanuit Spijk ook ff langs geweest (zoals je Petra d'r foto's kan zien) om Eelke te horen.

Hoe laat ben jij naar huis gegaan dan???????
Wij waren er om een uur of 9.

Wij waren er om half 6 want ik wist dat Eelke moest draaien om 6 uur.
Half uurtje Nick K meegepakt dus (erg lekker ook).
We zijn om half 8 gaan rijden naar Amsterdam om uit te gaan eten.
Was erg rustig toen nog en we hadden honger. :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2008, 19:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Hadden ze daar niks te bikken dan? :p

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2008, 04:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
nee !

en zelf hadden we alles zaterdag al opgevreten :p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 97 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma