nog even een klein verslagje: beetje laat
vroeg weg, al om 8:30 vertrokken vanuit groningen.
NH hotel gepakt in best, en met een pendel bus dichtbij extrema afgezet.
rond 12 uur waren we binnnen gelijk naar de lake side gegaan.
Infinitize: draaide heerlijke diepe shit.
echt fijn dat deze dj's rekening houden met de andere dj's en niet gelijk gaan knallen.
de tent was al aardig gevuld trouwens.
heb nog even met Fountain gesproken over het weer enz.
Eelke Kleijn: bouwde langzaam op met heerlijke lekkere platen. niks op aan te merken. na een paar minuten toch nog even wezen kijken naar Radioslave. na 2 overgangen vond ik het al saai en deprimerend snel terug naar eelke dan maar.
Eelke zou eerst nog een half uur langer doorgaan omdat Behrouz in de file stond, maar omdat hij zo lang weg bleef had de organisatie besloten om Patch Park maar eerst te laten gaan.
Patch Park:vet volgens mij heb ik veel eigen producties gehoord. dit was erg ook goed te doen.
na een uur Patch hebben we even gekeken bij Carl Craig ik had van deze naam al veel goeds over gehoord. en inderdaad deze man is echt geweldig!!! heerlijke beats en klanken tis jammer dat ik niet langer kon blijven want ik wou per se Behrouz nog zien.
Behrouz: geweldig kippenvel. dit is nou echte proggressive zei tegen iedereen
Satoshi Tomiie: aardig setje niet slecht maar had wel iets meer van hem verwacht.
Hernan Cattaneo: fucking niet normaal kippenvel cker tijdens dark flower. geweldig dit
Remy: wat een geweldige drive telkens. non-stop gedanst
de afsluiting vond ik maar matig.
ik snap te er ook niet veel van wat er allemaal gebeurde.
uiteindelijk met de overgebleven muntjes heel veel flugel gekocht stuk of 9 flesjes
op de terug weg opgedronken.
uiteindelijk in het hotel nog een after gehouden.
ik heb echt een geweldige daggehad. 10x beter dan dv iniedergeval.
veel mensen ontmoet vooral GCers.:
Fountain, C-Jay, Jerry, Paulus de Kalebouter, Dansliefhebber, Eelke, vriendin van eelke, Chefke toch?, deepfunky, Bedrocks, Frenkieee, DJReality, Remon & friends en veel meer mensen waar ik de naam van ben vergeten.
en hier C-jay Nog even de cijvers:
Infinitize:7,5
Eelke Kleijn:9
Radioslave: 7
Patch Park: 7,5
Carl Craig: 8
Behrouz: 9,5
Satoshi Tomiie:8,5
Hernan Cattaneo:9,5
Remy:9,5