It is currently 29 Sep 2024, 19:27

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 141 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 58 Next
Author Message
PostPosted: 27 Jul 2008, 12:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="pret"]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=V3Ak4VI8ly8[/youtube]

M83 - Couleurs (Sasha Invol2ver Edit) :o

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 12:47 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
De sfeer was echt top in de tent :cool


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 13:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Iemand trouwens in de tent gestaan bij Skils en 2000 and One toen ze Sis - Trompeta erin knalde? Super super supervet.....wordt toch eens tijd dat die plaat gaat uitkomen :D


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2008, 13:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
M83 - Couleurs (Sasha Invol2ver Edit) :o[/quote]


Normale versie is al top...

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 13:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Heerlijke dag beleefd! :hat Onwijs gezellige en goede sfeer hing er in de 365 tent, veel bekenden! :D

Bij binnenkomst eerst in de lange linker paylogic rij aangesloten maar kreeg gelukkig een sms van Tijs dat je ook gewoon in de rechter ticketonline rij kon aansluiten omdat alle rijen weer bij elkaar kwamen voor het fouilleren en pas daarna moest je je kaartje laten zien. Uiteindelijk dus nog redelijk snel binnen maar slecht geregeld in ieder geval, die rij was té lang!

Verder alles heel relaxt geregeld! Toiletten en bar pal naast de 365 tent, nooit lang hoeven wachten, heerlijk! (Y)

Bij binnenkomst stond Aad te draaien, vette platen maar hij stond er enorm ongeintereseerd bij, leek of hij er geen zin in had, jammer!

Tijdens Lazarus rondje gaan lopen, GZG stage lache gemaakt :)

Terug voor Burridge, vond het niet bijzonder, lekker voortkabbelen 8-)

Lawler bleek verlaat te zijn, ik denk nog, ze gaan hem toch niet in de tijd van Sasha laten draaien? En ja hoor, een uur minder voor Sasha :( Waardeloze beslissing! 3 uur Sasha is 3 uur en niet korter. Ze hadden beter, zoals Koen ook al zei, om 6 uur Sasha 3 uur laten draaien en dan Lawler de laatste 1,5 uur laten afsluiten! Sasha was er namelijk al, gemiste kans!

Maar goed vond Lawler wel lekkere climax plaatjes draaien maar om die climaxen heen gebeurd er in zijn platenkeus gewoon te weinig, saai zeg maar.
Gelukkig nam rond half 9 Sasha plaats achter de decks en toen werd de dag even grandioos afgesloten! Genieten van begin tot eind! :D

Top dag gehad dus met alle gezellige GC-ers en fijne muziek van vooral Aad en Sasha :tune


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 13:44 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Vond t een matig festival, maar dat had meer met mezelf en de keuzes die we maakten te maken dan met Rockit zelf. Begon al kut, doordat we een tijd met die hitte in de rij hebben gestaan. Eenmaal binnen was de zon ook weg. Relaxt over t terrein gelopen en uiteindelijk bij 365 beland. Lekker relaxt allemaal. En toen maakten we grootste fout van de dag. We besloten bij Static te kijken net toen t begon te hozen. Tent was dus veelste druk en heb ik echt de slechtste set gehoord die ik in tijden heb meegemaakt. Bart Skills en 2001 draaiden echt barrrrrrrt slecht :rolleyes
Jezus... constant de bas wegdraaien, irritante mc, slechte platen, slecht mixen... waardeloos. Daardoor raakte ik al mn energie kwijt. Door de regen zaten we echter gevangen in de tent.
Toen de regen stopte konden we gelukkig weer naar 365, waar erg lekker gedraaid werd door Burridge, Lawler en Sasha. Ik kwam er alleen totaal niet meer in... was zo suf en gaar geworden door die kutset van Skills :\
Had wat energie nodig, dus maar naar Len Faki gegaan. Toen kwam ik er eindelijk een beetje in, maar we beloten om 22.15u weg te gaan.

Wel jammer allemaal, want ik vond vooral Sasha echt geweldig beginnen, maar ik trok t gewoon niet :(
Bart Skills sucks! (N)


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 13:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Matige organisatie, maar Lee Burridge, Steve Lawler en Sasha maakten een hoop goed. :)


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 14:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
Man man man, wat heb ik me op staan winden bij die ingang. Slecht voor mijn hart geweest deze dag. Ik zal even mijn 'verslag' quoten dat ik op het clubcharts forum heb gepost.

[quote]2 uur en een kwartier in de rij gestaan voor de ingang! Om 13:50 sloten we aan, en om 16:05 waren we binnen.

Wat een amateurisme zeg, ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ten eerste was het al onduidelijk welke rij nou voor welke ingang was en zag je voortdurend mensen van rij wisselen. De rij voor ticketonline was veel korter dan die voor paylogic, waar wij uiteraard in stonden. Dan die voordringende mensen die gewoon ergens halverwege de rij (of zelfs vooraan) van de zijkant erin kwamen, die kon ik echt wel schieten.

Uiteindelijk, na 2 uur wachten, toen we nog slechts luttele meters verwijderd waren van het poortje, kwam er blijkbaar iemand op het lumineuze idee om een extra ingang te openen, waardoor een hele horde mensen die ACHTERAAN IN DE RIJ STOND daarnaartoe snelde. Wij bleven uiteraard staan, want we waren er bijna, maar dat was echt het toppunt.

Toen we eenmaal door die fouillering waren bleek dat het helemaal geen reet uitmaakte in welke rij je had gestaan omdat je alsnog gewoon naar het andere poortje kon lopen. Toen had ik echt wel bepaalde mensen kunnen vermoorden.

De zon, die het wachten voor de ingang nog minder dragelijk had gemaakt, was inmiddels ook definitief weg. Ik had inmiddels door dat wachten zoveel irritatie en frustratie opgebouwd dat ik de eerste uren op het festival niet echt heb kunnen genieten.

Toch maar tot het eind gebleven, om voor mezelf die wachttijd goed te maken, en uiteindelijk werd het toch nog best leuk, maar er waren een hoop minpunten:

- De ingang
- Vechtpartijen op het eiland
- teksten als "alle joden aan het gas" op de beamers in de 365
- 5 euro voor een bodempje rosé, 10 euro om te parkeren

ik kan nog wel even doorgaan...

Ik heb het best naar mijn zijn gehad, maar dat was niet aan de organisatie te danken.


Last edited by BartvanWissen on 27 Jul 2008, 14:13, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 14:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 May 2006, 07:35
Posts: 96
Was er erg vroeg, al om 11:10 uur en het ging uiteindelijk pas om 11:20 uur open. Heb dus gelukkig niet in de rij hoeven wachten. Beetje rustig over het terrein gewandeld, wat gegeten en het geluid gecheckt in de verschillende area's. Geluid in de 365 tent was goed, vooral toen het nog niet al te druk was. Ze hadden die speakers voor de midden en hoge tonen eigenlijk boven moeten hangen want bij Burridge (toen die hoosbui kwam) en je je kont niet meer kon keren kakte het een beetje in, deels door de muziek, deels door het geluid en vooral ook de drukte. UIteindelijk toen het stopte met regenen maar helemaal vooraan gaan staan en daar niet meer weg gegaan. Daar was het prima te doen. Schrok even toen Lawler alsnog ging draaien om half acht terwijl de technici van Sasha al vanaf zeven uur bezig waren alles voor hem klaar te zetten. Hoewel ik Lawler best lekker vond draaien (kwam in ieder geval uit de ingekakte Burridge sfeer) was ik blij dat Sasha het al vrij snel over nam. Vond hem in het begin wat geirriteerd, gelukkig kwam hij later lekker los en draaide hij een haast perfecte set. Zonder Sasha was het echter maar een matig festival geweest alles bij elkaar.

Leuke momenten:
- Eerste deel van de set van 16 bits
- Peter Horrevorts live op Twisted (wordt tijd dat er weer eens een aantal nummers van hem worden uitgebracht)
- Lawler
- Sasha
- Goed eten

Minder leuk:
- vechtpartij in het begin bij Rockit podium
- Een of andere drugsgek die dat leuke meisje van BNN (hoe heet ze ook al weer?) en haar cameraploeg nogal agressief bejegende
- het weer
- de drukte bij de regenbui die daarna niet meer echt minder werd


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 14:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik vond 't echt geweldig!

Smorgesn vroeg 16 bits was lekker wakker worden, daarna damian lazarus, wat niet zo interessant was, lekker rondje gelopen, en met chef en daan en paulus wat bij GZG gehangen, in hangmatten met waterpistooltjes. Was erg leuk. Eigenlijk daarna wat eten en terug naar de 365 tot het eind. Lee Burridge, was oke maar kabbelde teveel voort, vond ook ik. Toen kwam uiteindelijk lawler nog, vond t even kut want ik had me zo op sasha verhoogd, maar hij moest even iets goeds maken want stond een uurtje keihard te knallen. Begrijp wel wat onno bedoeld, maar vond vooral laatste half uur echt toch allemaal heel gaaf. Daarnaast zie je gewoon dat hij echt weet wat ie doet. Dat maakt het verschil tussen djs en djs. Lee burridge doet niet veel meer dan plaatjes mixen. Daarna sasha en dat was echt heeelemaal goed. Echt heerlijk. Held.

Verder was het natuurlijk ontzettend gezellig met iedereen. begin van de middag nog lekker in het gras gezeten met bram en roel en daan en weetikveel wie allemaal nog meer, in de schaduw naast de 365 (toen er nog zon was)

daarna nog op naar de after, alwaar geen sasha was, maar wel steve lawler. Dat was dan wel weer goed, maar toen was ook het verschil wat mij betreft tussen burridge en lawler te merken; ze draaiden back to back en lawler wilde duidelijk wat opbouwen en burridge gooit er iedere keer weer een pruttelend plaatje in wat weer twee versnellingen terug deed. Gelukkig was een vriendin van me boos geworden op lee burridge waardoor ze een half uur stonden te praten (' you can do better!! ' ) En kon lawler het hierdoor alleen doen. Dat maakte wat goed, maar al met al was het veel te minimaal allemaal voor mijn moeie beentjes op dat moment. Toch nog tot 5 volgehouden. Weinig mensen van t festival overigens daar, echt maar 'n paar.

Fijne dag dus!

Overigens was het qua organisatie wel een beetje een zooitje op sommige punten, en tsja, als je kijkt naar hoe het eruit zag, dan moet ik altijd wel weer ff aan extrema denken waarin echt alles tot in detail mooi is gemaakt. Maar dat kost dan ook 20 euro meer.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 14:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Heb 't prima naar mijn zin gehad :hat

Verslagje volgt nog, moet nu eerst maar weer 's zien of mijn benen me de hele avond gaan houden op mijn werk :rolleyes

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 14:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
alle joden aan het gas op de beamers??


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2008, 15:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
[quote="Jordi Bouman"]alle joden aan het gas op de beamers??

Haha dat lijkt me niet.
Maar je kon smsen naar een nummer waarna die tekst dus onderaan op het scherm verscheen.
Ik heb het zelf overigens niet gezien, trieste actie.

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 15:24 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
ja dat soort teksten waren vooral te lezen tijdens de set van burridge toen het zo regende.
Iets van, wat een kutfeest, over homomuziek, verwijzing naar 2e wereldoorlog en hamaz hamaz alle joden...

Die gast die al die sms-jes voor chuck norris heeft gestuurd moet wel wat euro's kwijt zijn geweest.


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 15:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
idd nogal veel kansloze dingen die daar werden geprojecteerd. chuck norris facts waren dan wel weer leuk, maarja je blijft er ook naar kijken. dat is vervelend. liever niet zoiets.

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2008, 15:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
[quote="Harmen"]ja dat soort teksten waren vooral te lezen tijdens de set van burridge toen het zo regende.
Iets van, wat een kutfeest, over homomuziek, verwijzing naar 2e wereldoorlog en hamaz hamaz alle joden...

Die gast die al die sms-jes voor chuck norris heeft gestuurd moet wel wat euro's kwijt zijn geweest.


mischien waren het meer mensen? heheh ik zat er ook aan te denken een chuck norris fact te sturen.

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 15:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Heb het zelf gelukkig niet gelezen maar als je zo'n sms mogelijkheid biedt moet je wel iemand eerst die smsjes laten screenen blijkt wel weer, trieste figuren!


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2008, 15:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
[quote="Harmen"]
Die gast die al die sms-jes voor chuck norris heeft gestuurd moet wel wat euro's kwijt zijn geweest.


Hahaha, dat viel mij ok op idd. :D

Top
   
PostPosted: 27 Jul 2008, 15:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
[quote="Partyhardy!"]Heb het zelf gelukkig niet gelezen maar als je zo'n sms mogelijkheid biedt moet je wel iemand eerst die smsjes laten screenen blijkt wel weer, trieste figuren!


Ik zag wel dat de tekst "Wie wil er met me neuken" oid kort daarna veranderde in "Wie wil er met me knuffelen" dus er was wel een soort van censuur.

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 15:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jun 2006, 15:51
Posts: 274
Location: Utrecht
Ik heb die hele beamer niet gezien in de 365mag tent, en heb me ondanks die klote-rij vantevoren en de harde regen beter vermaakt dan op Extrema.

In de Static tent (Wighnomys, Andomat, Bart Skills vs 2000 and one), Mainstage (Tommy Four Seven) en 365mag tent (vooral Steve Lawler, held!!) werd echt heel goede muziek gedraaid, en op Extrema vond ik dat wat minder.

Trancesetters - Roaches (Peace Division mix) in die set van Steve Lawler was voor mij het hoogtepunt van de dag, juichend en dansend publiek, alleen maar glimlachende mensen, topdag !

_________________
http://soundcloud.com/nyx_1978


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 141 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 58 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma