It is currently 29 Sep 2024, 19:32

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 141 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 58 Next
Author Message
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 16:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
zo ik ben ook weer in het land der levenden... :x Ik was om 1400 bij diezelfde kutpoortjes en dat was waardeloos. Het viel mee want ik was 1515 binnen, maar dat was niet nodig geweest. Op die punten kunnen ze nog wel wat leren. Wat dat betreft is toch wel een beetje een klein festival wat iets te snel groter gegroeid is. Eenmaal binnen was het allemaal wel ok. Dat GZG eiland was top. En ik hoorde eigenlijk nergens echt slechte muziek uit de tenten komen. Eten was matig in verhouding tot ander festivals. Ik eet geen vlees en daar was eigenlijk niks voor te krijgen. Gelukkig eet ik wel vis, maar evengoed nog improviseren. Drankjes waren wel goed te verkijgen, en ik was erg blij met de verkrijgbaarheid van Aquarius. Ik snapte eigenlijk nooit waarom dat niet meer op festivals te krijgen is. Met zulk warm weer enzo toch de beste manier om je vochtbalans op peil te houden

De 365 mag tent was op dat moment nog niet erg druk, maar er stonden ook nog veel mensen buiten bij de poorten. Damian Lazarus draaide aardig to goed. Lag misschien ook een beetje aan de lege tent. Armand en Andres gespot.. beetje geouwehoerd. Ik heb een groot gedeelte van mijn tijd back stage doorgebracht met trots pappa Sasha,(`Look a mini sasha!`. die zat trouwens aardig op zijn praatstoel en hij krijgt een buikje) Lee Burridge (superaardige gast!!) Simone K., Harley (sasha´s tourmanager-technicus) Leama en Sparrow die ook in het land was. Sasha ging bewust niet naar die after, want hij stond mainstage op Tomorrowland en die gig moest goed gaan. Dus ondanks diverse pogingen van onze kant, is ie toch lekker richting huize kleinenberg gegaan voor een verdiende nachtrust. Hij wordt ook een dagje ouder en geloof dat pappa zijn hem ook iets verantwoordelijker heeft gemaakt. Hij was ook aardig nuchter voor zijn doen: jammer maar ik snap hem wel. Als ie wel doorhaalt en hij komt te laat of whatever dan springt ook iedereen bovenop hem. Als het goed is komt ie op tijd bij Rock it, want ze gingen uiteindelijk met de auto naar Antwerpen ipv met vliegtuig. @### 2 dagen voor niks bezig geweest om die maven de cabine binnen te krijgen

Ik vond Burridge goed draaien: lekkere stoomtrein tech house, en een superaardige gast± hij zag mij en kreeg gelijk een smile op zijn gezicht Heey beta denver, you did come! ik had hem toen nl gezegd dat ik hem op Rock it weer zou zien. Lawler had zijn vliegtuig gemist en daardoor schoof alles op. Het was een beetje spannend of ie wel of niet zou komen. Hij zou in hetzelfde vliegtuig als sasha zitten, maar nada. Ik snap wel dat ze hem liever voor dan na Sasha neer zetten. Lawler staat lager in de pikorde en zijn muziek past ook beter voor dan na sasha. Hij draaide overigens ook vet lekker donker met trommeltjes. Ben het niet met Timo eens dat hij beter weet wat ie doet dan Lee. Lee is ook een vakman hij draait alleen anders kwa techniek en plaatjes. En lekker old skool met vinyl- Volgens hem is vinyl op dit moment soms goedkoper dan digitaal. als je in Engeland 3 tracks bestel van een ep dan is dat bijna zes pond, en lee zegt dan heb ik liever vinyl. He´s gotta point!

Sasha draaide supervet!! PUNT. geen discussies over mogelijk, en tegen alle klagers over hem steeds. eat your heart out. Van het begin tot aan het einde niks op aan te merken. Supervette tracks en Ladytron op een grote soundsystem :o Sasha stond zelfs mee te zingen en dat heb ik hem nog nooit zien doen! Nogmaals hij had toch zijn goede bui want op de praat stoel, handjes de lucht in. MAW hij had er zin in. Het heeft nogal wat moeite gekost om hem op Rock it te krijgen tussen al het andere festival geweld begreep ik. Dance Valley en Mysteryland wilden hem ook graag hebben en dan ben ik toch blij dat hij voor Rock it heeft gekozen. Zoals hij zelf zei wat kleiner en intiemer en coole locatie. Geloof alleen niet dat ie nog een clubgig gaat doen in Nederland dit jaar. Maar wie weet krigt iemand hem nog zover. ;)

De after was cool! Dirt crew draaide aardig lekker evenals Leama. Burrdige en Lawler b2b was ook super. Ik snap niet waar je het over hebt Timo.. ze vulden elkaar goed aan en zo vaak krig je die 2 ook niet b2b samen dus dat was wel een tractatie. Sfeer was erg goed, alleen weinig mensen van het festival zelf en zeker geen GC´s gezien behalve Timo dan. Goed je weer te zien, altijd feest met jou gast.. i like ur party attitude :cool

hier zijn wat foto's

http://www.facebook.com/album.php?aid=4 ... =627388124

[img]http://photos-124.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v307/207/63/627388124/n627388124_1124506_3610.jpg[/img]



ps Burridge draaide Roaches, dus iedereen die Lawler zo goed vind draaien, weten jullei zeker dat het niet ook een beetje over Burrdige ging ;)


Last edited by Mistik on 28 Jul 2008, 11:14, edited 3 times in total.

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 16:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2006, 11:58
Posts: 185
Location: Den Haag, Maastricht
Ook leuk dat Sasha nog ff een "We gaan nog niet naar huis" en "Stop the Rain" tunes er in knalde :D

_________________
"Sometimes I get lucky, once this guy gives me a bill and half just to eat me.
The Only Time I Ever Came." PQM - You Are Sleeping


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 16:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
huh? dat was dan zeker tegen het einde... ik ben nl 15 min voor tijd weggaan om de drukte te vermijden.


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2008, 17:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jun 2006, 15:51
Posts: 274
Location: Utrecht
[quote="Mistik"]
ps Burridge draaide Roaches, dus iedereen die Lawler zo goed vind draaien, weten jullei zeker dat het niet ook een beetje over Burrdige ging ;)


Ik dacht zeker te weten dat Lawler Roaches draaide, maar als meerderen zeggen van niet dan zal ik me wel vergist hebben.

Dan draaiden Burridge en Lawler allebei geweldig. :)

_________________
http://soundcloud.com/nyx_1978


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 17:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Lee Burridge.. kale kop en dun

Stev Lawler klein en wat dikker

;)

maar het was echt lee die Roaches draaide


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2008, 18:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
1000% dat het Lee was, niet Lawler. Ik herken wel diegene die mijn favo-plaat-aller-tijden draait, maar komisch dat 2 mensen zeiden dat het Lawler was.
Leuk om te lezen dat meer mensen het top vonden om Roaches te horen.


[quote="rulestyler"]

Vanaf dat moment kon Sasha toch weinig meer fout doen en aan het einde nog 2 lekkere geile gekke meiden die ff tegen me aan staan te rijden :p


Ja dat is ook een manier zoals je het kan vertellen! :p :lol

[quote="TranceFool"]Iemand trouwens in de tent gestaan bij Skils en 2000 and One toen ze Sis - Trompeta erin knalde? Super super supervet.....wordt toch eens tijd dat die plaat gaat uitkomen :D

Heb je een sample ofzo?

[quote="TranceFool"][quote="Jordi Bouman"]alle joden aan het gas op de beamers??
Haha dat lijkt me niet.
Maar je kon smsen naar een nummer waarna die tekst dus onderaan op het scherm verscheen.
Ik heb het zelf overigens niet gezien, trieste actie.

Op een aantal momenten was het wel grappig. Paar keer van "Security, willen jullie die irritante DOOS van het podium halen? Alvast bedankt" en dat soort dingen :lol We kregen ook wat 'liefde' van TIMOOOOOOOOO ofzo via het scherm ;)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 18:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
nog wat meer Sasha platen:

M83 - Couleurs (Sasha Invol2ver Edit)
Oasis - Falling Down (Chemical Brothers Remix)


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 18:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2006, 11:58
Posts: 185
Location: Den Haag, Maastricht
Nee, klopt dat het Lee was die Roaches draaide mijn fout. Ik was wat te eten gaan halen voordat Sasha zou komen en toen we terug kwamen knalde net Roaches er in, kwam er later pas achter dat Lawler er nog niet was.

Edit:
Ook leuk dat wij een gefrustreerde buschauffeur hadden die na 10 min de bus stil zette en niet verder wilde rijden. Totdat iemand die iets zou hebben gegooid de bus zou worden uitgezet, we hebben der denk ik wel bijna een half uur gestaan. Idioot gedoe...

_________________
"Sometimes I get lucky, once this guy gives me a bill and half just to eat me.

The Only Time I Ever Came." PQM - You Are Sleeping


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 19:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Top dag gehad! Vroeg op de dag support leveren bij de al gezellige GZG stage, daarna beetje rond gelopen en gelukkig wat gegegeten toen het nog makkelijk te halen was! In de middag nog een stukje Isis bij de GZG stage gehoord, was erg leuk. Toen begon het weer los te breken als verwacht, maar met de poncho van extrema in de achterzak waren we niet bang :). Het gehele eiland moest helaas wel ermee kappen omdat het te gevaarlijk werd. Noodzaak dus om ergens iets te checken in een dichtbijzijnde tent maar dat was natuurlijk weer proppen geblazen. Uiteindelijk een meer dan behoorlijk plekje bij Lee Burridge gevonden en die ging HHHHEERRRLIJK, lekker door pompen met zo nu en dan een piekje helemaal goed! :hat.
Het klaarde langzaam op en de honger begon te komen, maar we waren duidelijk niet de enige, en de eten standjes konden de grote vraag totaal niet aan.
Er stond op dat moment nergens een naam die echt persé wilde horen dus toen maar weer terug naar de geheropende GZG stage, in de hoop dat Einmusik daar alsnog z'n ding ging doen. Maar helaas de beste duitser was er alweer vandoor, hij moest z'n vliegtuig halen. Toen stond De Man Zonder Schaduw dus te draaien, ook goed, maar die hoor ik wel vaker dus toen weer ergens anders gaan kijken. Paar uur later was het zover; op weg naar Sasha z'n 3 uur set, maar al snel bleek dat Lawler er nog stond....en ik was al weer bang dat meneer weer eens z'n snor zou gaan drukken... Gelukkig ontving ik op tijd een smsje dat Sasha "NU" ging beginnen want had ik gewoon alles gemist, omdat ik de hoop al had opgegeven. Het was dan wel geen 3 uur durige set, maar wel een +2 uur modderdikke set! Hij begon echt geweldig, lekker pompen met melodie. Na een half uur/uur ofzo bleef hij iets te lang hangen in de zweef break plaatjes, wel lekkere overigens maar daardoor kwam het ff niet op gang naar mijn mening. Gelukkig zette hij zich daarover heen om echt door te denderen en vervolgens het af te toppen met euphorische electronica breakbeat/rock platen :cool
Klein puntje van kritiek; als toegift had sasha nog wel ff een keiharde losgaan track kunnen starten, het "emo" gedeelte was toen al wel overgekomen dus nog een Electronica plaat was niet nodig, maar oké :).

Kortom een geweldige warme dag, die in iedergeval voor mij niet in het water is gevallen ondanks:
- De enorme plensbui,
- Kortere Sasha set
-Ontbreken van Einmusik (hij heeft wel z'n ding gedaan onder het party tentje, maar niemand mocht toen het eiland op)
- Slechte eetvoorziening
- Dronken trieste Whighnomy Brothers en de daarna bijna net zo slechte live-act van Andomat :\


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2008, 19:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
[quote="glannie"]nog wat meer Sasha platen:

M83 - Couleurs (Sasha Invol2ver Edit)
Oasis - Falling Down (Chemical Brothers Remix)


en ITO en Ran Shani - Aviation (Original Mix) :cool

Al met al een leuke dag gehad. We stonden rond 12.30 u aan de deur, en om 12.40 u waren we binnen, misschien een gouden tip voor de meesten voor volgend jaar. (maar ben 't wel eens dat die 2 x 4 gangetjes never nooit de capaciteit aan kunnen).

Begonnen bij Dimi Angelis op de main, daar stonden/lagen zo'n 50 man te chillen, en hij draaide best lekker om zo mee te beginnen. Daarna naar 16 Bits gegaan, een aantal GC-ers gemeet en effe bijlullen enzo. Door naar Kowalski, altijd wel vette tunes, maar ook véél oude platen, die ik nu wel eens gehoord heb.

Burridge eerste half uurtje vond ik niet zo boeiend, daarna wel relax, maar toen het droog werd maar eens een rondje gelopen, gegeten, enz. Toen was het eindelijk 19.30 u!! Ik had echt enorm uitgekeken naar Sasha, 3 uur Sasha! Zo werd er ook mee gepromoot! Je begrijpt dat ik (net zoals wel meer mensen) ENORM gefrustreerd werd toen om 19.30 u. :( Steve Lawler begon met draaien! :mad . In mijn ogen echt ongelofelijk dat je iemand die z'n vliegtuig mist, een uur van je headliner af laat snoepen, en dan lekker roepen: WIJ HEBBEN SASHA GEBOEKT VOOR 3 UUR!!! Echt belachelijk ook dat Lawler dan zelf niet zegt: Sasha, draai jij maar :sleep En als ie dan nog een beetje fatsoenlijk draait, ho maar. Ik snap ook niet dat veel GC-ers Lawler de man van de dag vonden, hij draaide echt met haast, snel snel makkelijke climaxjes zoeken, schel en blik, vond er geen klap aan. Denk dat ie beter in de RUSH tent tot z'n recht zou komen. Wat ik dan weer wel leuk vond tijdens z'n set: iemand die op dat scherm smste: "Lawler fuck off: I want 3 hours Sasha! " :hat (en ik was het niet!). Ik vond z'n set niet boeiend, pannenkoekenhouse op een paar plaatjes na. Te simpel gewoon.

Ben na 40 minuten gejengel weggehold, muntjes gaan halen en gelukkig hoorden we toen dat Sasha net was begonnen. Ik werd er gewoon meteen weer blij van, hij heeft echt mn dag gered! Erg vette set, dikke plaatjes, zoals Glannie al een aantal gemeld had. Hij had er ook zichtbaar zin in (als je niet toevallig een grote paal voor je neus had), toppunt Sasha's remix van Ladytron, erg vet om die zo live mee te maken! :tune Echt vet allemaal! Ben zo benieuwd naar z'n nieuwe album. Laat maar komen!

Daarna, je raadt 't al, richting huis, eerst nog een half uur op de parkeerplaats stil hebben gestaan, geen idee waarom, hoewel ik denk dat dat dus die buschauffeur moest zijn! :lol

Hier de plussen en mins:

Plus:
- Sasha! Supertofom hem weer eens te zien!
- alles bij elkaar rondom 365 stage (bar, wc's, bonnen, je maatjes enz.)
- Aquarius, een keertje geen prik of té zoete zooi
- 30 euro vinden bij de kluisjes waar iedereen overheen liep :)

Min/tips:
- Lawler
- Lawler die te laat was
- Lawler die dan alsnóg gaat draaien
- het besluit van de organisatie hierin!
- 1 bar voor heel de mainstage, waarom geen bar achterin?? genoeg plek!
- grotere ingang, maar denk dat dit niet gaat lukken, er stonden vaste hekken van het recreatieterrein
- luidsprekers niet op de grond maar hoger hangen, denk dat dat het geluid nog meer ten goede komt

Verder een prima dag gehad. amen

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 20:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Erg simpel: je boekt een dj, daar betaal je een voorschot, hotel en vlucht voor, dan laat je hem draaien ook al is ie te laat. Bovendien zijn sasha en hij vriendjes, dus sasha vond het geen probleem een uurtje af te staan. Snap die kritiek op Lawler niet. het is niet alsof ie in 1 x saaie baggermuziek draaide en dat was niet het geval volgens mij. Hij is wel een man van lange sets, dus dat uurtje was eigenlijk te kort. Hij draaide op de after supervet btw. Oh en ik ben geen supergrote lawler fan hoor, dat laat ik over aan Joost, maar om nou te zeggen dat ie superslecht draaide vind ik onzin.

En Sasha sluit al zolang als ik hem ken met een emo plaat af.


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 20:38 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
uiteindelijk heeft sasha toch nog iets meer dan 2,5 uur gedraaid volgens mij want het zou om 22:30 al zijn afgelopen.


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2008, 23:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
[quote="Tikkel"]
- grotere ingang, maar denk dat dit niet gaat lukken, er stonden vaste hekken van het recreatieterrein



Dan moeten ze daar maar iets op verzinnen. Lijkt me niet echt moeilijk. Bijvoorbeeld poortjes verderop zetten, waardoor mensen eerst het terrein op komen (door die vaste hekken) en daarna pas in de rij, waar er meer ruimte is voor meer poortjes.
Het ging overigens ook niet zo zeer om het aantal poortjes, maar meer om de hoeveelheid mensen die tegelijk gecontroleerd kon worden. Had misschien ook met de breedte van de doorgang te maken, maar dan hadden ze dat gedeelte maar op een stuk moeten zetten waar het breder was.

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 27 Jul 2008, 23:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Beetje gezeur van mensen die hier roepen dat Lawler niet had moeten draaien vind ik.
Er zijn ook een boel mensen speciaal op Lawler afgekomen!
Tuurlijk, het is kut dat Sasha niet 3 uur heeft gedraaid, mee eens, maar dit is de beste manier om zoiets op te lossen.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 00:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
Dixon (in de regen) was het eerste halfuur/3kwartier ook lkker, zelfs nog een dikke breakplaat ertussen :cool 16 bits was top, wel eerste halfuur gemist wegens die wachtrij. Dennis Ferrer was toch die donkere gast in dat blauwe shirt? die bewegingen van hem :lol vond het maar baggermuziek.

_________________
[url=http://www.facebook.com/remon.radstake]Facebook[/url]


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 00:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
Ik heb het laatste half uurtje van dixon meegepakt, erg lekker, en het eerste stuk van jamie lie a kwie, waar ik nog nooit van gehoord had, maar dat was ook goed te doen!


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 01:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jul 2006, 21:12
Posts: 375
Location: Lichtenvoorde (Gelderland)
8 Bit Aad draaide lekker. Zeker als je te lang in de brandende zon in de rij hebt gestaan :p

Dixon keek ik het meest naar uit en hij maakte het gelukkig waar :tune

Voor de rest was Kowalski toch ook wel erg lekker, alleen dat geluid daar was beroerd, beetje dof waardoor het niet echt overkwam.


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 01:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
Bij Twstd vond ik het geluid erg goed.


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 01:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jul 2006, 21:12
Posts: 375
Location: Lichtenvoorde (Gelderland)
Daar zeker, bij de mainstage ook wel, alleen tijdens kowalski niet dus het zal aan 'm zelf hebben gelegen ..

Wat is dat trouwens met die Peter Kriek, die zit liever in de studio ofzo? (niet dat daar wat mis mee is) :p


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 03:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ja volgens mij hebben ze dat een beetje verdeeld. De een produceert vooral en de ander draait vooral.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 141 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 58 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma