It is currently 25 Sep 2024, 17:20

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 141 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7 8 Next
Author Message
PostPosted: 28 Jul 2008, 16:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
Waarom niet op Tomorrowland?

uurtje rijden?

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2008, 16:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Nov 2005, 10:00
Posts: 161
[quote="Mistik"]:cool



Steve Lawler wordt duidelijk onder gewaardeerd; hij staat zelfs als 'unknown' vermeld op de foto's...

;)

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 16:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
..en geloof mij, veel mensen vonden Lee achteraf nog steeds ruk, waaronder ik en alle mensen - ik schat een stuk of 100 - die in een straal van 50 meter om me heen stonden. Het bracht ook de discussie op gang waarom DJ's als Lee, enkel dienend ter opvulling, nooit het vliegtuig missen, en DJ's waarvoor je echt komt, zoals Steve, het regelmatig overkomt. Ik maak graag een keer de omgekeerde situatie mee.

Verder kan ik los van het weer niet geweldig positief zijn over het festival, terwijl alles wel aardig geregeld was. Binnenkomen was geen probleem (15u uit Amsterdam vertrokken en stipt om 16u was ik binnen). Drank en eten was ook goed te doen, maar toch.. Dennis Ferrer viel - op een stukje heel vet priegelen met 'Show Me love' na - tegen. Te veel van het hakje op het takje. Hij stond overigens wel lekker mee te swingen met de plaatjes.

Daarna dus naar Lee gegaan, die ik graag nog eens inzet als ik snel een lege zaal nodig heb om wat voor reden dan ook, en die duidelijk niet voldoende goede platen had om het gat tot de verlate Steve te vullen. Steve verder prima: wel iets te gehaast, zoals eerder opgemerkt, maar de opzwepende vibe zat er wel in. Sasha vond ik bij vlagen goed te doen, maar er waren ook veel inkakmomenten. Ik mis de opbouw van vroeger, waarbij elk volgend plaatje weer een stukkie beter was dan het vorige plaatje. Anyway, bij Sasha moet je altijd al blij zijn dat hij überhaupt aanwezig is, want je weet immers nooit zijn kat, hond of een toevallige voorbijganger toevallig net is overleden waardoor hij emotioneel niet in staat is om te draaien.

Commentaar van organisatorische aard: er stond een MC, waarom kon die niet even melden dat Steve te laat was, maar nog wel zou komen? En prima dat de organisatie mee wil delen dat er een onweerfront op komst is, maar als je serieus genomen wilt worden, zet dan niet zo'n pannekoek neer met een te strak shirt die zich niet even normaal voorstelt en quasi tof het slechte nieuws brengt.

Overigens was het uur na zijn mededeling wat mij betreft het tofst: de wind zwelde aan, het werd donker en Sasha draaide op dat moment top. Daarbij stond ik op dat moment voorin in de GC-hoek - wat een enthousiasme, dat had ik toen ik jong was ook ;) - en heb ik eindelijk de vrouw ontmoet waarover Paul altijd zodanig positief schrijft dat het hele forum er warm van wordt. Kortom: wat een gezelligheid.

Tot slot: Jerry bedankt voor het gastenlijstplekje en nu door naar ???.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Last edited by Joostislost on 28 Jul 2008, 21:46, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 16:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Oi peter das al aangepast!! Krijg je als zon rare bek trekt! ;)


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2008, 17:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
[quote="Dimsel"]ik mis Sasha foto's

rolletje vol?

http://iloapp.3upnorth.com/data/_galler ... height=690

Wie is dit, volgens mij zag ik hem gisteren in La Rocca, kan mij vergissen hoor!!


je vergist je we waren gister thuis aan het produceren :lol

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 17:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
ik zei al, kan mij vergissen...

dan was het iemand die sprekend op je lijkt.

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 20:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Wel grappig, las vandaag de Metro en daar stond een stuk in over Rockit en hoe fantastisch het allemaal niet was! Ik denk dus het gaat vast over de Dj die er stonden maar in het hele stuk geen naam van een DJ te vinden... Gaat het uiteindelijk over de organisatie en hoe knus het wel niet was :\

Mijn mening over de organisatie was iig (N) (N) (N) (N) (N) (N)

Die duizenden bezoekers die een uur te lang in de rij hebben gestaan, wat moet een cateraar daar nu van denken, tis mijn vak en heb vrij snel door die mensen een vermogen mislopen! In de tijd dat ik in die rij stond had ik zeker 2 bier meer gedronken€€€€€€ maal al die andere bezoekers.

Een ander punt was de afwerking van de tenten, het eerste wat ik deed was tegen een haring van de tent aan lopen die daar in het wild stond zonder touw :rolleyes Ook staken er gewoon schroeven uit de houten vloer(lekker dansen op blote voeten???) .

Waarschijnlijk is de beste man van Metro 1: niet geweest 2: omgekocht of 3: de organisator zelf.
In ieder geval is Rockit nog lang niet op het niveau UDC/ID-T of Extrema.


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 21:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
het lekte in de 365 mag tent!! Simone en ik stonden allebei van huh das geen condens meer! :x


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2008, 21:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jun 2005, 18:33
Posts: 216
[quote="Joostislost"]alle mensen - ik schat een stuk of 100 - die in een straal van 50 meter om me heen stonden


lol

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 21:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jan 2008, 23:26
Posts: 29
Location: windmolen
leuk feestje, leuke after, ik viel alleen een beetje in slaap in de sugarfactory maar Steve's platen hielden me wakker, die van meneer Lee niet zo erg.
Overdag vrijwel alleen in de 365tent gestaan, Wighnomy brothers gemist maar die ga ik wel zien op SonneMondSterne, dacht ik zo. :)


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 22:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
Mijn foto's


[url=http://gallery.me.com/remcovanschie#100034]Rockit 2008[/url]

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 23:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jul 2006, 21:12
Posts: 375
Location: Lichtenvoorde (Gelderland)
bevalt dat mobileme een beetje?


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 28 Jul 2008, 23:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Heeeeerlijk daggie gehad!!! :hat

Was gelukkig wat vroeger dan normaal en dat heeft me dus heel wat frustratie bespaard begrijp ik :)

Heerlijk op het begin van de dag in de GZG speeltuin gespeeld :D
En verder super gehad in de 365 tent! Erg gezellig met alle bekenden en soms ook onbekenden om me heen (Y) Wat dat betreft had ik al meteen toen ik het terrein opliep zoiets van "Wat hangt hier een relaxte sfeer" echt top (Y)

Verder ZEER genoten van Lawler en the main man Sasha, ongelofelijk wat een gevoel hij kan creeren met de platen die hij draait :o :tune

Weer was idd een beetje jammer op een gegeven moment, niet eens zozeer dat het regende, maar het feit dat het gewoon te druk werd in de tent... Pfff klamme boel....

Verder was de after wel ok...
Niet meer dan dat en dat kwam vooral omdat ze niet lekker de vaart er in gooide waardoor de mensen die al de dag in hun benen hadden er gewoon lam van werden...
Alleen het laaste uurtje ging wat meer los omdat idd Burridge goed werd afgeleid :lol

Al met al dus Super gehad!

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2008, 08:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Bedrocks"]Mijn foto's


[url=http://gallery.me.com/remcovanschie#100034]Rockit 2008[/url]


Dan krijg ik dit:

[quote]
We recommend a newer browser.
For the best experience with .Mac Web Gallery, we recommend:
blabla

En als je 'dont remind me again' aanvinkt en op 'Use current browser' klikt doet dat tyfusding het nog niet. Goede promotie voor Mac joh.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2008, 11:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
[quote="SnuggLe"][quote="Bedrocks"]Mijn foto's


[url=http://gallery.me.com/remcovanschie#100034]Rockit 2008[/url]


Dan krijg ik dit:

[quote]
We recommend a newer browser.
For the best experience with .Mac Web Gallery, we recommend:
blabla

En als je 'dont remind me again' aanvinkt en op 'Use current browser' klikt doet dat tyfusding het nog niet. Goede promotie voor Mac joh.

bij mij doet het het gewoon.. maar ik heb dan ook zo een fantastisch geweldige mac computer

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 29 Jul 2008, 13:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jan 2006, 21:39
Posts: 120
Location: Arnhem
Eerste keer Rock-it en gelukkig waren we net voor de drukte aan binnen, 16 Bit was erg lekker om weer eens te horen en het was leuk om het enthousiasme van de mensen in de tent vooraan op dat moment te zien, goed begin van een feestje (Y)
Er is al veel gezegd over wie wel en niet goed aan het draaien was, persoonlijk heb ik van alle dj's in de 365-tent lekkere stukken muziek gehoord, Steve en Sasha waren toch wel erg lekker bezig btw. Vlak na de slecht weer waarschuwingen zijn we met een klein clubje eerder weggegaan, de parkeerplaatsfile van extrema die week ervoor was doorslaggevend. Achteraf gezien niet nodig geweest maar goed, nu waren we vroeg op de after in de sugarfactory.
Gezellige boel daar :cool wel erg warm, na zo'n festival maakt dat niet meer uit, Leama spande wel de kroon, vette set zette die man neer, kort daarna was huiswaarts rijden.
Damn, waarom hakken die afters er altijd zo in.... 2 dagen nodig om bij te komen...pff :D


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 29 Jul 2008, 19:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Timo, Roel, ik wil fooooooooooto's!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2008, 19:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="MKN"]Yvonne was toch tot het eind gebleven?


Yvonne niet, YvonnY wel ;)

Was al om half twaalf (snel) binnen en wat was het toen al heet, zo zonder wind.
Er was nog nergens iets wat ik persé wilde zien, dus ff op 't gemak alles bekijken, waaronder de gezellige GZG waterspeelplaats en de 365MAG-tent om Paul Sparkes even te begroeten. Ik hoor nòg iemand klagen, over waarom het een tent was en geen open air....denk toch dat later iedereen erg blij was met t dakkie boven het hoofd :cool
Uit de Tiergarten kwamen overduidelijk dierengeluiden tussen de mixen door :cow en nadat ik in t lelijke gezicht keek van Rodrigues op de Main, ben ik snel doorgelopen naar Static, waar de Mesjokke dj's al een lekker deuntje wegmixten :)
Nog ff op zoek geweest naar een waaier tegen de hitte, kon ik niet vinden, dus dan maar heerlijk in de schaduw van de 365 vertoeven bij 16 Bits, Damian Lazarus (draaide ook lekker) en ben eigenlijk (behalve om te eten) niet meer weggeweest uit die tent. Niet eens vanwege de regen (of toch wel een beetje) en ook niet vanwege de (kippenveluitblijvende) prestaties van de heren dj's, maar op de één of andere manier was het gewoon enorm gezellig daar met z'n allen :hat
Dacht dat de mc een grapje maakte om 9 uur, maar om 10 uur zocht ik toch wel een tentpaal om me aan vast te houden, tjezus wat een donkerpaarsezwarte lucht :o Was blij dat ie ons toch oversloeg. De bliksem aan het eind van de avond was daarentegen, dan wel weer een soort mooi vuurwerk!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 29 Jul 2008, 19:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
[quote]Leama spande wel de kroon, vette set zette die man neer, kort daarna was huiswaarts rijden.
Damn, waarom hakken die afters er altijd zo in.... 2 dagen nodig om bij te komen...pff Happy



yah leama draaide zeker lekker!!

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air 2008
PostPosted: 29 Jul 2008, 21:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Speciaal voor Bram

http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 7184&saved


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 141 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7 8 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 81 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma