It is currently 08 Oct 2024, 16:18

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2282 posts ]  Go to page Previous 157 58 59 60 61115 Next
Author Message
PostPosted: 13 Aug 2008, 01:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
:lol Zou ik ook wel bij willen zijn!

Top Eelke (Y)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2008, 08:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Eelke wat gaaf..


Echt vet feest, ben er geweest met Digweed en Cattaneo en hoe heet die kerel ookalweer, martin Garcia. Echt gekkenhuis. Was hele vette nacht, daarna in het gras neergeploft middenin de stad en daar in slaap gevallen... geweldige herinneringen.... Echt te cool voor je.

Mijn plezier is toch wel afgelopen weekend sonne mond sterne, wat een ongeloofelijk gekkenhuis. De laatste dag leek wel een psychiatische inrichting, staan dansen tot 11 uur sochtends in de zon met allerlei idioten verkleed in dierenpakken om ons heen, ff paar uur slapen, daarna afteren op de camping met de allerlaatste gekken alwaar toen wij aankwamen met een hele kar vol gekke rommel iedereen uit z'n dak ging en nog maffer werd, een stel duitsers een huiskamer op de dansvloer gingen maken en we ons echt kapot hebben gelachen.

Sven vath die als tweede plaat mongoose draaide en afsloot met guy j, extrawelt die zo een vette set draaiden dat echt de hele tent uit z'n voegen sprong. Wat een gestoord weekend. Hoest me nu kapot, en morgenochtend naar lowlands.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2008, 09:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Klinkt erg goed Timo! Had ik graag bijgeweest! :hat


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2008, 12:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
lachen... haarlems dagblad gaat een artikel aan me wijden als zijnde "nieuwe import artiest in de regio haarlem" en een heel stuk over mijn album dat eraan komt...
krijg net bericht dat volgende week woensdag een journalist langskomt...

goeie reclame voor c-jay in de regio. :)


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2008, 16:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
Eelke, hopperrrdetopperrr....


8-)


Wij hebben net een deal tot samenwerking beklonken met het nieuwe nog te openen Poppodium in Terneuzen. Scheldepop gaat daar voorrondes voor de talentstage organiseren en een eigen maandelijkse electronische avond houden. (binnenkort meer daarover)

http://www.pzc.nl/regio/zeeland/3551291 ... neuzen.ece

De nieuwe datum van Scheldepop 2009 is ook bekend(ovb) zaterdag 11 en zondag 12 juli 2009.
Dit keer met festivalcamping en heel misschien een derde dag erbij.(vrijdagavond open voor de campinggasten en vrijwilligers)


Al met al weer vooruitgang :tune :tune :tune

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2008, 16:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Goed bezig! :hat


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2008, 16:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
top dimsel!
[en ik meld mezelf bij deze weer aan... ]
:cool


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2008, 08:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Vette promotie C-Jay!

Vet verhaal Timo, wil de foto's wel zien! :cool

Top, nu alweer druk met 2009 Dim! 8-)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2008, 12:14 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Supervet Eelke! Damn, dat wordt er een waar je later vol trots over aan je (klein)kinderen kan vertellen :cool

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2008, 12:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
Snuggle...


Ik heb ongeveer 8 maanden werk aan Scheldepop(fulltime). Veel hoef ik niet meer uit te vinden voor 2009 want wij kunnen copy / past doen bij een aantal plannen / draaiboeken.

Wij gaan wel een camping en de barren waarschijnlijk zelf uitbaten, dat is weer nieuw voor ons.

Met bovenstaande heb ik totaal geen ervaring.


Oproepje:

Wij zoeken voor onze nieuwe maandelijks te organiseren electronische avond in het nieuwe poppodium te Terneuzen nog dj's en vooral live bands / acts in de catogarie:

Electro, techno, club, synthpop, gothic, industrial, hip hop, trance, progressive, etc etc

info@scheldepop.nl

:tune :tune

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2008, 02:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
ik heb weer sinds een half jaar voor echt publiek gedraait. het ging helemaal los :D (Y)


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2008, 10:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Dat kan ik me goed voorstellen, Edwin. Vet hoor! :)

Mijn hapiness...afgelopen week "ff" met mn meissie met de auto en 2 ferries naar Dublin gereist om een concert van Muse bij te wonen.
Op de heenweg van Vlaardingen naar Killingholme gevaren. 's Ochtends naar Liverpool gereden waar we net de ferrie, die rechtstreeks naar Dublin vaart, misten vanwege de drukte onderweg.
Mn Engelse collega was zo aardig ons over te boeken op een ferrie naar Belfast die over n half uurtje ging.
Na 8 uur op de boot, 2 uur rijden naar Dublin en 3 kwartier zoeken naar het hotel (in de grootste stortregen ooit) eindelijk op de plek van bestemming.
De volgende dag stralend mooi weer, de stad bezichtigd en 's avonds t meest geweldige concert ooit. :tune :D
De dag erna nog n mooie wandeling langs de kliffen van Dublin en n overheerlijke lunch (verse vis) in t vissersdorpje daar (waar de wilde zeehonden in de haven zwommen).
De laatste dag vroeg op, de eerste ferrie met gemak gehaald. Naja, met gemak....eerst nog ff in de stress toen mn wagen er 25 meter voor de boot ermee stopte. Maar dit was n relais wat zo verholpen was. Na 7 uur varen aangekomen in Liverpool en toen in 2 uur en n kwartier Engeland van west naar oost gecrossed als n malle. 10 Minuten voor de ferrie vertrok erop gereden.
Wat een avontuur. En wat ben ik toch n bevoorrecht mens dat ik zoiets kan doen; met je geliefde n Muse concert bijwonen in t buitenland. :D

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2008, 13:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jul 2006, 21:12
Posts: 375
Location: Lichtenvoorde (Gelderland)
Muse (Y) :tune

_________________
[url=http://www.facebook.com/jordiradstake]Facebook[/url]
[url=http://www.twitter.com/jordiradstake]Twitter[/url]


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2008, 00:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
Vandaag m'n thesis ingeleverd, weliswaar een dagje te laat, maar daar deden ze gelukkig niet al te moeilijk over. Tot een week of 3 geleden was ik er zelf nog van overtuigd dat ik het onmogelijk kon halen, maar het nodige nachtwerk en overdoses stress hebben het toch nog klaargespeeld. Dus ik ben wel een beetje trots op mezelf :lol

Binnen 2 weken nog de verdediging, en dan ben ik eindelijk afgestuurd als Licenciaat/Master in de communicatiewetenschappen :cool

Verder nog veel leuke dingen gaande eigenlijk: donderdag huurcontract voor een nieuw en erg mooi appartement tekenen, het nieuwe voetbalseizoen start dit weekend, ik ben begonnen met het halen van m'n autorijbewijs... life is pretty good atm :D


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2008, 00:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Enjoy life (Y)

Ben vandaag al/pas 7 weken gestopt met roken :cool

Is niet makkelijk na 31 jaar verslaving, maar als ik dan, zoals afgelopen zondag, al die "stakkers" in dat stinkhok zie staan van bijvoorbeeld club Stalker in Haarlem, ben ik weer helemaal blij dat ik dat niet meer moet (en gelukkig blijft de weegschaal ook steken op slechts max. 2 kilo meer) :D

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2008, 11:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
goed gedaan Yvon.....

:cool :cool :cool

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2008, 15:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="YvonnY"]Enjoy life (Y)

Ben vandaag al/pas 7 weken gestopt met roken :cool

Is niet makkelijk na 31 jaar verslaving, maar als ik dan, zoals afgelopen zondag, al die "stakkers" in dat stinkhok zie staan van bijvoorbeeld club Stalker in Haarlem, ben ik weer helemaal blij dat ik dat niet meer moet (en gelukkig blijft de weegschaal ook steken op slechts max. 2 kilo meer) :D


nice ! ik ben bijna een jaar gestopt na een verslaving van + - 10 jaar. Je zal je verwonderen hoe je huid na een paar maanden zich verhuld.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2008, 15:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
[quote="Bartk"][quote="YvonnY"]Enjoy life (Y)

Ben vandaag al/pas 7 weken gestopt met roken :cool

Is niet makkelijk na 31 jaar verslaving, maar als ik dan, zoals afgelopen zondag, al die "stakkers" in dat stinkhok zie staan van bijvoorbeeld club Stalker in Haarlem, ben ik weer helemaal blij dat ik dat niet meer moet (en gelukkig blijft de weegschaal ook steken op slechts max. 2 kilo meer) :D


nice ! Je zal je verwonderen hoe je huid zich na een paar maanden verhuld.

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2008, 15:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
ik wil ook man.... ik kan wel een paar kilo hebben....

veel respect van mijn kant! (Y)


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2008, 17:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
[quote="Bartk"][quote="YvonnY"]Enjoy life (Y)

Ben vandaag al/pas 7 weken gestopt met roken :cool

Is niet makkelijk na 31 jaar verslaving, maar als ik dan, zoals afgelopen zondag, al die "stakkers" in dat stinkhok zie staan van bijvoorbeeld club Stalker in Haarlem, ben ik weer helemaal blij dat ik dat niet meer moet (en gelukkig blijft de weegschaal ook steken op slechts max. 2 kilo meer) :D


nice ! ik ben bijna een jaar gestopt na een verslaving van + - 10 jaar. Je zal je verwonderen hoe je huid na een paar maanden zich verhuld.

hoe je huid zich verhuld?
wat betekend DAT nou weer?? gaat je huid zich verstoppen? nou, dan blijf ik maar roken...lijkt me eng een verstopte huid ... kan ik die weer gaan zoeken en zo... :cow

ver·hul·len (overgankelijk werkwoord; verhulde, heeft verhuld; verhuller, verhulling)
1 (formeel) verbergen

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2282 posts ]  Go to page Previous 157 58 59 60 61115 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma