It is currently 07 Oct 2024, 04:25

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 17:31 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Desyn opvolger van Sasha?  :x

Ik heb maar weinig progressive gehoord gister tijdens zijn set. Die groovy house wil ik helemaal niet horen, want dan ga ik wel naar de Escape en niet naar Earth :rolleyes
Aftermath is natuurlijk een geweldige plaat en de techno die hij erna draaide ook, maar hij viel alweer snel in die rare muziek van 'm. Eigenlijk waren die 2 platen maar vreemde uitspattingen in z'n set.

Ach, ik hou erover op...

Volgende Earth zullen Chus & Ceballos wel een hoop goed maken  :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 17:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
[quote]Ik zou zeggen neem een voorbeeld aan Onno aka Partyhardy, daar ben ik helemaal fan van geworden... heb mooie filmpjes van, even compilatie maken en dan komt ie in de download section!


Er bloeit iets moois :lol

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 17:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="des256"]Maar, ik heb jetset voor het eerst gesproken!!! Dankzij een gezamelijke kennis die ons aan elkaar voorstelde waren we toch in staat om EINDELIJK het ijs te breken!

Ik ben trots op ons! :roll


Oh ja, lol, ik heb Jetset ook nog even gesproken toen ik naar buiten kwam rollen. Die zwoele stem van LiFe radio herkende ik uit duizenden  :D Er kwam niet veel zinnigs uit me alleen. Volgensmij heb ik zelfs een poging gedaan grappig te zijn. Wat een avond  wat een avond.

2 Jordi: waarom heb ik jou helemaal niet gezien?? T Schumacher - Heat it up is overigens een dikke plaat ja.

2 Emre: mag ik nog wat foto's lenen? :D Please?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 17:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
Ik heb me erg goed vermaakt. Het was in ieder geval weer gezellig met de bekende gezichten. Van dit forum ook nog kennis gemaakt met Daan (als ik het goed heb gehoord).
Onno vond ik lekker indraaien voor Masiello. Masiello zette vervolgens een lekkere set neer naar mijn smaak, met wel een dipje een uur voor het einde ofzo.

Hebben er nog meer mensen meer dan gemiddeld last van hun trommelvliezen? M'n gehoorvermogen is ongeveer gereduceerd tot de helft. Niet echt een zuiver geluidje in de Melkweg geloof ik.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 17:55 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="snuggle"]

2 Emre: mag ik nog wat foto's lenen? :D Please?


Nee, je bent niet lief geweest  :x

2 Bouma: ik heb nog wat tegoed ;)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 18:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="emre"][quote="snuggle"]

2 Emre: mag ik nog wat foto's lenen? :D Please?


Nee, je bent niet lief geweest  :x

2 Bouma: ik heb nog wat tegoed ;)

:( Please?
Stuur er please even wat via de mail, kan ze even goed gebruiken!


Onno, wat hoor ik, jij hebt je ook NA Masiello nog vermaakt hoorde ik net? Vertel vertel! :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 18:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Veel verschillende meningen lees ik. Denk dat het toch stukje verschil in smaak is..

Ik kwam om 00.30 uur binnen toen onno draaide, klonk erg lekker om in te komen! Bij desyn kwam het allemaal wat losser vond ik en ondanks dat ie toch wel aparte plaatjes draait heb ik me super vermaakt, maar dat kwam ook mede door de mensen om me heen! Volgens mij zat ook iedereen een beetje op Aftermath te wachten.. ;)   verder om 4.15 weggaan om nachttrein te pakken.

Erg gezellige avond gehad!  :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 19:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
[quote="Dave"]Hebben er nog meer mensen meer dan gemiddeld last van hun trommelvliezen? M'n gehoorvermogen is ongeveer gereduceerd tot de helft. Niet echt een zuiver geluidje in de Melkweg geloof ik.


nou 't is dat je het zegt, tidj geleden dat ik in bed naar suis in me oren zat te luisteren, niet relaxed en al helemaal niet goed voor de oortjes  :(

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 20:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Geluid stond idd goed hard, heb nu ook beetje rauwe stem, maar piep is er nu wel uit..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 21:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Geluid mocht de pret btw niet drukken, veel bekenden gezien en leuke gesprekken gehad  :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 21:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
De meningen zijn duidelijk verdeeld over dit feestje. Muzikaal gezien was het prima. Ik geloof dat heel Balance008 zo'n beetje voorbij gekomen is alsmede talloze tracks uit de Frisky Radio set. Wat ik jammer vond, was dat het niet erg los ging. De sfeer was vrij tam en dat kwam mede door het typische suffe Melkweg publiek. Eindoordeel: 7. :hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2005, 22:24 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
is het melkweg publiek suf?
Heb er vaak genoeg heel wat mensen uit hun dak zien gaan.
Misschien vonden de meeste mensen het muzikaal juist niet zo goed en gingen ze daarom niet los......


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 00:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
vond t ook redelijk mat begin van de avond (later ging t wel redelijk los hoorde ik) .. en zoals zo vaak deze Earth weer flink slap lopen ouwehoeren met iedereen (waardoor de muziek een beetje aan me voor bij ging) sfeer was erg goed verder , veel bekenden gezien en gesproken .. al met al geslaagd ..

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 00:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
Vond het eigenlijk wel een heerlijk feestje! Gezellig, muziek toppie...... :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 12:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Sep 2005, 14:28
Posts: 94
Heb het zelf ervaren als een vrij matige editie. Onno begon zeker niet verkeerd en had er al een aardig tempo inzitten, daarentegen de heer Masiello was erg zwak. Op een paar platen na een erg rommelige set, zonder goede opbouw en zeer weinig diepte en dat was te zien aan het matte publiek. Zo rond half 5 begon desyn wel weer ok te draaien en heb toen nog even de benen uit mijn lijf gedanst.

Daarnaast moet de man/vrouw verhouding toch wel beter worden, gvd wat een hengstenbal weer!!!! Volgende keer in Paradiso gaat het zeker beter worden met onze Iberican friends!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 12:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
:roll  Oooooohh; kan u allen vertellen dat vrijdagavond een heerlijke avond is geweest; mn vriendinnetje was er; de chipjes en de blikjes cola gingen er heerlijk in; geen kater de volgende dag gehad; banksaldo helemaal hetzelfde......home sweet home!

Kan me niet onttrekken aan het beeld dat afgelopen Earth gewoon RUK is geweest! En Desyn als opvolger van Sasha???? :roll

Kom wel weer next time aankakken bij Chus en Ceballos....heel blij dat ik die Mesyn ellende heb laten lopen!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 13:23 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Helemaal eens met Emre's report :cool

Ik heb echt een superavond gehad. Zowel Onno, waar ik niets van verwachtte, als Masiello, waar ik veel van verwachtte, draaiden erg goed. Vooral Masiello's set was über. Supergave mix van house, progressive en electro/techno-achtige platen. Die man is echt met stip binnengekomen in m'n top 5 dj's.

Verder was het weer gezellig met de welbekende mensen, maar was het geluid vooral op het einde echt ruk. Op een gegeven moment kon ik niemand meer verstaan daardoor.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject: stoont
PostPosted: 16 Oct 2005, 13:44 
Offline
just started
just started

Joined: 28 Sep 2005, 00:20
Posts: 4
Location: Amsterdam
:cool  :cool  :cool  :cool  :8o

Iets teveel geblowd om ook maar iets meer te doen dan spacen. Oja, gelukkig had ik oordopjes in want het geluid stond echt hard.

Ik herinner me een paar leuke momenten maar vond 5 Days Off met Speedy J en Chris Liebing in dezelfde zaal _zoveel_ beter. Toen heb ik me ook helemaal suf geblowd btw... maar ging wel keihard uit mn dak.

_________________
Where anger starts the mind stops, that's why anger is a sign of weakness.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 14:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Als jullie nou ECHTE prog hadden willen horen dan had je gistr maar naar Anthony pappa moeten komen, wat kan die man draaien zeg. Echt onder de indruk en dat is niet zo vaak. Maarja dat topic is kapot :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Oct 2005, 14:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Ik vond het een prima avond! Het begon wel erg rustig en ik vroeg me af of die zaal ooit vol zou komen, maar dat kwam gelukkig helemaal goed :) Onno draaide een goede opener en bij Desyn kwam het naar mijn mening in ieder geval goed los, hij draaide in ieder geval helemaal mijn smaak! Natuurlijk heb ik ook weer veel gezellige mensen gesproken, bedankt, het was een vet feest! :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma