Ik heb vrijdag ook eindelijk voor het eerst een nachtje Laurent Garnier mogen ervaren. En man, what a night it was. We waren rond half 2 binnen, lang moeten wachten om de jas op te hangen maar vooruit, das geen probleem. Plekje bemachtigd op de dansvloer en met smart op LG gewacht. Die kwam iets eerder dan gepland, niet erg natuurlijk
Beetje opgeschoven rond die tijd want we stonden precies voor die windmolen. Op ons nieuwe plekje stond een pipo lekker met zn armen te zwaaien. Het was nogal druk maar hij dacht dat ie het rijk voor hem alleen had. Dichter bij de booth gaan staan waar het beter toeven was (al werden we hier ook opgezocht door een windmolen.. een menselijke welteverstaan). Gelukkig werd het om 5 uur zoals Bart al zei wat rustiger zodat ik eindelijk een beetje ruimte had om mijn eigen handen in de lucht te gooien; zonder andere mensen te irriteren welteverstaan.
LG draaide heerlijk. Die breakbeat e.d. beviel me beter dan ik had gedacht. Rond 7 uur hielden we het voor gezien, ik moest nog heelhuids thuis aankomen. Achteraf blijkt ie dus tot 9 uur te zijn doorgegaan.
Nog een rondje gemaakt door het Schipperskwartier en daarna uiterst voldaan mn bed ingekropen.