Waanzinnige 24 uur ja! Samen met Tijs het vliegtuig in om 19:30 richting Stansted, daar snel de trein in, vlakbij Farringdon onze spullen bij een vriendin gedropt en hoppa de Fabric in!
Rond kwart over 10 kwamen we aan en er stond gelukkig geen lange rij. Gelijk richting Room 3 waar we Armand en Aad meteen zagen, super gezellig
Vervolgens even rondgelopen richting de breaks zaal; zo kicke in iedere zaal gaat het gewoon meteen los, paar lekkere knallers daar gehoord en toen terug om Alex Sansford een heerlijke opwarm set te horen draaien!
en toen was het tijd voor de 16 bits! Room 3 ging heerlijk los en heb de eerste 35 minuten gehoord en super genoten! Vette tracks!
Hierna naar Room 1 om John Digweed te horen waar het inmiddels goed druk geworden was. Het was iets minder druk als tijdens Sasha de vorige keer (gelukkig!) maar nog steeds enorm vol! Digweed begon met wat rustige diepere platen vanwaar hij lekker opbouwde richting het stevigere werk. Rond een uur of 2 ging het gigantisch los! niet meer normaal! De ene nieuwe knaller na de andere! gewoon ziekelijk zo vet!
Iedereen van de kaart, handen de lucht in, onwijs lekker geluid, en genieten geblazen!
Briljant hoe iedereen gewoon komt voor de muziek en los gaat! Totaal niet te vergelijken met Nederland, zo hoort het dus!
Ook de nieuwe plaat gehoord van de 16 bits en Jimmy van M, dit wist Tijs omdat hij hem net nog gehoord had in Room 3 en man man wat een suuuper gave plaat zeg! dat wordt een grote!
Echt kicke dat Digweed hem meteen draaide! Verder draaide hij nog Yunus Guvenen - Fever, Oliver Klein - Jeton, Pryda - Aftermath (voor Aftermath draaide hij ook een plaat die onwijs lang opbouwde met helaas minder drive als in Aftermath maar ook die climax ging super los!) en nog een zooi die ik me nu niet meer kan herinneren
dit was in ieder geval duidelijk de beste Digweed set die ik van hem gehoord heb, ook relaxt dat hij tot 10 voor 4 doorging
Vervolgens na een lange wandeling door londen op zoek naar een bus (niet gevonden
) een taxi genomen en na een paar uurtjes op de grond geslapen te hebben
weer richting vliegveld op naar Earth!
Ik sluit me dus helemaal bij Smoked Pieces aan: een 24 uur om niet meer te vergeten! Kan niet wachten om weer terug naar de Fabric te gaan!